13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Tu no tens la culpa: l’error de Kiko Rivera amb Anabel Pantoja

Tot va començar quan Kiko Rivera va deixar de seguir a Anabel Pantoja en xarxes socials, fet que va generar una cascada de reaccions, entre elles, l’al·ludida, que es prenia amb resignació la decisió de qui, per a ella, sempre ha sigut el seu germà. No obstant això, sembla que el DJ ha reflexionat i ha canviat d’opinió.

 

La raó per la qual Kiko va prendre esta decisió va ser perquè Anabel mai ha volgut posicionar-se en la guerra entre mare i fill, perquè no vol perdre a cap dels dos i, per això, tampoc va veure la documentació amb la qual Kiko prova el que diu contra la seua mare.

Per a Kiko, esta negativa d’Anabel va ser decebedora. Creu que no li aporta res, així li ho va dir en directe en ‘Sálvame’ i li va dir que a vegades en la vida cal prendre decisions i posicionar-se. “És la teua guerra amb la teua mare, no la meua”, deia una Anabel que acabava per ‘brollar’.

 

El missatge de Kiko Rivera en xarxes socials

 

Però quan semblava que les coses no podien solucionar-se, el DJ ha fet un pas avant. Ha tornat a seguir a la seua cosina en xarxes socials i, a més, ha publicat una foto de la seua comunió en la qual beuen els seus refrescos entrellaçant els seus braços com una parella de nuvis en les seues noces.

No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t

 

“Quan un s’equivoca, és bo demanar disculpes. No permetré que esta lletja situació em faça perdre’t”, escriu Kiko. Diu també que la situació i tot el procés no està sent fàcil, però reconeix alguna cosa: “Tu no tens la culpa. Et vull”.

Últimes notícies

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.