Joaquín Prat i Patricia Pardo, destrossats davant la marxa d’Ana Rosa Quintana

 

Ana Rosa Quintana ha començat el seu matinal este dimarts amb una notícia desoladora per a tots els que l’envolten. Durant la setmana passada, la presentadora es va absentar en diverses ocasions al·legant que havia de fer “unes gestions”. No obstant això, ningú podia imaginar el vertader motiu de les seues eixides del plató de Telecinco.

“Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací, en ‘volandas’, durant 17 anys, que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç el més dur que m’ha passat en la vida, i potser el més important”, ha explicat Ana Rosa amb la mirada fixa en la cambra.

“M’han detectat un carcinoma en una mama. Afortunadament, està localitzat i no hi ha metàstasi”, ha tranquil·litzat la periodista per a, després, afegir que es tracta d’un fet que la mantindrà “allunyada dels seus companys”, que també són la seua “família“.

“Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes“. A més, la presentadora ha confirmat que continuarà treballant darrere de les cambres, ja que “això és un sot, una prova”.

 

Patricia Pardo molt emocionada

 

Entre llàgrimes, Pardo ha sigut l’encarregada de trencar el silenci que s’ha generat en plató. “Hola, bon dia a tots. M’estan punxant a mi, però són molts companys els que som ací hui fent costat a Ana en este moment. Has dit que eres conscient de tot l’amor que tens al teu voltant. Jo, sincerament, crec que no ho saps”, ha assegurat la comunicadora abans de rebre una calorosa abraçada de la seua cap, que ha advertit “que vindrà” per a ‘supervisar’ que tot vaja bé.

Joaquín Prat tampoc ha pogut ocultar el seu plor davant la complicada notícia, encara que ha intentat donar-li ànims a Quintana: “Tu estàs tranquil·la? Tu eres la que està més tranquil·la. Eres la veu més forta de la cadena, les baules més xicotetes ja estem greixats”. “Us manaré ‘missatguets‘ i us pute*** a tots”, ha comentat la conductora de ‘AR’, que no ha perdut el somriure i l’humor ni per un instant.

“Ella ens ha transmés el major valor i la major qualitat que té una persona, que és la perseverança. Ací seguirem, perseverants […] Els demane disculpes, perquè no som actors. Som persones i la volem de cor”, ha confessat Marró, abans de cedir la paraula als col·laboradors de la taula d’actualitat política, comandada per Ana Terradillos.

 

 

Les xarxes socials s’han bolcat d’ànims a la presentadora

 

Anuncios

Últimes notícies

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.