Última hora sobre l’estat de salut de Belén Esteban després de la seua aparatosa caiguda en ‘Sálvame’

Belén Esteban, la coneguda col·laboradora de televisió ha començat a veure els seus resultats després de dur a terme nombroses sessions de rehabilitació. La col·laboradora va haver de ser operada d’urgència de la tíbia i el peroné. 63 dies després ha pogut caminar per primera vegada.

La col·loquialment anomenada ‘princesa del poble’ ha decidit fer públic el seu avanç en el seu perfil d’Instagram, amb una foto en la qual apareix amb la seua físio Vicky, la seua cama apareix subjecta amb una bota ortopèdica. De tal forma, que la zona de la fractura està immobilitzada, encara que puga donar suport al peu i moure el turmell. A més, es mostra recolzada sobre dos crosses, les quals li faciliten poder caminar.

«Encara queda però ho aconseguiré«, ha comentat Belén, que ha afegit unes emoticones d’una dona corrent al seu missatge.

La col·laboradora, que la setmana passada va poder tornar a dormir en el seu llit una altra vegada, ha compartit també uns vídeos en les seues històries perquè el seu milió de seguidors en Instagram vegen com camina de nou, amb ajuda de la seua físio i les crosses. Ha acompanyat els vídeos amb la cançó de Queen, ‘We Llaure The Champions’ (‘Som els campions’), i un missatge carregat de positivitat: «De dilluns a divendres treballant intensament per a tornar a la meua vida«.

«Quines ganes de tornar a la meua vida normal»

Després de la seua caiguda la col·laboradora va ser ingressada a l’Hospital de la Llum. Després d’haver d’ajornar l’operació deu dies a conseqüència de les nafres que li va provocar l’escaiola, Esteban va ser intervinguda.

Després de passar una època difícil en la qual assegurava no tindre ànim, sembla que la comunicadora ja es troba més optimista en trobar-se en la recta final de la seua recuperació. Així mateix, s’ha mostt molt agraïda amb els seus seguidors d’Instagram en tot moment per tots els missatges que ha rebut: «Gràcies, no em cansaré mai de dir aquesta paraula«.

D’igual manera, s’ha mostrat ansiosa per recuperar-se i reprendre el seu dia a dia: «Quines ganes de tornar a la meua vida normal«. Al costat d’aquest comentari, Esteban ha compartit una imatge en la qual es pot veure que ja li han llevat l’escaiola i el seu peu sol aquesta recobert d’unes benes més fines. És per això que s’especula que la Princesa del Poble no tardarà a recuperar el seu seient en ‘Sálvame’.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.