Coco Comín es despatxa contra ‘Operación Triunfo’: ‘No és veritat ni qui guanya ni qui perd’

Estos dies el popular concurs de cantants ‘Operación Triunfo’ s’ha envoltat de polèmica, l’encarregada d’explicar com són les coses ha sigut Coco Comín, la que va ser jurat del famós concurs, ha deixat en evidència l’oscura estratègia que amagava el talent show.

Comín no ha escatimat en traure a la llum els traps bruts de l’època daurada de ‘Operación Triunfo’.

Coco Comín era de les més volgudes

Coco Comín es va convertir en una de les integrants més volgudes del jurat, al costat de Noemí Galera o Risto Mejide. Ella va ser present durant els dos últims anys del concurs musical, tant en OT 2008 com en OT 2009.

Coco Comín no guarda bons records

No obstant això, sembla que no guarda molt bon record d’esta etapa. “En televisió, tot el que són aparicions de jurats, com en Operació Triomf, m’horroritza“, ha reconegut en una recent entrevista.

En la seua opinió, “estos talents xous estan plens de mentides, no és veritat res, ni qui gana ni qui perd“, ha remarcat. “Són imposicions de les direccions dels programes perquè interessa més un que un altre“.

En contra dels seus propis desitjos

Així, ha recordat un moment molt dolorós en el qual va haver d’anar en contra dels seus propis desitjos. “Quan jo vaig ser jurat de Operación Triunfo, vaig haver d’eliminar a Pablo López“. “Em va tocar fer-ho i jo no volia”, ha destacat.

Estes eleccions te les manen perquè et diuen tu hui elimines a este i Risto hui elimina a este’ abans de veure l’actuació“, ha explicat sobre el funcionament del programa. Per tant, és molt probable que els triunfitos acabaren abandonant abans d’hora malgrat el seu talent.

“Per això no m’agrada res”, ha insistit titllant de falses les valoracions que el jurat havia de fer. “Quan vaig haver d’eliminar a Pablo López no tenia arguments per a dir que ho havia fet malament, perquè ho va fer perfecte“.

Mai tornaria a fer-ho si per mi fora, perquè no vaig tornar a casa contenta. El que jo sí que triava eren les paraules, com ho deia, com em dirigia a ells, però no el resultat“, ha remarcat.

“Si vas allí a fer un paper, com altres companys meus de la taula, la teua consciència pot estar tranquil·la. Però jo no anava a fer un paper, jo anava a ser honesta i no podia. Va ser una total decepció”.

Les paraules de Coco Comín sobre ‘Operación Triunfo’ no deixen indiferent a ningú

Unes paraules que han portat molta cua i han enfurit a Tinet Rubira, director de Gestmusic, la productora del programa.

Evidentment les coses no són com les explica. A Pablo López no li va eliminar ningú, va quedar segon en la seua edició, és a dir que va arribar a la final“, ha replicat desmentint per complet les seues paraules.

Així, també ha deixat molt clar que “en Operación Triunfo no es decideixen les nominacions fins al cap de què canten tots els concursants. El que si fa el jurat és repartir-se a qui nominaran una vegada decidits“.

Defensat el format

Rubira ha defensat el format, que tornava a TVE per la porta gran en 2017, i també li ha retret a Coco que s’haja prestat a un espectacle tan fraudulent.

“De tota manera a un concurs tan fraudulent jo no em preste a ser jurat dos temporades i després continuar treballant en la productora”, ha rematat.

I davant els comentaris negatius que el directe ha rebut, s’ha mostrat més que categòric. “Ho sent, però en Operación Triunfo les coses no són així. Però tu pots continuar pensant i opinant el que et plaga”.

No és la primera vegada que es posa en dubte

Esta no és la primera vegada que la credibilitat del concurs musical es posa en dubte. En 2018, una distracció de part d’un dels jutges convidats va donar peu a moltes especulacions.

La cantant Brisa Fenoy, que va assistir com a jutge convidada a una de les gales, va compartir en Twitter una imatge per a anunciar la seua participació en el programa.

Al principi, res fora del comú, tret que en la mateixa la hi podia veure asseguda en la taula i, sobre ella, uns folis.

<

>
I, els seguidors del talent xou, que analitzen tot al detall, no tardaren en advertir que en les fulles es podia llegir qui dels concursants seguia, era favorit o estava en dubte.

Això, quan la gala ni tan sols havia començat, per la qual cosa la polèmica està servida.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.