Última hora sobre l’estat de salut de Belén Esteban després de la seua aparatosa caiguda en ‘Sálvame’

Belén Esteban, la coneguda col·laboradora de televisió ha començat a veure els seus resultats després de dur a terme nombroses sessions de rehabilitació. La col·laboradora va haver de ser operada d’urgència de la tíbia i el peroné. 63 dies després ha pogut caminar per primera vegada.

La col·loquialment anomenada ‘princesa del poble’ ha decidit fer públic el seu avanç en el seu perfil d’Instagram, amb una foto en la qual apareix amb la seua físio Vicky, la seua cama apareix subjecta amb una bota ortopèdica. De tal forma, que la zona de la fractura està immobilitzada, encara que puga donar suport al peu i moure el turmell. A més, es mostra recolzada sobre dos crosses, les quals li faciliten poder caminar.

«Encara queda però ho aconseguiré«, ha comentat Belén, que ha afegit unes emoticones d’una dona corrent al seu missatge.

La col·laboradora, que la setmana passada va poder tornar a dormir en el seu llit una altra vegada, ha compartit també uns vídeos en les seues històries perquè el seu milió de seguidors en Instagram vegen com camina de nou, amb ajuda de la seua físio i les crosses. Ha acompanyat els vídeos amb la cançó de Queen, ‘We Llaure The Champions’ (‘Som els campions’), i un missatge carregat de positivitat: «De dilluns a divendres treballant intensament per a tornar a la meua vida«.

«Quines ganes de tornar a la meua vida normal»

Després de la seua caiguda la col·laboradora va ser ingressada a l’Hospital de la Llum. Després d’haver d’ajornar l’operació deu dies a conseqüència de les nafres que li va provocar l’escaiola, Esteban va ser intervinguda.

Després de passar una època difícil en la qual assegurava no tindre ànim, sembla que la comunicadora ja es troba més optimista en trobar-se en la recta final de la seua recuperació. Així mateix, s’ha mostt molt agraïda amb els seus seguidors d’Instagram en tot moment per tots els missatges que ha rebut: «Gràcies, no em cansaré mai de dir aquesta paraula«.

D’igual manera, s’ha mostrat ansiosa per recuperar-se i reprendre el seu dia a dia: «Quines ganes de tornar a la meua vida normal«. Al costat d’aquest comentari, Esteban ha compartit una imatge en la qual es pot veure que ja li han llevat l’escaiola i el seu peu sol aquesta recobert d’unes benes més fines. És per això que s’especula que la Princesa del Poble no tardarà a recuperar el seu seient en ‘Sálvame’.

Últimes notícies

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.