11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

La inesperada trobada de Fidel, Gloria Camila i Ortega Cano a Madrid

 

Quan diuen que el món és un mocador, és que és veritat, i si no que li ho diguen a José Ortega Cano i la seua filla Goria Clamila.

Pare i filla caminaven tranquil·lament pels carrers de Madrid sense el desig de trobar-se a unes certes persones, fins que es van donar conter que en una de les terrasses de la capital a disfrutar del dia prenent un aperitiu i, ni més ni menys, es van trobar amb Fidel Albiac, actual marit de Rocío Carrasco, que anava sol i, segons van informar en exclusiva en el programa ‘Viva la vida’, es dirigia a una farmàcia pròxima.

La veritat és que José Ortega Cano no es troba en el seu millor moment i per això, entre altres assumptes, podria no estar veient els famosos episodis de la docu-sèrie de la seua fillastra, Rocío Carrasco, en la qual no el deixa en molt bon lloc que es diga.

Esta notícia la va esclarir la mateixa Ana María Aldón, la seua dona, qui va dir que l’extorero preferia mantenir-se lluny de la polèmica i passar temps amb els seus fills, Gloria Camila i el xicotet José María jr. Mentrestant, el seu tercer i un altre fill, José Fernando, segueix internat en un centre de desintoxicació.

Encara estes informacions, si alguna cosa no s’esperaven Ortega Cano i la seua filla Gloria Camila és que, mentre disfrutaben d’un dissabte assolellat en una de les terrasses de la capital, es trobaren a molt pocs metres d’ells a Fidel Albiac, el marit de Rocío Carrasco.

La realitat és que a ‘Viva la vida‘, format presentat i conduït per Emma García, han plasmat les fotografies del famós encreuament, una trobada inesperada en el qual tot apunta que cap dels tres es va adonar que estaven molt a prop.

Però probablement de no haver estat així i haver-se donat compte, potser hauria ocorregut el mateix, res, ja que, fins al dia d’avui, Rocío Carrasco i la seua germana, Gloria Camila, fa deu anys que no es parlen, i que, afegit a l’anterior, la protagonista del documental del moment, Rocío Carrasco declarés en el mateix que la unió de Rocío Jurado i Ortega Cano va ser una equivocació.

Un testimoniatge molt polèmic en la nit de ‘Supervivientes’

En el documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, va ser la mateixa Carrasco la que va destapar el vincle familiar entre Antonio Canales, actual concursant de l’edició de ‘Supervivientes’ i Fidel Albiac, el ballarí, i nou amic d’Olga Moreno, qui no va dubtar ni un minut a negar la relació amb el marit de la filla de la Jurado. «L’he vist dos vegades», ha explicat.

Antonio Canales i Olga Moreno han fet una estreta amistat i els dos es faciliten molt la convivència en el programa, tant que, a l’hora de la nominació junts, entre riures i amb una gran complicitat, Jorge Javier Vázquez li va preguntar a l’artista quin tipus de relació tenia amb Albiac.

«A veure, jo no soc amic de Fidel. L’oncle d’ell ha treballat on treballava el meu pare, l’he conegut des de petit. Però no soc el seu padrí i amic, l’he vist dos vegades en la meua vida», ha començat explicant Canales, el ballarí.

«Sí, va ser a la meua casa quan van tindre l’accident. Van vindre al meu xalet amb els collets i se’n van anar este dia, no he tornat a tindre relació amb ell ni molt menys. Jo conec a Antonio David i a Rocío des dels seus inicis. Vaig ser el primer al qual Rocío va dir que s’havia enamorat del guàrdia civil a Chipiona», ha sentenciat. Unes paraules que molt pocs esperaven.

 

 

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.