Es desvela l’engany amb el qual a entrat Canales Rivera a la casa de ‘Secret Story’

 

Canales Rivera porta diverses setmanes convivint en’ Secret Story’ amb Cynthia Martínez, la dona amb la qual li va anar infidel a la seua parella, Isabel Márquez, tal com es va saber a principis d’enguany.

Una traïció que li va costar la relació al torero encara que, finalment, la seua nóvia i ell van acabar reconciliant-se.

Ara i després que Canales Rivera i Cynthia Martínez hagen acostat a poc a poc postures dins de la casa, el defensor del torero en el plató ha fet una confessió que podria canviar el rumb del concursant en el reality: Isabel Márquez va trencar el seu festeig amb el nebot de Paquirri dos setmanes abans que ell entrara en el programa.

Abans de conéixer la notícia, José Mora, defensor de Canales, transmetia que Isabel no ho estava passant bé: «No li fa gens de gràcia, és lògic».

I és que, encara que no està veient el programa, sí que li arriba tot el que succeeix a través del seu entorn o les xarxes socials. “No és plat de bon gust veure-li amb una persona amb la qual t’han posat les banyes”, afegia José.

No obstant això, hi havia una mica més que desconeixíem i, davant l’acostament de Canales i Cynthia, Isabel ha demanat a l’amic del torero que confirme la notícia: van trencar la seua relació abans de l’inici del concurs. En eixe punt intervenia Terelu Campos assegurant que va ser Isabel la que va prendre la decisió quan va saber que Cynthia anava a entrar en el reality.

 

Canales eludeix confirmar la notícia

 

Davant tal renou, Jorge Javier Vázquez va decidir preguntar directament a Canales Rivera, que no va confirmar ni va desmentir la ruptura. Va ser quan el presentador li va plantejar al torero el dubte de si Isabel Márquez estaria esperant-li fora, quan el concursant va respondre: «Jo crec… clar que sí, crec que sí… o que no Qui sap!».

«Que dolent és això de conéixer-se», deia Jorge Javier Vázquez referint-se al fet que, a través del llenguatge corporal, el concursant li havia donat la raó al seu defensor.

 

El moment més compromés de Canales Rivera i Cynthia Martínez

 

Encara no s’havia vist el que pot ser el vídeo més compromés del torero i la seua companya i és que, durant un joc en comú amb tota la casa, Canales ha respost així quan li preguntaven a qui li llevaria el pijama: “A Cynthia perquè ens van quedar coses per fer!”

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU