Tu no tens la culpa: l’error de Kiko Rivera amb Anabel Pantoja

Tot va començar quan Kiko Rivera va deixar de seguir a Anabel Pantoja en xarxes socials, fet que va generar una cascada de reaccions, entre elles, l’al·ludida, que es prenia amb resignació la decisió de qui, per a ella, sempre ha sigut el seu germà. No obstant això, sembla que el DJ ha reflexionat i ha canviat d’opinió.

 

La raó per la qual Kiko va prendre esta decisió va ser perquè Anabel mai ha volgut posicionar-se en la guerra entre mare i fill, perquè no vol perdre a cap dels dos i, per això, tampoc va veure la documentació amb la qual Kiko prova el que diu contra la seua mare.

Per a Kiko, esta negativa d’Anabel va ser decebedora. Creu que no li aporta res, així li ho va dir en directe en ‘Sálvame’ i li va dir que a vegades en la vida cal prendre decisions i posicionar-se. “És la teua guerra amb la teua mare, no la meua”, deia una Anabel que acabava per ‘brollar’.

 

El missatge de Kiko Rivera en xarxes socials

 

Però quan semblava que les coses no podien solucionar-se, el DJ ha fet un pas avant. Ha tornat a seguir a la seua cosina en xarxes socials i, a més, ha publicat una foto de la seua comunió en la qual beuen els seus refrescos entrellaçant els seus braços com una parella de nuvis en les seues noces.

No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t

 

“Quan un s’equivoca, és bo demanar disculpes. No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t”, escriu Kiko. Diu també que la situació i tot el procés no està sent fàcil, però reconeix alguna cosa: “Tu no tens la culpa. Et vull”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.