Desapareixen els noms de Toñi i Encarna Salazar de ‘Supervivientes’

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són borrades de la capçalera de ‘Supervivientes’  | Telecinco

 

L’abandonament del reality d’aventures ‘Supervivientes’ de Toñi i Encarna Salazar, membres del grup musical ‘Azúcar Moreno’, els està portant moltes conseqüències negatives a les dos germanes. A causa de la seua precipitada eixida de l’illa d’Hondures sense cap justificació, les dos han hagut d’enfrontar-se a una penalització econòmica.

 

Com a resultat d’això, l’organització de ‘Supervivientes’ s’ha posicionat contra les ‘Azúcar Moreno’ i ha deixat clar que les cantants no són benvingudes a Mediaset. De fet, va ser el presentador Jorge Javier Vázquez qui va anunciar que ni Toñi ni Encarna serien convidades a cap espai més de ‘Telecinco’, i va procedir a despedir-les del plató.

 

Dies després d’eixos fets, pareix que la cadena televisiva no ha tingut prou amb estes mesures i ara vol borrar el seu rastre definitivament del reality de ‘Supervivientes’ i, per això, han pres la decisió de retirar el seu nom de la capçalera del programa.

 

Els seguidors del reality van comprovar ahir que Mediaset continua recordant el mal comportament de les ‘Azúcar Moreno’ i això ha provocat que el seu nom haja sigut borrat de la capçalera que inicia al programa.

 

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han estat eliminats

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han sigut eliminats | Telecinco

 

En el vídeo inicial, a on s’inclou el nom de tots els concursants –hagen sigut expulsats, o no– es mostren diferents imàtgens i vídeos de convivència dels participants. No obstant això, les dos cantants ja no apareixen, fent que el seu breu pas per Hondures haja desaparegut per complet.

 

D’esta manera, ara ja no poden tornar a vore’s els conflictes que van tindre amb els seus companys, la seua col·laboració durant els reptes o el seu salt d’helicòpter, com si no hagueren posat mai un peu en l’illa.

 

Amb este fet tan contundent, la productora de ‘Supervivientes’ ha volgut castigar l’engany realitzat per les ‘Azúcar Moreno’. No només les han vetat, sinó que, a més, han borrat la seua presència.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU