13.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La inesperada trobada de Fidel, Gloria Camila i Ortega Cano a Madrid

 

Quan diuen que el món és un mocador, és que és veritat, i si no que li ho diguen a José Ortega Cano i la seua filla Goria Clamila.

Pare i filla caminaven tranquil·lament pels carrers de Madrid sense el desig de trobar-se a unes certes persones, fins que es van donar conter que en una de les terrasses de la capital a disfrutar del dia prenent un aperitiu i, ni més ni menys, es van trobar amb Fidel Albiac, actual marit de Rocío Carrasco, que anava sol i, segons van informar en exclusiva en el programa ‘Viva la vida’, es dirigia a una farmàcia pròxima.

La veritat és que José Ortega Cano no es troba en el seu millor moment i per això, entre altres assumptes, podria no estar veient els famosos episodis de la docu-sèrie de la seua fillastra, Rocío Carrasco, en la qual no el deixa en molt bon lloc que es diga.

Esta notícia la va esclarir la mateixa Ana María Aldón, la seua dona, qui va dir que l’extorero preferia mantenir-se lluny de la polèmica i passar temps amb els seus fills, Gloria Camila i el xicotet José María jr. Mentrestant, el seu tercer i un altre fill, José Fernando, segueix internat en un centre de desintoxicació.

Encara estes informacions, si alguna cosa no s’esperaven Ortega Cano i la seua filla Gloria Camila és que, mentre disfrutaben d’un dissabte assolellat en una de les terrasses de la capital, es trobaren a molt pocs metres d’ells a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco.

La realitat és que a ‘Viva la vida‘, format presentat i conduït per Emma García, han plasmat les fotografies del famós encreuament, una trobada inesperada en el qual tot apunta que cap dels tres es va adonar que estaven molt a prop.

Però probablement de no haver estat així i haver-se donat compte, potser hauria ocorregut el mateix, res, ja que, fins al dia d’avui, Rocío Carrasco i la seua germana, Gloria Camila, fa deu anys que no es parlen, i que, afegit a l’anterior, la protagonista del documental del moment, Rocío Carrasco declarés en el mateix que la unió de Rocío Jurado i Ortega Cano va ser una equivocació.

Un testimoniatge molt polèmic en la nit de ‘Supervivientes’

En el documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, va ser la mateixa Carrasco la que va destapar el vincle familiar entre Antonio Canales, actual concursant de l’edició de ‘Supervivientes’ i Fidel Albiac, el ballarí, i nou amic d’Olga Moreno, qui no va dubtar ni un minut a negar la relació amb el marit de la filla de la Jurado. «L’he vist dos vegades», ha explicat.

Antonio Canales i Olga Moreno han fet una estreta amistat i els dos es faciliten molt la convivència en el programa, tant que, a l’hora de la nominació junts, entre riures i amb una gran complicitat, Jorge Javier Vázquez li va preguntar a l’artista quin tipus de relació tenia amb Albiac.

«A veure, jo no soc amic de Fidel. L’oncle d’ell ha treballat on treballava el meu pare, l’he conegut des de petit. Però no soc el seu padrí i amic, l’he vist dos vegades en la meua vida», ha començat explicant Canales, el ballarí.

«Sí, va ser a la meua casa quan van tindre l’accident. Van vindre al meu xalet amb els collets i se’n van anar este dia, no he tornat a tindre relació amb ell ni molt menys. Jo conec a Antonio David i a Rocío des dels seus inicis. Vaig ser el primer al qual Rocío va dir que s’havia enamorat del guàrdia civil a Chipiona», ha sentenciat. Unes paraules que molt pocs esperaven.

 

 

 

Últimes notícies

Una de cada deu sancions de l’ordenança de neteja a Alacant és per orinar al carrer

Des de maig a novembre, Alacant ha imposat 304 multes per l'ordenança: més del 50% per depositar escombraries fora d'horari i el 12% per orinar al carrer.

València concedix prop de 1.000 xecs bebé de 300 euros en el seu primer any en vigor

L'Ajuntament ha atorgat quasi 1.000 ajudes de 300 euros per a naixements, adopcions i acolliments en el seu primer any. La convocatòria continua oberta i en 2026 pujarà a 400 euros.

La UMH aprova un pressupost de 145,2 milions per a 2026 centrat en talent i inversió estratègica

El Consell Social de la UMH ha aprovat un pressupost de 145,2 milions per a 2026, centrat en talent i inversió estratègica. La planificació es recolza en el finançament estable 2026-2029 i en un esforç inversor propi que reforça personal, infraestructures, investigació i servicis a l'estudiantat.

El PSOE acusa el PP de convertir en una farsa la comissió sobre la dana al Senat

El PSOE ha acusat el PP de desvirtuar la comissió del Senat sobre la dana i d'allargar-la per a retardar responsabilitats. Denuncia vetos a compareixences clau i una ampliació del termini aprovada amb els vots populars.

El cos empra sensors distints per a detectar el fred en la pell i en els pulmons

Un estudi de l'Institut de Neurociències demostra que la pell i els òrgans interns no perceben el fred de la mateixa manera: predominen TRPM8 en la pell i TRPA1 en pulmons i estómac.

Un de cada quatre conductors valencians admet que conduïx després de beure per Nadal

El 24,8% dels conductors valencians admet conduir després de beure per Nadal, per damunt de la mitjana nacional. Sopars d'empresa i Nit de cap d'any concentren el risc.

Bernabé ha assegurat que faran infal·lible el protocol d’assetjament i que seran exemplaritzants

La responsable d'Igualtat del PSOE ha defés millorar el protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo infal·lible i exemple per a uns altres. Ha reivindicat assumir errors i protegir les dones, i ha al·ludit a casos que emergixen en la dreta.

Dos investigats per vendre cabdells de marihuana en un estanc de Xirivella (València)

La Guàrdia Civil investiga a dos persones per presumpte tràfic de drogues després de trobar cabdells i derivats de cànnabis a la venda en un estanc de Xirivella. Es van confiscar 37 envasos i 29 grams de resina; Sanitat analitzarà la substància intervinguda.