‘Sálvame’ ataca a Anabel Pantoja amb les noves col·laboradores

‘Sálvame’ va descobrir ahir a la vesprada els nous fitxatges per a col·laboradors. Les expectatives eren molt altes i els tertulians habituals del programa de Jorge Javier Vázquez creien que estes noves cares arribaven per a dinamitar els seus llocs de treballs i deixar-los en una posició molt arriscada, sent conscients que molts perdrien dies de treball i que altres perdrien el treball de manera total per sempre.

Des que va començar el programa d’ahir, els col·laboradors habituals no paraven de fer conjectures amb els seus nous companys, de fet algun d’ells van acceptar el nom.

Els nous fitxatges no es van fer esperar i el programa va descobrir el nom: Las Mellis, examigues i confidents d’Isabel Pantoja.

 

 

 

L’espera s’ha fet llarga, però les pistes ens han fet creure que estàvem davant una falsa alarma per part del programa. Que la direcció no hagi revelat les seves identitats a les quatre de la tarda tan sols començar, ha deixat més que clar que es tractava de rostres de segona i que ni molt menys acabarien fent ombra als tertulians habituals.

 

Les exmillors amigues d’Anabel, a peu de canó

Finalment, el presentador ha aixecat la tela i dins es trobaven ‘las Mellis’, exmillors amigues d’Isabel Pantoja i molt ben relacionades durant molt de temps amb el món folklòric del nostre país. En l’actualitat les cantants han trencat tot el vincle amb la Pantoja i per això no tenen el menor inconvenient a esberlar sobre la cançonetista i el seu entorn, incloent-hi així a Anabel Pantoja que en l’actualitat també és col·laboradora de ‘Sálvame’.

Les dos noves col·laboradores no han tingut problema a començar a atacar els seus companys només entrar a plató i encara que han assegurat que aniran contra tot per a mantenir les seues cadires, hi ha alguns col·laboradors que els cauen pitjor que uns altres. Per este últim motiu, ja han començat a disparar contra ells per a fer-los la vida impossible en el programa. De fet, hi ha tres col·laboradors que estarien patint pel seu lloc de treball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada