Es desvela l’engany amb el qual a entrat Canales Rivera a la casa de ‘Secret Story’

 

Canales Rivera porta diverses setmanes convivint en’ Secret Story’ amb Cynthia Martínez, la dona amb la qual li va anar infidel a la seua parella, Isabel Márquez, tal com es va saber a principis d’enguany.

Una traïció que li va costar la relació al torero encara que, finalment, la seua nóvia i ell van acabar reconciliant-se.

Ara i després que Canales Rivera i Cynthia Martínez hagen acostat a poc a poc postures dins de la casa, el defensor del torero en el plató ha fet una confessió que podria canviar el rumb del concursant en el reality: Isabel Márquez va trencar el seu festeig amb el nebot de Paquirri dos setmanes abans que ell entrara en el programa.

Abans de conéixer la notícia, José Mora, defensor de Canales, transmetia que Isabel no ho estava passant bé: «No li fa gens de gràcia, és lògic».

I és que, encara que no està veient el programa, sí que li arriba tot el que succeeix a través del seu entorn o les xarxes socials. “No és plat de bon gust veure-li amb una persona amb la qual t’han posat les banyes”, afegia José.

No obstant això, hi havia una mica més que desconeixíem i, davant l’acostament de Canales i Cynthia, Isabel ha demanat a l’amic del torero que confirme la notícia: van trencar la seua relació abans de l’inici del concurs. En eixe punt intervenia Terelu Campos assegurant que va ser Isabel la que va prendre la decisió quan va saber que Cynthia anava a entrar en el reality.

 

Canales eludeix confirmar la notícia

 

Davant tal renou, Jorge Javier Vázquez va decidir preguntar directament a Canales Rivera, que no va confirmar ni va desmentir la ruptura. Va ser quan el presentador li va plantejar al torero el dubte de si Isabel Márquez estaria esperant-li fora, quan el concursant va respondre: «Jo crec… clar que sí, crec que sí… o que no Qui sap!».

«Que dolent és això de conéixer-se», deia Jorge Javier Vázquez referint-se al fet que, a través del llenguatge corporal, el concursant li havia donat la raó al seu defensor.

 

El moment més compromés de Canales Rivera i Cynthia Martínez

 

Encara no s’havia vist el que pot ser el vídeo més compromés del torero i la seua companya i és que, durant un joc en comú amb tota la casa, Canales ha respost així quan li preguntaven a qui li llevaria el pijama: “A Cynthia perquè ens van quedar coses per fer!”

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.