Chanel Terrero, a punt de tancar el seu fitxatge per ‘UPA Next’

Que Chanel Terrero està en el seu millor moment, no és res nou, sobretot després del seu gran lloc aconseguit en Eurovisió representant a Espanya des de fa 27 anys.

La cantant, que s’ha convertit en tot un fenomen, no sols prepara noves cançons i té pendent l’estrena del musical de Nacho Cano, també podrà fusionar totes les disciplines que domina en el retorn de ‘Un paso adelante‘.

Chanel Terrero ultima el seu fitxatge per ‘UPA Next‘, la seqüela de la reeixida sèrie d’Antena 3 que prepara Atresplayer Premium al costat de The Mediapro Studio.

Miguel Ángel Muñoz ja va dir que necessitava veure el guió acabat per a dir el ‘Sí’ definitiu a la volta de ‘UPA Danse’, però la veritat és que totes les informacions van en la mateixa direcció d’aconseguir aqueix tan anhelat retorn d’una de les sèries més mítiques de la televisió espanyola.

La ficció musical d’Atresmedia recuperarà l’univers creat en ‘Un paso adelante’ amb la participació de part de l’emblemàtic repartiment, que es fusionarà amb una nova generació de talentosos alumnes.  Miguel Ángel Muñoz, Beatriz Luengo i Mónica Cruz reprendran els seus papers, mentre que Pablo Puyol serà el gran absent d’aquest retrobament.

AtresPlayer és la plataforma en la qual es podrà seguir aquesta estrena, tota cura i acaronat perquè siga perfecte, encara que no se sap si s’emetrà en obert en Antena 3. El que sí que és segur és que els de l’antiga sèrie no estaran sols i cada vegada són més les noves cares que s’uneixen a l’elenc. Un nou ‘chanelazo’, un terme que sembla no tindre fi i que cada vegada s’estén més, no sols pel nostre país, sinó a Amèrica Llatina, on Chanel Terrero també és un fenomen de masses

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.