Jesulín de Ubrique genera controvèrsia, revelant secrets personals a ‘Mi Casa es la Tuya’

El famós torero Jesulín de Ubrique ha inaugurat com a convidat la nova temporada del popular programa de televisió espanyol «Mi casa es la tuya «, presentat per Bertín Osborne. No obstant això, l’entrevista ha fet més que entretindre, ha sorprés l’audiència i als mitjans de comunicació per igual a causa de les revelacions íntimes del torero.

L’entrevista s’ha convertit en la pitjor notícia per a Jesulín a causa de les reaccions mixtes que ha generat entre el públic i la premsa. El famós torero va revelar secrets personals que mai abans havia compartit en públic, causant gran renou i deixant a molts bocabadats.

Durant la xarrada entre el cantant i el torero, Jesulín va fer un repàs dels seus últims anys tant a nivell personal com professional. «Tinc 49 anys i per a torejar 10 o 15 corregudes estaria, físicament em trobe bé i un es motiva, però mire cap endarrere i tinc molt més a perdre que guanyar», va començar dient sobre el seu futur en les places de bous.

Encara que va reconéixer que ara viu molt més bolcat en la seua família: «Ara trac temps per a tot, soc una persona molt organitzada. Tinc les meues hores de descans, les meues hores per a la meua família i per a descansar. Hi ha temps per a tot, tot va en com tu et vulgues plantejar i organitzar la vida. Em coordine bé i tinc temps per a anar al cinema, a la platja, dormir la meua migdiada…».

A més, el de Ubrique també va revelar secrets sobre la seua relació amb la seua esposa, María José Campanario. Les anècdotes i detalls íntims que Jesulín va compartir sobre la seua vida conjugal han deixat una petjada indeleble en la ment dels espectadors.

Al juny de l’any passat va arribar al món el tercer fill de María José Campanario (43 anys) i Jesulín de Ubrique, que també té a Andrea Janeiro, una filla anterior al seu matrimoni fruit de la seua relació amb Belén Esteban. Un bebé que va ser una sorpresa per al matrimoni, ja que no va ser buscat.

«Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare amb el meu Andrea de 22, el meu Julia de 18 i el meu xic de 14…», va dir llavors el destre. «Ho porte molt bé. Està lleig dir-ho, però soc un fora de sèrie, soc una màquina», va revelar anit a Bertín sobre la seua faceta com a pare d’un bebé als seus quasi 50 anys.

«Abans passava molt de temps fora per la meua professió: torejar, viatges, corregudes, i a més pretemporada, corrals de prova… Ara, que veus els bous darrere de la barrera, tens més temps per a la família, per als amics i per a tu mateix… Aquest xiquet ha sigut una sorpresa, però una benedicció de déu, estic molt content», va afegir.

Sobre el motiu pel qual han decidit no mostrar al seu fill públicament, Jesulín el té clar: «Cuide la privacitat d’ell i la dels altres. Cuide la seua privacitat i tinc comptes pendents amb aquesta casa…. El que sí que tinc molt clar és que defensaré aferrissadament la privacitat total i absoluta dels meus fills, dels quatre. No els perjudicaré passant cap línia. Tinc clar que he de respectar la voluntat dels meus fills i això ho defensaré aferrissadament».

Quan va ser preguntat per la relació amb la seua dona, el destre no va dubtar a lloar-la: «Tinc una cosa molt bona amb la meua dona, i és que tot ho parlem. Parlem el bo, el dolent, de les decisions que podem prendre, la qual cosa ens podem aconsellar… La meua dona i jo som carn i ungla, anem a una en totes les circumstàncies, ens ha anat bastant bé. Vaig per a 21 anys casat ja, Bertín», va explicar.

L’entrevista ha provocat un torrent de comentaris en les xarxes socials, amb el públic i els crítics analitzant cada detall de les confessions de Jesulín. Mentre alguns donen suport a la seua obertura i sinceritat, uns altres han criticat l’exposició de la seua vida privada. Malgrat les reaccions mixtes, l’entrevista ha demostrat ser una fita en la televisió espanyola, posant a «La meua casa és la teua» sota el focus d’atenció una vegada més”.

Últimes notícies

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.