Chanel Terrero, a punt de tancar el seu fitxatge per ‘UPA Next’

Que Chanel Terrero està en el seu millor moment, no és res nou, sobretot després del seu gran lloc aconseguit en Eurovisió representant a Espanya des de fa 27 anys.

La cantant, que s’ha convertit en tot un fenomen, no sols prepara noves cançons i té pendent l’estrena del musical de Nacho Cano, també podrà fusionar totes les disciplines que domina en el retorn de ‘Un paso adelante‘.

Chanel Terrero ultima el seu fitxatge per ‘UPA Next‘, la seqüela de la reeixida sèrie d’Antena 3 que prepara Atresplayer Premium al costat de The Mediapro Studio.

Miguel Ángel Muñoz ja va dir que necessitava veure el guió acabat per a dir el ‘Sí’ definitiu a la volta de ‘UPA Danse’, però la veritat és que totes les informacions van en la mateixa direcció d’aconseguir aqueix tan anhelat retorn d’una de les sèries més mítiques de la televisió espanyola.

La ficció musical d’Atresmedia recuperarà l’univers creat en ‘Un paso adelante’ amb la participació de part de l’emblemàtic repartiment, que es fusionarà amb una nova generació de talentosos alumnes.  Miguel Ángel Muñoz, Beatriz Luengo i Mónica Cruz reprendran els seus papers, mentre que Pablo Puyol serà el gran absent d’aquest retrobament.

AtresPlayer és la plataforma en la qual es podrà seguir aquesta estrena, tota cura i acaronat perquè siga perfecte, encara que no se sap si s’emetrà en obert en Antena 3. El que sí que és segur és que els de l’antiga sèrie no estaran sols i cada vegada són més les noves cares que s’uneixen a l’elenc. Un nou ‘chanelazo’, un terme que sembla no tindre fi i que cada vegada s’estén més, no sols pel nostre país, sinó a Amèrica Llatina, on Chanel Terrero també és un fenomen de masses

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.