13.5 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La inesperada trobada de Fidel, Gloria Camila i Ortega Cano a Madrid

 

Quan diuen que el món és un mocador, és que és veritat, i si no que li ho diguen a José Ortega Cano i la seua filla Goria Clamila.

Pare i filla caminaven tranquil·lament pels carrers de Madrid sense el desig de trobar-se a unes certes persones, fins que es van donar conter que en una de les terrasses de la capital a disfrutar del dia prenent un aperitiu i, ni més ni menys, es van trobar amb Fidel Albiac, actual marit de Rocío Carrasco, que anava sol i, segons van informar en exclusiva en el programa ‘Viva la vida’, es dirigia a una farmàcia pròxima.

La veritat és que José Ortega Cano no es troba en el seu millor moment i per això, entre altres assumptes, podria no estar veient els famosos episodis de la docu-sèrie de la seua fillastra, Rocío Carrasco, en la qual no el deixa en molt bon lloc que es diga.

Esta notícia la va esclarir la mateixa Ana María Aldón, la seua dona, qui va dir que l’extorero preferia mantenir-se lluny de la polèmica i passar temps amb els seus fills, Gloria Camila i el xicotet José María jr. Mentrestant, el seu tercer i un altre fill, José Fernando, segueix internat en un centre de desintoxicació.

Encara estes informacions, si alguna cosa no s’esperaven Ortega Cano i la seua filla Gloria Camila és que, mentre disfrutaben d’un dissabte assolellat en una de les terrasses de la capital, es trobaren a molt pocs metres d’ells a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco.

La realitat és que a ‘Viva la vida‘, format presentat i conduït per Emma García, han plasmat les fotografies del famós encreuament, una trobada inesperada en el qual tot apunta que cap dels tres es va adonar que estaven molt a prop.

Però probablement de no haver estat així i haver-se donat compte, potser hauria ocorregut el mateix, res, ja que, fins al dia d’avui, Rocío Carrasco i la seua germana, Gloria Camila, fa deu anys que no es parlen, i que, afegit a l’anterior, la protagonista del documental del moment, Rocío Carrasco declarés en el mateix que la unió de Rocío Jurado i Ortega Cano va ser una equivocació.

Un testimoniatge molt polèmic en la nit de ‘Supervivientes’

En el documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, va ser la mateixa Carrasco la que va destapar el vincle familiar entre Antonio Canales, actual concursant de l’edició de ‘Supervivientes’ i Fidel Albiac, el ballarí, i nou amic d’Olga Moreno, qui no va dubtar ni un minut a negar la relació amb el marit de la filla de la Jurado. «L’he vist dos vegades», ha explicat.

Antonio Canales i Olga Moreno han fet una estreta amistat i els dos es faciliten molt la convivència en el programa, tant que, a l’hora de la nominació junts, entre riures i amb una gran complicitat, Jorge Javier Vázquez li va preguntar a l’artista quin tipus de relació tenia amb Albiac.

«A veure, jo no soc amic de Fidel. L’oncle d’ell ha treballat on treballava el meu pare, l’he conegut des de petit. Però no soc el seu padrí i amic, l’he vist dos vegades en la meua vida», ha començat explicant Canales, el ballarí.

«Sí, va ser a la meua casa quan van tindre l’accident. Van vindre al meu xalet amb els collets i se’n van anar este dia, no he tornat a tindre relació amb ell ni molt menys. Jo conec a Antonio David i a Rocío des dels seus inicis. Vaig ser el primer al qual Rocío va dir que s’havia enamorat del guàrdia civil a Chipiona», ha sentenciat. Unes paraules que molt pocs esperaven.

 

 

 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.