Es desvela l’engany amb el qual a entrat Canales Rivera a la casa de ‘Secret Story’

 

Canales Rivera porta diverses setmanes convivint en’ Secret Story’ amb Cynthia Martínez, la dona amb la qual li va anar infidel a la seua parella, Isabel Márquez, tal com es va saber a principis d’enguany.

Una traïció que li va costar la relació al torero encara que, finalment, la seua nóvia i ell van acabar reconciliant-se.

Ara i després que Canales Rivera i Cynthia Martínez hagen acostat a poc a poc postures dins de la casa, el defensor del torero en el plató ha fet una confessió que podria canviar el rumb del concursant en el reality: Isabel Márquez va trencar el seu festeig amb el nebot de Paquirri dos setmanes abans que ell entrara en el programa.

Abans de conéixer la notícia, José Mora, defensor de Canales, transmetia que Isabel no ho estava passant bé: “No li fa gens de gràcia, és lògic”.

I és que, encara que no està veient el programa, sí que li arriba tot el que succeeix a través del seu entorn o les xarxes socials. “No és plat de bon gust veure-li amb una persona amb la qual t’han posat les banyes”, afegia José.

No obstant això, hi havia una mica més que desconeixíem i, davant l’acostament de Canales i Cynthia, Isabel ha demanat a l’amic del torero que confirme la notícia: van trencar la seua relació abans de l’inici del concurs. En eixe punt intervenia Terelu Campos assegurant que va ser Isabel la que va prendre la decisió quan va saber que Cynthia anava a entrar en el reality.

 

Canales eludeix confirmar la notícia

 

Davant tal renou, Jorge Javier Vázquez va decidir preguntar directament a Canales Rivera, que no va confirmar ni va desmentir la ruptura. Va ser quan el presentador li va plantejar al torero el dubte de si Isabel Márquez estaria esperant-li fora, quan el concursant va respondre: “Jo crec… clar que sí, crec que sí… o que no Qui sap!”.

“Que dolent és això de conéixer-se”, deia Jorge Javier Vázquez referint-se al fet que, a través del llenguatge corporal, el concursant li havia donat la raó al seu defensor.

 

El moment més compromés de Canales Rivera i Cynthia Martínez

 

Encara no s’havia vist el que pot ser el vídeo més compromés del torero i la seua companya i és que, durant un joc en comú amb tota la casa, Canales ha respost així quan li preguntaven a qui li llevaria el pijama: “A Cynthia perquè ens van quedar coses per fer!”

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.