14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Fica’t al llit i no em parles!, la forta discussió de Tom i Melyssa

Com en cada edició de ‘Supervivientes’ la convivència es veu molt afectada per culpa de la fam, cosa que fa que els concursants estiguen cada vegada més cansats i irritants.
Este tema fa que fins els que semblen ser amics inseparables acaben discutint i fins i tot trencant la seua amistat, com és el cas de Tom Brusse i Melyssa Pingo.

 

Exemples de discussió per la fam

 

L’última recompensa que van guanyar Lara Sajen, Alejandro Albalá i Olga Moreno va motivar un clima hostil quan es van menjar una suculenta taula de formatges davant de tots celebrant amb bitares i sons guturals. El moment va generar una gran discussió a l’illa:

Però la tensió va dinamitar per complet amb una cosa insòlita com la cocció de l’arròs. Els concursants tenien idees diferents sobre si estava ja cuinat o no. Tom els va demanar a tots que no es ficaren en el que no fora la seua tasca. “Estic mirant perquè estic cuinant. Els xefs han de provar-ho. Cadascun que faça el que ha de fer”, defensava ja que alguns com Olga Moreno es van queixar que els que cuinaven menjaren arròs per a comprovar si estava fet o no.

“Que tu estigues ací i nosaltres vulguem donar la nostra opinió no vol dir que et pugues ficar amb les persones. És que després parla de respecte i educació”, va dir Melyssa fent costat a Olga. “És molt bonic per part vostra, gràcies”, va contestar Tom decebut amb les seues amigues.

D’altra banda, la brega va arribar a tots els racons de l’illa perquè la majoria dels supervivents van esclatar amb el tema de l’arròs. “Cadascun a la seua tasca. Cadascun, per favor! Cadascun amb la seua tasca! És una bogeria!”, no va parar de repetir Tom.

 

Melyssa i Tom tenen una gran discussió

 

Quan es va calmar una mica la cosa, el supervivent va aprofitar un moment per a dir-li a Melyssa que li havia assegut malament que li haguera deixat malament. “Tu que em tens afecte com em pots parlar així?”, li va qüestionar davant de tots. “Que tinga afecte no significa que no puga dir les coses com les pense”, responia ella.

“Per a mi deixar-me malament és això de respecte i educació. Saps l’estima que et tinc”, va insistir Tom, però Melyssa no estava per a més discussions: “Fica’t al llit i no em parles. Que vols fer xou. Parla sol, parla amb una pedra. Jo no t’he faltat el respecte en cap moment. Deixa de dir mentides quan t’he parlat bé”, deia la concursant marxant-se enfadada.

Però Tom va anar darrere d’ella per a aclarir les coses. “Jo no vull enfadar-me amb tu, et vull moltíssim. Estic molt content de l’amistat que tenim hui. Hem parlat. No et parle mal”, li va explicar en un to més tranquil. “Quan et poses així al ‘gallito de corral’, parles mal a tothom i a mi no m’hauries de parlar així”, es va queixar Melyssa. Però finalment va accedir a l’acostament.

“Vull un menjar fora d’ací feliços els quatre. Tenim un projecte de l’hòstia fora d’ací que tots fluixejaran”, va celebrar Tom ja entre riures amb Melyssa.

 

Tom, contra Omar i Albalá

 

D’altra banda, amb qui Tom segueix sense congeniar és amb Omar Sánchez i amb Alejandro Albalá. Amb el nuvi d’Anabel Pantoja també va tindre una forta brega en la qual van deixar evident que no es toleren.

El mateix succeeix amb Alejandro Albalá. Tom li va dir al seu company que guanyava la prova gràcies a ell, per la qual cosa Albalá, que s’ha deslliurat de l’expulsió en ‘Supervivientes: Conexión Honduras, no es va tallar a respondre-li.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.