16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Coco Comín es despatxa contra ‘Operación Triunfo’: ‘No és veritat ni qui guanya ni qui perd’

Estos dies el popular concurs de cantants ‘Operación Triunfo’ s’ha envoltat de polèmica, l’encarregada d’explicar com són les coses ha sigut Coco Comín, la que va ser jurat del famós concurs, ha deixat en evidència l’oscura estratègia que amagava el talent show.

Comín no ha escatimat en traure a la llum els traps bruts de l’època daurada de ‘Operación Triunfo’.

Coco Comín era de les més volgudes

Coco Comín es va convertir en una de les integrants més volgudes del jurat, al costat de Noemí Galera o Risto Mejide. Ella va ser present durant els dos últims anys del concurs musical, tant en OT 2008 com en OT 2009.

Coco Comín no guarda bons records

No obstant això, sembla que no guarda molt bon record d’esta etapa. “En televisió, tot el que són aparicions de jurats, com en Operació Triomf, m’horroritza“, ha reconegut en una recent entrevista.

En la seua opinió, “estos talents xous estan plens de mentides, no és veritat res, ni qui gana ni qui perd“, ha remarcat. “Són imposicions de les direccions dels programes perquè interessa més un que un altre“.

En contra dels seus propis desitjos

Així, ha recordat un moment molt dolorós en el qual va haver d’anar en contra dels seus propis desitjos. “Quan jo vaig ser jurat de Operación Triunfo, vaig haver d’eliminar a Pablo López“. “Em va tocar fer-ho i jo no volia”, ha destacat.

Estes eleccions te les manen perquè et diuen tu hui elimines a este i Risto hui elimina a este’ abans de veure l’actuació“, ha explicat sobre el funcionament del programa. Per tant, és molt probable que els triunfitos acabaren abandonant abans d’hora malgrat el seu talent.

“Per això no m’agrada res”, ha insistit titllant de falses les valoracions que el jurat havia de fer. “Quan vaig haver d’eliminar a Pablo López no tenia arguments per a dir que ho havia fet malament, perquè ho va fer perfecte“.

Mai tornaria a fer-ho si per mi fora, perquè no vaig tornar a casa contenta. El que jo sí que triava eren les paraules, com ho deia, com em dirigia a ells, però no el resultat“, ha remarcat.

“Si vas allí a fer un paper, com altres companys meus de la taula, la teua consciència pot estar tranquil·la. Però jo no anava a fer un paper, jo anava a ser honesta i no podia. Va ser una total decepció”.

Les paraules de Coco Comín sobre ‘Operación Triunfo’ no deixen indiferent a ningú

Unes paraules que han portat molta cua i han enfurit a Tinet Rubira, director de Gestmusic, la productora del programa.

Evidentment les coses no són com les explica. A Pablo López no li va eliminar ningú, va quedar segon en la seua edició, és a dir que va arribar a la final“, ha replicat desmentint per complet les seues paraules.

Així, també ha deixat molt clar que “en Operación Triunfo no es decideixen les nominacions fins al cap de què canten tots els concursants. El que si fa el jurat és repartir-se a qui nominaran una vegada decidits“.

Defensat el format

Rubira ha defensat el format, que tornava a TVE per la porta gran en 2017, i també li ha retret a Coco que s’haja prestat a un espectacle tan fraudulent.

“De tota manera a un concurs tan fraudulent jo no em preste a ser jurat dos temporades i després continuar treballant en la productora”, ha rematat.

I davant els comentaris negatius que el directe ha rebut, s’ha mostrat més que categòric. “Ho sent, però en Operación Triunfo les coses no són així. Però tu pots continuar pensant i opinant el que et plaga”.

No és la primera vegada que es posa en dubte

Esta no és la primera vegada que la credibilitat del concurs musical es posa en dubte. En 2018, una distracció de part d’un dels jutges convidats va donar peu a moltes especulacions.

La cantant Brisa Fenoy, que va assistir com a jutge convidada a una de les gales, va compartir en Twitter una imatge per a anunciar la seua participació en el programa.

Al principi, res fora del comú, tret que en la mateixa la hi podia veure asseguda en la taula i, sobre ella, uns folis.

<

>
I, els seguidors del talent xou, que analitzen tot al detall, no tardaren en advertir que en les fulles es podia llegir qui dels concursants seguia, era favorit o estava en dubte.

Això, quan la gala ni tan sols havia començat, per la qual cosa la polèmica està servida.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.