14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Espanya en ‘xoc’ després de descobrir a la màscara de Papallona

Esperanza Aguirre

 

La segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’ va prometre fa temps un càsting ple de sorpreses… i alguna sí que hi ha hagut.

Isabel Preysler va participar en l’últim programa deixant a mitjana Espanya bocabadada… i este dimecres aqueixa sensació s’ha repetit quan Papallona s’ha llevat la màscara i ha deixat al descobert la identitat de, ni més ni menys, Esperanza Aguirre.

Flamenc vs Papallona en l”Assalt Final’

 

Després de l’actuació de les tres primeres màscares, ha arribat el moment de votar i decidir quina d’elles s’enfrontava a l”Assalt Final’, resultant Flamenc la perdedora davant Gos Monstruita.

El mateix ha succeït després de l’actuació de les dos últimes, resultant Papallona la perdedora davant Plàtan.

D’esta manera, Flamenc i Papallona s’han vist les cares en el primer ‘Assalt Final’ de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’.

Per a convéncer als investigadors que no eren mereixedors de despullar-se de la màscara i així continuar en el concurs, Plàtan ha cantat ‘Jo x tu, tu x mi’ de Rosalía mentre que Papallona ha interpretat ‘These boots llaure made for walking’ de Nancy Sinatra.

Malgrat que ha estat molt renyit, Plàtan s’ha salvat de revelar la seua identitat, alguna cosa que no ha pogut fer Papallona.

Només Javier Ambrossi ha mantingut la seua aposta per María Teresa Campos. Javier Calvo, Paz Vega i José Mota han canviat les seues apostes i mentre el primer a Mayra Gómez Kemp, els altres dos han dit Carmen Lomana.

No obstant això, per a sorpresa de tots, la que es trobava davall de la màscara de Papallona era Esperanza Aguirre, l’expolítica del Partit Popular.

Esperanza Aguirre

Però quina meravella“, es va sentir dir a Paz Vega, una de les investigadores al costat dels Javis i José Mota. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid va cantar en anglés, en francés i es va divertir de valent en el plató al ritme d”Ella Ela doble L’a’, de Kate Ryan.

“Anava donant tombs perquè no veia res”, ha explicat a Arturo Valls, presentador del concurs, després que es descobrira la seua identitat. “Ha sigut bastant difícil“.

“Estic processant-ho”

 

Són molts els que han volgut mostrar en xarxes la seua sorpresa després de l’última revelació de Mask Singer. “Ni què dir, estic processant-ho” o “el meu cervell no arriba a fer-se a la idea” són algunes de les reaccions que es poden llegir en Twitter.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.