Fica’t al llit i no em parles!, la forta discussió de Tom i Melyssa

Com en cada edició de ‘Supervivientes’ la convivència es veu molt afectada per culpa de la fam, cosa que fa que els concursants estiguen cada vegada més cansats i irritants.
Este tema fa que fins els que semblen ser amics inseparables acaben discutint i fins i tot trencant la seua amistat, com és el cas de Tom Brusse i Melyssa Pingo.

 

Exemples de discussió per la fam

 

L’última recompensa que van guanyar Lara Sajen, Alejandro Albalá i Olga Moreno va motivar un clima hostil quan es van menjar una suculenta taula de formatges davant de tots celebrant amb bitares i sons guturals. El moment va generar una gran discussió a l’illa:

Però la tensió va dinamitar per complet amb una cosa insòlita com la cocció de l’arròs. Els concursants tenien idees diferents sobre si estava ja cuinat o no. Tom els va demanar a tots que no es ficaren en el que no fora la seua tasca. «Estic mirant perquè estic cuinant. Els xefs han de provar-ho. Cadascun que faça el que ha de fer», defensava ja que alguns com Olga Moreno es van queixar que els que cuinaven menjaren arròs per a comprovar si estava fet o no.

«Que tu estigues ací i nosaltres vulguem donar la nostra opinió no vol dir que et pugues ficar amb les persones. És que després parla de respecte i educació», va dir Melyssa fent costat a Olga. «És molt bonic per part vostra, gràcies», va contestar Tom decebut amb les seues amigues.

D’altra banda, la brega va arribar a tots els racons de l’illa perquè la majoria dels supervivents van esclatar amb el tema de l’arròs. «Cadascun a la seua tasca. Cadascun, per favor! Cadascun amb la seua tasca! És una bogeria!», no va parar de repetir Tom.

 

Melyssa i Tom tenen una gran discussió

 

Quan es va calmar una mica la cosa, el supervivent va aprofitar un moment per a dir-li a Melyssa que li havia assegut malament que li haguera deixat malament. «Tu que em tens afecte com em pots parlar així?», li va qüestionar davant de tots. «Que tinga afecte no significa que no puga dir les coses com les pense», responia ella.

«Per a mi deixar-me malament és això de respecte i educació. Saps l’estima que et tinc», va insistir Tom, però Melyssa no estava per a més discussions: «Fica’t al llit i no em parles. Que vols fer xou. Parla sol, parla amb una pedra. Jo no t’he faltat el respecte en cap moment. Deixa de dir mentides quan t’he parlat bé», deia la concursant marxant-se enfadada.

Però Tom va anar darrere d’ella per a aclarir les coses. «Jo no vull enfadar-me amb tu, et vull moltíssim. Estic molt content de l’amistat que tenim hui. Hem parlat. No et parle mal», li va explicar en un to més tranquil. «Quan et poses així al ‘gallito de corral’, parles mal a tothom i a mi no m’hauries de parlar així», es va queixar Melyssa. Però finalment va accedir a l’acostament.

«Vull un menjar fora d’ací feliços els quatre. Tenim un projecte de l’hòstia fora d’ací que tots fluixejaran», va celebrar Tom ja entre riures amb Melyssa.

 

Tom, contra Omar i Albalá

 

D’altra banda, amb qui Tom segueix sense congeniar és amb Omar Sánchez i amb Alejandro Albalá. Amb el nuvi d’Anabel Pantoja també va tindre una forta brega en la qual van deixar evident que no es toleren.

El mateix succeeix amb Alejandro Albalá. Tom li va dir al seu company que guanyava la prova gràcies a ell, per la qual cosa Albalá, que s’ha deslliurat de l’expulsió en ‘Supervivientes: Conexión Honduras, no es va tallar a respondre-li.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.