Dur fracàs de Fani i Christofer: acaben de perdre un gran projecte

 

Fani Carbajo i Christofer Guzmán estan passant el seu estiu més difícil. Els exconcursants de ‘La Casa Fuerte’ no paren de rebre males notícies. Després de vore’s obligats a cancel·lar la seua boda, prevista per a finals d’agost, per culpa del coronavirus, ara la parella patix un nou problema.

A Fani Carbajo i Christofer Guzmán els acaben de tirar per terra el seu projecte laboral més prometedor, la idea amb la que pensaven fer-se rics en un futur no massa llunyà.

Amb el pas de la parella per ‘La isla de las tentaciones’, el nom d’Estefanía es va escoltar arreu de mig món. I és que del més profund de l’ànima del seu nòvio és d’a on va eixir el famós crit ‘Estefaníaaaa!’, en descobrir que li havia sigut infidel amb Rubén.
 

El negoci que acaben de perdre

Encara que este crit els ha perseguit des d’este moment, la parella ha volgut convertir-lo en un negoci. Fani Carbajo i Christofer Guzmán volien patentar-ho fins i tot com a marca, però l’Oficina Espanyola de Patents i Marques, OEPM, no els ho ha permès.

Després de la sol·licitud per part de la parella, l’OEPM no els ha concedit la patent per a registrar esta marca, amb la que pretenien treure benefici venent productes i servicis en un futur no molt llunyà. El motiu és que ‘Estefaníaaaa!’ no tindria el pes suficient per a convertir-se en una marca registrada amb la que poder comercialitzar.

Després de gastar-se uns 300 euros entre la sol·licitud de la marca i el dibuix del logo, Fani Carbajo i Christofer Guzmán han vist el seu projecte de futur fer-se trossos abans de començar.

Sense boda

Però no ha sigut l’únic fracàs. La seua boda, prevista per al 28 d’agost, també va patir un canvi d’última hora. L’enllaç matrimonial va haver de suspendre’s davant l’evolució de contagis per Covid-19. La situació no era la millor per a celebrar un dels dies més importants de les seues vides.

Ara, la parella haurà d’esperar uns quants mesos per a complir el seu somni de casar-se en una multitudinària boda plena de famosos. A demés, Fani Carbajo i Christofer Guzmán també hauran de dedicar part del seu temps a buscar una altra manera de guanyar diners que no siga amb la seua marca.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU