Coco Comín es despatxa contra ‘Operación Triunfo’: ‘No és veritat ni qui guanya ni qui perd’

Estos dies el popular concurs de cantants ‘Operación Triunfo’ s’ha envoltat de polèmica, l’encarregada d’explicar com són les coses ha sigut Coco Comín, la que va ser jurat del famós concurs, ha deixat en evidència l’oscura estratègia que amagava el talent show.

Comín no ha escatimat en traure a la llum els traps bruts de l’època daurada de ‘Operación Triunfo’.

Coco Comín era de les més volgudes

Coco Comín es va convertir en una de les integrants més volgudes del jurat, al costat de Noemí Galera o Risto Mejide. Ella va ser present durant els dos últims anys del concurs musical, tant en OT 2008 com en OT 2009.

Coco Comín no guarda bons records

No obstant això, sembla que no guarda molt bon record d’esta etapa. «En televisió, tot el que són aparicions de jurats, com en Operació Triomf, m’horroritza«, ha reconegut en una recent entrevista.

En la seua opinió, «estos talents xous estan plens de mentides, no és veritat res, ni qui gana ni qui perd«, ha remarcat. «Són imposicions de les direccions dels programes perquè interessa més un que un altre«.

En contra dels seus propis desitjos

Així, ha recordat un moment molt dolorós en el qual va haver d’anar en contra dels seus propis desitjos. «Quan jo vaig ser jurat de Operación Triunfo, vaig haver d’eliminar a Pablo López«. «Em va tocar fer-ho i jo no volia», ha destacat.

«Estes eleccions te les manen perquè et diuen tu hui elimines a este i Risto hui elimina a este’ abans de veure l’actuació«, ha explicat sobre el funcionament del programa. Per tant, és molt probable que els triunfitos acabaren abandonant abans d’hora malgrat el seu talent.

«Per això no m’agrada res», ha insistit titllant de falses les valoracions que el jurat havia de fer. «Quan vaig haver d’eliminar a Pablo López no tenia arguments per a dir que ho havia fet malament, perquè ho va fer perfecte«.

«Mai tornaria a fer-ho si per mi fora, perquè no vaig tornar a casa contenta. El que jo sí que triava eren les paraules, com ho deia, com em dirigia a ells, però no el resultat«, ha remarcat.

«Si vas allí a fer un paper, com altres companys meus de la taula, la teua consciència pot estar tranquil·la. Però jo no anava a fer un paper, jo anava a ser honesta i no podia. Va ser una total decepció».

Les paraules de Coco Comín sobre ‘Operación Triunfo’ no deixen indiferent a ningú

Unes paraules que han portat molta cua i han enfurit a Tinet Rubira, director de Gestmusic, la productora del programa.

«Evidentment les coses no són com les explica. A Pablo López no li va eliminar ningú, va quedar segon en la seua edició, és a dir que va arribar a la final«, ha replicat desmentint per complet les seues paraules.

Així, també ha deixat molt clar que «en Operación Triunfo no es decideixen les nominacions fins al cap de què canten tots els concursants. El que si fa el jurat és repartir-se a qui nominaran una vegada decidits«.

Defensat el format

Rubira ha defensat el format, que tornava a TVE per la porta gran en 2017, i també li ha retret a Coco que s’haja prestat a un espectacle tan fraudulent.

«De tota manera a un concurs tan fraudulent jo no em preste a ser jurat dos temporades i després continuar treballant en la productora», ha rematat.

I davant els comentaris negatius que el directe ha rebut, s’ha mostrat més que categòric. «Ho sent, però en Operación Triunfo les coses no són així. Però tu pots continuar pensant i opinant el que et plaga».

No és la primera vegada que es posa en dubte

Esta no és la primera vegada que la credibilitat del concurs musical es posa en dubte. En 2018, una distracció de part d’un dels jutges convidats va donar peu a moltes especulacions.

La cantant Brisa Fenoy, que va assistir com a jutge convidada a una de les gales, va compartir en Twitter una imatge per a anunciar la seua participació en el programa.

Al principi, res fora del comú, tret que en la mateixa la hi podia veure asseguda en la taula i, sobre ella, uns folis.

<

>
I, els seguidors del talent xou, que analitzen tot al detall, no tardaren en advertir que en les fulles es podia llegir qui dels concursants seguia, era favorit o estava en dubte.

Això, quan la gala ni tan sols havia començat, per la qual cosa la polèmica està servida.

 

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.