5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Iván, nóvio de Lola dona explicacions: No espere que se’m done suport

 

Des que isquera una informació que apuntava a una possible traïció d’Iván Rubio a la seua nóvia Lola, hem deixat de veure-li en els platons de televisió. Fins ara Iván havia sigut dels quals no es perdia cap ocasió per a defensar a la supervivent. Fins i tot es va sincerar diverses vegades sobre el molt enamorat que està d’ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ vam veure que ara sembla que el pare de Lola, Fernando, serà qui s’encarregue de fer costat a la concursant.

Jordi González va explicar el motiu: “Iván ha estat fins ara defensant a Lola – i bé jo crec – i ha eixit una informació que apunta a una infidelitat d’Iván. Ells van pactar abans del concurs que si eixia una cosa així, Iván deixava d’aparéixer en la tele”, va dir el presentador.

 

Iván detalla per què no defensarà a Lola i contesta a les crítiques

 

Després de conéixer-se això, Iván Rubio utilitzava les seues xarxes socials per a escriure detalladament per què ha pres esta decisió, a més de respondre a les crítiques que ha rebut.

El nóvio de Lola creu que ha fet la millor elecció. “Veient el que estic veient i escoltant estos últims dies cada vegada tinc més clar que he pres la decisió correcta, no pense pronunciar-me en cap cas, en cap mitjà, ni de cap manera. Quan arribe el seu moment li donaré les explicacions pertinents sobre el perquè de la meua decisió a l’única persona que les mereix”, anunciava.

“Mai he volgut eixir en TV, ni fer-me famós, ni traure cap benefici de tot això, si he aparegut en TV, és perquè la meua parella m’ho va demanar i fins a l’últim moment no vaig prendre la decisió i els que ho han de saber saben que és així, jo tinc una vida que vaig deixar apartada per exclusivament defensar a la meua parella en el seu concurs, prenc esta decisió perquè crec que és el millor per a ella i per al seu concurs i sobretot per a mi i per als meus, mai em veuran participar d’este circ, mentrestant que se sume qui vulga però jo tinc la meua consciència molt tranquil·la i uns principis que no em permeten fer-ho, qui vulga que ho entenga i el que no perquè ho sent molt, torne a la meua vida, al meu treball, al meu entorn del qual mai deguí haver eixit”, explicava.

Iván agraïa en la mateixa publicació a l’equip de ‘Supervivientes’ i revelava que s’emporta alguns “amics” d’ací. A més, va assenyalar que igual que ha rebut crítiques també ha tingut molts missatges de suport.

“No espere que se’m done suport ni que se m’entenga, simplement és LA MEUA DECISIÓ. Ni m’amague ni m’amagaré, ací estic per als de veritat i per als de sempre. I per descomptat encara que a l’ombra sempre defensaré el LOLA GANADORA!“, sentenciava.

Últimes notícies

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas