Telecinco suspén l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ per un motiu fosc

Jordi González durant el debat de 'GH VIP' el 24 de novembre de 2019

El motiu obscur pel que Telecinco va suspendre l’emissió del debat final de ‘GH VIP 7’ | València Diari

La ressaca de ‘GH VIP’ seguix en la cresta de l’ona. Després d’arrasar durant la final de l’edició, conseguint uns registres d’audiència mai vistos —amb un 38,5% de la quota de pantalla i fins a 4.231.000 espectadors—, els seguidors del programa esperaven el diumenge amb ànsia l’èpic desenllaç: el gran debat final, a on tots els concursants s’enfronten al seu pas per la casa més famosa d’Espanya i poden aclarir tots aquells assumptes que queden pendents.

 

Per desgràcia, tots aquells que van posar Telecinco a l’hora que estava previst el debat, es van trobar amb una sorpresa gens agradable, i és que la cadena d’origen italià va decidir emetre —sense cap avís previ per part del programa— la pel·lícula de la saga Star Wars ‘El despertar de la fuerza’.

 

Telecinco no emet el debat final de ‘GH VIP’

Com estava previst, quan els seguidors del programa ho van descobrir, van omplir Twitter de queixes i laments, deixant clara la seua indignació al respecte i preguntant-se quan podrien disfrutar del tan esperat final.

 

 

Com a conseqüència, al llarg de les últimes hores, hi ha una qüestió que ha anat cobrant importància, i que ja ha provocat l’aparició de tota classe de teories conspiradores: per què Telecinco ha pres esta decisió? És una simple qüestió organitzativa, o hi ha algun motiu més obscur darrere?

Jordi González presentant el debat de 'GH VIP 7' el 8 de desembre del 2019

Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final» | València Diari

I és que, si bé el mateix Jordi González va afirmar que «en algun moment vindré amb el debat final», sense especificar quan, la veritat és que en anteriors ocasions havien seguit la tònica habitual, i encara que el programa es gravava l’endemà de la gala final, eixia el diumenge com un fals directe.

 

Dos possibles hipòtesis sobre la no emissió del debat

D’esta forma, són dos les hipòtesis que han anat cobrant força. Una d’elles —la que deixa en millor lloc a Mediaset— és que la productora té previst emetre el debat durant l’espai reservat per a les gales de ‘GH VIP’, és a dir, el dijous per la nit.

 

No obstant, podria existir una raó més fosca per la que els directius de la cadena deixaren l’emissió del programa en l’aire. I és que els més malpensats diuen que Mediaset podria haver declarat la guerra a Atresmedia, amb l’objectiu d’impedir que el grup comunicatiu siga líder en cap jornada ni franja horària.

 

Mediaset declara la guerra a Atresmedia

Són diferents els antecedents que han fet saltar totes les alarmes sobre la qüestió. Per exemple, que Antena 3 decidira passar l’emissió de ‘La Voz Kids’ de dimarts a dimecres per a evitar la lluita directa amb el ‘Límite 48 horas’ de Gran Hermano i, immediatament després, la cadena italiana traslladara ‘La que se avecina’ a la nit dels dimarts i convertira el ‘Límite 48 horas’ en ‘Límite 24 horas’.

Jorge Javier Vázquez

Mediaset declara la guerra a Atresmedia | València Diari

Però no només és això. Després d’eixe moviment de Telecinco, Antena 3 va decidir traslladar de nou el concurs de talent infantil a les nits del divendres, però des de Mediaset no estaven disposats a deixar-ho estar. Per eixe motiu, Telecinco va emetre la semifinal de ‘Got Talent’ el divendres 13 de desembre, superant en audiència al grup d’Atresmedia.

 

Una situació que es va repetir només una setmana abans, quan el grup d’origen italià va apostar per estrenar el divendres la pel·lícula ‘Jumanji: Bienvenidos a la jungla’. Novament, ‘La Voz Kids’ va perdre la batalla.

 

Per això, no seria estrany que Telecinco esperara fins al pròxim divendres —precisament quan el ‘talent show’ té previst emetre el seu programa final— per tal d’oferir a tots els seus seguidors un dels programes més esperats i, a demés, debilitar encara més a la competència. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.