Última hora sobre l’estat de salut de Belén Esteban després de la seua aparatosa caiguda en ‘Sálvame’

Belén Esteban, la coneguda col·laboradora de televisió ha començat a veure els seus resultats després de dur a terme nombroses sessions de rehabilitació. La col·laboradora va haver de ser operada d’urgència de la tíbia i el peroné. 63 dies després ha pogut caminar per primera vegada.

La col·loquialment anomenada ‘princesa del poble’ ha decidit fer públic el seu avanç en el seu perfil d’Instagram, amb una foto en la qual apareix amb la seua físio Vicky, la seua cama apareix subjecta amb una bota ortopèdica. De tal forma, que la zona de la fractura està immobilitzada, encara que puga donar suport al peu i moure el turmell. A més, es mostra recolzada sobre dos crosses, les quals li faciliten poder caminar.

«Encara queda però ho aconseguiré«, ha comentat Belén, que ha afegit unes emoticones d’una dona corrent al seu missatge.

La col·laboradora, que la setmana passada va poder tornar a dormir en el seu llit una altra vegada, ha compartit també uns vídeos en les seues històries perquè el seu milió de seguidors en Instagram vegen com camina de nou, amb ajuda de la seua físio i les crosses. Ha acompanyat els vídeos amb la cançó de Queen, ‘We Llaure The Champions’ (‘Som els campions’), i un missatge carregat de positivitat: «De dilluns a divendres treballant intensament per a tornar a la meua vida«.

«Quines ganes de tornar a la meua vida normal»

Després de la seua caiguda la col·laboradora va ser ingressada a l’Hospital de la Llum. Després d’haver d’ajornar l’operació deu dies a conseqüència de les nafres que li va provocar l’escaiola, Esteban va ser intervinguda.

Després de passar una època difícil en la qual assegurava no tindre ànim, sembla que la comunicadora ja es troba més optimista en trobar-se en la recta final de la seua recuperació. Així mateix, s’ha mostt molt agraïda amb els seus seguidors d’Instagram en tot moment per tots els missatges que ha rebut: «Gràcies, no em cansaré mai de dir aquesta paraula«.

D’igual manera, s’ha mostrat ansiosa per recuperar-se i reprendre el seu dia a dia: «Quines ganes de tornar a la meua vida normal«. Al costat d’aquest comentari, Esteban ha compartit una imatge en la qual es pot veure que ja li han llevat l’escaiola i el seu peu sol aquesta recobert d’unes benes més fines. És per això que s’especula que la Princesa del Poble no tardarà a recuperar el seu seient en ‘Sálvame’.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.