Desapareixen els noms de Toñi i Encarna Salazar de ‘Supervivientes’

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són borrades de la capçalera de ‘Supervivientes’  | Telecinco

 

L’abandonament del reality d’aventures ‘Supervivientes’ de Toñi i Encarna Salazar, membres del grup musical ‘Azúcar Moreno’, els està portant moltes conseqüències negatives a les dos germanes. A causa de la seua precipitada eixida de l’illa d’Hondures sense cap justificació, les dos han hagut d’enfrontar-se a una penalització econòmica.

 

Com a resultat d’això, l’organització de ‘Supervivientes’ s’ha posicionat contra les ‘Azúcar Moreno’ i ha deixat clar que les cantants no són benvingudes a Mediaset. De fet, va ser el presentador Jorge Javier Vázquez qui va anunciar que ni Toñi ni Encarna serien convidades a cap espai més de ‘Telecinco’, i va procedir a despedir-les del plató.

 

Dies després d’eixos fets, pareix que la cadena televisiva no ha tingut prou amb estes mesures i ara vol borrar el seu rastre definitivament del reality de ‘Supervivientes’ i, per això, han pres la decisió de retirar el seu nom de la capçalera del programa.

 

Els seguidors del reality van comprovar ahir que Mediaset continua recordant el mal comportament de les ‘Azúcar Moreno’ i això ha provocat que el seu nom haja sigut borrat de la capçalera que inicia al programa.

 

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han estat eliminats

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han sigut eliminats | Telecinco

 

En el vídeo inicial, a on s’inclou el nom de tots els concursants –hagen sigut expulsats, o no– es mostren diferents imàtgens i vídeos de convivència dels participants. No obstant això, les dos cantants ja no apareixen, fent que el seu breu pas per Hondures haja desaparegut per complet.

 

D’esta manera, ara ja no poden tornar a vore’s els conflictes que van tindre amb els seus companys, la seua col·laboració durant els reptes o el seu salt d’helicòpter, com si no hagueren posat mai un peu en l’illa.

 

Amb este fet tan contundent, la productora de ‘Supervivientes’ ha volgut castigar l’engany realitzat per les ‘Azúcar Moreno’. No només les han vetat, sinó que, a més, han borrat la seua presència.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.