Telecinco suspén l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ per un motiu fosc

Jordi González durant el debat de 'GH VIP' el 24 de novembre de 2019

El motiu obscur pel que Telecinco va suspendre l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ | València Diari

La ressaca de ‘GH VIP’ seguix en la cresta de l’ona. Després d’arrasar durant la final de l’edició, conseguint uns registres d’audiència mai vistos —amb un 38,5% de la quota de pantalla i fins a 4.231.000 espectadors—, els seguidors del programa esperaven el diumenge amb ànsia l’èpic desenllaç: el gran debat final, a on tots els concursants s’enfronten al seu pas per la casa més famosa d’Espanya i poden aclarir tots aquells assumptes que queden pendents.

 

Per desgràcia, tots aquells que van posar Telecinco a l’hora que estava previst el debat, es van trobar amb una sorpresa gens agradable, i és que la cadena d’origen italià va decidir emetre —sense cap avís previ per part del programa— la pel·lícula de la saga Star Wars ‘El despertar de la fuerza’.

 

Telecinco no emet el debat final de ‘GH VIP’

Com estava previst, quan els seguidors del programa ho van descobrir, van omplir Twitter de queixes i laments, deixant clara la seua indignació al respecte i preguntant-se quan podrien disfrutar del tan esperat final.

 

 

Com a conseqüència, al llarg de les últimes hores, hi ha una qüestió que ha anat cobrant importància, i que ja ha provocat l’aparició de tota classe de teories conspiradores: per què Telecinco ha pres esta decisió? És una simple qüestió organitzativa, o hi ha algun motiu més obscur darrere?

Jordi González presentant el debat de 'GH VIP 7' el 8 de desembre del 2019

Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final» | València Diari

I és que, si bé el mateix Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final», sense especificar quan, la veritat és que en anteriors ocasions havien seguit la tònica habitual, i encara que el programa es gravava l’endemà de la gala final, eixia el diumenge com un fals directe.

 

Dos possibles hipòtesis sobre la no emissió del debat

D’esta forma, són dos les hipòtesis que han anat cobrant força. Una d’elles —la que deixa en millor lloc a Mediaset— és que la productora té previst emetre el debat durant l’espai reservat per a les gales de ‘GH VIP’, és a dir, el dijous per la nit.

 

No obstant, podria existir una raó més fosca per la que els directius de la cadena deixaren l’emissió del programa en l’aire. I és que els més malpensats diuen que Mediaset podria haver declarat la guerra a Atresmedia, amb l’objectiu d’impedir que el grup comunicatiu siga líder en cap jornada ni franja horària.

 

Mediaset declara la guerra a Atresmedia

Són diferents els antecedents que han fet saltar totes les alarmes sobre la qüestió. Per exemple, que Antena 3 decidira passar l’emissió de ‘La Voz Kids’ de dimarts a dimecres per a evitar la lluita directa amb el ‘Límite 48 horas’ de Gran Hermano i, immediatament després, la cadena italiana traslladara ‘La que se avecina’ a la nit dels dimarts i convertira el ‘Límite 48 horas’ en ‘Límite 24 horas’.

Jorge Javier Vázquez

Mediaset declara la guerra a Atresmedia | València Diari

Però no només és això. Després d’eixe moviment de Telecinco, Antena 3 va decidir traslladar de nou el concurs de talent infantil a les nits del divendres, però des de Mediaset no estaven disposats a deixar-ho estar. Per eixe motiu, Telecinco va emetre la semifinal de ‘Got Talent’ el divendres 13 de desembre, superant en audiència al grup d’Atresmedia.

 

Una situació que es va repetir només una setmana abans, quan el grup d’origen italià va apostar per estrenar el divendres la pel·lícula ‘Jumanji: Bienvenidos a la jungla’. Novament, ‘La Voz Kids’ va perdre la batalla.

 

Per això, no seria estrany que Telecinco esperara fins al pròxim divendres —precisament quan el ‘talent show’ té previst emetre el seu programa final— per tal d’oferir a tots els seus seguidors un dels programes més esperats i, a demés, debilitar encara més a la competència. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.