La dràstica decisió de Rocío Flores: “no em trobe bé”

 

Olga Moreno tindrà, per fi, la seua visita familiar a Hondures, però no serà Rocío Flores com al principi es va plantejar.

La filla d’Antonio David Flores va dir ‘sí’ al programa i va deixar clar que estaria encantada de viatjar a Hondures per a visitar a Olga en ‘Supervivientes’, però passades les setmanes i amb la polèmica al punt més àlgid ha reculat.

Olga Moreno és l’única supervivent que queda per rebre una visita familiar, una cosa de la qual té moltíssimes ganes.

No fa molt, li va comptar fins i tot a Gianmarco Onestini que estava «desitjant que Rocío (Flores) vinga perquè compte tot», va dir quan pensava que les càmeres no l’estaven gravant.

Però Olga Moreno no rebrà la visita de Rocío Flores, a pesar que l’exsupervent havia assegurat anteriorment en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ que aniria encantada.

Així li ho ha comunicat a Carlos Sobera: «Primer, en un vídeo que van posar en ‘Supervivientes’ Olga va dir que volia compartir esta experiència amb la seua germana Rosa, que és qui anirà a veure-la. Segon, és una decisió que hem pres tota la família en global. La millor persona que li pot transmetre el que ella necessita que siga energia i bona vibra i fluixejarà quan la veja».

La filla de Rocío Carrasco creu que la seua visita a Olga Moreno en este moment pot anar en contra d’ella, ja que no està en el seu millor moment: «Jo no em trobe al 100%. Olga necessita energia i positivitat i es morirà en veure-la».

Marta López intervenia en eixe moment per a dir-li a Rocío que no va «perquè no vol«.

Olga Moreno ha demanat en infinitat d’ocasions veure a Rocío Flores, de la qual se sent més a prop que mai després de viure l’experiència de ‘Supervivientes’.

Olga Moreno ha lamentat a l’illa les abraçades que no li ha donat tots estos anys a la filla d’Antonio David, però encara haurà d’esperar una mica més i és que segons Rocío Flores la família Flores Moreno en consens ha decidit que siga Rosa i no ella la que encreuament el toll per a animar a Olga.

No se sap en quin moment s’ha pres esta decisió, però Rocío Flores no està en el seu millor moment després de perdre els papers per complet en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ fa una setmana i passar una de les seues pitjors setmanes en televisió.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU