Coco Comín es despatxa contra ‘Operación Triunfo’: ‘No és veritat ni qui guanya ni qui perd’

Estos dies el popular concurs de cantants ‘Operación Triunfo’ s’ha envoltat de polèmica, l’encarregada d’explicar com són les coses ha sigut Coco Comín, la que va ser jurat del famós concurs, ha deixat en evidència l’oscura estratègia que amagava el talent show.

Comín no ha escatimat en traure a la llum els traps bruts de l’època daurada de ‘Operación Triunfo’.

Coco Comín era de les més volgudes

Coco Comín es va convertir en una de les integrants més volgudes del jurat, al costat de Noemí Galera o Risto Mejide. Ella va ser present durant els dos últims anys del concurs musical, tant en OT 2008 com en OT 2009.

Coco Comín no guarda bons records

No obstant això, sembla que no guarda molt bon record d’esta etapa. «En televisió, tot el que són aparicions de jurats, com en Operació Triomf, m’horroritza«, ha reconegut en una recent entrevista.

En la seua opinió, «estos talents xous estan plens de mentides, no és veritat res, ni qui gana ni qui perd«, ha remarcat. «Són imposicions de les direccions dels programes perquè interessa més un que un altre«.

En contra dels seus propis desitjos

Així, ha recordat un moment molt dolorós en el qual va haver d’anar en contra dels seus propis desitjos. «Quan jo vaig ser jurat de Operación Triunfo, vaig haver d’eliminar a Pablo López«. «Em va tocar fer-ho i jo no volia», ha destacat.

«Estes eleccions te les manen perquè et diuen tu hui elimines a este i Risto hui elimina a este’ abans de veure l’actuació«, ha explicat sobre el funcionament del programa. Per tant, és molt probable que els triunfitos acabaren abandonant abans d’hora malgrat el seu talent.

«Per això no m’agrada res», ha insistit titllant de falses les valoracions que el jurat havia de fer. «Quan vaig haver d’eliminar a Pablo López no tenia arguments per a dir que ho havia fet malament, perquè ho va fer perfecte«.

«Mai tornaria a fer-ho si per mi fora, perquè no vaig tornar a casa contenta. El que jo sí que triava eren les paraules, com ho deia, com em dirigia a ells, però no el resultat«, ha remarcat.

«Si vas allí a fer un paper, com altres companys meus de la taula, la teua consciència pot estar tranquil·la. Però jo no anava a fer un paper, jo anava a ser honesta i no podia. Va ser una total decepció».

Les paraules de Coco Comín sobre ‘Operación Triunfo’ no deixen indiferent a ningú

Unes paraules que han portat molta cua i han enfurit a Tinet Rubira, director de Gestmusic, la productora del programa.

«Evidentment les coses no són com les explica. A Pablo López no li va eliminar ningú, va quedar segon en la seua edició, és a dir que va arribar a la final«, ha replicat desmentint per complet les seues paraules.

Així, també ha deixat molt clar que «en Operación Triunfo no es decideixen les nominacions fins al cap de què canten tots els concursants. El que si fa el jurat és repartir-se a qui nominaran una vegada decidits«.

Defensat el format

Rubira ha defensat el format, que tornava a TVE per la porta gran en 2017, i també li ha retret a Coco que s’haja prestat a un espectacle tan fraudulent.

«De tota manera a un concurs tan fraudulent jo no em preste a ser jurat dos temporades i després continuar treballant en la productora», ha rematat.

I davant els comentaris negatius que el directe ha rebut, s’ha mostrat més que categòric. «Ho sent, però en Operación Triunfo les coses no són així. Però tu pots continuar pensant i opinant el que et plaga».

No és la primera vegada que es posa en dubte

Esta no és la primera vegada que la credibilitat del concurs musical es posa en dubte. En 2018, una distracció de part d’un dels jutges convidats va donar peu a moltes especulacions.

La cantant Brisa Fenoy, que va assistir com a jutge convidada a una de les gales, va compartir en Twitter una imatge per a anunciar la seua participació en el programa.

Al principi, res fora del comú, tret que en la mateixa la hi podia veure asseguda en la taula i, sobre ella, uns folis.

<

>
I, els seguidors del talent xou, que analitzen tot al detall, no tardaren en advertir que en les fulles es podia llegir qui dels concursants seguia, era favorit o estava en dubte.

Això, quan la gala ni tan sols havia començat, per la qual cosa la polèmica està servida.

 

Últimes notícies

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.
FILMOTECA D'ESTIU