7.7 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Chanel Terrero, a punt de tancar el seu fitxatge per ‘UPA Next’

Que Chanel Terrero està en el seu millor moment, no és res nou, sobretot després del seu gran lloc aconseguit en Eurovisió representant a Espanya des de fa 27 anys.

La cantant, que s’ha convertit en tot un fenomen, no sols prepara noves cançons i té pendent l’estrena del musical de Nacho Cano, també podrà fusionar totes les disciplines que domina en el retorn de ‘Un paso adelante‘.

Chanel Terrero ultima el seu fitxatge per ‘UPA Next‘, la seqüela de la reeixida sèrie d’Antena 3 que prepara Atresplayer Premium al costat de The Mediapro Studio.

Miguel Ángel Muñoz ja va dir que necessitava veure el guió acabat per a dir el ‘Sí’ definitiu a la volta de ‘UPA Danse’, però la veritat és que totes les informacions van en la mateixa direcció d’aconseguir aqueix tan anhelat retorn d’una de les sèries més mítiques de la televisió espanyola.

La ficció musical d’Atresmedia recuperarà l’univers creat en ‘Un paso adelante’ amb la participació de part de l’emblemàtic repartiment, que es fusionarà amb una nova generació de talentosos alumnes.  Miguel Ángel Muñoz, Beatriz Luengo i Mónica Cruz reprendran els seus papers, mentre que Pablo Puyol serà el gran absent d’aquest retrobament.

AtresPlayer és la plataforma en la qual es podrà seguir aquesta estrena, tota cura i acaronat perquè siga perfecte, encara que no se sap si s’emetrà en obert en Antena 3. El que sí que és segur és que els de l’antiga sèrie no estaran sols i cada vegada són més les noves cares que s’uneixen a l’elenc. Un nou ‘chanelazo’, un terme que sembla no tindre fi i que cada vegada s’estén més, no sols pel nostre país, sinó a Amèrica Llatina, on Chanel Terrero també és un fenomen de masses

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.