11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Eugeni Alemany al públic d”Atrapa’m si pots’: «En 20 anys de carrera no m’havia passat»

El públic del programa 'Atrapa'm si pots' se'n va del plató en directe

Moment en el que el públic del programa ‘Atrapa’m si pots’ se’n va del plató en directe | À punt

 

El que va passar el dimecres de vesprada en el programa de la cadena valenciana À punt, ‘Atrapa’m si pots’, és un dels moments televisius que més es recordarà este any. De fet, el mateix presentador del concurs, Eugeni Alemany, escrivia en Twitter que «en 20 anys de carrera mai m’havia passat açò».

 

A la mitat de la gravació del programa, els assistents del públic es van alçar en directe i van començar a abandonar el plató un per un, fins a deixar buides totes les cadires. Davant esta situació, Eugeni Alemany no donava crèdit, que de seguida va preguntar si continuaven o paraven la gravació.

 

Lluny d’això, el programa va continuar fent-se, això sí, sense cap espectador en directe. El presentador va explicar que havien d’anar a classe i per això havien d’eixir. Ràpidament, diferents membres de l’equip del programa (maquilladores, realitzadors, càmeres…) i els familiars dels concursants es van assentar en les cadires per a omplir el buit del públic i dels aplaudiments. A pesar de què Eugeni Alemany demanara disculpes a través de les seues xarxes socials, ‘Levante’ explica que podria tractar-se d’una broma del mateix programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.