La dràstica decisió de Rocío Flores: “no em trobe bé”

 

Olga Moreno tindrà, per fi, la seua visita familiar a Hondures, però no serà Rocío Flores com al principi es va plantejar.

La filla d’Antonio David Flores va dir ‘sí’ al programa i va deixar clar que estaria encantada de viatjar a Hondures per a visitar a Olga en ‘Supervivientes’, però passades les setmanes i amb la polèmica al punt més àlgid ha reculat.

Olga Moreno és l’única supervivent que queda per rebre una visita familiar, una cosa de la qual té moltíssimes ganes.

No fa molt, li va comptar fins i tot a Gianmarco Onestini que estava «desitjant que Rocío (Flores) vinga perquè compte tot», va dir quan pensava que les càmeres no l’estaven gravant.

Però Olga Moreno no rebrà la visita de Rocío Flores, a pesar que l’exsupervent havia assegurat anteriorment en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ que aniria encantada.

Així li ho ha comunicat a Carlos Sobera: «Primer, en un vídeo que van posar en ‘Supervivientes’ Olga va dir que volia compartir esta experiència amb la seua germana Rosa, que és qui anirà a veure-la. Segon, és una decisió que hem pres tota la família en global. La millor persona que li pot transmetre el que ella necessita que siga energia i bona vibra i fluixejarà quan la veja».

La filla de Rocío Carrasco creu que la seua visita a Olga Moreno en este moment pot anar en contra d’ella, ja que no està en el seu millor moment: «Jo no em trobe al 100%. Olga necessita energia i positivitat i es morirà en veure-la».

Marta López intervenia en eixe moment per a dir-li a Rocío que no va «perquè no vol«.

Olga Moreno ha demanat en infinitat d’ocasions veure a Rocío Flores, de la qual se sent més a prop que mai després de viure l’experiència de ‘Supervivientes’.

Olga Moreno ha lamentat a l’illa les abraçades que no li ha donat tots estos anys a la filla d’Antonio David, però encara haurà d’esperar una mica més i és que segons Rocío Flores la família Flores Moreno en consens ha decidit que siga Rosa i no ella la que encreuament el toll per a animar a Olga.

No se sap en quin moment s’ha pres esta decisió, però Rocío Flores no està en el seu millor moment després de perdre els papers per complet en el plató de ‘Supervivientes: TIerra de Nadie’ fa una setmana i passar una de les seues pitjors setmanes en televisió.

Últimes notícies

CSIF denuncia pintades i danys en la seua seu de Castelló després de l’acord educatiu

CSIF ha denunciat davant les autoritats diverses accions vandàliques en la seua seu de Castelló, produïdes després de recolzar al costat de ANPE la proposta salarial de la Generalitat en la vaga docent.

La UPV i Geely reforcen la seua aliança per a impulsar talent i innovació en automoció

La Universitat Politècnica de València i el grup automobilístic xinés Geely consoliden la seua col·laboració estratègica per a potenciar el talent, la mobilitat internacional i la investigació en mobilitat intel·ligent entre València i Hangzhou.

Investiguen a dos hòmens pel robatori de més de sis tones de cable de coure de telefonia

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens acusats d'integrar un grup criminal que hauria robat més de sis tones de cable de coure de l'estesa telefònica en diverses localitats de la Comunitat Valenciana.

L’energia dispara els preus industrials un 8,3% a l’abril i marca la seua major alça des de 2022

Els preus industrials van augmentar un 8,3% a l'abril interanual, impulsats per l'energia i un repunt del 70,1% en coquerías i refí de petroli després de la guerra a Orient Mitjà.

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.

Dos anys d’obres i 35.000 teules per a salvar la gran cúpula de l’Escola Pia de València

La cúpula de l'Escola Pia de València, una de les més grans d'Espanya, ha sigut restaurada després de dos anys de treballs, 35.000 teules recol·locades i un complex sistema de bastimentada dissenyada per a no tocar l'estructura original.

Reduir alumnes per aula costaria 28.184 milions en deu anys, segun un informe de Esade

Un informe de EsadEcPol calcula que baixar les ràtios escolars supondria 28.184 milions en deu anys i beneficiària sobretot a centres amb alumnat de major nivell socioeconomico.

Pérez Llorca confia a tancar este dimarts l’acord que pose fi a la vaga docent indefinida

Pérez Llorca espera firmar este dimarts amb els sindicats docents un acord que pose fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, després del suport de ANPE i CSIF a la proposta salarial d'Educació.