La inesperada trobada de Fidel, Gloria Camila i Ortega Cano a Madrid

 

Quan diuen que el món és un mocador, és que és veritat, i si no que li ho diguen a José Ortega Cano i la seua filla Goria Clamila.

Pare i filla caminaven tranquil·lament pels carrers de Madrid sense el desig de trobar-se a unes certes persones, fins que es van donar conter que en una de les terrasses de la capital a disfrutar del dia prenent un aperitiu i, ni més ni menys, es van trobar amb Fidel Albiac, actual marit de Rocío Carrasco, que anava sol i, segons van informar en exclusiva en el programa ‘Viva la vida’, es dirigia a una farmàcia pròxima.

La veritat és que José Ortega Cano no es troba en el seu millor moment i per això, entre altres assumptes, podria no estar veient els famosos episodis de la docu-sèrie de la seua fillastra, Rocío Carrasco, en la qual no el deixa en molt bon lloc que es diga.

Esta notícia la va esclarir la mateixa Ana María Aldón, la seua dona, qui va dir que l’extorero preferia mantenir-se lluny de la polèmica i passar temps amb els seus fills, Gloria Camila i el xicotet José María jr. Mentrestant, el seu tercer i un altre fill, José Fernando, segueix internat en un centre de desintoxicació.

Encara estes informacions, si alguna cosa no s’esperaven Ortega Cano i la seua filla Gloria Camila és que, mentre disfrutaben d’un dissabte assolellat en una de les terrasses de la capital, es trobaren a molt pocs metres d’ells a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco.

La realitat és que a ‘Viva la vida‘, format presentat i conduït per Emma García, han plasmat les fotografies del famós encreuament, una trobada inesperada en el qual tot apunta que cap dels tres es va adonar que estaven molt a prop.

Però probablement de no haver estat així i haver-se donat compte, potser hauria ocorregut el mateix, res, ja que, fins al dia d’avui, Rocío Carrasco i la seua germana, Gloria Camila, fa deu anys que no es parlen, i que, afegit a l’anterior, la protagonista del documental del moment, Rocío Carrasco declarés en el mateix que la unió de Rocío Jurado i Ortega Cano va ser una equivocació.

Un testimoniatge molt polèmic en la nit de ‘Supervivientes’

En el documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, va ser la mateixa Carrasco la que va destapar el vincle familiar entre Antonio Canales, actual concursant de l’edició de ‘Supervivientes’ i Fidel Albiac, el ballarí, i nou amic d’Olga Moreno, qui no va dubtar ni un minut a negar la relació amb el marit de la filla de la Jurado. «L’he vist dos vegades», ha explicat.

Antonio Canales i Olga Moreno han fet una estreta amistat i els dos es faciliten molt la convivència en el programa, tant que, a l’hora de la nominació junts, entre riures i amb una gran complicitat, Jorge Javier Vázquez li va preguntar a l’artista quin tipus de relació tenia amb Albiac.

«A veure, jo no soc amic de Fidel. L’oncle d’ell ha treballat on treballava el meu pare, l’he conegut des de petit. Però no soc el seu padrí i amic, l’he vist dos vegades en la meua vida», ha començat explicant Canales, el ballarí.

«Sí, va ser a la meua casa quan van tindre l’accident. Van vindre al meu xalet amb els collets i se’n van anar este dia, no he tornat a tindre relació amb ell ni molt menys. Jo conec a Antonio David i a Rocío des dels seus inicis. Vaig ser el primer al qual Rocío va dir que s’havia enamorat del guàrdia civil a Chipiona», ha sentenciat. Unes paraules que molt pocs esperaven.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.