Dur fracàs de Fani i Christofer: acaben de perdre un gran projecte

 

Fani Carbajo i Christofer Guzmán estan passant el seu estiu més difícil. Els exconcursants de ‘La Casa Fuerte’ no paren de rebre males notícies. Després de vore’s obligats a cancel·lar la seua boda, prevista per a finals d’agost, per culpa del coronavirus, ara la parella patix un nou problema.

A Fani Carbajo i Christofer Guzmán els acaben de tirar per terra el seu projecte laboral més prometedor, la idea amb la que pensaven fer-se rics en un futur no massa llunyà.

Amb el pas de la parella per ‘La isla de las tentaciones’, el nom d’Estefanía es va escoltar arreu de mig món. I és que del més profund de l’ànima del seu nòvio és d’a on va eixir el famós crit ‘Estefaníaaaa!’, en descobrir que li havia sigut infidel amb Rubén.
 

El negoci que acaben de perdre

Encara que este crit els ha perseguit des d’este moment, la parella ha volgut convertir-lo en un negoci. Fani Carbajo i Christofer Guzmán volien patentar-ho fins i tot com a marca, però l’Oficina Espanyola de Patents i Marques, OEPM, no els ho ha permès.

Després de la sol·licitud per part de la parella, l’OEPM no els ha concedit la patent per a registrar esta marca, amb la que pretenien treure benefici venent productes i servicis en un futur no molt llunyà. El motiu és que ‘Estefaníaaaa!’ no tindria el pes suficient per a convertir-se en una marca registrada amb la que poder comercialitzar.

Després de gastar-se uns 300 euros entre la sol·licitud de la marca i el dibuix del logo, Fani Carbajo i Christofer Guzmán han vist el seu projecte de futur fer-se trossos abans de començar.

Sense boda

Però no ha sigut l’únic fracàs. La seua boda, prevista per al 28 d’agost, també va patir un canvi d’última hora. L’enllaç matrimonial va haver de suspendre’s davant l’evolució de contagis per Covid-19. La situació no era la millor per a celebrar un dels dies més importants de les seues vides.

Ara, la parella haurà d’esperar uns quants mesos per a complir el seu somni de casar-se en una multitudinària boda plena de famosos. A demés, Fani Carbajo i Christofer Guzmán també hauran de dedicar part del seu temps a buscar una altra manera de guanyar diners que no siga amb la seua marca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.