Tu no tens la culpa: l’error de Kiko Rivera amb Anabel Pantoja

Tot va començar quan Kiko Rivera va deixar de seguir a Anabel Pantoja en xarxes socials, fet que va generar una cascada de reaccions, entre elles, l’al·ludida, que es prenia amb resignació la decisió de qui, per a ella, sempre ha sigut el seu germà. No obstant això, sembla que el DJ ha reflexionat i ha canviat d’opinió.

 

La raó per la qual Kiko va prendre esta decisió va ser perquè Anabel mai ha volgut posicionar-se en la guerra entre mare i fill, perquè no vol perdre a cap dels dos i, per això, tampoc va veure la documentació amb la qual Kiko prova el que diu contra la seua mare.

Per a Kiko, esta negativa d’Anabel va ser decebedora. Creu que no li aporta res, així li ho va dir en directe en ‘Sálvame’ i li va dir que a vegades en la vida cal prendre decisions i posicionar-se. “És la teua guerra amb la teua mare, no la meua”, deia una Anabel que acabava per ‘brollar’.

 

El missatge de Kiko Rivera en xarxes socials

 

Però quan semblava que les coses no podien solucionar-se, el DJ ha fet un pas avant. Ha tornat a seguir a la seua cosina en xarxes socials i, a més, ha publicat una foto de la seua comunió en la qual beuen els seus refrescos entrellaçant els seus braços com una parella de nuvis en les seues noces.

No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t

 

“Quan un s’equivoca, és bo demanar disculpes. No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t”, escriu Kiko. Diu també que la situació i tot el procés no està sent fàcil, però reconeix alguna cosa: “Tu no tens la culpa. Et vull”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.