Desapareixen els noms de Toñi i Encarna Salazar de ‘Supervivientes’

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són borrades de la capçalera de ‘Supervivientes’  | Telecinco

 

L’abandonament del reality d’aventures ‘Supervivientes’ de Toñi i Encarna Salazar, membres del grup musical ‘Azúcar Moreno’, els està portant moltes conseqüències negatives a les dos germanes. A causa de la seua precipitada eixida de l’illa d’Hondures sense cap justificació, les dos han hagut d’enfrontar-se a una penalització econòmica.

 

Com a resultat d’això, l’organització de ‘Supervivientes’ s’ha posicionat contra les ‘Azúcar Moreno’ i ha deixat clar que les cantants no són benvingudes a Mediaset. De fet, va ser el presentador Jorge Javier Vázquez qui va anunciar que ni Toñi ni Encarna serien convidades a cap espai més de ‘Telecinco’, i va procedir a despedir-les del plató.

 

Dies després d’eixos fets, pareix que la cadena televisiva no ha tingut prou amb estes mesures i ara vol borrar el seu rastre definitivament del reality de ‘Supervivientes’ i, per això, han pres la decisió de retirar el seu nom de la capçalera del programa.

 

Els seguidors del reality van comprovar ahir que Mediaset continua recordant el mal comportament de les ‘Azúcar Moreno’ i això ha provocat que el seu nom haja sigut borrat de la capçalera que inicia al programa.

 

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han estat eliminats

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han sigut eliminats | Telecinco

 

En el vídeo inicial, a on s’inclou el nom de tots els concursants –hagen sigut expulsats, o no– es mostren diferents imàtgens i vídeos de convivència dels participants. No obstant això, les dos cantants ja no apareixen, fent que el seu breu pas per Hondures haja desaparegut per complet.

 

D’esta manera, ara ja no poden tornar a vore’s els conflictes que van tindre amb els seus companys, la seua col·laboració durant els reptes o el seu salt d’helicòpter, com si no hagueren posat mai un peu en l’illa.

 

Amb este fet tan contundent, la productora de ‘Supervivientes’ ha volgut castigar l’engany realitzat per les ‘Azúcar Moreno’. No només les han vetat, sinó que, a més, han borrat la seua presència.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU