Telecinco tremola: Enfrontament entre Jorge Javier Vázquez i Ana Rosa Quintana

Jorge Javier Vázquez, a la final de 'Supervivientes 2019'

Ana Rosa Quintana i Jorge Javier Vázquez tenen ara postures enfrontades | València Diari

 

Dos dels rostres més coneguts i importants de Telecinco són Jorge Javier Vázquez i Ana Rosa Quintana, qui, des de fa anys, tenen una gran amistat. No obstant això, ara es troben enfrontats clarament i això manté en suspens a la cadena, per vore fins a on poden arribar les seues postures contràries.

 

En concret, han deixat vore les seues opinions respecte al tema candent de l’actualitat de la premsa rosa, és a dir, al distanciament entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, després de què el seu fill descobrira que sa mare li havia mentit. Estos dos presentadors estan en ‘bàndols contraris’, i és que un dona suport al DJ i l’altre a la ‘tonadillera’. I ho fan de forma pública i vehement.

 

Jorge Javier Vázquez a favor de Kiko Rivera

Divendres passat, Telecinco va emetre l’especial ‘Cantora, la herencia envenenada’, presentat per Vázquez, que va ser testimoni d’excepció de les declaracions del fill petit de Paquirri. Unes declaracions en les que va deixar en dubte a l’artista com a mare.

 

No obstant això, va haver dos moments molt impactants; el primer va ser quan va revelar els tripijocs econòmics d’ella amb Cantora; i el segon quan va descobrir que la cantant tenia ocults a la finca els objectes personals del torero. Uns objectes que fa anys va denunciar que li havien robat.

 

Jorge Javier va assistir atònit a les paraules de Kiko Rivera i també va poder sentir el seu dolor. Per este motiu, s’ha posicionat a la banda d’este i ho ha manifestat de forma pública tant en ‘Sálvame’ com al blog de la revista ‘Lecturas’ a on escriu.

 

D’esta forma, ha deixat clar que «no crec que Kiko haja parlat per impuls. Es nota de lluny que el seu discurs el té forjant en el seu cap des de fa anys». I a això ha afegit: «Kiko Rivera detesta amb tota la seua ànima a Isabel Pantoja, al personatge. Ell el que vol és a sa mare».

 

De la mateixa manera, no ha dubtat en carregar contra la ‘tonadillera’, expressant que «No hi ha període de la teua vida exempt de polèmica, d’acusacions que, pràcticament totes elles, tenen a vore amb una desmesurada ambició i un amor obsessiu pels diners».

 

Ana Rosa Quintana dona suport a Isabel Pantoja

La presentadora Ana Rosa, però, s’ha posicionat a favor d’Isabel Pantoja en tot este conflicte. D’esta forma ho ha deixat evident des del seu programa matinal en Telecinco. I el primer que ha fet ha sigut desprestigiar Kiko d’una manera absurda per l’estilisme que va lluir en l’especial de Cantora: «Va ser terrible, però amb una xapa de ‘Coca Cola’ en l’orella, ho dic de veritat i no és una frivolitat, perd credibilitat».

Ana Rosa Quintana al seu programa de Telecinco

Ana Rosa Quintana està a favor de la ‘tonadillera’ | Telecinco

 

De la mateixa manera, Quintana ha manifestat que no està d’acord amb la manera en què el DJ ha revelat totes estes informacions: «Em pareix impresentable que estes coses es facen en públic perquè és sa mare, i si té alguna cosa a dir-li, ho haurà de fer directament a ella».

 

Telecinco, dividit

Jorge Javier i Ana Rosa són dos dels rostres que més han deixat clara la seua postura en la guerra Rivera-Pantoja. No obstant això, són molts els col·laboradors de la cadena que també s’han posicionat a favor d’una part o una altra.

 

D’esta manera, per exemple, María Patiño, presentadora de ‘Socialité’, dona suport al fill de Paquirri, dient: «Quan esta senyora se’n vaja, Kiko Rivera o hereta deutes o no hereta res».

 

D’altra banda, Joaquín Prat, copresentador de ‘El programa d’AR, opina igual que ‘la seua cap’, per això, ha carregat durament contra el jove, dient: «escorxa a Isabel Pantoja en la televisió per diners».

 

És clar que este conflicte televisat no deixa indiferent a ningú, ni tampoc als rostres de Telecinco, que ja s’han posicionat. Caldrà vore si mantenen estes postures o no després de la segona part de l’especial sobre Cantora que s’emetrà este divendres.

Últimes notícies

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.