‘Sálvame’ ataca a Anabel Pantoja amb les noves col·laboradores

‘Sálvame’ va descobrir ahir a la vesprada els nous fitxatges per a col·laboradors. Les expectatives eren molt altes i els tertulians habituals del programa de Jorge Javier Vázquez creien que estes noves cares arribaven per a dinamitar els seus llocs de treballs i deixar-los en una posició molt arriscada, sent conscients que molts perdrien dies de treball i que altres perdrien el treball de manera total per sempre.

Des que va començar el programa d’ahir, els col·laboradors habituals no paraven de fer conjectures amb els seus nous companys, de fet algun d’ells van acceptar el nom.

Els nous fitxatges no es van fer esperar i el programa va descobrir el nom: Las Mellis, examigues i confidents d’Isabel Pantoja.

 

 

 

L’espera s’ha fet llarga, però les pistes ens han fet creure que estàvem davant una falsa alarma per part del programa. Que la direcció no hagi revelat les seves identitats a les quatre de la tarda tan sols començar, ha deixat més que clar que es tractava de rostres de segona i que ni molt menys acabarien fent ombra als tertulians habituals.

 

Les exmillors amigues d’Anabel, a peu de canó

Finalment, el presentador ha aixecat la tela i dins es trobaven ‘las Mellis’, exmillors amigues d’Isabel Pantoja i molt ben relacionades durant molt de temps amb el món folklòric del nostre país. En l’actualitat les cantants han trencat tot el vincle amb la Pantoja i per això no tenen el menor inconvenient a esberlar sobre la cançonetista i el seu entorn, incloent-hi així a Anabel Pantoja que en l’actualitat també és col·laboradora de ‘Sálvame’.

Les dos noves col·laboradores no han tingut problema a començar a atacar els seus companys només entrar a plató i encara que han assegurat que aniran contra tot per a mantenir les seues cadires, hi ha alguns col·laboradors que els cauen pitjor que uns altres. Per este últim motiu, ja han començat a disparar contra ells per a fer-los la vida impossible en el programa. De fet, hi ha tres col·laboradors que estarien patint pel seu lloc de treball.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.