Espanya en ‘xoc’ després de descobrir a la màscara de Papallona

Esperanza Aguirre

 

La segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’ va prometre fa temps un càsting ple de sorpreses… i alguna sí que hi ha hagut.

Isabel Preysler va participar en l’últim programa deixant a mitjana Espanya bocabadada… i este dimecres aqueixa sensació s’ha repetit quan Papallona s’ha llevat la màscara i ha deixat al descobert la identitat de, ni més ni menys, Esperanza Aguirre.

Flamenc vs Papallona en l”Assalt Final’

 

Després de l’actuació de les tres primeres màscares, ha arribat el moment de votar i decidir quina d’elles s’enfrontava a l”Assalt Final’, resultant Flamenc la perdedora davant Gos Monstruita.

El mateix ha succeït després de l’actuació de les dos últimes, resultant Papallona la perdedora davant Plàtan.

D’esta manera, Flamenc i Papallona s’han vist les cares en el primer ‘Assalt Final’ de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’.

Per a convéncer als investigadors que no eren mereixedors de despullar-se de la màscara i així continuar en el concurs, Plàtan ha cantat ‘Jo x tu, tu x mi’ de Rosalía mentre que Papallona ha interpretat ‘These boots llaure made for walking’ de Nancy Sinatra.

Malgrat que ha estat molt renyit, Plàtan s’ha salvat de revelar la seua identitat, alguna cosa que no ha pogut fer Papallona.

Només Javier Ambrossi ha mantingut la seua aposta per María Teresa Campos. Javier Calvo, Paz Vega i José Mota han canviat les seues apostes i mentre el primer a Mayra Gómez Kemp, els altres dos han dit Carmen Lomana.

No obstant això, per a sorpresa de tots, la que es trobava davall de la màscara de Papallona era Esperanza Aguirre, l’expolítica del Partit Popular.

Esperanza Aguirre

Però quina meravella“, es va sentir dir a Paz Vega, una de les investigadores al costat dels Javis i José Mota. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid va cantar en anglés, en francés i es va divertir de valent en el plató al ritme d”Ella Ela doble L’a’, de Kate Ryan.

“Anava donant tombs perquè no veia res”, ha explicat a Arturo Valls, presentador del concurs, després que es descobrira la seua identitat. “Ha sigut bastant difícil“.

“Estic processant-ho”

 

Són molts els que han volgut mostrar en xarxes la seua sorpresa després de l’última revelació de Mask Singer. “Ni què dir, estic processant-ho” o “el meu cervell no arriba a fer-se a la idea” són algunes de les reaccions que es poden llegir en Twitter.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.