Telecinco tremola: Enfrontament entre Jorge Javier Vázquez i Ana Rosa Quintana

Jorge Javier Vázquez, a la final de 'Supervivientes 2019'

Ana Rosa Quintana i Jorge Javier Vázquez tenen ara postures enfrontades | València Diari

 

Dos dels rostres més coneguts i importants de Telecinco són Jorge Javier Vázquez i Ana Rosa Quintana, qui, des de fa anys, tenen una gran amistat. No obstant això, ara es troben enfrontats clarament i això manté en suspens a la cadena, per vore fins a on poden arribar les seues postures contràries.

 

En concret, han deixat vore les seues opinions respecte al tema candent de l’actualitat de la premsa rosa, és a dir, al distanciament entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, després de què el seu fill descobrira que sa mare li havia mentit. Estos dos presentadors estan en ‘bàndols contraris’, i és que un dona suport al DJ i l’altre a la ‘tonadillera’. I ho fan de forma pública i vehement.

 

Jorge Javier Vázquez a favor de Kiko Rivera

Divendres passat, Telecinco va emetre l’especial ‘Cantora, la herencia envenenada’, presentat per Vázquez, que va ser testimoni d’excepció de les declaracions del fill petit de Paquirri. Unes declaracions en les que va deixar en dubte a l’artista com a mare.

 

No obstant això, va haver dos moments molt impactants; el primer va ser quan va revelar els tripijocs econòmics d’ella amb Cantora; i el segon quan va descobrir que la cantant tenia ocults a la finca els objectes personals del torero. Uns objectes que fa anys va denunciar que li havien robat.

 

Jorge Javier va assistir atònit a les paraules de Kiko Rivera i també va poder sentir el seu dolor. Per este motiu, s’ha posicionat a la banda d’este i ho ha manifestat de forma pública tant en ‘Sálvame’ com al blog de la revista ‘Lecturas’ a on escriu.

 

D’esta forma, ha deixat clar que «no crec que Kiko haja parlat per impuls. Es nota de lluny que el seu discurs el té forjant en el seu cap des de fa anys». I a això ha afegit: «Kiko Rivera detesta amb tota la seua ànima a Isabel Pantoja, al personatge. Ell el que vol és a sa mare».

 

De la mateixa manera, no ha dubtat en carregar contra la ‘tonadillera’, expressant que «No hi ha període de la teua vida exempt de polèmica, d’acusacions que, pràcticament totes elles, tenen a vore amb una desmesurada ambició i un amor obsessiu pels diners».

 

Ana Rosa Quintana dona suport a Isabel Pantoja

La presentadora Ana Rosa, però, s’ha posicionat a favor d’Isabel Pantoja en tot este conflicte. D’esta forma ho ha deixat evident des del seu programa matinal en Telecinco. I el primer que ha fet ha sigut desprestigiar Kiko d’una manera absurda per l’estilisme que va lluir en l’especial de Cantora: «Va ser terrible, però amb una xapa de ‘Coca Cola’ en l’orella, ho dic de veritat i no és una frivolitat, perd credibilitat».

Ana Rosa Quintana al seu programa de Telecinco

Ana Rosa Quintana està a favor de la ‘tonadillera’ | Telecinco

 

De la mateixa manera, Quintana ha manifestat que no està d’acord amb la manera en què el DJ ha revelat totes estes informacions: «Em pareix impresentable que estes coses es facen en públic perquè és sa mare, i si té alguna cosa a dir-li, ho haurà de fer directament a ella».

 

Telecinco, dividit

Jorge Javier i Ana Rosa són dos dels rostres que més han deixat clara la seua postura en la guerra Rivera-Pantoja. No obstant això, són molts els col·laboradors de la cadena que també s’han posicionat a favor d’una part o una altra.

 

D’esta manera, per exemple, María Patiño, presentadora de ‘Socialité’, dona suport al fill de Paquirri, dient: «Quan esta senyora se’n vaja, Kiko Rivera o hereta deutes o no hereta res».

 

D’altra banda, Joaquín Prat, copresentador de ‘El programa d’AR, opina igual que ‘la seua cap’, per això, ha carregat durament contra el jove, dient: «escorxa a Isabel Pantoja en la televisió per diners».

 

És clar que este conflicte televisat no deixa indiferent a ningú, ni tampoc als rostres de Telecinco, que ja s’han posicionat. Caldrà vore si mantenen estes postures o no després de la segona part de l’especial sobre Cantora que s’emetrà este divendres.

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.