Anuncios

Dur fracàs de Fani i Christofer: acaben de perdre un gran projecte

 

Fani Carbajo i Christofer Guzmán estan passant el seu estiu més difícil. Els exconcursants de ‘La Casa Fuerte’ no paren de rebre males notícies. Després de vore’s obligats a cancel·lar la seua boda, prevista per a finals d’agost, per culpa del coronavirus, ara la parella patix un nou problema.

A Fani Carbajo i Christofer Guzmán els acaben de tirar per terra el seu projecte laboral més prometedor, la idea amb la que pensaven fer-se rics en un futur no massa llunyà.

Anuncios

Amb el pas de la parella per ‘La isla de las tentaciones’, el nom d’Estefanía es va escoltar arreu de mig món. I és que del més profund de l’ànima del seu nòvio és d’a on va eixir el famós crit ‘Estefaníaaaa!’, en descobrir que li havia sigut infidel amb Rubén.
 

El negoci que acaben de perdre

Encara que este crit els ha perseguit des d’este moment, la parella ha volgut convertir-lo en un negoci. Fani Carbajo i Christofer Guzmán volien patentar-ho fins i tot com a marca, però l’Oficina Espanyola de Patents i Marques, OEPM, no els ho ha permès.

Després de la sol·licitud per part de la parella, l’OEPM no els ha concedit la patent per a registrar esta marca, amb la que pretenien treure benefici venent productes i servicis en un futur no molt llunyà. El motiu és que ‘Estefaníaaaa!’ no tindria el pes suficient per a convertir-se en una marca registrada amb la que poder comercialitzar.

Després de gastar-se uns 300 euros entre la sol·licitud de la marca i el dibuix del logo, Fani Carbajo i Christofer Guzmán han vist el seu projecte de futur fer-se trossos abans de començar.

Sense boda

Però no ha sigut l’únic fracàs. La seua boda, prevista per al 28 d’agost, també va patir un canvi d’última hora. L’enllaç matrimonial va haver de suspendre’s davant l’evolució de contagis per Covid-19. La situació no era la millor per a celebrar un dels dies més importants de les seues vides.

Ara, la parella haurà d’esperar uns quants mesos per a complir el seu somni de casar-se en una multitudinària boda plena de famosos. A demés, Fani Carbajo i Christofer Guzmán també hauran de dedicar part del seu temps a buscar una altra manera de guanyar diners que no siga amb la seua marca.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.
Anuncios