Telecinco tremola: Enfrontament entre Jorge Javier Vázquez i Ana Rosa Quintana

Jorge Javier Vázquez, a la final de 'Supervivientes 2019'

Ana Rosa Quintana i Jorge Javier Vázquez tenen ara postures enfrontades | València Diari

 

Dos dels rostres més coneguts i importants de Telecinco són Jorge Javier Vázquez i Ana Rosa Quintana, qui, des de fa anys, tenen una gran amistat. No obstant això, ara es troben enfrontats clarament i això manté en suspens a la cadena, per vore fins a on poden arribar les seues postures contràries.

 

En concret, han deixat vore les seues opinions respecte al tema candent de l’actualitat de la premsa rosa, és a dir, al distanciament entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, després de què el seu fill descobrira que sa mare li havia mentit. Estos dos presentadors estan en ‘bàndols contraris’, i és que un dona suport al DJ i l’altre a la ‘tonadillera’. I ho fan de forma pública i vehement.

 

Jorge Javier Vázquez a favor de Kiko Rivera

Divendres passat, Telecinco va emetre l’especial ‘Cantora, la herencia envenenada’, presentat per Vázquez, que va ser testimoni d’excepció de les declaracions del fill petit de Paquirri. Unes declaracions en les que va deixar en dubte a l’artista com a mare.

 

No obstant això, va haver dos moments molt impactants; el primer va ser quan va revelar els tripijocs econòmics d’ella amb Cantora; i el segon quan va descobrir que la cantant tenia ocults a la finca els objectes personals del torero. Uns objectes que fa anys va denunciar que li havien robat.

 

Jorge Javier va assistir atònit a les paraules de Kiko Rivera i també va poder sentir el seu dolor. Per este motiu, s’ha posicionat a la banda d’este i ho ha manifestat de forma pública tant en ‘Sálvame’ com al blog de la revista ‘Lecturas’ a on escriu.

 

D’esta forma, ha deixat clar que «no crec que Kiko haja parlat per impuls. Es nota de lluny que el seu discurs el té forjant en el seu cap des de fa anys». I a això ha afegit: «Kiko Rivera detesta amb tota la seua ànima a Isabel Pantoja, al personatge. Ell el que vol és a sa mare».

 

De la mateixa manera, no ha dubtat en carregar contra la ‘tonadillera’, expressant que «No hi ha període de la teua vida exempt de polèmica, d’acusacions que, pràcticament totes elles, tenen a vore amb una desmesurada ambició i un amor obsessiu pels diners».

 

Ana Rosa Quintana dona suport a Isabel Pantoja

La presentadora Ana Rosa, però, s’ha posicionat a favor d’Isabel Pantoja en tot este conflicte. D’esta forma ho ha deixat evident des del seu programa matinal en Telecinco. I el primer que ha fet ha sigut desprestigiar Kiko d’una manera absurda per l’estilisme que va lluir en l’especial de Cantora: «Va ser terrible, però amb una xapa de ‘Coca Cola’ en l’orella, ho dic de veritat i no és una frivolitat, perd credibilitat».

Ana Rosa Quintana al seu programa de Telecinco

Ana Rosa Quintana està a favor de la ‘tonadillera’ | Telecinco

 

De la mateixa manera, Quintana ha manifestat que no està d’acord amb la manera en què el DJ ha revelat totes estes informacions: «Em pareix impresentable que estes coses es facen en públic perquè és sa mare, i si té alguna cosa a dir-li, ho haurà de fer directament a ella».

 

Telecinco, dividit

Jorge Javier i Ana Rosa són dos dels rostres que més han deixat clara la seua postura en la guerra Rivera-Pantoja. No obstant això, són molts els col·laboradors de la cadena que també s’han posicionat a favor d’una part o una altra.

 

D’esta manera, per exemple, María Patiño, presentadora de ‘Socialité’, dona suport al fill de Paquirri, dient: «Quan esta senyora se’n vaja, Kiko Rivera o hereta deutes o no hereta res».

 

D’altra banda, Joaquín Prat, copresentador de ‘El programa d’AR, opina igual que ‘la seua cap’, per això, ha carregat durament contra el jove, dient: «escorxa a Isabel Pantoja en la televisió per diners».

 

És clar que este conflicte televisat no deixa indiferent a ningú, ni tampoc als rostres de Telecinco, que ja s’han posicionat. Caldrà vore si mantenen estes postures o no després de la segona part de l’especial sobre Cantora que s’emetrà este divendres.

Últimes notícies

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.