Espanya en ‘xoc’ després de descobrir a la màscara de Papallona

Esperanza Aguirre

 

La segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’ va prometre fa temps un càsting ple de sorpreses… i alguna sí que hi ha hagut.

Isabel Preysler va participar en l’últim programa deixant a mitjana Espanya bocabadada… i este dimecres aqueixa sensació s’ha repetit quan Papallona s’ha llevat la màscara i ha deixat al descobert la identitat de, ni més ni menys, Esperanza Aguirre.

Flamenc vs Papallona en l»Assalt Final’

 

Després de l’actuació de les tres primeres màscares, ha arribat el moment de votar i decidir quina d’elles s’enfrontava a l»Assalt Final’, resultant Flamenc la perdedora davant Gos Monstruita.

El mateix ha succeït després de l’actuació de les dos últimes, resultant Papallona la perdedora davant Plàtan.

D’esta manera, Flamenc i Papallona s’han vist les cares en el primer ‘Assalt Final’ de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’.

Per a convéncer als investigadors que no eren mereixedors de despullar-se de la màscara i així continuar en el concurs, Plàtan ha cantat ‘Jo x tu, tu x mi’ de Rosalía mentre que Papallona ha interpretat ‘These boots llaure made for walking’ de Nancy Sinatra.

Malgrat que ha estat molt renyit, Plàtan s’ha salvat de revelar la seua identitat, alguna cosa que no ha pogut fer Papallona.

Només Javier Ambrossi ha mantingut la seua aposta per María Teresa Campos. Javier Calvo, Paz Vega i José Mota han canviat les seues apostes i mentre el primer a Mayra Gómez Kemp, els altres dos han dit Carmen Lomana.

No obstant això, per a sorpresa de tots, la que es trobava davall de la màscara de Papallona era Esperanza Aguirre, l’expolítica del Partit Popular.

Esperanza Aguirre

«Però quina meravella«, es va sentir dir a Paz Vega, una de les investigadores al costat dels Javis i José Mota. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid va cantar en anglés, en francés i es va divertir de valent en el plató al ritme d»Ella Ela doble L’a’, de Kate Ryan.

«Anava donant tombs perquè no veia res», ha explicat a Arturo Valls, presentador del concurs, després que es descobrira la seua identitat. «Ha sigut bastant difícil«.

«Estic processant-ho»

 

Són molts els que han volgut mostrar en xarxes la seua sorpresa després de l’última revelació de Mask Singer. «Ni què dir, estic processant-ho» o «el meu cervell no arriba a fer-se a la idea» són algunes de les reaccions que es poden llegir en Twitter.

Últimes notícies

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.