Fica’t al llit i no em parles!, la forta discussió de Tom i Melyssa

Com en cada edició de ‘Supervivientes’ la convivència es veu molt afectada per culpa de la fam, cosa que fa que els concursants estiguen cada vegada més cansats i irritants.
Este tema fa que fins els que semblen ser amics inseparables acaben discutint i fins i tot trencant la seua amistat, com és el cas de Tom Brusse i Melyssa Pingo.

 

Exemples de discussió per la fam

 

L’última recompensa que van guanyar Lara Sajen, Alejandro Albalá i Olga Moreno va motivar un clima hostil quan es van menjar una suculenta taula de formatges davant de tots celebrant amb bitares i sons guturals. El moment va generar una gran discussió a l’illa:

Però la tensió va dinamitar per complet amb una cosa insòlita com la cocció de l’arròs. Els concursants tenien idees diferents sobre si estava ja cuinat o no. Tom els va demanar a tots que no es ficaren en el que no fora la seua tasca. «Estic mirant perquè estic cuinant. Els xefs han de provar-ho. Cadascun que faça el que ha de fer», defensava ja que alguns com Olga Moreno es van queixar que els que cuinaven menjaren arròs per a comprovar si estava fet o no.

«Que tu estigues ací i nosaltres vulguem donar la nostra opinió no vol dir que et pugues ficar amb les persones. És que després parla de respecte i educació», va dir Melyssa fent costat a Olga. «És molt bonic per part vostra, gràcies», va contestar Tom decebut amb les seues amigues.

D’altra banda, la brega va arribar a tots els racons de l’illa perquè la majoria dels supervivents van esclatar amb el tema de l’arròs. «Cadascun a la seua tasca. Cadascun, per favor! Cadascun amb la seua tasca! És una bogeria!», no va parar de repetir Tom.

 

Melyssa i Tom tenen una gran discussió

 

Quan es va calmar una mica la cosa, el supervivent va aprofitar un moment per a dir-li a Melyssa que li havia assegut malament que li haguera deixat malament. «Tu que em tens afecte com em pots parlar així?», li va qüestionar davant de tots. «Que tinga afecte no significa que no puga dir les coses com les pense», responia ella.

«Per a mi deixar-me malament és això de respecte i educació. Saps l’estima que et tinc», va insistir Tom, però Melyssa no estava per a més discussions: «Fica’t al llit i no em parles. Que vols fer xou. Parla sol, parla amb una pedra. Jo no t’he faltat el respecte en cap moment. Deixa de dir mentides quan t’he parlat bé», deia la concursant marxant-se enfadada.

Però Tom va anar darrere d’ella per a aclarir les coses. «Jo no vull enfadar-me amb tu, et vull moltíssim. Estic molt content de l’amistat que tenim hui. Hem parlat. No et parle mal», li va explicar en un to més tranquil. «Quan et poses així al ‘gallito de corral’, parles mal a tothom i a mi no m’hauries de parlar així», es va queixar Melyssa. Però finalment va accedir a l’acostament.

«Vull un menjar fora d’ací feliços els quatre. Tenim un projecte de l’hòstia fora d’ací que tots fluixejaran», va celebrar Tom ja entre riures amb Melyssa.

 

Tom, contra Omar i Albalá

 

D’altra banda, amb qui Tom segueix sense congeniar és amb Omar Sánchez i amb Alejandro Albalá. Amb el nuvi d’Anabel Pantoja també va tindre una forta brega en la qual van deixar evident que no es toleren.

El mateix succeeix amb Alejandro Albalá. Tom li va dir al seu company que guanyava la prova gràcies a ell, per la qual cosa Albalá, que s’ha deslliurat de l’expulsió en ‘Supervivientes: Conexión Honduras, no es va tallar a respondre-li.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.