5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Eugeni Alemany al públic d”Atrapa’m si pots’: «En 20 anys de carrera no m’havia passat»

El públic del programa 'Atrapa'm si pots' se'n va del plató en directe

Moment en el que el públic del programa ‘Atrapa’m si pots’ se’n va del plató en directe | À punt

 

El que va passar el dimecres de vesprada en el programa de la cadena valenciana À punt, ‘Atrapa’m si pots’, és un dels moments televisius que més es recordarà este any. De fet, el mateix presentador del concurs, Eugeni Alemany, escrivia en Twitter que «en 20 anys de carrera mai m’havia passat açò».

 

A la mitat de la gravació del programa, els assistents del públic es van alçar en directe i van començar a abandonar el plató un per un, fins a deixar buides totes les cadires. Davant esta situació, Eugeni Alemany no donava crèdit, que de seguida va preguntar si continuaven o paraven la gravació.

 

Lluny d’això, el programa va continuar fent-se, això sí, sense cap espectador en directe. El presentador va explicar que havien d’anar a classe i per això havien d’eixir. Ràpidament, diferents membres de l’equip del programa (maquilladores, realitzadors, càmeres…) i els familiars dels concursants es van assentar en les cadires per a omplir el buit del públic i dels aplaudiments. A pesar de què Eugeni Alemany demanara disculpes a través de les seues xarxes socials, ‘Levante’ explica que podria tractar-se d’una broma del mateix programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.