Espanya en ‘xoc’ després de descobrir a la màscara de Papallona

Esperanza Aguirre

 

La segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’ va prometre fa temps un càsting ple de sorpreses… i alguna sí que hi ha hagut.

Isabel Preysler va participar en l’últim programa deixant a mitjana Espanya bocabadada… i este dimecres aqueixa sensació s’ha repetit quan Papallona s’ha llevat la màscara i ha deixat al descobert la identitat de, ni més ni menys, Esperanza Aguirre.

Flamenc vs Papallona en l”Assalt Final’

 

Després de l’actuació de les tres primeres màscares, ha arribat el moment de votar i decidir quina d’elles s’enfrontava a l”Assalt Final’, resultant Flamenc la perdedora davant Gos Monstruita.

El mateix ha succeït després de l’actuació de les dos últimes, resultant Papallona la perdedora davant Plàtan.

D’esta manera, Flamenc i Papallona s’han vist les cares en el primer ‘Assalt Final’ de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’.

Per a convéncer als investigadors que no eren mereixedors de despullar-se de la màscara i així continuar en el concurs, Plàtan ha cantat ‘Jo x tu, tu x mi’ de Rosalía mentre que Papallona ha interpretat ‘These boots llaure made for walking’ de Nancy Sinatra.

Malgrat que ha estat molt renyit, Plàtan s’ha salvat de revelar la seua identitat, alguna cosa que no ha pogut fer Papallona.

Només Javier Ambrossi ha mantingut la seua aposta per María Teresa Campos. Javier Calvo, Paz Vega i José Mota han canviat les seues apostes i mentre el primer a Mayra Gómez Kemp, els altres dos han dit Carmen Lomana.

No obstant això, per a sorpresa de tots, la que es trobava davall de la màscara de Papallona era Esperanza Aguirre, l’expolítica del Partit Popular.

Esperanza Aguirre

Però quina meravella“, es va sentir dir a Paz Vega, una de les investigadores al costat dels Javis i José Mota. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid va cantar en anglés, en francés i es va divertir de valent en el plató al ritme d”Ella Ela doble L’a’, de Kate Ryan.

“Anava donant tombs perquè no veia res”, ha explicat a Arturo Valls, presentador del concurs, després que es descobrira la seua identitat. “Ha sigut bastant difícil“.

“Estic processant-ho”

 

Són molts els que han volgut mostrar en xarxes la seua sorpresa després de l’última revelació de Mask Singer. “Ni què dir, estic processant-ho” o “el meu cervell no arriba a fer-se a la idea” són algunes de les reaccions que es poden llegir en Twitter.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.