Eugeni Alemany al públic d”Atrapa’m si pots’: «En 20 anys de carrera no m’havia passat»

El públic del programa 'Atrapa'm si pots' se'n va del plató en directe

Moment en el que el públic del programa ‘Atrapa’m si pots’ se’n va del plató en directe | À punt

 

El que va passar el dimecres de vesprada en el programa de la cadena valenciana À punt, ‘Atrapa’m si pots’, és un dels moments televisius que més es recordarà este any. De fet, el mateix presentador del concurs, Eugeni Alemany, escrivia en Twitter que «en 20 anys de carrera mai m’havia passat açò».

 

A la mitat de la gravació del programa, els assistents del públic es van alçar en directe i van començar a abandonar el plató un per un, fins a deixar buides totes les cadires. Davant esta situació, Eugeni Alemany no donava crèdit, que de seguida va preguntar si continuaven o paraven la gravació.

 

Lluny d’això, el programa va continuar fent-se, això sí, sense cap espectador en directe. El presentador va explicar que havien d’anar a classe i per això havien d’eixir. Ràpidament, diferents membres de l’equip del programa (maquilladores, realitzadors, càmeres…) i els familiars dels concursants es van assentar en les cadires per a omplir el buit del públic i dels aplaudiments. A pesar de què Eugeni Alemany demanara disculpes a través de les seues xarxes socials, ‘Levante’ explica que podria tractar-se d’una broma del mateix programa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.

La nova selectivitat de 2026 consolida un model més pràctic i homogeni a Espanya

La selectivitat de 2026 manté canvis graduals cap a un model mes practique i homogeneo en quasi totes les comunitats autonomas, amb mes pes competencial i ajustos en correccion i calendari.

Pedro Martínez rebaixa el favoritisme del València Basket davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

Pedro Martínez advertix que el València Basket no és favorit davant el Panathinaikos malgrat el factor pista i vincula eixa etiqueta al pressupost i l'experiència del rival grec.