19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

‘GH VIP’, principal afectat per la programació d’este diumenge

Gh Mitele

Els espectadors de ‘GH VIP’ hauran de seguir la gala en Mi Tele | Telecinco

Les eleccions d’este diumenge han obligat a Telecinco a buscar alternatives que facen viable l’emissió del debat de ‘Gran Hermano‘, sense perdre de vista el seguiment electoral lògic que totes les cadenes ja estan preparant.

 

En este cas, Telecinco ha apostat per convertir-ho en un privilegi que beneficiarà a uns quants espectadors del format que podran seguir el transcurs regular de la gala, mentres que la resta veuen l’especial electoral. El mètode elegit serà el següent: Telecinco emetrà un especial de seguiment fins al punt de les 23:30h i, mentres, el debat del reality s’estarà emetent pel servici de vídeos de Mediaset, Mitele.

 

La idea va molt més allà i es convertix en una emissió exclusiva, ja que només tindran accés a este ‘streaming’ tots els usuaris que tinguen contractada una de les tarifes de pagament de Mitele PLUS. Una volta acabe l’especial informatiu en Telecinco, es reprendrà l’emissió regular i tot el món podrà vore el que estiga passant en el major reality de la televisió.

 

La iniciativa no agrada als seguidors del ‘reality’

Esta acció va englobada dins de les jugades que està fent Mediaset per a que la gent contracte este servici extra de vídeos, oferint tot un seguit de privilegis com, per exemple, informacions privilegiades de ‘Gran Hermano’ o l’accés a episodis de ficcions que encara no s’han vist en la xicoteta pantalla. Esta decisió no ha agradat del tot als espectadors que s’han queixat i han denunciat que la proposta és injusta, sobretot per a tota aquella gent que seguix el reality des de sempre.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.

Treballadora de la guarderia d’Algemesí declara com investigada després del tancament per maltractament

Una empleada del centre, segona investigada en la causa, ha declarat en els jutjats d'Alzira. La guarderia va ser tancada després de la detenció de la directora.

Copete: L’equip està capacitat per a guanyar en La Ceràmica

José Copete, central del València, va assegurar que van pels tres punts en La Ceràmica malgrat la dificultat del rival. Torna després de sanció i subratlla la millora defensiva de l'equip.

Thierry i Danjuma completen l’entrenament amb el València i miren a la Ceràmica

Thierry Rendall i Arnaut Danjuma es van entrenar amb normalitat per primera vegada en la setmana després de les seues molèsties i després de perdre's el dol davant el Llevant. Diego López va seguir al marge per un esquinç del lligament lateral intern i es va unir a les baixes de Diakhaby, Julen Agirrezabala, Dimitri Foulquier i Rubo Iranzo.

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.