Telecinco suspén l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ per un motiu fosc

Jordi González durant el debat de 'GH VIP' el 24 de novembre de 2019

El motiu obscur pel que Telecinco va suspendre l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ | València Diari

La ressaca de ‘GH VIP’ seguix en la cresta de l’ona. Després d’arrasar durant la final de l’edició, conseguint uns registres d’audiència mai vistos —amb un 38,5% de la quota de pantalla i fins a 4.231.000 espectadors—, els seguidors del programa esperaven el diumenge amb ànsia l’èpic desenllaç: el gran debat final, a on tots els concursants s’enfronten al seu pas per la casa més famosa d’Espanya i poden aclarir tots aquells assumptes que queden pendents.

 

Per desgràcia, tots aquells que van posar Telecinco a l’hora que estava previst el debat, es van trobar amb una sorpresa gens agradable, i és que la cadena d’origen italià va decidir emetre —sense cap avís previ per part del programa— la pel·lícula de la saga Star Wars ‘El despertar de la fuerza’.

 

Telecinco no emet el debat final de ‘GH VIP’

Com estava previst, quan els seguidors del programa ho van descobrir, van omplir Twitter de queixes i laments, deixant clara la seua indignació al respecte i preguntant-se quan podrien disfrutar del tan esperat final.

 

 

Com a conseqüència, al llarg de les últimes hores, hi ha una qüestió que ha anat cobrant importància, i que ja ha provocat l’aparició de tota classe de teories conspiradores: per què Telecinco ha pres esta decisió? És una simple qüestió organitzativa, o hi ha algun motiu més obscur darrere?

Jordi González presentant el debat de 'GH VIP 7' el 8 de desembre del 2019

Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final» | València Diari

I és que, si bé el mateix Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final», sense especificar quan, la veritat és que en anteriors ocasions havien seguit la tònica habitual, i encara que el programa es gravava l’endemà de la gala final, eixia el diumenge com un fals directe.

 

Dos possibles hipòtesis sobre la no emissió del debat

D’esta forma, són dos les hipòtesis que han anat cobrant força. Una d’elles —la que deixa en millor lloc a Mediaset— és que la productora té previst emetre el debat durant l’espai reservat per a les gales de ‘GH VIP’, és a dir, el dijous per la nit.

 

No obstant, podria existir una raó més fosca per la que els directius de la cadena deixaren l’emissió del programa en l’aire. I és que els més malpensats diuen que Mediaset podria haver declarat la guerra a Atresmedia, amb l’objectiu d’impedir que el grup comunicatiu siga líder en cap jornada ni franja horària.

 

Mediaset declara la guerra a Atresmedia

Són diferents els antecedents que han fet saltar totes les alarmes sobre la qüestió. Per exemple, que Antena 3 decidira passar l’emissió de ‘La Voz Kids’ de dimarts a dimecres per a evitar la lluita directa amb el ‘Límite 48 horas’ de Gran Hermano i, immediatament després, la cadena italiana traslladara ‘La que se avecina’ a la nit dels dimarts i convertira el ‘Límite 48 horas’ en ‘Límite 24 horas’.

Jorge Javier Vázquez

Mediaset declara la guerra a Atresmedia | València Diari

Però no només és això. Després d’eixe moviment de Telecinco, Antena 3 va decidir traslladar de nou el concurs de talent infantil a les nits del divendres, però des de Mediaset no estaven disposats a deixar-ho estar. Per eixe motiu, Telecinco va emetre la semifinal de ‘Got Talent’ el divendres 13 de desembre, superant en audiència al grup d’Atresmedia.

 

Una situació que es va repetir només una setmana abans, quan el grup d’origen italià va apostar per estrenar el divendres la pel·lícula ‘Jumanji: Bienvenidos a la jungla’. Novament, ‘La Voz Kids’ va perdre la batalla.

 

Per això, no seria estrany que Telecinco esperara fins al pròxim divendres —precisament quan el ‘talent show’ té previst emetre el seu programa final— per tal d’oferir a tots els seus seguidors un dels programes més esperats i, a demés, debilitar encara més a la competència. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.