‘Sálvame’ ataca a Anabel Pantoja amb les noves col·laboradores

‘Sálvame’ va descobrir ahir a la vesprada els nous fitxatges per a col·laboradors. Les expectatives eren molt altes i els tertulians habituals del programa de Jorge Javier Vázquez creien que estes noves cares arribaven per a dinamitar els seus llocs de treballs i deixar-los en una posició molt arriscada, sent conscients que molts perdrien dies de treball i que altres perdrien el treball de manera total per sempre.

Des que va començar el programa d’ahir, els col·laboradors habituals no paraven de fer conjectures amb els seus nous companys, de fet algun d’ells van acceptar el nom.

Els nous fitxatges no es van fer esperar i el programa va descobrir el nom: Las Mellis, examigues i confidents d’Isabel Pantoja.

 

 

 

L’espera s’ha fet llarga, però les pistes ens han fet creure que estàvem davant una falsa alarma per part del programa. Que la direcció no hagi revelat les seves identitats a les quatre de la tarda tan sols començar, ha deixat més que clar que es tractava de rostres de segona i que ni molt menys acabarien fent ombra als tertulians habituals.

 

Les exmillors amigues d’Anabel, a peu de canó

Finalment, el presentador ha aixecat la tela i dins es trobaven ‘las Mellis’, exmillors amigues d’Isabel Pantoja i molt ben relacionades durant molt de temps amb el món folklòric del nostre país. En l’actualitat les cantants han trencat tot el vincle amb la Pantoja i per això no tenen el menor inconvenient a esberlar sobre la cançonetista i el seu entorn, incloent-hi així a Anabel Pantoja que en l’actualitat també és col·laboradora de ‘Sálvame’.

Les dos noves col·laboradores no han tingut problema a començar a atacar els seus companys només entrar a plató i encara que han assegurat que aniran contra tot per a mantenir les seues cadires, hi ha alguns col·laboradors que els cauen pitjor que uns altres. Per este últim motiu, ja han començat a disparar contra ells per a fer-los la vida impossible en el programa. De fet, hi ha tres col·laboradors que estarien patint pel seu lloc de treball.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.