Desapareixen els noms de Toñi i Encarna Salazar de ‘Supervivientes’

Les germanes Toñi i Encarna Salazar

Les Azúcar Moreno són borrades de la capçalera de ‘Supervivientes’  | Telecinco

 

L’abandonament del reality d’aventures ‘Supervivientes’ de Toñi i Encarna Salazar, membres del grup musical ‘Azúcar Moreno’, els està portant moltes conseqüències negatives a les dos germanes. A causa de la seua precipitada eixida de l’illa d’Hondures sense cap justificació, les dos han hagut d’enfrontar-se a una penalització econòmica.

 

Com a resultat d’això, l’organització de ‘Supervivientes’ s’ha posicionat contra les ‘Azúcar Moreno’ i ha deixat clar que les cantants no són benvingudes a Mediaset. De fet, va ser el presentador Jorge Javier Vázquez qui va anunciar que ni Toñi ni Encarna serien convidades a cap espai més de ‘Telecinco’, i va procedir a despedir-les del plató.

 

Dies després d’eixos fets, pareix que la cadena televisiva no ha tingut prou amb estes mesures i ara vol borrar el seu rastre definitivament del reality de ‘Supervivientes’ i, per això, han pres la decisió de retirar el seu nom de la capçalera del programa.

 

Els seguidors del reality van comprovar ahir que Mediaset continua recordant el mal comportament de les ‘Azúcar Moreno’ i això ha provocat que el seu nom haja sigut borrat de la capçalera que inicia al programa.

 

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han estat eliminats

Els noms de Toñi i de Encarna Salazar han sigut eliminats | Telecinco

 

En el vídeo inicial, a on s’inclou el nom de tots els concursants –hagen sigut expulsats, o no– es mostren diferents imàtgens i vídeos de convivència dels participants. No obstant això, les dos cantants ja no apareixen, fent que el seu breu pas per Hondures haja desaparegut per complet.

 

D’esta manera, ara ja no poden tornar a vore’s els conflictes que van tindre amb els seus companys, la seua col·laboració durant els reptes o el seu salt d’helicòpter, com si no hagueren posat mai un peu en l’illa.

 

Amb este fet tan contundent, la productora de ‘Supervivientes’ ha volgut castigar l’engany realitzat per les ‘Azúcar Moreno’. No només les han vetat, sinó que, a més, han borrat la seua presència.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.

Edició de rècord del Trofeu SM la Reina amb 130 vaixells en aigües de València

El Trofeu SM la Reina 2026 reunirà 130 vaixells i uns 1.200 regatistes en aigües de València, la xifra més alta des de la Copa Amèrica de 2007, i consolidarà la ciutat com a referent internacional de la vela de creuer.

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.