Joaquín Prat i Patricia Pardo, destrossats davant la marxa d’Ana Rosa Quintana

 

Ana Rosa Quintana ha començat el seu matinal este dimarts amb una notícia desoladora per a tots els que l’envolten. Durant la setmana passada, la presentadora es va absentar en diverses ocasions al·legant que havia de fer «unes gestions». No obstant això, ningú podia imaginar el vertader motiu de les seues eixides del plató de Telecinco.

«Estic tan agraïda a tots els que ens heu portat ací, en ‘volandas’, durant 17 anys, que crec que he de compartir amb tots els que m’heu fet tan feliç el més dur que m’ha passat en la vida, i potser el més important», ha explicat Ana Rosa amb la mirada fixa en la cambra.

«M’han detectat un carcinoma en una mama. Afortunadament, està localitzat i no hi ha metàstasi», ha tranquil·litzat la periodista per a, després, afegir que es tracta d’un fet que la mantindrà «allunyada dels seus companys», que també són la seua «família«.

«Sé que em curaré i que m’espera un camí complicat, com coneixen moltes dones valentes«. A més, la presentadora ha confirmat que continuarà treballant darrere de les cambres, ja que «això és un sot, una prova».

 

Patricia Pardo molt emocionada

 

Entre llàgrimes, Pardo ha sigut l’encarregada de trencar el silenci que s’ha generat en plató. «Hola, bon dia a tots. M’estan punxant a mi, però són molts companys els que som ací hui fent costat a Ana en este moment. Has dit que eres conscient de tot l’amor que tens al teu voltant. Jo, sincerament, crec que no ho saps», ha assegurat la comunicadora abans de rebre una calorosa abraçada de la seua cap, que ha advertit «que vindrà» per a ‘supervisar’ que tot vaja bé.

Joaquín Prat tampoc ha pogut ocultar el seu plor davant la complicada notícia, encara que ha intentat donar-li ànims a Quintana: «Tu estàs tranquil·la? Tu eres la que està més tranquil·la. Eres la veu més forta de la cadena, les baules més xicotetes ja estem greixats». «Us manaré ‘missatguets‘ i us pute*** a tots», ha comentat la conductora de ‘AR’, que no ha perdut el somriure i l’humor ni per un instant.

«Ella ens ha transmés el major valor i la major qualitat que té una persona, que és la perseverança. Ací seguirem, perseverants […] Els demane disculpes, perquè no som actors. Som persones i la volem de cor», ha confessat Marró, abans de cedir la paraula als col·laboradors de la taula d’actualitat política, comandada per Ana Terradillos.

 

 

Les xarxes socials s’han bolcat d’ànims a la presentadora

 

Últimes notícies

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.