Telecinco dona un ultimàtum a Jordi González: Haurà d’acceptar per a continuar treballant

 

En televisió no hi ha res per sempre i quan tothom creu que hi ha un format i fins i tot un presentador molt instaurat, pot vindre una ona i tirar-ho tot pel sòl. L’exemple el trobem en Telecinco i que a pesar que les audiències de ‘Supervivientes‘ els són molt favorables, han decidit fer un pas més i tocar una tecla que si els funciona, pot fer pujar molt més el seguiment del ‘reality’. No obstant això, si es trontolla el castell de naips, es pot esfondrar.

Antena 3 és molt conscient de les fortaleses que té la cadena rival amb els ‘realitys’ i per això, volen entrar en el joc amb un dels pocs formats que els funciona amb una certa audiència. Dilluns que ve Atresmedia estrenarà la segona edició de ‘Mask singer‘, el programa de famosos que demostren les seues habilitats com a cantants, escudats en disfresses que preserven la seua identitat fins que els investigadors els destapen en ser expulsats o bé, quan s’acaben proclamant guanyadors de la temporada.

Davant això, Telecinco solament tenia per a la nit dels dilluns un especial de ‘Supervivientes: Última hora‘ i que acabava no més tard de les dotze, deixant passe a un resum diari del mateix concurs i que ja acabava d’ocupar la franja nocturna. Abans, ací s’emetia la sèrie ‘Les senyores del (h)ampa’ però ho van retirar al no complir amb les expectatives de la cadena. Ara, amb l’estrena de ‘Mask singer’ Telecinco ha hagut de fer un últim gir i que han revelat durant la gala de hui de ‘Supervivientes’.

El debat de ‘Supervivientes: Connexión Honduras‘ i que presenta Jordi González desapareixerà de la nit dels diumenges i saltarà als dilluns per a competir contra el programa de les disfresses. D’esta manera, Telecinco intentarà provar sort amb el cinema en l’última nit de la setmana i deixant l’espai de González per a inaugurar els prevalga estafes setmanals. Amb això, Telecinco torna a reptar al presentador català i ho obliguen a acceptar el repte de guanyar a la competència per a continuar demostrant que es troba en plena forma i que té les forces i les ganes suficients per a consolidar l’emissió del seu programa.

Fins al moment no sabem com reaccionarà Jordi González davant este canvi d’última hora i que ha programat la seua cadena sense massa marge perquè la cadena rival no puga tornar a girar la graella i desmuntar el pla que tenen establit. La veritat és que en cap moment Mediaset ha confirmat que este canvi del debat es farà cada setmana i potser solament serà en esta ocasió per a intentar rebaixar la nova aposta d’Antena 3.

 

El presentador no està passant pel seu millor moment

 

Este canvi en els plans de Jordi González arriben en el seu pitjor moment, perquè ell mateix va confirmar fa uns dies en una entrevista que va donar a la televisió autonòmica catalana que la pandèmia havia sigut terrorífica per a la seua persona i que havia tocat fons, fins i tot arribant a verbalitzar-ho com una depressió.

El presentador va contar que tenia invertida en borsa més de la meitat dels seus estalvis i amb la caiguda de l’activitat econòmica va perdre tots estos diners sense tindre l’opció de poder recuperar la seua fortuna. Això se suma al fet que González fa molt de temps que no vol continuar treballant en televisió pitjor sap que ha de continuar aprofitant-ho fins al final. No obstant això, assegura que està encantat de treballar en Mediaset i que la cadena li respecta molt les seues condicions, deslliurant-ho del treball durant diversos mesos de l’any i permetent-li així gaudir de la casa que té a Miami.

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.