Última hora sobre l’estat de salut de Belén Esteban després de la seua aparatosa caiguda en ‘Sálvame’

Belén Esteban, la coneguda col·laboradora de televisió ha començat a veure els seus resultats després de dur a terme nombroses sessions de rehabilitació. La col·laboradora va haver de ser operada d’urgència de la tíbia i el peroné. 63 dies després ha pogut caminar per primera vegada.

La col·loquialment anomenada ‘princesa del poble’ ha decidit fer públic el seu avanç en el seu perfil d’Instagram, amb una foto en la qual apareix amb la seua físio Vicky, la seua cama apareix subjecta amb una bota ortopèdica. De tal forma, que la zona de la fractura està immobilitzada, encara que puga donar suport al peu i moure el turmell. A més, es mostra recolzada sobre dos crosses, les quals li faciliten poder caminar.

«Encara queda però ho aconseguiré«, ha comentat Belén, que ha afegit unes emoticones d’una dona corrent al seu missatge.

La col·laboradora, que la setmana passada va poder tornar a dormir en el seu llit una altra vegada, ha compartit també uns vídeos en les seues històries perquè el seu milió de seguidors en Instagram vegen com camina de nou, amb ajuda de la seua físio i les crosses. Ha acompanyat els vídeos amb la cançó de Queen, ‘We Llaure The Champions’ (‘Som els campions’), i un missatge carregat de positivitat: «De dilluns a divendres treballant intensament per a tornar a la meua vida«.

«Quines ganes de tornar a la meua vida normal»

Després de la seua caiguda la col·laboradora va ser ingressada a l’Hospital de la Llum. Després d’haver d’ajornar l’operació deu dies a conseqüència de les nafres que li va provocar l’escaiola, Esteban va ser intervinguda.

Després de passar una època difícil en la qual assegurava no tindre ànim, sembla que la comunicadora ja es troba més optimista en trobar-se en la recta final de la seua recuperació. Així mateix, s’ha mostt molt agraïda amb els seus seguidors d’Instagram en tot moment per tots els missatges que ha rebut: «Gràcies, no em cansaré mai de dir aquesta paraula«.

D’igual manera, s’ha mostrat ansiosa per recuperar-se i reprendre el seu dia a dia: «Quines ganes de tornar a la meua vida normal«. Al costat d’aquest comentari, Esteban ha compartit una imatge en la qual es pot veure que ja li han llevat l’escaiola i el seu peu sol aquesta recobert d’unes benes més fines. És per això que s’especula que la Princesa del Poble no tardarà a recuperar el seu seient en ‘Sálvame’.

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.