Emilio Aragón torna a la televisió com a presentador

Emilio Aragón torna a la televisió al capdavant de ‘B.S.O‘, un nou format de huit episodis que combinarà entrevistes, música en directe, humor i cinema, i que serà emés en Movistar+, informa esta plataforma en un comunicat.

“Actuacions musicals en directe, una banda, músics instrumentistes, sorprenents muntatges audiovisuals, coreografies, emoció, nostàlgia i la col·laboració d’artistes nacionals, tot sota la batuta Emilio Aragón, que a més interpretarà alguns dels temes, són els ingredients principals d’esta nova superproducció televisiva”, assenyala Movistar+.

En cada lliurament, Aragón rebrà la visita d’un convidat que repassarà la seua vida a través de les cançons que han marcat la seua trajectòria professional i els seus moments personals més importants.

Cadascun dels programes estarà fet a mida de l’homenatjat, ressaltant la seua personalitat i els seus gustos musicals, i en el qual Aragó aplicarà “tot el seu coneixement d’entreteniment, televisió, música i cinema” per a crear un gran espectacle que serà “totalment diferent” en cadascuna dels seus huit lliuraments.

“La volta d’Emilio Aragón és una de les notícies televisives de 2021 i succeirà en Movistar+”, conclou la nota.

Últimes notícies

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.