Telecinco dona un ultimàtum a Jordi González: Haurà d’acceptar per a continuar treballant

 

En televisió no hi ha res per sempre i quan tothom creu que hi ha un format i fins i tot un presentador molt instaurat, pot vindre una ona i tirar-ho tot pel sòl. L’exemple el trobem en Telecinco i que a pesar que les audiències de ‘Supervivientes‘ els són molt favorables, han decidit fer un pas més i tocar una tecla que si els funciona, pot fer pujar molt més el seguiment del ‘reality’. No obstant això, si es trontolla el castell de naips, es pot esfondrar.

Antena 3 és molt conscient de les fortaleses que té la cadena rival amb els ‘realitys’ i per això, volen entrar en el joc amb un dels pocs formats que els funciona amb una certa audiència. Dilluns que ve Atresmedia estrenarà la segona edició de ‘Mask singer‘, el programa de famosos que demostren les seues habilitats com a cantants, escudats en disfresses que preserven la seua identitat fins que els investigadors els destapen en ser expulsats o bé, quan s’acaben proclamant guanyadors de la temporada.

Davant això, Telecinco solament tenia per a la nit dels dilluns un especial de ‘Supervivientes: Última hora‘ i que acabava no més tard de les dotze, deixant passe a un resum diari del mateix concurs i que ja acabava d’ocupar la franja nocturna. Abans, ací s’emetia la sèrie ‘Les senyores del (h)ampa’ però ho van retirar al no complir amb les expectatives de la cadena. Ara, amb l’estrena de ‘Mask singer’ Telecinco ha hagut de fer un últim gir i que han revelat durant la gala de hui de ‘Supervivientes’.

El debat de ‘Supervivientes: Connexión Honduras‘ i que presenta Jordi González desapareixerà de la nit dels diumenges i saltarà als dilluns per a competir contra el programa de les disfresses. D’esta manera, Telecinco intentarà provar sort amb el cinema en l’última nit de la setmana i deixant l’espai de González per a inaugurar els prevalga estafes setmanals. Amb això, Telecinco torna a reptar al presentador català i ho obliguen a acceptar el repte de guanyar a la competència per a continuar demostrant que es troba en plena forma i que té les forces i les ganes suficients per a consolidar l’emissió del seu programa.

Fins al moment no sabem com reaccionarà Jordi González davant este canvi d’última hora i que ha programat la seua cadena sense massa marge perquè la cadena rival no puga tornar a girar la graella i desmuntar el pla que tenen establit. La veritat és que en cap moment Mediaset ha confirmat que este canvi del debat es farà cada setmana i potser solament serà en esta ocasió per a intentar rebaixar la nova aposta d’Antena 3.

 

El presentador no està passant pel seu millor moment

 

Este canvi en els plans de Jordi González arriben en el seu pitjor moment, perquè ell mateix va confirmar fa uns dies en una entrevista que va donar a la televisió autonòmica catalana que la pandèmia havia sigut terrorífica per a la seua persona i que havia tocat fons, fins i tot arribant a verbalitzar-ho com una depressió.

El presentador va contar que tenia invertida en borsa més de la meitat dels seus estalvis i amb la caiguda de l’activitat econòmica va perdre tots estos diners sense tindre l’opció de poder recuperar la seua fortuna. Això se suma al fet que González fa molt de temps que no vol continuar treballant en televisió pitjor sap que ha de continuar aprofitant-ho fins al final. No obstant això, assegura que està encantat de treballar en Mediaset i que la cadena li respecta molt les seues condicions, deslliurant-ho del treball durant diversos mesos de l’any i permetent-li així gaudir de la casa que té a Miami.

Últimes notícies

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.