Espanya en ‘xoc’ després de descobrir a la màscara de Papallona

Esperanza Aguirre

 

La segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’ va prometre fa temps un càsting ple de sorpreses… i alguna sí que hi ha hagut.

Isabel Preysler va participar en l’últim programa deixant a mitjana Espanya bocabadada… i este dimecres aqueixa sensació s’ha repetit quan Papallona s’ha llevat la màscara i ha deixat al descobert la identitat de, ni més ni menys, Esperanza Aguirre.

Flamenc vs Papallona en l»Assalt Final’

 

Després de l’actuació de les tres primeres màscares, ha arribat el moment de votar i decidir quina d’elles s’enfrontava a l»Assalt Final’, resultant Flamenc la perdedora davant Gos Monstruita.

El mateix ha succeït després de l’actuació de les dos últimes, resultant Papallona la perdedora davant Plàtan.

D’esta manera, Flamenc i Papallona s’han vist les cares en el primer ‘Assalt Final’ de la segona edició de ‘Mask Singer: adivina quién canta’.

Per a convéncer als investigadors que no eren mereixedors de despullar-se de la màscara i així continuar en el concurs, Plàtan ha cantat ‘Jo x tu, tu x mi’ de Rosalía mentre que Papallona ha interpretat ‘These boots llaure made for walking’ de Nancy Sinatra.

Malgrat que ha estat molt renyit, Plàtan s’ha salvat de revelar la seua identitat, alguna cosa que no ha pogut fer Papallona.

Només Javier Ambrossi ha mantingut la seua aposta per María Teresa Campos. Javier Calvo, Paz Vega i José Mota han canviat les seues apostes i mentre el primer a Mayra Gómez Kemp, els altres dos han dit Carmen Lomana.

No obstant això, per a sorpresa de tots, la que es trobava davall de la màscara de Papallona era Esperanza Aguirre, l’expolítica del Partit Popular.

Esperanza Aguirre

«Però quina meravella«, es va sentir dir a Paz Vega, una de les investigadores al costat dels Javis i José Mota. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid va cantar en anglés, en francés i es va divertir de valent en el plató al ritme d»Ella Ela doble L’a’, de Kate Ryan.

«Anava donant tombs perquè no veia res», ha explicat a Arturo Valls, presentador del concurs, després que es descobrira la seua identitat. «Ha sigut bastant difícil«.

«Estic processant-ho»

 

Són molts els que han volgut mostrar en xarxes la seua sorpresa després de l’última revelació de Mask Singer. «Ni què dir, estic processant-ho» o «el meu cervell no arriba a fer-se a la idea» són algunes de les reaccions que es poden llegir en Twitter.

Últimes notícies

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.