La dràstica decisió de Rocío Flores: “no em trobe bé”

 

Olga Moreno tindrà, per fi, la seua visita familiar a Hondures, però no serà Rocío Flores com al principi es va plantejar.

La filla d’Antonio David Flores va dir ‘sí’ al programa i va deixar clar que estaria encantada de viatjar a Hondures per a visitar a Olga en ‘Supervivientes’, però passades les setmanes i amb la polèmica al punt més àlgid ha reculat.

Olga Moreno és l’única supervivent que queda per rebre una visita familiar, una cosa de la qual té moltíssimes ganes.

No fa molt, li va comptar fins i tot a Gianmarco Onestini que estava «desitjant que Rocío (Flores) vinga perquè compte tot», va dir quan pensava que les càmeres no l’estaven gravant.

Però Olga Moreno no rebrà la visita de Rocío Flores, a pesar que l’exsupervent havia assegurat anteriorment en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ que aniria encantada.

Així li ho ha comunicat a Carlos Sobera: «Primer, en un vídeo que van posar en ‘Supervivientes’ Olga va dir que volia compartir esta experiència amb la seua germana Rosa, que és qui anirà a veure-la. Segon, és una decisió que hem pres tota la família en global. La millor persona que li pot transmetre el que ella necessita que siga energia i bona vibra i fluixejarà quan la veja».

La filla de Rocío Carrasco creu que la seua visita a Olga Moreno en este moment pot anar en contra d’ella, ja que no està en el seu millor moment: «Jo no em trobe al 100%. Olga necessita energia i positivitat i es morirà en veure-la».

Marta López intervenia en eixe moment per a dir-li a Rocío que no va «perquè no vol«.

Olga Moreno ha demanat en infinitat d’ocasions veure a Rocío Flores, de la qual se sent més a prop que mai després de viure l’experiència de ‘Supervivientes’.

Olga Moreno ha lamentat a l’illa les abraçades que no li ha donat tots estos anys a la filla d’Antonio David, però encara haurà d’esperar una mica més i és que segons Rocío Flores la família Flores Moreno en consens ha decidit que siga Rosa i no ella la que encreuament el toll per a animar a Olga.

No se sap en quin moment s’ha pres esta decisió, però Rocío Flores no està en el seu millor moment després de perdre els papers per complet en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ fa una setmana i passar una de les seues pitjors setmanes en televisió.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.