12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Eugeni Alemany al públic d”Atrapa’m si pots’: «En 20 anys de carrera no m’havia passat»

El públic del programa 'Atrapa'm si pots' se'n va del plató en directe

Moment en el que el públic del programa ‘Atrapa’m si pots’ se’n va del plató en directe | À punt

 

El que va passar el dimecres de vesprada en el programa de la cadena valenciana À punt, ‘Atrapa’m si pots’, és un dels moments televisius que més es recordarà este any. De fet, el mateix presentador del concurs, Eugeni Alemany, escrivia en Twitter que «en 20 anys de carrera mai m’havia passat açò».

 

A la mitat de la gravació del programa, els assistents del públic es van alçar en directe i van començar a abandonar el plató un per un, fins a deixar buides totes les cadires. Davant esta situació, Eugeni Alemany no donava crèdit, que de seguida va preguntar si continuaven o paraven la gravació.

 

Lluny d’això, el programa va continuar fent-se, això sí, sense cap espectador en directe. El presentador va explicar que havien d’anar a classe i per això havien d’eixir. Ràpidament, diferents membres de l’equip del programa (maquilladores, realitzadors, càmeres…) i els familiars dels concursants es van assentar en les cadires per a omplir el buit del públic i dels aplaudiments. A pesar de què Eugeni Alemany demanara disculpes a través de les seues xarxes socials, ‘Levante’ explica que podria tractar-se d’una broma del mateix programa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la víctima per incomplir una orde que li prohibia acostar-se a 300 metres. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.

Dos actes per la unitat exhibixen les diferències a l’esquerra del PSOE

L'espai a l'esquerra del PSOE celebra dos cites per a reivindicar la unitat, però amb protagonistes i llistes de convidats diferents. Les presències i absències anticipen el pols pel lideratge i la marca.

Comença el ramadà a Espanya: dejuni diürn fins al 19 de març i ruptura amb el iftar

Més de 2,5 milions de musulmans a Espanya comencen este dimecres el ramadà, un mes d'oració, reflexió, caritat i dejuni durant les hores de sol, que es trencarà cada dia amb el iftar.

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.