Tu no tens la culpa: l’error de Kiko Rivera amb Anabel Pantoja

Tot va començar quan Kiko Rivera va deixar de seguir a Anabel Pantoja en xarxes socials, fet que va generar una cascada de reaccions, entre elles, l’al·ludida, que es prenia amb resignació la decisió de qui, per a ella, sempre ha sigut el seu germà. No obstant això, sembla que el DJ ha reflexionat i ha canviat d’opinió.

 

La raó per la qual Kiko va prendre esta decisió va ser perquè Anabel mai ha volgut posicionar-se en la guerra entre mare i fill, perquè no vol perdre a cap dels dos i, per això, tampoc va veure la documentació amb la qual Kiko prova el que diu contra la seua mare.

Per a Kiko, esta negativa d’Anabel va ser decebedora. Creu que no li aporta res, així li ho va dir en directe en ‘Sálvame’ i li va dir que a vegades en la vida cal prendre decisions i posicionar-se. “És la teua guerra amb la teua mare, no la meua”, deia una Anabel que acabava per ‘brollar’.

 

El missatge de Kiko Rivera en xarxes socials

 

Però quan semblava que les coses no podien solucionar-se, el DJ ha fet un pas avant. Ha tornat a seguir a la seua cosina en xarxes socials i, a més, ha publicat una foto de la seua comunió en la qual beuen els seus refrescos entrellaçant els seus braços com una parella de nuvis en les seues noces.

No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t

 

“Quan un s’equivoca, és bo demanar disculpes. No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t”, escriu Kiko. Diu també que la situació i tot el procés no està sent fàcil, però reconeix alguna cosa: “Tu no tens la culpa. Et vull”.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.