Emilio Aragón torna a la televisió com a presentador

Emilio Aragón torna a la televisió al capdavant de ‘B.S.O‘, un nou format de huit episodis que combinarà entrevistes, música en directe, humor i cinema, i que serà emés en Movistar+, informa esta plataforma en un comunicat.

“Actuacions musicals en directe, una banda, músics instrumentistes, sorprenents muntatges audiovisuals, coreografies, emoció, nostàlgia i la col·laboració d’artistes nacionals, tot sota la batuta Emilio Aragón, que a més interpretarà alguns dels temes, són els ingredients principals d’esta nova superproducció televisiva”, assenyala Movistar+.

En cada lliurament, Aragón rebrà la visita d’un convidat que repassarà la seua vida a través de les cançons que han marcat la seua trajectòria professional i els seus moments personals més importants.

Cadascun dels programes estarà fet a mida de l’homenatjat, ressaltant la seua personalitat i els seus gustos musicals, i en el qual Aragó aplicarà “tot el seu coneixement d’entreteniment, televisió, música i cinema” per a crear un gran espectacle que serà “totalment diferent” en cadascuna dels seus huit lliuraments.

“La volta d’Emilio Aragón és una de les notícies televisives de 2021 i succeirà en Movistar+”, conclou la nota.

Últimes notícies

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.