Iván, nóvio de Lola dona explicacions: No espere que se’m done suport

 

Des que isquera una informació que apuntava a una possible traïció d’Iván Rubio a la seua nóvia Lola, hem deixat de veure-li en els platons de televisió. Fins ara Iván havia sigut dels quals no es perdia cap ocasió per a defensar a la supervivent. Fins i tot es va sincerar diverses vegades sobre el molt enamorat que està d’ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ vam veure que ara sembla que el pare de Lola, Fernando, serà qui s’encarregue de fer costat a la concursant.

Jordi González va explicar el motiu: «Iván ha estat fins ara defensant a Lola – i bé jo crec – i ha eixit una informació que apunta a una infidelitat d’Iván. Ells van pactar abans del concurs que si eixia una cosa així, Iván deixava d’aparéixer en la tele», va dir el presentador.

 

Iván detalla per què no defensarà a Lola i contesta a les crítiques

 

Després de conéixer-se això, Iván Rubio utilitzava les seues xarxes socials per a escriure detalladament per què ha pres esta decisió, a més de respondre a les crítiques que ha rebut.

El nóvio de Lola creu que ha fet la millor elecció. «Veient el que estic veient i escoltant estos últims dies cada vegada tinc més clar que he pres la decisió correcta, no pense pronunciar-me en cap cas, en cap mitjà, ni de cap manera. Quan arribe el seu moment li donaré les explicacions pertinents sobre el perquè de la meua decisió a l’única persona que les mereix», anunciava.

«Mai he volgut eixir en TV, ni fer-me famós, ni traure cap benefici de tot això, si he aparegut en TV, és perquè la meua parella m’ho va demanar i fins a l’últim moment no vaig prendre la decisió i els que ho han de saber saben que és així, jo tinc una vida que vaig deixar apartada per exclusivament defensar a la meua parella en el seu concurs, prenc esta decisió perquè crec que és el millor per a ella i per al seu concurs i sobretot per a mi i per als meus, mai em veuran participar d’este circ, mentrestant que se sume qui vulga però jo tinc la meua consciència molt tranquil·la i uns principis que no em permeten fer-ho, qui vulga que ho entenga i el que no perquè ho sent molt, torne a la meua vida, al meu treball, al meu entorn del qual mai deguí haver eixit», explicava.

Iván agraïa en la mateixa publicació a l’equip de ‘Supervivientes’ i revelava que s’emporta alguns «amics» d’ací. A més, va assenyalar que igual que ha rebut crítiques també ha tingut molts missatges de suport.

«No espere que se’m done suport ni que se m’entenga, simplement és LA MEUA DECISIÓ. Ni m’amague ni m’amagaré, ací estic per als de veritat i per als de sempre. I per descomptat encara que a l’ombra sempre defensaré el LOLA GANADORA!«, sentenciava.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.