El cor valencià ‘Les Veus de la Memòria’ emociona el jurat de Got Talent

Les Veus de la Memòria Got Talent

Imatge de l’actuació de Les Veus de la Memòria a Got Talent | Telecinco

 

El cor Les Veus de la Memòria, pertanyent a l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de València (AFAV), va emocionar anit al jurat de Got Talent Espanya, en l’estrena d’aquest programa de Tele 5, per la qual cosa va rebre quatre sís i passa a la segona fase.

 

Aquest cor, format per persones amb alzheimer, pretenia demostrar amb la seua actuació, el poder de la música per a aquestes persones i com la música desperta les emocions i els ajuda a recuperar la memòria.

 

Les persones que formen part del cor, patrocinat per la Fundació Divina Pastora, reben musicoteràpia en el Centre de Dia d’AFAV, i tenen el propòsit de conscienciar a la societat sobre el que podem fer pels malalts d’alzheimer. Com va expressar després de la seua actuació, Pascual, un dels membres del cor, “les cançons que aprenc en el Centre no se’m graven en les neurones, se’m graven en el cor”.

 

El cor, codirigit per la musicoterapeuta d’AFAV, Soledad Corachán, i per Jorge Sánchez, va posar al públic en peus i va emocionar als quatre membres de jurat fins a arribar a les llàgrimes. Edurne, a més, va cantar amb el cor la tornada de la seua cançó “Començar el dia”, que Els Veus de la Memòria havia aprés per a donar una sorpresa a la cantant.

 

Així doncs, Paz Padilla, Eva Isanta, Edurne i Risto van dir “sí” a les Veus de la Memòria, per la qual cosa tornaran en la segona fase del programa. Serà una nova oportunitat per a comprovar el poder de la música.

Edurne Got Talent

Edurne emocionada amb l’actuació de ‘Les Veus de la Memòria’ a Got Talent | Telecinco

 

 

El cor Els Veus de la Memòria està integrat per 48 malalts d’edats compreses entre els 55 i els 92 anys, i 10 veus en ombra (voluntaris que participen com a suport). Els directors del cor són la musicoterapeuta d’AFAV Soledad Corachán i Jorge Sánchez.

 

Pots veure l’actuació completa ací:  www.telecinco.es/gottalent/coro-emocion-lagrimas-memoria-alzheimer-corazon_2_2698530155.html

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.

La regularització extraordinària beneficiarà a uns 100.000 migrants en la Comunitat Valenciana

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana calcula que unes 100.000 persones accediran a la regularització extraordinària, dins d'un procés que preveu aconseguir el mig milió de migrants en tota Espanya, i defén el seu impacte econòmic i social.