Es desvela l’engany amb el qual a entrat Canales Rivera a la casa de ‘Secret Story’

 

Canales Rivera porta diverses setmanes convivint en’ Secret Story’ amb Cynthia Martínez, la dona amb la qual li va anar infidel a la seua parella, Isabel Márquez, tal com es va saber a principis d’enguany.

Una traïció que li va costar la relació al torero encara que, finalment, la seua nóvia i ell van acabar reconciliant-se.

Ara i després que Canales Rivera i Cynthia Martínez hagen acostat a poc a poc postures dins de la casa, el defensor del torero en el plató ha fet una confessió que podria canviar el rumb del concursant en el reality: Isabel Márquez va trencar el seu festeig amb el nebot de Paquirri dos setmanes abans que ell entrara en el programa.

Abans de conéixer la notícia, José Mora, defensor de Canales, transmetia que Isabel no ho estava passant bé: “No li fa gens de gràcia, és lògic”.

I és que, encara que no està veient el programa, sí que li arriba tot el que succeeix a través del seu entorn o les xarxes socials. “No és plat de bon gust veure-li amb una persona amb la qual t’han posat les banyes”, afegia José.

No obstant això, hi havia una mica més que desconeixíem i, davant l’acostament de Canales i Cynthia, Isabel ha demanat a l’amic del torero que confirme la notícia: van trencar la seua relació abans de l’inici del concurs. En eixe punt intervenia Terelu Campos assegurant que va ser Isabel la que va prendre la decisió quan va saber que Cynthia anava a entrar en el reality.

 

Canales eludeix confirmar la notícia

 

Davant tal renou, Jorge Javier Vázquez va decidir preguntar directament a Canales Rivera, que no va confirmar ni va desmentir la ruptura. Va ser quan el presentador li va plantejar al torero el dubte de si Isabel Márquez estaria esperant-li fora, quan el concursant va respondre: “Jo crec… clar que sí, crec que sí… o que no Qui sap!”.

“Que dolent és això de conéixer-se”, deia Jorge Javier Vázquez referint-se al fet que, a través del llenguatge corporal, el concursant li havia donat la raó al seu defensor.

 

El moment més compromés de Canales Rivera i Cynthia Martínez

 

Encara no s’havia vist el que pot ser el vídeo més compromés del torero i la seua companya i és que, durant un joc en comú amb tota la casa, Canales ha respost així quan li preguntaven a qui li llevaria el pijama: “A Cynthia perquè ens van quedar coses per fer!”

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.