Joaquín Prat i Patricia Pardo, destrossats davant la marxa d’Ana Rosa Quintana

 

Ana Rosa Quintana ha començat el seu matinal este dimarts amb una notícia desoladora per a tots els que l’envolten. Durant la setmana passada, la presentadora es va absentar en diverses ocasions al·legant que havia de fer «unes gestions». No obstant això, ningú podia imaginar el vertader motiu de les seues eixides del plató de Telecinco.

«Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací, en ‘volandas’, durant 17 anys, que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç el més dur que m’ha passat en la vida, i potser el més important», ha explicat Ana Rosa amb la mirada fixa en la cambra.

«M’han detectat un carcinoma en una mama. Afortunadament, està localitzat i no hi ha metàstasi», ha tranquil·litzat la periodista per a, després, afegir que es tracta d’un fet que la mantindrà «allunyada dels seus companys», que també són la seua «família«.

«Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes«. A més, la presentadora ha confirmat que continuarà treballant darrere de les cambres, ja que «això és un sot, una prova».

 

Patricia Pardo molt emocionada

 

Entre llàgrimes, Pardo ha sigut l’encarregada de trencar el silenci que s’ha generat en plató. «Hola, bon dia a tots. M’estan punxant a mi, però són molts companys els que som ací hui fent costat a Ana en este moment. Has dit que eres conscient de tot l’amor que tens al teu voltant. Jo, sincerament, crec que no ho saps», ha assegurat la comunicadora abans de rebre una calorosa abraçada de la seua cap, que ha advertit «que vindrà» per a ‘supervisar’ que tot vaja bé.

Joaquín Prat tampoc ha pogut ocultar el seu plor davant la complicada notícia, encara que ha intentat donar-li ànims a Quintana: «Tu estàs tranquil·la? Tu eres la que està més tranquil·la. Eres la veu més forta de la cadena, les baules més xicotetes ja estem greixats». «Us manaré ‘missatguets‘ i us pute*** a tots», ha comentat la conductora de ‘AR’, que no ha perdut el somriure i l’humor ni per un instant.

«Ella ens ha transmés el major valor i la major qualitat que té una persona, que és la perseverança. Ací seguirem, perseverants […] Els demane disculpes, perquè no som actors. Som persones i la volem de cor», ha confessat Marró, abans de cedir la paraula als col·laboradors de la taula d’actualitat política, comandada per Ana Terradillos.

 

 

Les xarxes socials s’han bolcat d’ànims a la presentadora

 

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.