Dur fracàs de Fani i Christofer: acaben de perdre un gran projecte

 

Fani Carbajo i Christofer Guzmán estan passant el seu estiu més difícil. Els exconcursants de ‘La Casa Fuerte’ no paren de rebre males notícies. Després de vore’s obligats a cancel·lar la seua boda, prevista per a finals d’agost, per culpa del coronavirus, ara la parella patix un nou problema.

A Fani Carbajo i Christofer Guzmán els acaben de tirar per terra el seu projecte laboral més prometedor, la idea amb la que pensaven fer-se rics en un futur no massa llunyà.

Amb el pas de la parella per ‘La isla de las tentaciones’, el nom d’Estefanía es va escoltar arreu de mig món. I és que del més profund de l’ànima del seu nòvio és d’a on va eixir el famós crit ‘Estefaníaaaa!’, en descobrir que li havia sigut infidel amb Rubén.
 

El negoci que acaben de perdre

Encara que este crit els ha perseguit des d’este moment, la parella ha volgut convertir-lo en un negoci. Fani Carbajo i Christofer Guzmán volien patentar-ho fins i tot com a marca, però l’Oficina Espanyola de Patents i Marques, OEPM, no els ho ha permès.

Després de la sol·licitud per part de la parella, l’OEPM no els ha concedit la patent per a registrar esta marca, amb la que pretenien treure benefici venent productes i servicis en un futur no molt llunyà. El motiu és que ‘Estefaníaaaa!’ no tindria el pes suficient per a convertir-se en una marca registrada amb la que poder comercialitzar.

Després de gastar-se uns 300 euros entre la sol·licitud de la marca i el dibuix del logo, Fani Carbajo i Christofer Guzmán han vist el seu projecte de futur fer-se trossos abans de començar.

Sense boda

Però no ha sigut l’únic fracàs. La seua boda, prevista per al 28 d’agost, també va patir un canvi d’última hora. L’enllaç matrimonial va haver de suspendre’s davant l’evolució de contagis per Covid-19. La situació no era la millor per a celebrar un dels dies més importants de les seues vides.

Ara, la parella haurà d’esperar uns quants mesos per a complir el seu somni de casar-se en una multitudinària boda plena de famosos. A demés, Fani Carbajo i Christofer Guzmán també hauran de dedicar part del seu temps a buscar una altra manera de guanyar diners que no siga amb la seua marca.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta la nova presidenta de l’AVL a reforçar el diàleg i el consens

Juanfran Pérez Llorca ha demanat a Maria Àngels Francés que la nova etapa de l’AVL es base en el diàleg, el rigor i el consens, i ella s’ha compromés a impulsar el valencià amb independència i objectivitat.

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.

Avís groc per calor extrema a València este dijous i divendres

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dijous a l’interior nord de València i divendres a tota la província, amb màximes de fins a 38 graus.

Els espanyols Los Gallos arriben a València decidits a guanyar el Gran Premi SailGP

L’equip espanyol Los Gallos, segon en la general del SailGP i vigent finalista en tots els grans premis, afronta este cap de setmana el Gran Premi de València amb l’objectiu de conquistar el volant i reforçar les seues opcions de ser a la gran final d’Abu Dhabi.

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.