Isa Pantoja molt molesta amb Kiko Rivera: No eres més que ningú!

 

“La meua germana no té ni ofici ni benefici. Està en televisió per a parlar de la meua família sinó no interessa”, eren només algunes de les declaracions que Kiko Rivera li dedicava a la seua germana en la seua última entrevista exclusiva del Dj a ‘Lecturas’. 

Este dimecres, en plena revolució, Isa Pantoja ha donat la cara i no ha dubtat a respondre alt i clar al seu germà.

La relació entre germans està més trencada que mai i la col·laboradora no té pietat amb l’artista.

La filla d’Isabel Pantoja va confessar estar “farta de les pulles” de Kiko Rivera i li va enviar un missatge: “he callat i call moltes coses”. Després, en veure les declaracions del seu germà, va manifestar: “Tinc les mans suoses, m’estic contenint molt”. L’enuig d’Isa era palpable i al final esclata amb Kiko: “Estàs comptant el mateix que jo dic, per ací estàs equivocat”.

La filla d’Isabel Pantoja, que va aprofitar este cap de setmana per a tornar a visitar a la seua mare a la finca, ha assegurat que ningú pot retraure-li res: “He respectat tant el lloc de la meua mare com el del meu germà”, manifestava incrèdula per l’actitud de Kiko Rivera.

Encara que Isa sempre s’ha caracteritzat per tindre un caràcter pausat, confessa que “tothom té un límit“, i recorda: “Jo he callat moltes coses. Però si parle arrossegaré a moltes persones i no vull, perquè no se’m perdonaria tan fàcilment com ell, així que mantindré la calma”.

Molt continguda, Isa ha confessat que a diferència del seu germà ella no dirà res que puga fer mal a la seua família: “Ell em va ficar en l”Herència enverinada’, jo que ell no he dit res. La seua família és la meua família”, advertia. Enmig de la seua intervenció, Isa Pantoja li enviava un missatge a Kiko Rivera: “No soc periodista, no fa falta que ningú m’ho diga. Soc ací i sí per a parlar de la meua família, però no eres més que ningú i tu no eres més que jo. Estic farta de les pulles“.

La jove ha reconegut que, encara que pot perdonar al seu germà “no permetré que ningú m’humilie i em pique per alguna cosa que no he fet. M’he mantingut al marge de tot, però al final els dolents som els altres”, sentenciava amb evident ràbia i dolor. “No sé per què el meu germà càrrega contra mi… Ha sigut bastant desafortunat, però vull esperar per a veure què passa perquè no seré jo qui seguisca la guerra”.

 

Isa Pantoja es cansa del seu germà

 

La filla d’Isabel Pantoja declara en plató: “Quan era jove em podien dir de tot que a mi m’era igual, tinc confiança en la meua mateixa. Ara no permetré que se’m pique per alguna cosa que no tinc res a veure, tinc un fill de 7 anys que s’assabenta de les coses i no permetré que ningú m’humilie“.

“Jo puc perdonar moltes coses, però la gent té memòria, vídeos i moltes coses… la gent no és ximple”, sentència al seu germà. Després, mentre confessa el seu dolor, declara: “No hi ha ningú que li diga ‘sent, ves amb compte’ o ‘no ho faces’?”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.