Jesulín de Ubrique genera controvèrsia, revelant secrets personals a ‘Mi Casa es la Tuya’

El famós torero Jesulín de Ubrique ha inaugurat com a convidat la nova temporada del popular programa de televisió espanyol «Mi casa es la tuya «, presentat per Bertín Osborne. No obstant això, l’entrevista ha fet més que entretindre, ha sorprés l’audiència i als mitjans de comunicació per igual a causa de les revelacions íntimes del torero.

L’entrevista s’ha convertit en la pitjor notícia per a Jesulín a causa de les reaccions mixtes que ha generat entre el públic i la premsa. El famós torero va revelar secrets personals que mai abans havia compartit en públic, causant gran renou i deixant a molts bocabadats.

Durant la xarrada entre el cantant i el torero, Jesulín va fer un repàs dels seus últims anys tant a nivell personal com professional. «Tinc 49 anys i per a torejar 10 o 15 corregudes estaria, físicament em trobe bé i un es motiva, però mire cap endarrere i tinc molt més a perdre que guanyar», va començar dient sobre el seu futur en les places de bous.

Encara que va reconéixer que ara viu molt més bolcat en la seua família: «Ara trac temps per a tot, soc una persona molt organitzada. Tinc les meues hores de descans, les meues hores per a la meua família i per a descansar. Hi ha temps per a tot, tot va en com tu et vulgues plantejar i organitzar la vida. Em coordine bé i tinc temps per a anar al cinema, a la platja, dormir la meua migdiada…».

A més, el de Ubrique també va revelar secrets sobre la seua relació amb la seua esposa, María José Campanario. Les anècdotes i detalls íntims que Jesulín va compartir sobre la seua vida conjugal han deixat una petjada indeleble en la ment dels espectadors.

Al juny de l’any passat va arribar al món el tercer fill de María José Campanario (43 anys) i Jesulín de Ubrique, que també té a Andrea Janeiro, una filla anterior al seu matrimoni fruit de la seua relació amb Belén Esteban. Un bebé que va ser una sorpresa per al matrimoni, ja que no va ser buscat.

«Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare amb el meu Andrea de 22, el meu Julia de 18 i el meu xic de 14…», va dir llavors el destre. «Ho porte molt bé. Està lleig dir-ho, però soc un fora de sèrie, soc una màquina», va revelar anit a Bertín sobre la seua faceta com a pare d’un bebé als seus quasi 50 anys.

«Abans passava molt de temps fora per la meua professió: torejar, viatges, corregudes, i a més pretemporada, corrals de prova… Ara, que veus els bous darrere de la barrera, tens més temps per a la família, per als amics i per a tu mateix… Aquest xiquet ha sigut una sorpresa, però una benedicció de déu, estic molt content», va afegir.

Sobre el motiu pel qual han decidit no mostrar al seu fill públicament, Jesulín el té clar: «Cuide la privacitat d’ell i la dels altres. Cuide la seua privacitat i tinc comptes pendents amb aquesta casa…. El que sí que tinc molt clar és que defensaré aferrissadament la privacitat total i absoluta dels meus fills, dels quatre. No els perjudicaré passant cap línia. Tinc clar que he de respectar la voluntat dels meus fills i això ho defensaré aferrissadament».

Quan va ser preguntat per la relació amb la seua dona, el destre no va dubtar a lloar-la: «Tinc una cosa molt bona amb la meua dona, i és que tot ho parlem. Parlem el bo, el dolent, de les decisions que podem prendre, la qual cosa ens podem aconsellar… La meua dona i jo som carn i ungla, anem a una en totes les circumstàncies, ens ha anat bastant bé. Vaig per a 21 anys casat ja, Bertín», va explicar.

L’entrevista ha provocat un torrent de comentaris en les xarxes socials, amb el públic i els crítics analitzant cada detall de les confessions de Jesulín. Mentre alguns donen suport a la seua obertura i sinceritat, uns altres han criticat l’exposició de la seua vida privada. Malgrat les reaccions mixtes, l’entrevista ha demostrat ser una fita en la televisió espanyola, posant a «La meua casa és la teua» sota el focus d’atenció una vegada més”.

Últimes notícies

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.

Mazzolari diu que només va saber pel telenotícies que s’havia convocat el Cecopi

La diputada de Carreteres Reme Mazzolari ha declarat que va saber de la convocatòria del Cecopi per les notícies i nega haver parlat aquell dia amb l’exalcaldessa de Chiva, amb qui només va intercanviar missatges i àudios per Whatsapp.

La inversió de 36 milions en Hinojosa reforça l’ocupació i la indústria sostenible a l’Alqueria d’Asnar

La planta Hinojosa Paper Alqueria, a l’Alqueria d’Asnar, rep una inversió de més de 36 milions per augmentar un 20 % la producció de paper reciclat, impulsar l’ocupació local i avançar en descarbonització, en un context en què la Generalitat defensa una menor pressió fiscal i menys burocràcia per atraure empreses.