13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Jesulín de Ubrique genera controvèrsia, revelant secrets personals a ‘Mi Casa es la Tuya’

El famós torero Jesulín de Ubrique ha inaugurat com a convidat la nova temporada del popular programa de televisió espanyol “Mi casa es la tuya “, presentat per Bertín Osborne. No obstant això, l’entrevista ha fet més que entretindre, ha sorprés l’audiència i als mitjans de comunicació per igual a causa de les revelacions íntimes del torero.

L’entrevista s’ha convertit en la pitjor notícia per a Jesulín a causa de les reaccions mixtes que ha generat entre el públic i la premsa. El famós torero va revelar secrets personals que mai abans havia compartit en públic, causant gran renou i deixant a molts bocabadats.

Durant la xarrada entre el cantant i el torero, Jesulín va fer un repàs dels seus últims anys tant a nivell personal com professional. «Tinc 49 anys i per a torejar 10 o 15 corregudes estaria, físicament em trobe bé i un es motiva, però mire cap endarrere i tinc molt més a perdre que guanyar», va començar dient sobre el seu futur en les places de bous.

Encara que va reconéixer que ara viu molt més bolcat en la seua família: «Ara trac temps per a tot, soc una persona molt organitzada. Tinc les meues hores de descans, les meues hores per a la meua família i per a descansar. Hi ha temps per a tot, tot va en com tu et vulgues plantejar i organitzar la vida. Em coordine bé i tinc temps per a anar al cinema, a la platja, dormir la meua migdiada…».

A més, el de Ubrique també va revelar secrets sobre la seua relació amb la seua esposa, María José Campanario. Les anècdotes i detalls íntims que Jesulín va compartir sobre la seua vida conjugal han deixat una petjada indeleble en la ment dels espectadors.

Al juny de l’any passat va arribar al món el tercer fill de María José Campanario (43 anys) i Jesulín de Ubrique, que també té a Andrea Janeiro, una filla anterior al seu matrimoni fruit de la seua relació amb Belén Esteban. Un bebé que va ser una sorpresa per al matrimoni, ja que no va ser buscat.

«Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare amb el meu Andrea de 22, el meu Julia de 18 i el meu xic de 14…», va dir llavors el destre. «Ho porte molt bé. Està lleig dir-ho, però soc un fora de sèrie, soc una màquina», va revelar anit a Bertín sobre la seua faceta com a pare d’un bebé als seus quasi 50 anys.

«Abans passava molt de temps fora per la meua professió: torejar, viatges, corregudes, i a més pretemporada, corrals de prova… Ara, que veus els bous darrere de la barrera, tens més temps per a la família, per als amics i per a tu mateix… Aquest xiquet ha sigut una sorpresa, però una benedicció de déu, estic molt content», va afegir.

Sobre el motiu pel qual han decidit no mostrar al seu fill públicament, Jesulín el té clar: «Cuide la privacitat d’ell i la dels altres. Cuide la seua privacitat i tinc comptes pendents amb aquesta casa…. El que sí que tinc molt clar és que defensaré aferrissadament la privacitat total i absoluta dels meus fills, dels quatre. No els perjudicaré passant cap línia. Tinc clar que he de respectar la voluntat dels meus fills i això ho defensaré aferrissadament».

Quan va ser preguntat per la relació amb la seua dona, el destre no va dubtar a lloar-la: «Tinc una cosa molt bona amb la meua dona, i és que tot ho parlem. Parlem el bo, el dolent, de les decisions que podem prendre, la qual cosa ens podem aconsellar… La meua dona i jo som carn i ungla, anem a una en totes les circumstàncies, ens ha anat bastant bé. Vaig per a 21 anys casat ja, Bertín», va explicar.

L’entrevista ha provocat un torrent de comentaris en les xarxes socials, amb el públic i els crítics analitzant cada detall de les confessions de Jesulín. Mentre alguns donen suport a la seua obertura i sinceritat, uns altres han criticat l’exposició de la seua vida privada. Malgrat les reaccions mixtes, l’entrevista ha demostrat ser una fita en la televisió espanyola, posant a “La meua casa és la teua” sota el focus d’atenció una vegada més”.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.