Tu no tens la culpa: l’error de Kiko Rivera amb Anabel Pantoja

Tot va començar quan Kiko Rivera va deixar de seguir a Anabel Pantoja en xarxes socials, fet que va generar una cascada de reaccions, entre elles, l’al·ludida, que es prenia amb resignació la decisió de qui, per a ella, sempre ha sigut el seu germà. No obstant això, sembla que el DJ ha reflexionat i ha canviat d’opinió.

 

La raó per la qual Kiko va prendre esta decisió va ser perquè Anabel mai ha volgut posicionar-se en la guerra entre mare i fill, perquè no vol perdre a cap dels dos i, per això, tampoc va veure la documentació amb la qual Kiko prova el que diu contra la seua mare.

Per a Kiko, esta negativa d’Anabel va ser decebedora. Creu que no li aporta res, així li ho va dir en directe en ‘Sálvame’ i li va dir que a vegades en la vida cal prendre decisions i posicionar-se. “És la teua guerra amb la teua mare, no la meua”, deia una Anabel que acabava per ‘brollar’.

 

El missatge de Kiko Rivera en xarxes socials

 

Però quan semblava que les coses no podien solucionar-se, el DJ ha fet un pas avant. Ha tornat a seguir a la seua cosina en xarxes socials i, a més, ha publicat una foto de la seua comunió en la qual beuen els seus refrescos entrellaçant els seus braços com una parella de nuvis en les seues noces.

No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t

 

“Quan un s’equivoca, és bo demanar disculpes. No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t”, escriu Kiko. Diu també que la situació i tot el procés no està sent fàcil, però reconeix alguna cosa: “Tu no tens la culpa. Et vull”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Carmona torna en solitari amb Baro Drom, un viatge gitano del flamenc al rap francés

Antonio Carmona torna nou anys despues amb Baro Drom (Exodo), un disc ambiciós i gitano que mescla jazz, ritmes africans, llatins i rap frances després del seu impuls creatiu amb C. Tangana.

Fiscalia demana substituir la condemna a l’acusat d’enaltiment gihadista per la seua expulsió d’Espanya

La Fiscalia ha demanat en l'Audiència Nacional canviar la possible condemna a un acusat d'enaltiment gihadista per la seua expulsió d'Espanya. Al·lega que ja existia una orde administrativa prèvia, que la pena sol·licitada no supera els sis anys i que l'acusat manca d'arrelament.

El TSJCV confirma 2,5 anys a un multireincident per robar un televisor i menjar a Vila-real

El Tribunal Superior valencià ha ratificat dos anys i mig de presó per a un home amb antecedents per sostraure menjar i un televisor en un local de Vila-real. La condemna inclou indemnitzar pels danys en finestres i encara pot recórrer-se en cassació.

L’Elx prepara la visita del Mallorca amb les absències de John, Héctor Fort i Da Silva

L'Elx ha treballat amb les absències de John Chetauya i Héctor Fort, mentres que André da Silva ha sigut dosificat. El davanter lusità no està descartat per al dissabte.

La Fiscalia s’ha oposat a excarcerar a Ábalos i Koldo abans del juí pel cas de les màscares

La Fiscalia s'ha oposat al fet que José Luis Ábalos i Koldo García isquen de presó abans del juí del 7 d'abril pel cas de les màscares, en apreciar risc de fugida. Anticorrupció al·lega la proximitat de la vista, la gravetat de les penes sol·licitades i l'absència de traves concretes per a preparar la defensa des de presó.

Pérez Llorca desfilarà en el segon dia de l’Ofrena de les Falles de València

Pérez Llorca participarà este dimecres en l'Ofrena de les Falles amb Marqués de Zenete i serà el primer cap del Consell a fer-ho. La cita reunirà 130.000 participants en dos dies.

El camp assumix fins a 100 milions de sobrecost per la guerra: 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana

El sector agrari ja suporta fins a 100 milions d'euros de sobrecost per la guerra, amb pujades del 28% en gasoil i de més del 40% en fertilitzants. AVA-Asaja xifra 4 milions setmanals en la Comunitat Valenciana.

El València CF complix 107 anys entre la baralla per la permanència i el Nou Mestalla

El club celebra el seu 107 aniversari amb el focus a assegurar la permanència i en l'avanç del Nou Mestalla. La situació és més còmoda que en cursos previs, però encara exigix resultats.