‘GH VIP’, principal afectat per la programació d’este diumenge

Gh Mitele

Els espectadors de ‘GH VIP’ hauran de seguir la gala en Mi Tele | Telecinco

Les eleccions d’este diumenge han obligat a Telecinco a buscar alternatives que facen viable l’emissió del debat de ‘Gran Hermano‘, sense perdre de vista el seguiment electoral lògic que totes les cadenes ja estan preparant.

 

En este cas, Telecinco ha apostat per convertir-ho en un privilegi que beneficiarà a uns quants espectadors del format que podran seguir el transcurs regular de la gala, mentres que la resta veuen l’especial electoral. El mètode elegit serà el següent: Telecinco emetrà un especial de seguiment fins al punt de les 23:30h i, mentres, el debat del reality s’estarà emetent pel servici de vídeos de Mediaset, Mitele.

 

La idea va molt més allà i es convertix en una emissió exclusiva, ja que només tindran accés a este ‘streaming’ tots els usuaris que tinguen contractada una de les tarifes de pagament de Mitele PLUS. Una volta acabe l’especial informatiu en Telecinco, es reprendrà l’emissió regular i tot el món podrà vore el que estiga passant en el major reality de la televisió.

 

La iniciativa no agrada als seguidors del ‘reality’

Esta acció va englobada dins de les jugades que està fent Mediaset per a que la gent contracte este servici extra de vídeos, oferint tot un seguit de privilegis com, per exemple, informacions privilegiades de ‘Gran Hermano’ o l’accés a episodis de ficcions que encara no s’han vist en la xicoteta pantalla. Esta decisió no ha agradat del tot als espectadors que s’han queixat i han denunciat que la proposta és injusta, sobretot per a tota aquella gent que seguix el reality des de sempre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.