Eugeni Alemany al públic d”Atrapa’m si pots’: «En 20 anys de carrera no m’havia passat»

El públic del programa 'Atrapa'm si pots' se'n va del plató en directe

Moment en el que el públic del programa ‘Atrapa’m si pots’ se’n va del plató en directe | À punt

 

El que va passar el dimecres de vesprada en el programa de la cadena valenciana À punt, ‘Atrapa’m si pots’, és un dels moments televisius que més es recordarà este any. De fet, el mateix presentador del concurs, Eugeni Alemany, escrivia en Twitter que «en 20 anys de carrera mai m’havia passat açò».

 

A la mitat de la gravació del programa, els assistents del públic es van alçar en directe i van començar a abandonar el plató un per un, fins a deixar buides totes les cadires. Davant esta situació, Eugeni Alemany no donava crèdit, que de seguida va preguntar si continuaven o paraven la gravació.

 

Lluny d’això, el programa va continuar fent-se, això sí, sense cap espectador en directe. El presentador va explicar que havien d’anar a classe i per això havien d’eixir. Ràpidament, diferents membres de l’equip del programa (maquilladores, realitzadors, càmeres…) i els familiars dels concursants es van assentar en les cadires per a omplir el buit del públic i dels aplaudiments. A pesar de què Eugeni Alemany demanara disculpes a través de les seues xarxes socials, ‘Levante’ explica que podria tractar-se d’una broma del mateix programa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts els quatre autors d’un intent de segrest frustrat pel gos de la víctima a Polinyà de Xúquer

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre integrants d'un grup criminal que va intentar segrestar una dona en el seu domicili de Polinyà de Xúquer. El rapte es va frustrar quan el gos de la víctima va mossegar a un dels assaltants, la qual cosa va desencadenar una investigació en tres fases.

Marxa lenta de VTC provoca embossos i corts en vies clau de València

La marxa lenta de VTC contra el decret de la Generalitat que limita la seua activitat provoca congestió en artèries principals de València i el tall de Sant Vicent Màrtir. Dos columnes han eixit des de Pista de Silla i Corts Valencianes i confluïxen en el centre per a finalitzar davant la Conselleria de Transports.

La capella ardent d’Antonio Tejero s’instal·la en un tanatori de Xàtiva

El tanatori Servisa de Xàtiva acull la capella ardent de l'ex tinent coronel Antonio Tejero, mort als 93 anys. El funeral està previst esta vesprada en la capella de la Costera i l'accés a la vetla és només per a la família.

El preu de la vivenda bat rècord: puja un 7,5% en 2025 i un 9,4% en la Comunitat Valenciana

El preu mitjà va aconseguir 1.902 euros/m², un 7,5% més que en 2024, i va superar el pic de 2007. Les compravendes van créixer un 4,4% i les hipoteques un 13,7%.

Les cendres d’Antonio Tejero reposaran en Torre de la Mar al costat de la seua esposa

La família preveu traslladar les cendres de l'extinent coronel a Torre de la Mar, on va residir. Seran depositades al costat de la seua esposa i la data encara es desconeix

Cel buidat i boires a l’alba en la Comunitat Valenciana este dijous, amb temperatures sense canvis

Jornada estable en la Comunitat Valenciana: cels buidats, núvols baixos i boires a primeres hores i termòmetres sense variacions. El divendres seguirà el temps tranquil, amb núvols alts a la vesprada.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira mentres rebia tractament a domicili

Antonio Tejero, ex tinent coronel de la Guàrdia Civil i protagonista del 23F, ha mort als 93 anys a la seua casa d'Alzira, on rebia atenció a domicili. La vetla i la cremació es realitzaran a Xàtiva.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.