Chanel Terrero, a punt de tancar el seu fitxatge per ‘UPA Next’

Que Chanel Terrero està en el seu millor moment, no és res nou, sobretot després del seu gran lloc aconseguit en Eurovisió representant a Espanya des de fa 27 anys.

La cantant, que s’ha convertit en tot un fenomen, no sols prepara noves cançons i té pendent l’estrena del musical de Nacho Cano, també podrà fusionar totes les disciplines que domina en el retorn de ‘Un paso adelante‘.

Chanel Terrero ultima el seu fitxatge per ‘UPA Next‘, la seqüela de la reeixida sèrie d’Antena 3 que prepara Atresplayer Premium al costat de The Mediapro Studio.

Miguel Ángel Muñoz ja va dir que necessitava veure el guió acabat per a dir el ‘Sí’ definitiu a la volta de ‘UPA Danse’, però la veritat és que totes les informacions van en la mateixa direcció d’aconseguir aqueix tan anhelat retorn d’una de les sèries més mítiques de la televisió espanyola.

La ficció musical d’Atresmedia recuperarà l’univers creat en ‘Un paso adelante’ amb la participació de part de l’emblemàtic repartiment, que es fusionarà amb una nova generació de talentosos alumnes.  Miguel Ángel Muñoz, Beatriz Luengo i Mónica Cruz reprendran els seus papers, mentre que Pablo Puyol serà el gran absent d’aquest retrobament.

AtresPlayer és la plataforma en la qual es podrà seguir aquesta estrena, tota cura i acaronat perquè siga perfecte, encara que no se sap si s’emetrà en obert en Antena 3. El que sí que és segur és que els de l’antiga sèrie no estaran sols i cada vegada són més les noves cares que s’uneixen a l’elenc. Un nou ‘chanelazo’, un terme que sembla no tindre fi i que cada vegada s’estén més, no sols pel nostre país, sinó a Amèrica Llatina, on Chanel Terrero també és un fenomen de masses

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.