8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Dur fracàs de Fani i Christofer: acaben de perdre un gran projecte

 

Fani Carbajo i Christofer Guzmán estan passant el seu estiu més difícil. Els exconcursants de ‘La Casa Fuerte’ no paren de rebre males notícies. Després de vore’s obligats a cancel·lar la seua boda, prevista per a finals d’agost, per culpa del coronavirus, ara la parella patix un nou problema.

A Fani Carbajo i Christofer Guzmán els acaben de tirar per terra el seu projecte laboral més prometedor, la idea amb la que pensaven fer-se rics en un futur no massa llunyà.

Amb el pas de la parella per ‘La isla de las tentaciones’, el nom d’Estefanía es va escoltar arreu de mig món. I és que del més profund de l’ànima del seu nòvio és d’a on va eixir el famós crit ‘Estefaníaaaa!’, en descobrir que li havia sigut infidel amb Rubén.
 

El negoci que acaben de perdre

Encara que este crit els ha perseguit des d’este moment, la parella ha volgut convertir-lo en un negoci. Fani Carbajo i Christofer Guzmán volien patentar-ho fins i tot com a marca, però l’Oficina Espanyola de Patents i Marques, OEPM, no els ho ha permès.

Després de la sol·licitud per part de la parella, l’OEPM no els ha concedit la patent per a registrar esta marca, amb la que pretenien treure benefici venent productes i servicis en un futur no molt llunyà. El motiu és que ‘Estefaníaaaa!’ no tindria el pes suficient per a convertir-se en una marca registrada amb la que poder comercialitzar.

Després de gastar-se uns 300 euros entre la sol·licitud de la marca i el dibuix del logo, Fani Carbajo i Christofer Guzmán han vist el seu projecte de futur fer-se trossos abans de començar.

Sense boda

Però no ha sigut l’únic fracàs. La seua boda, prevista per al 28 d’agost, també va patir un canvi d’última hora. L’enllaç matrimonial va haver de suspendre’s davant l’evolució de contagis per Covid-19. La situació no era la millor per a celebrar un dels dies més importants de les seues vides.

Ara, la parella haurà d’esperar uns quants mesos per a complir el seu somni de casar-se en una multitudinària boda plena de famosos. A demés, Fani Carbajo i Christofer Guzmán també hauran de dedicar part del seu temps a buscar una altra manera de guanyar diners que no siga amb la seua marca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.