La inesperada trobada de Fidel, Gloria Camila i Ortega Cano a Madrid

 

Quan diuen que el món és un mocador, és que és veritat, i si no que li ho diguen a José Ortega Cano i la seua filla Goria Clamila.

Pare i filla caminaven tranquil·lament pels carrers de Madrid sense el desig de trobar-se a unes certes persones, fins que es van donar conter que en una de les terrasses de la capital a disfrutar del dia prenent un aperitiu i, ni més ni menys, es van trobar amb Fidel Albiac, actual marit de Rocío Carrasco, que anava sol i, segons van informar en exclusiva en el programa ‘Viva la vida’, es dirigia a una farmàcia pròxima.

La veritat és que José Ortega Cano no es troba en el seu millor moment i per això, entre altres assumptes, podria no estar veient els famosos episodis de la docu-sèrie de la seua fillastra, Rocío Carrasco, en la qual no el deixa en molt bon lloc que es diga.

Esta notícia la va esclarir la mateixa Ana María Aldón, la seua dona, qui va dir que l’extorero preferia mantenir-se lluny de la polèmica i passar temps amb els seus fills, Gloria Camila i el xicotet José María jr. Mentrestant, el seu tercer i un altre fill, José Fernando, segueix internat en un centre de desintoxicació.

Encara estes informacions, si alguna cosa no s’esperaven Ortega Cano i la seua filla Gloria Camila és que, mentre disfrutaben d’un dissabte assolellat en una de les terrasses de la capital, es trobaren a molt pocs metres d’ells a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco.

La realitat és que a ‘Viva la vida‘, format presentat i conduït per Emma García, han plasmat les fotografies del famós encreuament, una trobada inesperada en el qual tot apunta que cap dels tres es va adonar que estaven molt a prop.

Però probablement de no haver estat així i haver-se donat compte, potser hauria ocorregut el mateix, res, ja que, fins al dia d’avui, Rocío Carrasco i la seua germana, Gloria Camila, fa deu anys que no es parlen, i que, afegit a l’anterior, la protagonista del documental del moment, Rocío Carrasco declarés en el mateix que la unió de Rocío Jurado i Ortega Cano va ser una equivocació.

Un testimoniatge molt polèmic en la nit de ‘Supervivientes’

En el documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, va ser la mateixa Carrasco la que va destapar el vincle familiar entre Antonio Canales, actual concursant de l’edició de ‘Supervivientes’ i Fidel Albiac, el ballarí, i nou amic d’Olga Moreno, qui no va dubtar ni un minut a negar la relació amb el marit de la filla de la Jurado. «L’he vist dos vegades», ha explicat.

Antonio Canales i Olga Moreno han fet una estreta amistat i els dos es faciliten molt la convivència en el programa, tant que, a l’hora de la nominació junts, entre riures i amb una gran complicitat, Jorge Javier Vázquez li va preguntar a l’artista quin tipus de relació tenia amb Albiac.

«A veure, jo no soc amic de Fidel. L’oncle d’ell ha treballat on treballava el meu pare, l’he conegut des de petit. Però no soc el seu padrí i amic, l’he vist dos vegades en la meua vida», ha començat explicant Canales, el ballarí.

«Sí, va ser a la meua casa quan van tindre l’accident. Van vindre al meu xalet amb els collets i se’n van anar este dia, no he tornat a tindre relació amb ell ni molt menys. Jo conec a Antonio David i a Rocío des dels seus inicis. Vaig ser el primer al qual Rocío va dir que s’havia enamorat del guàrdia civil a Chipiona», ha sentenciat. Unes paraules que molt pocs esperaven.

 

 

 

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.