Chanel Terrero, a punt de tancar el seu fitxatge per ‘UPA Next’

Que Chanel Terrero està en el seu millor moment, no és res nou, sobretot després del seu gran lloc aconseguit en Eurovisió representant a Espanya des de fa 27 anys.

La cantant, que s’ha convertit en tot un fenomen, no sols prepara noves cançons i té pendent l’estrena del musical de Nacho Cano, també podrà fusionar totes les disciplines que domina en el retorn de ‘Un paso adelante‘.

Chanel Terrero ultima el seu fitxatge per ‘UPA Next‘, la seqüela de la reeixida sèrie d’Antena 3 que prepara Atresplayer Premium al costat de The Mediapro Studio.

Miguel Ángel Muñoz ja va dir que necessitava veure el guió acabat per a dir el ‘Sí’ definitiu a la volta de ‘UPA Danse’, però la veritat és que totes les informacions van en la mateixa direcció d’aconseguir aqueix tan anhelat retorn d’una de les sèries més mítiques de la televisió espanyola.

La ficció musical d’Atresmedia recuperarà l’univers creat en ‘Un paso adelante’ amb la participació de part de l’emblemàtic repartiment, que es fusionarà amb una nova generació de talentosos alumnes.  Miguel Ángel Muñoz, Beatriz Luengo i Mónica Cruz reprendran els seus papers, mentre que Pablo Puyol serà el gran absent d’aquest retrobament.

AtresPlayer és la plataforma en la qual es podrà seguir aquesta estrena, tota cura i acaronat perquè siga perfecte, encara que no se sap si s’emetrà en obert en Antena 3. El que sí que és segur és que els de l’antiga sèrie no estaran sols i cada vegada són més les noves cares que s’uneixen a l’elenc. Un nou ‘chanelazo’, un terme que sembla no tindre fi i que cada vegada s’estén més, no sols pel nostre país, sinó a Amèrica Llatina, on Chanel Terrero també és un fenomen de masses

Últimes notícies

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.