Emilio Aragón torna a la televisió com a presentador

Emilio Aragón torna a la televisió al capdavant de ‘B.S.O‘, un nou format de huit episodis que combinarà entrevistes, música en directe, humor i cinema, i que serà emés en Movistar+, informa esta plataforma en un comunicat.

“Actuacions musicals en directe, una banda, músics instrumentistes, sorprenents muntatges audiovisuals, coreografies, emoció, nostàlgia i la col·laboració d’artistes nacionals, tot sota la batuta Emilio Aragón, que a més interpretarà alguns dels temes, són els ingredients principals d’esta nova superproducció televisiva”, assenyala Movistar+.

En cada lliurament, Aragón rebrà la visita d’un convidat que repassarà la seua vida a través de les cançons que han marcat la seua trajectòria professional i els seus moments personals més importants.

Cadascun dels programes estarà fet a mida de l’homenatjat, ressaltant la seua personalitat i els seus gustos musicals, i en el qual Aragó aplicarà “tot el seu coneixement d’entreteniment, televisió, música i cinema” per a crear un gran espectacle que serà “totalment diferent” en cadascuna dels seus huit lliuraments.

“La volta d’Emilio Aragón és una de les notícies televisives de 2021 i succeirà en Movistar+”, conclou la nota.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.