Anuncios

Iván, nóvio de Lola dona explicacions: No espere que se’m done suport

 

Des que isquera una informació que apuntava a una possible traïció d’Iván Rubio a la seua nóvia Lola, hem deixat de veure-li en els platons de televisió. Fins ara Iván havia sigut dels quals no es perdia cap ocasió per a defensar a la supervivent. Fins i tot es va sincerar diverses vegades sobre el molt enamorat que està d’ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ vam veure que ara sembla que el pare de Lola, Fernando, serà qui s’encarregue de fer costat a la concursant.

Anuncios

Jordi González va explicar el motiu: “Iván ha estat fins ara defensant a Lola – i bé jo crec – i ha eixit una informació que apunta a una infidelitat d’Iván. Ells van pactar abans del concurs que si eixia una cosa així, Iván deixava d’aparéixer en la tele”, va dir el presentador.

 

Iván detalla per què no defensarà a Lola i contesta a les crítiques

 

Després de conéixer-se això, Iván Rubio utilitzava les seues xarxes socials per a escriure detalladament per què ha pres esta decisió, a més de respondre a les crítiques que ha rebut.

El nóvio de Lola creu que ha fet la millor elecció. “Veient el que estic veient i escoltant estos últims dies cada vegada tinc més clar que he pres la decisió correcta, no pense pronunciar-me en cap cas, en cap mitjà, ni de cap manera. Quan arribe el seu moment li donaré les explicacions pertinents sobre el perquè de la meua decisió a l’única persona que les mereix”, anunciava.

“Mai he volgut eixir en TV, ni fer-me famós, ni traure cap benefici de tot això, si he aparegut en TV, és perquè la meua parella m’ho va demanar i fins a l’últim moment no vaig prendre la decisió i els que ho han de saber saben que és així, jo tinc una vida que vaig deixar apartada per exclusivament defensar a la meua parella en el seu concurs, prenc esta decisió perquè crec que és el millor per a ella i per al seu concurs i sobretot per a mi i per als meus, mai em veuran participar d’este circ, mentrestant que se sume qui vulga però jo tinc la meua consciència molt tranquil·la i uns principis que no em permeten fer-ho, qui vulga que ho entenga i el que no perquè ho sent molt, torne a la meua vida, al meu treball, al meu entorn del qual mai deguí haver eixit”, explicava.

Iván agraïa en la mateixa publicació a l’equip de ‘Supervivientes’ i revelava que s’emporta alguns “amics” d’ací. A més, va assenyalar que igual que ha rebut crítiques també ha tingut molts missatges de suport.

“No espere que se’m done suport ni que se m’entenga, simplement és LA MEUA DECISIÓ. Ni m’amague ni m’amagaré, ací estic per als de veritat i per als de sempre. I per descomptat encara que a l’ombra sempre defensaré el LOLA GANADORA!“, sentenciava.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios