La dràstica decisió de Rocío Flores: “no em trobe bé”

 

Olga Moreno tindrà, per fi, la seua visita familiar a Hondures, però no serà Rocío Flores com al principi es va plantejar.

La filla d’Antonio David Flores va dir ‘sí’ al programa i va deixar clar que estaria encantada de viatjar a Hondures per a visitar a Olga en ‘Supervivientes’, però passades les setmanes i amb la polèmica al punt més àlgid ha reculat.

Olga Moreno és l’única supervivent que queda per rebre una visita familiar, una cosa de la qual té moltíssimes ganes.

No fa molt, li va comptar fins i tot a Gianmarco Onestini que estava «desitjant que Rocío (Flores) vinga perquè compte tot», va dir quan pensava que les càmeres no l’estaven gravant.

Però Olga Moreno no rebrà la visita de Rocío Flores, a pesar que l’exsupervent havia assegurat anteriorment en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ que aniria encantada.

Així li ho ha comunicat a Carlos Sobera: «Primer, en un vídeo que van posar en ‘Supervivientes’ Olga va dir que volia compartir esta experiència amb la seua germana Rosa, que és qui anirà a veure-la. Segon, és una decisió que hem pres tota la família en global. La millor persona que li pot transmetre el que ella necessita que siga energia i bona vibra i fluixejarà quan la veja».

La filla de Rocío Carrasco creu que la seua visita a Olga Moreno en este moment pot anar en contra d’ella, ja que no està en el seu millor moment: «Jo no em trobe al 100%. Olga necessita energia i positivitat i es morirà en veure-la».

Marta López intervenia en eixe moment per a dir-li a Rocío que no va «perquè no vol«.

Olga Moreno ha demanat en infinitat d’ocasions veure a Rocío Flores, de la qual se sent més a prop que mai després de viure l’experiència de ‘Supervivientes’.

Olga Moreno ha lamentat a l’illa les abraçades que no li ha donat tots estos anys a la filla d’Antonio David, però encara haurà d’esperar una mica més i és que segons Rocío Flores la família Flores Moreno en consens ha decidit que siga Rosa i no ella la que encreuament el toll per a animar a Olga.

No se sap en quin moment s’ha pres esta decisió, però Rocío Flores no està en el seu millor moment després de perdre els papers per complet en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ fa una setmana i passar una de les seues pitjors setmanes en televisió.

Últimes notícies

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.