Isa Pantoja molt molesta amb Kiko Rivera: No eres més que ningú!

 

«La meua germana no té ni ofici ni benefici. Està en televisió per a parlar de la meua família sinó no interessa», eren només algunes de les declaracions que Kiko Rivera li dedicava a la seua germana en la seua última entrevista exclusiva del Dj a ‘Lecturas’. 

Este dimecres, en plena revolució, Isa Pantoja ha donat la cara i no ha dubtat a respondre alt i clar al seu germà.

La relació entre germans està més trencada que mai i la col·laboradora no té pietat amb l’artista.

La filla d’Isabel Pantoja va confessar estar «farta de les pulles» de Kiko Rivera i li va enviar un missatge: «he callat i call moltes coses». Després, en veure les declaracions del seu germà, va manifestar: «Tinc les mans suoses, m’estic contenint molt». L’enuig d’Isa era palpable i al final esclata amb Kiko: «Estàs comptant el mateix que jo dic, per ací estàs equivocat».

La filla d’Isabel Pantoja, que va aprofitar este cap de setmana per a tornar a visitar a la seua mare a la finca, ha assegurat que ningú pot retraure-li res: «He respectat tant el lloc de la meua mare com el del meu germà», manifestava incrèdula per l’actitud de Kiko Rivera.

Encara que Isa sempre s’ha caracteritzat per tindre un caràcter pausat, confessa que «tothom té un límit«, i recorda: «Jo he callat moltes coses. Però si parle arrossegaré a moltes persones i no vull, perquè no se’m perdonaria tan fàcilment com ell, així que mantindré la calma”.

Molt continguda, Isa ha confessat que a diferència del seu germà ella no dirà res que puga fer mal a la seua família: «Ell em va ficar en l»Herència enverinada’, jo que ell no he dit res. La seua família és la meua família», advertia. Enmig de la seua intervenció, Isa Pantoja li enviava un missatge a Kiko Rivera: «No soc periodista, no fa falta que ningú m’ho diga. Soc ací i sí per a parlar de la meua família, però no eres més que ningú i tu no eres més que jo. Estic farta de les pulles«.

La jove ha reconegut que, encara que pot perdonar al seu germà «no permetré que ningú m’humilie i em pique per alguna cosa que no he fet. M’he mantingut al marge de tot, però al final els dolents som els altres», sentenciava amb evident ràbia i dolor. «No sé per què el meu germà càrrega contra mi… Ha sigut bastant desafortunat, però vull esperar per a veure què passa perquè no seré jo qui seguisca la guerra».

 

Isa Pantoja es cansa del seu germà

 

La filla d’Isabel Pantoja declara en plató: «Quan era jove em podien dir de tot que a mi m’era igual, tinc confiança en la meua mateixa. Ara no permetré que se’m pique per alguna cosa que no tinc res a veure, tinc un fill de 7 anys que s’assabenta de les coses i no permetré que ningú m’humilie«.

«Jo puc perdonar moltes coses, però la gent té memòria, vídeos i moltes coses… la gent no és ximple», sentència al seu germà. Després, mentre confessa el seu dolor, declara: «No hi ha ningú que li diga ‘sent, ves amb compte’ o ‘no ho faces’?».

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.