Coco Comín es despatxa contra ‘Operación Triunfo’: ‘No és veritat ni qui guanya ni qui perd’

Estos dies el popular concurs de cantants ‘Operación Triunfo’ s’ha envoltat de polèmica, l’encarregada d’explicar com són les coses ha sigut Coco Comín, la que va ser jurat del famós concurs, ha deixat en evidència l’oscura estratègia que amagava el talent show.

Comín no ha escatimat en traure a la llum els traps bruts de l’època daurada de ‘Operación Triunfo’.

Coco Comín era de les més volgudes

Coco Comín es va convertir en una de les integrants més volgudes del jurat, al costat de Noemí Galera o Risto Mejide. Ella va ser present durant els dos últims anys del concurs musical, tant en OT 2008 com en OT 2009.

Coco Comín no guarda bons records

No obstant això, sembla que no guarda molt bon record d’esta etapa. «En televisió, tot el que són aparicions de jurats, com en Operació Triomf, m’horroritza«, ha reconegut en una recent entrevista.

En la seua opinió, «estos talents xous estan plens de mentides, no és veritat res, ni qui gana ni qui perd«, ha remarcat. «Són imposicions de les direccions dels programes perquè interessa més un que un altre«.

En contra dels seus propis desitjos

Així, ha recordat un moment molt dolorós en el qual va haver d’anar en contra dels seus propis desitjos. «Quan jo vaig ser jurat de Operación Triunfo, vaig haver d’eliminar a Pablo López«. «Em va tocar fer-ho i jo no volia», ha destacat.

«Estes eleccions te les manen perquè et diuen tu hui elimines a este i Risto hui elimina a este’ abans de veure l’actuació«, ha explicat sobre el funcionament del programa. Per tant, és molt probable que els triunfitos acabaren abandonant abans d’hora malgrat el seu talent.

«Per això no m’agrada res», ha insistit titllant de falses les valoracions que el jurat havia de fer. «Quan vaig haver d’eliminar a Pablo López no tenia arguments per a dir que ho havia fet malament, perquè ho va fer perfecte«.

«Mai tornaria a fer-ho si per mi fora, perquè no vaig tornar a casa contenta. El que jo sí que triava eren les paraules, com ho deia, com em dirigia a ells, però no el resultat«, ha remarcat.

«Si vas allí a fer un paper, com altres companys meus de la taula, la teua consciència pot estar tranquil·la. Però jo no anava a fer un paper, jo anava a ser honesta i no podia. Va ser una total decepció».

Les paraules de Coco Comín sobre ‘Operación Triunfo’ no deixen indiferent a ningú

Unes paraules que han portat molta cua i han enfurit a Tinet Rubira, director de Gestmusic, la productora del programa.

«Evidentment les coses no són com les explica. A Pablo López no li va eliminar ningú, va quedar segon en la seua edició, és a dir que va arribar a la final«, ha replicat desmentint per complet les seues paraules.

Així, també ha deixat molt clar que «en Operación Triunfo no es decideixen les nominacions fins al cap de què canten tots els concursants. El que si fa el jurat és repartir-se a qui nominaran una vegada decidits«.

Defensat el format

Rubira ha defensat el format, que tornava a TVE per la porta gran en 2017, i també li ha retret a Coco que s’haja prestat a un espectacle tan fraudulent.

«De tota manera a un concurs tan fraudulent jo no em preste a ser jurat dos temporades i després continuar treballant en la productora», ha rematat.

I davant els comentaris negatius que el directe ha rebut, s’ha mostrat més que categòric. «Ho sent, però en Operación Triunfo les coses no són així. Però tu pots continuar pensant i opinant el que et plaga».

No és la primera vegada que es posa en dubte

Esta no és la primera vegada que la credibilitat del concurs musical es posa en dubte. En 2018, una distracció de part d’un dels jutges convidats va donar peu a moltes especulacions.

La cantant Brisa Fenoy, que va assistir com a jutge convidada a una de les gales, va compartir en Twitter una imatge per a anunciar la seua participació en el programa.

Al principi, res fora del comú, tret que en la mateixa la hi podia veure asseguda en la taula i, sobre ella, uns folis.

<

>
I, els seguidors del talent xou, que analitzen tot al detall, no tardaren en advertir que en les fulles es podia llegir qui dels concursants seguia, era favorit o estava en dubte.

Això, quan la gala ni tan sols havia començat, per la qual cosa la polèmica està servida.

 

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.