Jesulín de Ubrique genera controvèrsia, revelant secrets personals a ‘Mi Casa es la Tuya’

El famós torero Jesulín de Ubrique ha inaugurat com a convidat la nova temporada del popular programa de televisió espanyol «Mi casa es la tuya «, presentat per Bertín Osborne. No obstant això, l’entrevista ha fet més que entretindre, ha sorprés l’audiència i als mitjans de comunicació per igual a causa de les revelacions íntimes del torero.

L’entrevista s’ha convertit en la pitjor notícia per a Jesulín a causa de les reaccions mixtes que ha generat entre el públic i la premsa. El famós torero va revelar secrets personals que mai abans havia compartit en públic, causant gran renou i deixant a molts bocabadats.

Durant la xarrada entre el cantant i el torero, Jesulín va fer un repàs dels seus últims anys tant a nivell personal com professional. «Tinc 49 anys i per a torejar 10 o 15 corregudes estaria, físicament em trobe bé i un es motiva, però mire cap endarrere i tinc molt més a perdre que guanyar», va començar dient sobre el seu futur en les places de bous.

Encara que va reconéixer que ara viu molt més bolcat en la seua família: «Ara trac temps per a tot, soc una persona molt organitzada. Tinc les meues hores de descans, les meues hores per a la meua família i per a descansar. Hi ha temps per a tot, tot va en com tu et vulgues plantejar i organitzar la vida. Em coordine bé i tinc temps per a anar al cinema, a la platja, dormir la meua migdiada…».

A més, el de Ubrique també va revelar secrets sobre la seua relació amb la seua esposa, María José Campanario. Les anècdotes i detalls íntims que Jesulín va compartir sobre la seua vida conjugal han deixat una petjada indeleble en la ment dels espectadors.

Al juny de l’any passat va arribar al món el tercer fill de María José Campanario (43 anys) i Jesulín de Ubrique, que també té a Andrea Janeiro, una filla anterior al seu matrimoni fruit de la seua relació amb Belén Esteban. Un bebé que va ser una sorpresa per al matrimoni, ja que no va ser buscat.

«Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare amb el meu Andrea de 22, el meu Julia de 18 i el meu xic de 14…», va dir llavors el destre. «Ho porte molt bé. Està lleig dir-ho, però soc un fora de sèrie, soc una màquina», va revelar anit a Bertín sobre la seua faceta com a pare d’un bebé als seus quasi 50 anys.

«Abans passava molt de temps fora per la meua professió: torejar, viatges, corregudes, i a més pretemporada, corrals de prova… Ara, que veus els bous darrere de la barrera, tens més temps per a la família, per als amics i per a tu mateix… Aquest xiquet ha sigut una sorpresa, però una benedicció de déu, estic molt content», va afegir.

Sobre el motiu pel qual han decidit no mostrar al seu fill públicament, Jesulín el té clar: «Cuide la privacitat d’ell i la dels altres. Cuide la seua privacitat i tinc comptes pendents amb aquesta casa…. El que sí que tinc molt clar és que defensaré aferrissadament la privacitat total i absoluta dels meus fills, dels quatre. No els perjudicaré passant cap línia. Tinc clar que he de respectar la voluntat dels meus fills i això ho defensaré aferrissadament».

Quan va ser preguntat per la relació amb la seua dona, el destre no va dubtar a lloar-la: «Tinc una cosa molt bona amb la meua dona, i és que tot ho parlem. Parlem el bo, el dolent, de les decisions que podem prendre, la qual cosa ens podem aconsellar… La meua dona i jo som carn i ungla, anem a una en totes les circumstàncies, ens ha anat bastant bé. Vaig per a 21 anys casat ja, Bertín», va explicar.

L’entrevista ha provocat un torrent de comentaris en les xarxes socials, amb el públic i els crítics analitzant cada detall de les confessions de Jesulín. Mentre alguns donen suport a la seua obertura i sinceritat, uns altres han criticat l’exposició de la seua vida privada. Malgrat les reaccions mixtes, l’entrevista ha demostrat ser una fita en la televisió espanyola, posant a «La meua casa és la teua» sota el focus d’atenció una vegada més”.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.