Fica’t al llit i no em parles!, la forta discussió de Tom i Melyssa

Com en cada edició de ‘Supervivientes’ la convivència es veu molt afectada per culpa de la fam, cosa que fa que els concursants estiguen cada vegada més cansats i irritants.
Este tema fa que fins els que semblen ser amics inseparables acaben discutint i fins i tot trencant la seua amistat, com és el cas de Tom Brusse i Melyssa Pingo.

 

Exemples de discussió per la fam

 

L’última recompensa que van guanyar Lara Sajen, Alejandro Albalá i Olga Moreno va motivar un clima hostil quan es van menjar una suculenta taula de formatges davant de tots celebrant amb bitares i sons guturals. El moment va generar una gran discussió a l’illa:

Però la tensió va dinamitar per complet amb una cosa insòlita com la cocció de l’arròs. Els concursants tenien idees diferents sobre si estava ja cuinat o no. Tom els va demanar a tots que no es ficaren en el que no fora la seua tasca. «Estic mirant perquè estic cuinant. Els xefs han de provar-ho. Cadascun que faça el que ha de fer», defensava ja que alguns com Olga Moreno es van queixar que els que cuinaven menjaren arròs per a comprovar si estava fet o no.

«Que tu estigues ací i nosaltres vulguem donar la nostra opinió no vol dir que et pugues ficar amb les persones. És que després parla de respecte i educació», va dir Melyssa fent costat a Olga. «És molt bonic per part vostra, gràcies», va contestar Tom decebut amb les seues amigues.

D’altra banda, la brega va arribar a tots els racons de l’illa perquè la majoria dels supervivents van esclatar amb el tema de l’arròs. «Cadascun a la seua tasca. Cadascun, per favor! Cadascun amb la seua tasca! És una bogeria!», no va parar de repetir Tom.

 

Melyssa i Tom tenen una gran discussió

 

Quan es va calmar una mica la cosa, el supervivent va aprofitar un moment per a dir-li a Melyssa que li havia assegut malament que li haguera deixat malament. «Tu que em tens afecte com em pots parlar així?», li va qüestionar davant de tots. «Que tinga afecte no significa que no puga dir les coses com les pense», responia ella.

«Per a mi deixar-me malament és això de respecte i educació. Saps l’estima que et tinc», va insistir Tom, però Melyssa no estava per a més discussions: «Fica’t al llit i no em parles. Que vols fer xou. Parla sol, parla amb una pedra. Jo no t’he faltat el respecte en cap moment. Deixa de dir mentides quan t’he parlat bé», deia la concursant marxant-se enfadada.

Però Tom va anar darrere d’ella per a aclarir les coses. «Jo no vull enfadar-me amb tu, et vull moltíssim. Estic molt content de l’amistat que tenim hui. Hem parlat. No et parle mal», li va explicar en un to més tranquil. «Quan et poses així al ‘gallito de corral’, parles mal a tothom i a mi no m’hauries de parlar així», es va queixar Melyssa. Però finalment va accedir a l’acostament.

«Vull un menjar fora d’ací feliços els quatre. Tenim un projecte de l’hòstia fora d’ací que tots fluixejaran», va celebrar Tom ja entre riures amb Melyssa.

 

Tom, contra Omar i Albalá

 

D’altra banda, amb qui Tom segueix sense congeniar és amb Omar Sánchez i amb Alejandro Albalá. Amb el nuvi d’Anabel Pantoja també va tindre una forta brega en la qual van deixar evident que no es toleren.

El mateix succeeix amb Alejandro Albalá. Tom li va dir al seu company que guanyava la prova gràcies a ell, per la qual cosa Albalá, que s’ha deslliurat de l’expulsió en ‘Supervivientes: Conexión Honduras, no es va tallar a respondre-li.

Últimes notícies

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.