Última hora sobre l’estat de salut de Belén Esteban després de la seua aparatosa caiguda en ‘Sálvame’

Belén Esteban, la coneguda col·laboradora de televisió ha començat a veure els seus resultats després de dur a terme nombroses sessions de rehabilitació. La col·laboradora va haver de ser operada d’urgència de la tíbia i el peroné. 63 dies després ha pogut caminar per primera vegada.

La col·loquialment anomenada ‘princesa del poble’ ha decidit fer públic el seu avanç en el seu perfil d’Instagram, amb una foto en la qual apareix amb la seua físio Vicky, la seua cama apareix subjecta amb una bota ortopèdica. De tal forma, que la zona de la fractura està immobilitzada, encara que puga donar suport al peu i moure el turmell. A més, es mostra recolzada sobre dos crosses, les quals li faciliten poder caminar.

Encara queda però ho aconseguiré“, ha comentat Belén, que ha afegit unes emoticones d’una dona corrent al seu missatge.

La col·laboradora, que la setmana passada va poder tornar a dormir en el seu llit una altra vegada, ha compartit també uns vídeos en les seues històries perquè el seu milió de seguidors en Instagram vegen com camina de nou, amb ajuda de la seua físio i les crosses. Ha acompanyat els vídeos amb la cançó de Queen, ‘We Llaure The Champions’ (‘Som els campions’), i un missatge carregat de positivitat: “De dilluns a divendres treballant intensament per a tornar a la meua vida“.

“Quines ganes de tornar a la meua vida normal”

Després de la seua caiguda la col·laboradora va ser ingressada a l’Hospital de la Llum. Després d’haver d’ajornar l’operació deu dies a conseqüència de les nafres que li va provocar l’escaiola, Esteban va ser intervinguda.

Després de passar una època difícil en la qual assegurava no tindre ànim, sembla que la comunicadora ja es troba més optimista en trobar-se en la recta final de la seua recuperació. Així mateix, s’ha mostt molt agraïda amb els seus seguidors d’Instagram en tot moment per tots els missatges que ha rebut: “Gràcies, no em cansaré mai de dir aquesta paraula“.

D’igual manera, s’ha mostrat ansiosa per recuperar-se i reprendre el seu dia a dia: “Quines ganes de tornar a la meua vida normal“. Al costat d’aquest comentari, Esteban ha compartit una imatge en la qual es pot veure que ja li han llevat l’escaiola i el seu peu sol aquesta recobert d’unes benes més fines. És per això que s’especula que la Princesa del Poble no tardarà a recuperar el seu seient en ‘Sálvame’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.