Jesulín de Ubrique genera controvèrsia, revelant secrets personals a ‘Mi Casa es la Tuya’

El famós torero Jesulín de Ubrique ha inaugurat com a convidat la nova temporada del popular programa de televisió espanyol “Mi casa es la tuya “, presentat per Bertín Osborne. No obstant això, l’entrevista ha fet més que entretindre, ha sorprés l’audiència i als mitjans de comunicació per igual a causa de les revelacions íntimes del torero.

L’entrevista s’ha convertit en la pitjor notícia per a Jesulín a causa de les reaccions mixtes que ha generat entre el públic i la premsa. El famós torero va revelar secrets personals que mai abans havia compartit en públic, causant gran renou i deixant a molts bocabadats.

Durant la xarrada entre el cantant i el torero, Jesulín va fer un repàs dels seus últims anys tant a nivell personal com professional. «Tinc 49 anys i per a torejar 10 o 15 corregudes estaria, físicament em trobe bé i un es motiva, però mire cap endarrere i tinc molt més a perdre que guanyar», va començar dient sobre el seu futur en les places de bous.

Encara que va reconéixer que ara viu molt més bolcat en la seua família: «Ara trac temps per a tot, soc una persona molt organitzada. Tinc les meues hores de descans, les meues hores per a la meua família i per a descansar. Hi ha temps per a tot, tot va en com tu et vulgues plantejar i organitzar la vida. Em coordine bé i tinc temps per a anar al cinema, a la platja, dormir la meua migdiada…».

A més, el de Ubrique també va revelar secrets sobre la seua relació amb la seua esposa, María José Campanario. Les anècdotes i detalls íntims que Jesulín va compartir sobre la seua vida conjugal han deixat una petjada indeleble en la ment dels espectadors.

Al juny de l’any passat va arribar al món el tercer fill de María José Campanario (43 anys) i Jesulín de Ubrique, que també té a Andrea Janeiro, una filla anterior al seu matrimoni fruit de la seua relació amb Belén Esteban. Un bebé que va ser una sorpresa per al matrimoni, ja que no va ser buscat.

«Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare amb el meu Andrea de 22, el meu Julia de 18 i el meu xic de 14…», va dir llavors el destre. «Ho porte molt bé. Està lleig dir-ho, però soc un fora de sèrie, soc una màquina», va revelar anit a Bertín sobre la seua faceta com a pare d’un bebé als seus quasi 50 anys.

«Abans passava molt de temps fora per la meua professió: torejar, viatges, corregudes, i a més pretemporada, corrals de prova… Ara, que veus els bous darrere de la barrera, tens més temps per a la família, per als amics i per a tu mateix… Aquest xiquet ha sigut una sorpresa, però una benedicció de déu, estic molt content», va afegir.

Sobre el motiu pel qual han decidit no mostrar al seu fill públicament, Jesulín el té clar: «Cuide la privacitat d’ell i la dels altres. Cuide la seua privacitat i tinc comptes pendents amb aquesta casa…. El que sí que tinc molt clar és que defensaré aferrissadament la privacitat total i absoluta dels meus fills, dels quatre. No els perjudicaré passant cap línia. Tinc clar que he de respectar la voluntat dels meus fills i això ho defensaré aferrissadament».

Quan va ser preguntat per la relació amb la seua dona, el destre no va dubtar a lloar-la: «Tinc una cosa molt bona amb la meua dona, i és que tot ho parlem. Parlem el bo, el dolent, de les decisions que podem prendre, la qual cosa ens podem aconsellar… La meua dona i jo som carn i ungla, anem a una en totes les circumstàncies, ens ha anat bastant bé. Vaig per a 21 anys casat ja, Bertín», va explicar.

L’entrevista ha provocat un torrent de comentaris en les xarxes socials, amb el públic i els crítics analitzant cada detall de les confessions de Jesulín. Mentre alguns donen suport a la seua obertura i sinceritat, uns altres han criticat l’exposició de la seua vida privada. Malgrat les reaccions mixtes, l’entrevista ha demostrat ser una fita en la televisió espanyola, posant a “La meua casa és la teua” sota el focus d’atenció una vegada més”.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.