Isa Pantoja molt molesta amb Kiko Rivera: No eres més que ningú!

 

«La meua germana no té ni ofici ni benefici. Està en televisió per a parlar de la meua família sinó no interessa», eren només algunes de les declaracions que Kiko Rivera li dedicava a la seua germana en la seua última entrevista exclusiva del Dj a ‘Lecturas’. 

Este dimecres, en plena revolució, Isa Pantoja ha donat la cara i no ha dubtat a respondre alt i clar al seu germà.

La relació entre germans està més trencada que mai i la col·laboradora no té pietat amb l’artista.

La filla d’Isabel Pantoja va confessar estar «farta de les pulles» de Kiko Rivera i li va enviar un missatge: «he callat i call moltes coses». Després, en veure les declaracions del seu germà, va manifestar: «Tinc les mans suoses, m’estic contenint molt». L’enuig d’Isa era palpable i al final esclata amb Kiko: «Estàs comptant el mateix que jo dic, per ací estàs equivocat».

La filla d’Isabel Pantoja, que va aprofitar este cap de setmana per a tornar a visitar a la seua mare a la finca, ha assegurat que ningú pot retraure-li res: «He respectat tant el lloc de la meua mare com el del meu germà», manifestava incrèdula per l’actitud de Kiko Rivera.

Encara que Isa sempre s’ha caracteritzat per tindre un caràcter pausat, confessa que «tothom té un límit«, i recorda: «Jo he callat moltes coses. Però si parle arrossegaré a moltes persones i no vull, perquè no se’m perdonaria tan fàcilment com ell, així que mantindré la calma”.

Molt continguda, Isa ha confessat que a diferència del seu germà ella no dirà res que puga fer mal a la seua família: «Ell em va ficar en l»Herència enverinada’, jo que ell no he dit res. La seua família és la meua família», advertia. Enmig de la seua intervenció, Isa Pantoja li enviava un missatge a Kiko Rivera: «No soc periodista, no fa falta que ningú m’ho diga. Soc ací i sí per a parlar de la meua família, però no eres més que ningú i tu no eres més que jo. Estic farta de les pulles«.

La jove ha reconegut que, encara que pot perdonar al seu germà «no permetré que ningú m’humilie i em pique per alguna cosa que no he fet. M’he mantingut al marge de tot, però al final els dolents som els altres», sentenciava amb evident ràbia i dolor. «No sé per què el meu germà càrrega contra mi… Ha sigut bastant desafortunat, però vull esperar per a veure què passa perquè no seré jo qui seguisca la guerra».

 

Isa Pantoja es cansa del seu germà

 

La filla d’Isabel Pantoja declara en plató: «Quan era jove em podien dir de tot que a mi m’era igual, tinc confiança en la meua mateixa. Ara no permetré que se’m pique per alguna cosa que no tinc res a veure, tinc un fill de 7 anys que s’assabenta de les coses i no permetré que ningú m’humilie«.

«Jo puc perdonar moltes coses, però la gent té memòria, vídeos i moltes coses… la gent no és ximple», sentència al seu germà. Després, mentre confessa el seu dolor, declara: «No hi ha ningú que li diga ‘sent, ves amb compte’ o ‘no ho faces’?».

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.