Isa Pantoja molt molesta amb Kiko Rivera: No eres més que ningú!

 

«La meua germana no té ni ofici ni benefici. Està en televisió per a parlar de la meua família sinó no interessa», eren només algunes de les declaracions que Kiko Rivera li dedicava a la seua germana en la seua última entrevista exclusiva del Dj a ‘Lecturas’. 

Este dimecres, en plena revolució, Isa Pantoja ha donat la cara i no ha dubtat a respondre alt i clar al seu germà.

La relació entre germans està més trencada que mai i la col·laboradora no té pietat amb l’artista.

La filla d’Isabel Pantoja va confessar estar «farta de les pulles» de Kiko Rivera i li va enviar un missatge: «he callat i call moltes coses». Després, en veure les declaracions del seu germà, va manifestar: «Tinc les mans suoses, m’estic contenint molt». L’enuig d’Isa era palpable i al final esclata amb Kiko: «Estàs comptant el mateix que jo dic, per ací estàs equivocat».

La filla d’Isabel Pantoja, que va aprofitar este cap de setmana per a tornar a visitar a la seua mare a la finca, ha assegurat que ningú pot retraure-li res: «He respectat tant el lloc de la meua mare com el del meu germà», manifestava incrèdula per l’actitud de Kiko Rivera.

Encara que Isa sempre s’ha caracteritzat per tindre un caràcter pausat, confessa que «tothom té un límit«, i recorda: «Jo he callat moltes coses. Però si parle arrossegaré a moltes persones i no vull, perquè no se’m perdonaria tan fàcilment com ell, així que mantindré la calma”.

Molt continguda, Isa ha confessat que a diferència del seu germà ella no dirà res que puga fer mal a la seua família: «Ell em va ficar en l»Herència enverinada’, jo que ell no he dit res. La seua família és la meua família», advertia. Enmig de la seua intervenció, Isa Pantoja li enviava un missatge a Kiko Rivera: «No soc periodista, no fa falta que ningú m’ho diga. Soc ací i sí per a parlar de la meua família, però no eres més que ningú i tu no eres més que jo. Estic farta de les pulles«.

La jove ha reconegut que, encara que pot perdonar al seu germà «no permetré que ningú m’humilie i em pique per alguna cosa que no he fet. M’he mantingut al marge de tot, però al final els dolents som els altres», sentenciava amb evident ràbia i dolor. «No sé per què el meu germà càrrega contra mi… Ha sigut bastant desafortunat, però vull esperar per a veure què passa perquè no seré jo qui seguisca la guerra».

 

Isa Pantoja es cansa del seu germà

 

La filla d’Isabel Pantoja declara en plató: «Quan era jove em podien dir de tot que a mi m’era igual, tinc confiança en la meua mateixa. Ara no permetré que se’m pique per alguna cosa que no tinc res a veure, tinc un fill de 7 anys que s’assabenta de les coses i no permetré que ningú m’humilie«.

«Jo puc perdonar moltes coses, però la gent té memòria, vídeos i moltes coses… la gent no és ximple», sentència al seu germà. Després, mentre confessa el seu dolor, declara: «No hi ha ningú que li diga ‘sent, ves amb compte’ o ‘no ho faces’?».

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU