‘Sálvame’ ataca a Anabel Pantoja amb les noves col·laboradores

‘Sálvame’ va descobrir ahir a la vesprada els nous fitxatges per a col·laboradors. Les expectatives eren molt altes i els tertulians habituals del programa de Jorge Javier Vázquez creien que estes noves cares arribaven per a dinamitar els seus llocs de treballs i deixar-los en una posició molt arriscada, sent conscients que molts perdrien dies de treball i que altres perdrien el treball de manera total per sempre.

Des que va començar el programa d’ahir, els col·laboradors habituals no paraven de fer conjectures amb els seus nous companys, de fet algun d’ells van acceptar el nom.

Els nous fitxatges no es van fer esperar i el programa va descobrir el nom: Las Mellis, examigues i confidents d’Isabel Pantoja.

 

 

 

L’espera s’ha fet llarga, però les pistes ens han fet creure que estàvem davant una falsa alarma per part del programa. Que la direcció no hagi revelat les seves identitats a les quatre de la tarda tan sols començar, ha deixat més que clar que es tractava de rostres de segona i que ni molt menys acabarien fent ombra als tertulians habituals.

 

Les exmillors amigues d’Anabel, a peu de canó

Finalment, el presentador ha aixecat la tela i dins es trobaven ‘las Mellis’, exmillors amigues d’Isabel Pantoja i molt ben relacionades durant molt de temps amb el món folklòric del nostre país. En l’actualitat les cantants han trencat tot el vincle amb la Pantoja i per això no tenen el menor inconvenient a esberlar sobre la cançonetista i el seu entorn, incloent-hi així a Anabel Pantoja que en l’actualitat també és col·laboradora de ‘Sálvame’.

Les dos noves col·laboradores no han tingut problema a començar a atacar els seus companys només entrar a plató i encara que han assegurat que aniran contra tot per a mantenir les seues cadires, hi ha alguns col·laboradors que els cauen pitjor que uns altres. Per este últim motiu, ja han començat a disparar contra ells per a fer-los la vida impossible en el programa. De fet, hi ha tres col·laboradors que estarien patint pel seu lloc de treball.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU