Telecinco suspén l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ per un motiu fosc

Jordi González durant el debat de 'GH VIP' el 24 de novembre de 2019

El motiu obscur pel que Telecinco va suspendre l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ | València Diari

La ressaca de ‘GH VIP’ seguix en la cresta de l’ona. Després d’arrasar durant la final de l’edició, conseguint uns registres d’audiència mai vistos —amb un 38,5% de la quota de pantalla i fins a 4.231.000 espectadors—, els seguidors del programa esperaven el diumenge amb ànsia l’èpic desenllaç: el gran debat final, a on tots els concursants s’enfronten al seu pas per la casa més famosa d’Espanya i poden aclarir tots aquells assumptes que queden pendents.

 

Per desgràcia, tots aquells que van posar Telecinco a l’hora que estava previst el debat, es van trobar amb una sorpresa gens agradable, i és que la cadena d’origen italià va decidir emetre —sense cap avís previ per part del programa— la pel·lícula de la saga Star Wars ‘El despertar de la fuerza’.

 

Telecinco no emet el debat final de ‘GH VIP’

Com estava previst, quan els seguidors del programa ho van descobrir, van omplir Twitter de queixes i laments, deixant clara la seua indignació al respecte i preguntant-se quan podrien disfrutar del tan esperat final.

 

 

Com a conseqüència, al llarg de les últimes hores, hi ha una qüestió que ha anat cobrant importància, i que ja ha provocat l’aparició de tota classe de teories conspiradores: per què Telecinco ha pres esta decisió? És una simple qüestió organitzativa, o hi ha algun motiu més obscur darrere?

Jordi González presentant el debat de 'GH VIP 7' el 8 de desembre del 2019

Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final» | València Diari

I és que, si bé el mateix Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final», sense especificar quan, la veritat és que en anteriors ocasions havien seguit la tònica habitual, i encara que el programa es gravava l’endemà de la gala final, eixia el diumenge com un fals directe.

 

Dos possibles hipòtesis sobre la no emissió del debat

D’esta forma, són dos les hipòtesis que han anat cobrant força. Una d’elles —la que deixa en millor lloc a Mediaset— és que la productora té previst emetre el debat durant l’espai reservat per a les gales de ‘GH VIP’, és a dir, el dijous per la nit.

 

No obstant, podria existir una raó més fosca per la que els directius de la cadena deixaren l’emissió del programa en l’aire. I és que els més malpensats diuen que Mediaset podria haver declarat la guerra a Atresmedia, amb l’objectiu d’impedir que el grup comunicatiu siga líder en cap jornada ni franja horària.

 

Mediaset declara la guerra a Atresmedia

Són diferents els antecedents que han fet saltar totes les alarmes sobre la qüestió. Per exemple, que Antena 3 decidira passar l’emissió de ‘La Voz Kids’ de dimarts a dimecres per a evitar la lluita directa amb el ‘Límite 48 horas’ de Gran Hermano i, immediatament després, la cadena italiana traslladara ‘La que se avecina’ a la nit dels dimarts i convertira el ‘Límite 48 horas’ en ‘Límite 24 horas’.

Jorge Javier Vázquez

Mediaset declara la guerra a Atresmedia | València Diari

Però no només és això. Després d’eixe moviment de Telecinco, Antena 3 va decidir traslladar de nou el concurs de talent infantil a les nits del divendres, però des de Mediaset no estaven disposats a deixar-ho estar. Per eixe motiu, Telecinco va emetre la semifinal de ‘Got Talent’ el divendres 13 de desembre, superant en audiència al grup d’Atresmedia.

 

Una situació que es va repetir només una setmana abans, quan el grup d’origen italià va apostar per estrenar el divendres la pel·lícula ‘Jumanji: Bienvenidos a la jungla’. Novament, ‘La Voz Kids’ va perdre la batalla.

 

Per això, no seria estrany que Telecinco esperara fins al pròxim divendres —precisament quan el ‘talent show’ té previst emetre el seu programa final— per tal d’oferir a tots els seus seguidors un dels programes més esperats i, a demés, debilitar encara més a la competència. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.