Joaquín Prat i Patricia Pardo, destrossats davant la marxa d’Ana Rosa Quintana

 

Ana Rosa Quintana ha començat el seu matinal este dimarts amb una notícia desoladora per a tots els que l’envolten. Durant la setmana passada, la presentadora es va absentar en diverses ocasions al·legant que havia de fer “unes gestions”. No obstant això, ningú podia imaginar el vertader motiu de les seues eixides del plató de Telecinco.

“Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací, en ‘volandas’, durant 17 anys, que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç el més dur que m’ha passat en la vida, i potser el més important”, ha explicat Ana Rosa amb la mirada fixa en la cambra.

“M’han detectat un carcinoma en una mama. Afortunadament, està localitzat i no hi ha metàstasi”, ha tranquil·litzat la periodista per a, després, afegir que es tracta d’un fet que la mantindrà “allunyada dels seus companys”, que també són la seua “família“.

“Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes“. A més, la presentadora ha confirmat que continuarà treballant darrere de les cambres, ja que “això és un sot, una prova”.

 

Patricia Pardo molt emocionada

 

Entre llàgrimes, Pardo ha sigut l’encarregada de trencar el silenci que s’ha generat en plató. “Hola, bon dia a tots. M’estan punxant a mi, però són molts companys els que som ací hui fent costat a Ana en este moment. Has dit que eres conscient de tot l’amor que tens al teu voltant. Jo, sincerament, crec que no ho saps”, ha assegurat la comunicadora abans de rebre una calorosa abraçada de la seua cap, que ha advertit “que vindrà” per a ‘supervisar’ que tot vaja bé.

Joaquín Prat tampoc ha pogut ocultar el seu plor davant la complicada notícia, encara que ha intentat donar-li ànims a Quintana: “Tu estàs tranquil·la? Tu eres la que està més tranquil·la. Eres la veu més forta de la cadena, les baules més xicotetes ja estem greixats”. “Us manaré ‘missatguets‘ i us pute*** a tots”, ha comentat la conductora de ‘AR’, que no ha perdut el somriure i l’humor ni per un instant.

“Ella ens ha transmés el major valor i la major qualitat que té una persona, que és la perseverança. Ací seguirem, perseverants […] Els demane disculpes, perquè no som actors. Som persones i la volem de cor”, ha confessat Marró, abans de cedir la paraula als col·laboradors de la taula d’actualitat política, comandada per Ana Terradillos.

 

 

Les xarxes socials s’han bolcat d’ànims a la presentadora

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.