‘GH VIP’, principal afectat per la programació d’este diumenge

Gh Mitele

Els espectadors de ‘GH VIP’ hauran de seguir la gala en Mi Tele | Telecinco

Les eleccions d’este diumenge han obligat a Telecinco a buscar alternatives que facen viable l’emissió del debat de ‘Gran Hermano‘, sense perdre de vista el seguiment electoral lògic que totes les cadenes ja estan preparant.

 

En este cas, Telecinco ha apostat per convertir-ho en un privilegi que beneficiarà a uns quants espectadors del format que podran seguir el transcurs regular de la gala, mentres que la resta veuen l’especial electoral. El mètode elegit serà el següent: Telecinco emetrà un especial de seguiment fins al punt de les 23:30h i, mentres, el debat del reality s’estarà emetent pel servici de vídeos de Mediaset, Mitele.

 

La idea va molt més allà i es convertix en una emissió exclusiva, ja que només tindran accés a este ‘streaming’ tots els usuaris que tinguen contractada una de les tarifes de pagament de Mitele PLUS. Una volta acabe l’especial informatiu en Telecinco, es reprendrà l’emissió regular i tot el món podrà vore el que estiga passant en el major reality de la televisió.

 

La iniciativa no agrada als seguidors del ‘reality’

Esta acció va englobada dins de les jugades que està fent Mediaset per a que la gent contracte este servici extra de vídeos, oferint tot un seguit de privilegis com, per exemple, informacions privilegiades de ‘Gran Hermano’ o l’accés a episodis de ficcions que encara no s’han vist en la xicoteta pantalla. Esta decisió no ha agradat del tot als espectadors que s’han queixat i han denunciat que la proposta és injusta, sobretot per a tota aquella gent que seguix el reality des de sempre.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.