‘Sálvame’ ataca a Anabel Pantoja amb les noves col·laboradores

‘Sálvame’ va descobrir ahir a la vesprada els nous fitxatges per a col·laboradors. Les expectatives eren molt altes i els tertulians habituals del programa de Jorge Javier Vázquez creien que estes noves cares arribaven per a dinamitar els seus llocs de treballs i deixar-los en una posició molt arriscada, sent conscients que molts perdrien dies de treball i que altres perdrien el treball de manera total per sempre.

Des que va començar el programa d’ahir, els col·laboradors habituals no paraven de fer conjectures amb els seus nous companys, de fet algun d’ells van acceptar el nom.

Els nous fitxatges no es van fer esperar i el programa va descobrir el nom: Las Mellis, examigues i confidents d’Isabel Pantoja.

 

 

 

L’espera s’ha fet llarga, però les pistes ens han fet creure que estàvem davant una falsa alarma per part del programa. Que la direcció no hagi revelat les seves identitats a les quatre de la tarda tan sols començar, ha deixat més que clar que es tractava de rostres de segona i que ni molt menys acabarien fent ombra als tertulians habituals.

 

Les exmillors amigues d’Anabel, a peu de canó

Finalment, el presentador ha aixecat la tela i dins es trobaven ‘las Mellis’, exmillors amigues d’Isabel Pantoja i molt ben relacionades durant molt de temps amb el món folklòric del nostre país. En l’actualitat les cantants han trencat tot el vincle amb la Pantoja i per això no tenen el menor inconvenient a esberlar sobre la cançonetista i el seu entorn, incloent-hi així a Anabel Pantoja que en l’actualitat també és col·laboradora de ‘Sálvame’.

Les dos noves col·laboradores no han tingut problema a començar a atacar els seus companys només entrar a plató i encara que han assegurat que aniran contra tot per a mantenir les seues cadires, hi ha alguns col·laboradors que els cauen pitjor que uns altres. Per este últim motiu, ja han començat a disparar contra ells per a fer-los la vida impossible en el programa. De fet, hi ha tres col·laboradors que estarien patint pel seu lloc de treball.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.