Joaquín Prat i Patricia Pardo, destrossats davant la marxa d’Ana Rosa Quintana

 

Ana Rosa Quintana ha començat el seu matinal este dimarts amb una notícia desoladora per a tots els que l’envolten. Durant la setmana passada, la presentadora es va absentar en diverses ocasions al·legant que havia de fer “unes gestions”. No obstant això, ningú podia imaginar el vertader motiu de les seues eixides del plató de Telecinco.

“Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací, en ‘volandas’, durant 17 anys, que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç el més dur que m’ha passat en la vida, i potser el més important”, ha explicat Ana Rosa amb la mirada fixa en la cambra.

“M’han detectat un carcinoma en una mama. Afortunadament, està localitzat i no hi ha metàstasi”, ha tranquil·litzat la periodista per a, després, afegir que es tracta d’un fet que la mantindrà “allunyada dels seus companys”, que també són la seua “família“.

“Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes“. A més, la presentadora ha confirmat que continuarà treballant darrere de les cambres, ja que “això és un sot, una prova”.

 

Patricia Pardo molt emocionada

 

Entre llàgrimes, Pardo ha sigut l’encarregada de trencar el silenci que s’ha generat en plató. “Hola, bon dia a tots. M’estan punxant a mi, però són molts companys els que som ací hui fent costat a Ana en este moment. Has dit que eres conscient de tot l’amor que tens al teu voltant. Jo, sincerament, crec que no ho saps”, ha assegurat la comunicadora abans de rebre una calorosa abraçada de la seua cap, que ha advertit “que vindrà” per a ‘supervisar’ que tot vaja bé.

Joaquín Prat tampoc ha pogut ocultar el seu plor davant la complicada notícia, encara que ha intentat donar-li ànims a Quintana: “Tu estàs tranquil·la? Tu eres la que està més tranquil·la. Eres la veu més forta de la cadena, les baules més xicotetes ja estem greixats”. “Us manaré ‘missatguets‘ i us pute*** a tots”, ha comentat la conductora de ‘AR’, que no ha perdut el somriure i l’humor ni per un instant.

“Ella ens ha transmés el major valor i la major qualitat que té una persona, que és la perseverança. Ací seguirem, perseverants […] Els demane disculpes, perquè no som actors. Som persones i la volem de cor”, ha confessat Marró, abans de cedir la paraula als col·laboradors de la taula d’actualitat política, comandada per Ana Terradillos.

 

 

Les xarxes socials s’han bolcat d’ànims a la presentadora

 

Últimes notícies

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per presumptes agressions sexuals a dos pacients, després de la denúncia inicial d'una d'elles i la posterior localització d'una altra víctima.

Carlos Baño defén la seua innocència després de la seua detenció pel suposat frau dels bons consum a Alacant

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat econòmicament del suposat frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la nova superproducció d'Embullats, una adaptació en imatge real del conte de Rapunzel amb part del rodatge en Ciutat de la Llum.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.