Fica’t al llit i no em parles!, la forta discussió de Tom i Melyssa

Com en cada edició de ‘Supervivientes’ la convivència es veu molt afectada per culpa de la fam, cosa que fa que els concursants estiguen cada vegada més cansats i irritants.
Este tema fa que fins els que semblen ser amics inseparables acaben discutint i fins i tot trencant la seua amistat, com és el cas de Tom Brusse i Melyssa Pingo.

 

Exemples de discussió per la fam

 

L’última recompensa que van guanyar Lara Sajen, Alejandro Albalá i Olga Moreno va motivar un clima hostil quan es van menjar una suculenta taula de formatges davant de tots celebrant amb bitares i sons guturals. El moment va generar una gran discussió a l’illa:

Però la tensió va dinamitar per complet amb una cosa insòlita com la cocció de l’arròs. Els concursants tenien idees diferents sobre si estava ja cuinat o no. Tom els va demanar a tots que no es ficaren en el que no fora la seua tasca. “Estic mirant perquè estic cuinant. Els xefs han de provar-ho. Cadascun que faça el que ha de fer”, defensava ja que alguns com Olga Moreno es van queixar que els que cuinaven menjaren arròs per a comprovar si estava fet o no.

“Que tu estigues ací i nosaltres vulguem donar la nostra opinió no vol dir que et pugues ficar amb les persones. És que després parla de respecte i educació”, va dir Melyssa fent costat a Olga. “És molt bonic per part vostra, gràcies”, va contestar Tom decebut amb les seues amigues.

D’altra banda, la brega va arribar a tots els racons de l’illa perquè la majoria dels supervivents van esclatar amb el tema de l’arròs. “Cadascun a la seua tasca. Cadascun, per favor! Cadascun amb la seua tasca! És una bogeria!”, no va parar de repetir Tom.

 

Melyssa i Tom tenen una gran discussió

 

Quan es va calmar una mica la cosa, el supervivent va aprofitar un moment per a dir-li a Melyssa que li havia assegut malament que li haguera deixat malament. “Tu que em tens afecte com em pots parlar així?”, li va qüestionar davant de tots. “Que tinga afecte no significa que no puga dir les coses com les pense”, responia ella.

“Per a mi deixar-me malament és això de respecte i educació. Saps l’estima que et tinc”, va insistir Tom, però Melyssa no estava per a més discussions: “Fica’t al llit i no em parles. Que vols fer xou. Parla sol, parla amb una pedra. Jo no t’he faltat el respecte en cap moment. Deixa de dir mentides quan t’he parlat bé”, deia la concursant marxant-se enfadada.

Però Tom va anar darrere d’ella per a aclarir les coses. “Jo no vull enfadar-me amb tu, et vull moltíssim. Estic molt content de l’amistat que tenim hui. Hem parlat. No et parle mal”, li va explicar en un to més tranquil. “Quan et poses així al ‘gallito de corral’, parles mal a tothom i a mi no m’hauries de parlar així”, es va queixar Melyssa. Però finalment va accedir a l’acostament.

“Vull un menjar fora d’ací feliços els quatre. Tenim un projecte de l’hòstia fora d’ací que tots fluixejaran”, va celebrar Tom ja entre riures amb Melyssa.

 

Tom, contra Omar i Albalá

 

D’altra banda, amb qui Tom segueix sense congeniar és amb Omar Sánchez i amb Alejandro Albalá. Amb el nuvi d’Anabel Pantoja també va tindre una forta brega en la qual van deixar evident que no es toleren.

El mateix succeeix amb Alejandro Albalá. Tom li va dir al seu company que guanyava la prova gràcies a ell, per la qual cosa Albalá, que s’ha deslliurat de l’expulsió en ‘Supervivientes: Conexión Honduras, no es va tallar a respondre-li.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.