Fica’t al llit i no em parles!, la forta discussió de Tom i Melyssa

Com en cada edició de ‘Supervivientes’ la convivència es veu molt afectada per culpa de la fam, cosa que fa que els concursants estiguen cada vegada més cansats i irritants.
Este tema fa que fins els que semblen ser amics inseparables acaben discutint i fins i tot trencant la seua amistat, com és el cas de Tom Brusse i Melyssa Pingo.

 

Exemples de discussió per la fam

 

L’última recompensa que van guanyar Lara Sajen, Alejandro Albalá i Olga Moreno va motivar un clima hostil quan es van menjar una suculenta taula de formatges davant de tots celebrant amb bitares i sons guturals. El moment va generar una gran discussió a l’illa:

Però la tensió va dinamitar per complet amb una cosa insòlita com la cocció de l’arròs. Els concursants tenien idees diferents sobre si estava ja cuinat o no. Tom els va demanar a tots que no es ficaren en el que no fora la seua tasca. “Estic mirant perquè estic cuinant. Els xefs han de provar-ho. Cadascun que faça el que ha de fer”, defensava ja que alguns com Olga Moreno es van queixar que els que cuinaven menjaren arròs per a comprovar si estava fet o no.

“Que tu estigues ací i nosaltres vulguem donar la nostra opinió no vol dir que et pugues ficar amb les persones. És que després parla de respecte i educació”, va dir Melyssa fent costat a Olga. “És molt bonic per part vostra, gràcies”, va contestar Tom decebut amb les seues amigues.

D’altra banda, la brega va arribar a tots els racons de l’illa perquè la majoria dels supervivents van esclatar amb el tema de l’arròs. “Cadascun a la seua tasca. Cadascun, per favor! Cadascun amb la seua tasca! És una bogeria!”, no va parar de repetir Tom.

 

Melyssa i Tom tenen una gran discussió

 

Quan es va calmar una mica la cosa, el supervivent va aprofitar un moment per a dir-li a Melyssa que li havia assegut malament que li haguera deixat malament. “Tu que em tens afecte com em pots parlar així?”, li va qüestionar davant de tots. “Que tinga afecte no significa que no puga dir les coses com les pense”, responia ella.

“Per a mi deixar-me malament és això de respecte i educació. Saps l’estima que et tinc”, va insistir Tom, però Melyssa no estava per a més discussions: “Fica’t al llit i no em parles. Que vols fer xou. Parla sol, parla amb una pedra. Jo no t’he faltat el respecte en cap moment. Deixa de dir mentides quan t’he parlat bé”, deia la concursant marxant-se enfadada.

Però Tom va anar darrere d’ella per a aclarir les coses. “Jo no vull enfadar-me amb tu, et vull moltíssim. Estic molt content de l’amistat que tenim hui. Hem parlat. No et parle mal”, li va explicar en un to més tranquil. “Quan et poses així al ‘gallito de corral’, parles mal a tothom i a mi no m’hauries de parlar així”, es va queixar Melyssa. Però finalment va accedir a l’acostament.

“Vull un menjar fora d’ací feliços els quatre. Tenim un projecte de l’hòstia fora d’ací que tots fluixejaran”, va celebrar Tom ja entre riures amb Melyssa.

 

Tom, contra Omar i Albalá

 

D’altra banda, amb qui Tom segueix sense congeniar és amb Omar Sánchez i amb Alejandro Albalá. Amb el nuvi d’Anabel Pantoja també va tindre una forta brega en la qual van deixar evident que no es toleren.

El mateix succeeix amb Alejandro Albalá. Tom li va dir al seu company que guanyava la prova gràcies a ell, per la qual cosa Albalá, que s’ha deslliurat de l’expulsió en ‘Supervivientes: Conexión Honduras, no es va tallar a respondre-li.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bragarnik reafirma la seua confiança en Sarabia malgrat la mala ratxa de l’Elx

El propietari de l'Elx, Christian Bragarnik, recolza públicament a Eder Sarabia i dona per fet que seguirà la pròxima temporada, malgrat la mala dinàmica i la posició de descens.

Temps estable en la Comunitat Valenciana abans d’un San José més fresc i amb possibles pluges

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de temps estable amb augment de nuvolositat abans del dia de San José, quan s'esperen un descens de temperatures i pluges febles en alguns punts.

El camp espanyol afronta fins a 100 milions de sobrecost per la guerra amb un fort impacte en la Comunitat Valenciana

La guerra contra l'Iran ha disparat els costos del camp espanyol entre 41 i 99 milions d'euros en poques setmanes, amb gasoil i fertilitzants com a principals responsables i un fort impacte en cereals, cítrics i ramaderia.

La Comunitat Valenciana tanca un hivern molt càlid i humit, amb rècord de falta de sol

L'hivern 2025-2026 en la Comunitat Valenciana ha sigut molt càlid i humit, amb 1,3 graus més de temperatura mitjana i un 53% més de pluja que la mitjana climàtica, i la menor insolació des de 2010.

El Congrés tombarà la proposta del PP per a ampliar la presó permanent revisable

El Congrés preveu rebutjar la proposta del PP per a estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver, malgrat el suport de Vox i UPN i a la pressió de familiars de víctimes com la mare de Marta Calvo.

Llevant i Real Oviedo es juguen la vida en la Finalissima per la permanència

Llevant i Real Oviedo es mesuren en el Ciutat de València en un dol directe per la permanència, marcat per les urgències en la taula i la ratxa golejadora de Carlos Espí.

El València Basket lliga a Nate Reuvers fins a 2028 després de la seua explosió en l’Eurolliga

El València Basket amplia fins a 2028 el contracte de Nate Reuvers, pivot estatunidenc amb passaport hongarés, consolidat com un dels pilars interiors de l'equip en Eurolliga i acb.

Ugrinic i Cömert recuperen lloc amb Suïssa després de brillar al València

Filip Ugrinic i Eray Cömert tornen a la selecció de Suïssa per a dos amistosos davant Alemanya i Noruega, impulsats pel seu protagonisme recent al València.