10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Desapareixen els noms de Toñi i Encarna Salazar de ‘Supervivientes’

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són borrades de la capçalera de ‘Supervivientes’  | Telecinco

 

L’abandonament del reality d’aventures ‘Supervivientes’ de Toñi i Encarna Salazar, membres del grup musical ‘Azúcar Moreno’, els està portant moltes conseqüències negatives a les dos germanes. A causa de la seua precipitada eixida de l’illa d’Hondures sense cap justificació, les dos han hagut d’enfrontar-se a una penalització econòmica.

 

Com a resultat d’això, l’organització de ‘Supervivientes’ s’ha posicionat contra les ‘Azúcar Moreno’ i ha deixat clar que les cantants no són benvingudes a Mediaset. De fet, va ser el presentador Jorge Javier Vázquez qui va anunciar que ni Toñi ni Encarna serien convidades a cap espai més de ‘Telecinco’, i va procedir a despedir-les del plató.

 

Dies després d’eixos fets, pareix que la cadena televisiva no ha tingut prou amb estes mesures i ara vol borrar el seu rastre definitivament del reality de ‘Supervivientes’ i, per això, han pres la decisió de retirar el seu nom de la capçalera del programa.

 

Els seguidors del reality van comprovar ahir que Mediaset continua recordant el mal comportament de les ‘Azúcar Moreno’ i això ha provocat que el seu nom haja sigut borrat de la capçalera que inicia al programa.

 

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han estat eliminats

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han sigut eliminats | Telecinco

 

En el vídeo inicial, a on s’inclou el nom de tots els concursants –hagen sigut expulsats, o no– es mostren diferents imàtgens i vídeos de convivència dels participants. No obstant això, les dos cantants ja no apareixen, fent que el seu breu pas per Hondures haja desaparegut per complet.

 

D’esta manera, ara ja no poden tornar a vore’s els conflictes que van tindre amb els seus companys, la seua col·laboració durant els reptes o el seu salt d’helicòpter, com si no hagueren posat mai un peu en l’illa.

 

Amb este fet tan contundent, la productora de ‘Supervivientes’ ha volgut castigar l’engany realitzat per les ‘Azúcar Moreno’. No només les han vetat, sinó que, a més, han borrat la seua presència.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.