Iván, nóvio de Lola dona explicacions: No espere que se’m done suport

 

Des que isquera una informació que apuntava a una possible traïció d’Iván Rubio a la seua nóvia Lola, hem deixat de veure-li en els platons de televisió. Fins ara Iván havia sigut dels quals no es perdia cap ocasió per a defensar a la supervivent. Fins i tot es va sincerar diverses vegades sobre el molt enamorat que està d’ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ vam veure que ara sembla que el pare de Lola, Fernando, serà qui s’encarregue de fer costat a la concursant.

Jordi González va explicar el motiu: «Iván ha estat fins ara defensant a Lola – i bé jo crec – i ha eixit una informació que apunta a una infidelitat d’Iván. Ells van pactar abans del concurs que si eixia una cosa així, Iván deixava d’aparéixer en la tele», va dir el presentador.

 

Iván detalla per què no defensarà a Lola i contesta a les crítiques

 

Després de conéixer-se això, Iván Rubio utilitzava les seues xarxes socials per a escriure detalladament per què ha pres esta decisió, a més de respondre a les crítiques que ha rebut.

El nóvio de Lola creu que ha fet la millor elecció. «Veient el que estic veient i escoltant estos últims dies cada vegada tinc més clar que he pres la decisió correcta, no pense pronunciar-me en cap cas, en cap mitjà, ni de cap manera. Quan arribe el seu moment li donaré les explicacions pertinents sobre el perquè de la meua decisió a l’única persona que les mereix», anunciava.

«Mai he volgut eixir en TV, ni fer-me famós, ni traure cap benefici de tot això, si he aparegut en TV, és perquè la meua parella m’ho va demanar i fins a l’últim moment no vaig prendre la decisió i els que ho han de saber saben que és així, jo tinc una vida que vaig deixar apartada per exclusivament defensar a la meua parella en el seu concurs, prenc esta decisió perquè crec que és el millor per a ella i per al seu concurs i sobretot per a mi i per als meus, mai em veuran participar d’este circ, mentrestant que se sume qui vulga però jo tinc la meua consciència molt tranquil·la i uns principis que no em permeten fer-ho, qui vulga que ho entenga i el que no perquè ho sent molt, torne a la meua vida, al meu treball, al meu entorn del qual mai deguí haver eixit», explicava.

Iván agraïa en la mateixa publicació a l’equip de ‘Supervivientes’ i revelava que s’emporta alguns «amics» d’ací. A més, va assenyalar que igual que ha rebut crítiques també ha tingut molts missatges de suport.

«No espere que se’m done suport ni que se m’entenga, simplement és LA MEUA DECISIÓ. Ni m’amague ni m’amagaré, ací estic per als de veritat i per als de sempre. I per descomptat encara que a l’ombra sempre defensaré el LOLA GANADORA!«, sentenciava.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.