Es desvela l’engany amb el qual a entrat Canales Rivera a la casa de ‘Secret Story’

 

Canales Rivera porta diverses setmanes convivint en’ Secret Story’ amb Cynthia Martínez, la dona amb la qual li va anar infidel a la seua parella, Isabel Márquez, tal com es va saber a principis d’enguany.

Una traïció que li va costar la relació al torero encara que, finalment, la seua nóvia i ell van acabar reconciliant-se.

Ara i després que Canales Rivera i Cynthia Martínez hagen acostat a poc a poc postures dins de la casa, el defensor del torero en el plató ha fet una confessió que podria canviar el rumb del concursant en el reality: Isabel Márquez va trencar el seu festeig amb el nebot de Paquirri dos setmanes abans que ell entrara en el programa.

Abans de conéixer la notícia, José Mora, defensor de Canales, transmetia que Isabel no ho estava passant bé: «No li fa gens de gràcia, és lògic».

I és que, encara que no està veient el programa, sí que li arriba tot el que succeeix a través del seu entorn o les xarxes socials. “No és plat de bon gust veure-li amb una persona amb la qual t’han posat les banyes”, afegia José.

No obstant això, hi havia una mica més que desconeixíem i, davant l’acostament de Canales i Cynthia, Isabel ha demanat a l’amic del torero que confirme la notícia: van trencar la seua relació abans de l’inici del concurs. En eixe punt intervenia Terelu Campos assegurant que va ser Isabel la que va prendre la decisió quan va saber que Cynthia anava a entrar en el reality.

 

Canales eludeix confirmar la notícia

 

Davant tal renou, Jorge Javier Vázquez va decidir preguntar directament a Canales Rivera, que no va confirmar ni va desmentir la ruptura. Va ser quan el presentador li va plantejar al torero el dubte de si Isabel Márquez estaria esperant-li fora, quan el concursant va respondre: «Jo crec… clar que sí, crec que sí… o que no Qui sap!».

«Que dolent és això de conéixer-se», deia Jorge Javier Vázquez referint-se al fet que, a través del llenguatge corporal, el concursant li havia donat la raó al seu defensor.

 

El moment més compromés de Canales Rivera i Cynthia Martínez

 

Encara no s’havia vist el que pot ser el vídeo més compromés del torero i la seua companya i és que, durant un joc en comú amb tota la casa, Canales ha respost així quan li preguntaven a qui li llevaria el pijama: “A Cynthia perquè ens van quedar coses per fer!”

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.