Isa Pantoja molt molesta amb Kiko Rivera: No eres més que ningú!

 

«La meua germana no té ni ofici ni benefici. Està en televisió per a parlar de la meua família sinó no interessa», eren només algunes de les declaracions que Kiko Rivera li dedicava a la seua germana en la seua última entrevista exclusiva del Dj a ‘Lecturas’. 

Este dimecres, en plena revolució, Isa Pantoja ha donat la cara i no ha dubtat a respondre alt i clar al seu germà.

La relació entre germans està més trencada que mai i la col·laboradora no té pietat amb l’artista.

La filla d’Isabel Pantoja va confessar estar «farta de les pulles» de Kiko Rivera i li va enviar un missatge: «he callat i call moltes coses». Després, en veure les declaracions del seu germà, va manifestar: «Tinc les mans suoses, m’estic contenint molt». L’enuig d’Isa era palpable i al final esclata amb Kiko: «Estàs comptant el mateix que jo dic, per ací estàs equivocat».

La filla d’Isabel Pantoja, que va aprofitar este cap de setmana per a tornar a visitar a la seua mare a la finca, ha assegurat que ningú pot retraure-li res: «He respectat tant el lloc de la meua mare com el del meu germà», manifestava incrèdula per l’actitud de Kiko Rivera.

Encara que Isa sempre s’ha caracteritzat per tindre un caràcter pausat, confessa que «tothom té un límit«, i recorda: «Jo he callat moltes coses. Però si parle arrossegaré a moltes persones i no vull, perquè no se’m perdonaria tan fàcilment com ell, així que mantindré la calma”.

Molt continguda, Isa ha confessat que a diferència del seu germà ella no dirà res que puga fer mal a la seua família: «Ell em va ficar en l»Herència enverinada’, jo que ell no he dit res. La seua família és la meua família», advertia. Enmig de la seua intervenció, Isa Pantoja li enviava un missatge a Kiko Rivera: «No soc periodista, no fa falta que ningú m’ho diga. Soc ací i sí per a parlar de la meua família, però no eres més que ningú i tu no eres més que jo. Estic farta de les pulles«.

La jove ha reconegut que, encara que pot perdonar al seu germà «no permetré que ningú m’humilie i em pique per alguna cosa que no he fet. M’he mantingut al marge de tot, però al final els dolents som els altres», sentenciava amb evident ràbia i dolor. «No sé per què el meu germà càrrega contra mi… Ha sigut bastant desafortunat, però vull esperar per a veure què passa perquè no seré jo qui seguisca la guerra».

 

Isa Pantoja es cansa del seu germà

 

La filla d’Isabel Pantoja declara en plató: «Quan era jove em podien dir de tot que a mi m’era igual, tinc confiança en la meua mateixa. Ara no permetré que se’m pique per alguna cosa que no tinc res a veure, tinc un fill de 7 anys que s’assabenta de les coses i no permetré que ningú m’humilie«.

«Jo puc perdonar moltes coses, però la gent té memòria, vídeos i moltes coses… la gent no és ximple», sentència al seu germà. Després, mentre confessa el seu dolor, declara: «No hi ha ningú que li diga ‘sent, ves amb compte’ o ‘no ho faces’?».

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.