La dràstica decisió de Rocío Flores: “no em trobe bé”

 

Olga Moreno tindrà, per fi, la seua visita familiar a Hondures, però no serà Rocío Flores com al principi es va plantejar.

La filla d’Antonio David Flores va dir ‘sí’ al programa i va deixar clar que estaria encantada de viatjar a Hondures per a visitar a Olga en ‘Supervivientes’, però passades les setmanes i amb la polèmica al punt més àlgid ha reculat.

Olga Moreno és l’única supervivent que queda per rebre una visita familiar, una cosa de la qual té moltíssimes ganes.

No fa molt, li va comptar fins i tot a Gianmarco Onestini que estava “desitjant que Rocío (Flores) vinga perquè compte tot”, va dir quan pensava que les càmeres no l’estaven gravant.

Però Olga Moreno no rebrà la visita de Rocío Flores, a pesar que l’exsupervent havia assegurat anteriorment en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ que aniria encantada.

Així li ho ha comunicat a Carlos Sobera: “Primer, en un vídeo que van posar en ‘Supervivientes’ Olga va dir que volia compartir esta experiència amb la seua germana Rosa, que és qui anirà a veure-la. Segon, és una decisió que hem pres tota la família en global. La millor persona que li pot transmetre el que ella necessita que siga energia i bona vibra i fluixejarà quan la veja”.

La filla de Rocío Carrasco creu que la seua visita a Olga Moreno en este moment pot anar en contra d’ella, ja que no està en el seu millor moment: “Jo no em trobe al 100%. Olga necessita energia i positivitat i es morirà en veure-la”.

Marta López intervenia en eixe moment per a dir-li a Rocío que no va “perquè no vol“.

Olga Moreno ha demanat en infinitat d’ocasions veure a Rocío Flores, de la qual se sent més a prop que mai després de viure l’experiència de ‘Supervivientes’.

Olga Moreno ha lamentat a l’illa les abraçades que no li ha donat tots estos anys a la filla d’Antonio David, però encara haurà d’esperar una mica més i és que segons Rocío Flores la família Flores Moreno en consens ha decidit que siga Rosa i no ella la que encreuament el toll per a animar a Olga.

No se sap en quin moment s’ha pres esta decisió, però Rocío Flores no està en el seu millor moment després de perdre els papers per complet en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ fa una setmana i passar una de les seues pitjors setmanes en televisió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.