Telecinco suspén l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ per un motiu fosc

Jordi González durant el debat de 'GH VIP' el 24 de novembre de 2019

El motiu obscur pel que Telecinco va suspendre l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ | València Diari

La ressaca de ‘GH VIP’ seguix en la cresta de l’ona. Després d’arrasar durant la final de l’edició, conseguint uns registres d’audiència mai vistos —amb un 38,5% de la quota de pantalla i fins a 4.231.000 espectadors—, els seguidors del programa esperaven el diumenge amb ànsia l’èpic desenllaç: el gran debat final, a on tots els concursants s’enfronten al seu pas per la casa més famosa d’Espanya i poden aclarir tots aquells assumptes que queden pendents.

 

Per desgràcia, tots aquells que van posar Telecinco a l’hora que estava previst el debat, es van trobar amb una sorpresa gens agradable, i és que la cadena d’origen italià va decidir emetre —sense cap avís previ per part del programa— la pel·lícula de la saga Star Wars ‘El despertar de la fuerza’.

 

Telecinco no emet el debat final de ‘GH VIP’

Com estava previst, quan els seguidors del programa ho van descobrir, van omplir Twitter de queixes i laments, deixant clara la seua indignació al respecte i preguntant-se quan podrien disfrutar del tan esperat final.

 

 

Com a conseqüència, al llarg de les últimes hores, hi ha una qüestió que ha anat cobrant importància, i que ja ha provocat l’aparició de tota classe de teories conspiradores: per què Telecinco ha pres esta decisió? És una simple qüestió organitzativa, o hi ha algun motiu més obscur darrere?

Jordi González presentant el debat de 'GH VIP 7' el 8 de desembre del 2019

Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final» | València Diari

I és que, si bé el mateix Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final», sense especificar quan, la veritat és que en anteriors ocasions havien seguit la tònica habitual, i encara que el programa es gravava l’endemà de la gala final, eixia el diumenge com un fals directe.

 

Dos possibles hipòtesis sobre la no emissió del debat

D’esta forma, són dos les hipòtesis que han anat cobrant força. Una d’elles —la que deixa en millor lloc a Mediaset— és que la productora té previst emetre el debat durant l’espai reservat per a les gales de ‘GH VIP’, és a dir, el dijous per la nit.

 

No obstant, podria existir una raó més fosca per la que els directius de la cadena deixaren l’emissió del programa en l’aire. I és que els més malpensats diuen que Mediaset podria haver declarat la guerra a Atresmedia, amb l’objectiu d’impedir que el grup comunicatiu siga líder en cap jornada ni franja horària.

 

Mediaset declara la guerra a Atresmedia

Són diferents els antecedents que han fet saltar totes les alarmes sobre la qüestió. Per exemple, que Antena 3 decidira passar l’emissió de ‘La Voz Kids’ de dimarts a dimecres per a evitar la lluita directa amb el ‘Límite 48 horas’ de Gran Hermano i, immediatament després, la cadena italiana traslladara ‘La que se avecina’ a la nit dels dimarts i convertira el ‘Límite 48 horas’ en ‘Límite 24 horas’.

Jorge Javier Vázquez

Mediaset declara la guerra a Atresmedia | València Diari

Però no només és això. Després d’eixe moviment de Telecinco, Antena 3 va decidir traslladar de nou el concurs de talent infantil a les nits del divendres, però des de Mediaset no estaven disposats a deixar-ho estar. Per eixe motiu, Telecinco va emetre la semifinal de ‘Got Talent’ el divendres 13 de desembre, superant en audiència al grup d’Atresmedia.

 

Una situació que es va repetir només una setmana abans, quan el grup d’origen italià va apostar per estrenar el divendres la pel·lícula ‘Jumanji: Bienvenidos a la jungla’. Novament, ‘La Voz Kids’ va perdre la batalla.

 

Per això, no seria estrany que Telecinco esperara fins al pròxim divendres —precisament quan el ‘talent show’ té previst emetre el seu programa final— per tal d’oferir a tots els seus seguidors un dels programes més esperats i, a demés, debilitar encara més a la competència. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.