‘GH VIP’, principal afectat per la programació d’este diumenge

Gh Mitele

Els espectadors de ‘GH VIP’ hauran de seguir la gala en Mi Tele | Telecinco

Les eleccions d’este diumenge han obligat a Telecinco a buscar alternatives que facen viable l’emissió del debat de ‘Gran Hermano‘, sense perdre de vista el seguiment electoral lògic que totes les cadenes ja estan preparant.

 

En este cas, Telecinco ha apostat per convertir-ho en un privilegi que beneficiarà a uns quants espectadors del format que podran seguir el transcurs regular de la gala, mentres que la resta veuen l’especial electoral. El mètode elegit serà el següent: Telecinco emetrà un especial de seguiment fins al punt de les 23:30h i, mentres, el debat del reality s’estarà emetent pel servici de vídeos de Mediaset, Mitele.

 

La idea va molt més allà i es convertix en una emissió exclusiva, ja que només tindran accés a este ‘streaming’ tots els usuaris que tinguen contractada una de les tarifes de pagament de Mitele PLUS. Una volta acabe l’especial informatiu en Telecinco, es reprendrà l’emissió regular i tot el món podrà vore el que estiga passant en el major reality de la televisió.

 

La iniciativa no agrada als seguidors del ‘reality’

Esta acció va englobada dins de les jugades que està fent Mediaset per a que la gent contracte este servici extra de vídeos, oferint tot un seguit de privilegis com, per exemple, informacions privilegiades de ‘Gran Hermano’ o l’accés a episodis de ficcions que encara no s’han vist en la xicoteta pantalla. Esta decisió no ha agradat del tot als espectadors que s’han queixat i han denunciat que la proposta és injusta, sobretot per a tota aquella gent que seguix el reality des de sempre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.