El cor valencià ‘Les Veus de la Memòria’ emociona el jurat de Got Talent

Les Veus de la Memòria Got Talent

Imatge de l’actuació de Les Veus de la Memòria a Got Talent | Telecinco

 

El cor Les Veus de la Memòria, pertanyent a l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de València (AFAV), va emocionar anit al jurat de Got Talent Espanya, en l’estrena d’aquest programa de Tele 5, per la qual cosa va rebre quatre sís i passa a la segona fase.

 

Aquest cor, format per persones amb alzheimer, pretenia demostrar amb la seua actuació, el poder de la música per a aquestes persones i com la música desperta les emocions i els ajuda a recuperar la memòria.

 

Les persones que formen part del cor, patrocinat per la Fundació Divina Pastora, reben musicoteràpia en el Centre de Dia d’AFAV, i tenen el propòsit de conscienciar a la societat sobre el que podem fer pels malalts d’alzheimer. Com va expressar després de la seua actuació, Pascual, un dels membres del cor, «les cançons que aprenc en el Centre no se’m graven en les neurones, se’m graven en el cor».

 

El cor, codirigit per la musicoterapeuta d’AFAV, Soledad Corachán, i per Jorge Sánchez, va posar al públic en peus i va emocionar als quatre membres de jurat fins a arribar a les llàgrimes. Edurne, a més, va cantar amb el cor la tornada de la seua cançó «Començar el dia», que Els Veus de la Memòria havia aprés per a donar una sorpresa a la cantant.

 

Així doncs, Paz Padilla, Eva Isanta, Edurne i Risto van dir «sí» a les Veus de la Memòria, per la qual cosa tornaran en la segona fase del programa. Serà una nova oportunitat per a comprovar el poder de la música.

Edurne Got Talent

Edurne emocionada amb l’actuació de ‘Les Veus de la Memòria’ a Got Talent | Telecinco

 

 

El cor Els Veus de la Memòria està integrat per 48 malalts d’edats compreses entre els 55 i els 92 anys, i 10 veus en ombra (voluntaris que participen com a suport). Els directors del cor són la musicoterapeuta d’AFAV Soledad Corachán i Jorge Sánchez.

 

Pots veure l’actuació completa ací:  www.telecinco.es/gottalent/coro-emocion-lagrimas-memoria-alzheimer-corazon_2_2698530155.html

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.