Telecinco dona un ultimàtum a Jordi González: Haurà d’acceptar per a continuar treballant

 

En televisió no hi ha res per sempre i quan tothom creu que hi ha un format i fins i tot un presentador molt instaurat, pot vindre una ona i tirar-ho tot pel sòl. L’exemple el trobem en Telecinco i que a pesar que les audiències de ‘Supervivientes‘ els són molt favorables, han decidit fer un pas més i tocar una tecla que si els funciona, pot fer pujar molt més el seguiment del ‘reality’. No obstant això, si es trontolla el castell de naips, es pot esfondrar.

Antena 3 és molt conscient de les fortaleses que té la cadena rival amb els ‘realitys’ i per això, volen entrar en el joc amb un dels pocs formats que els funciona amb una certa audiència. Dilluns que ve Atresmedia estrenarà la segona edició de ‘Mask singer‘, el programa de famosos que demostren les seues habilitats com a cantants, escudats en disfresses que preserven la seua identitat fins que els investigadors els destapen en ser expulsats o bé, quan s’acaben proclamant guanyadors de la temporada.

Davant això, Telecinco solament tenia per a la nit dels dilluns un especial de ‘Supervivientes: Última hora‘ i que acabava no més tard de les dotze, deixant passe a un resum diari del mateix concurs i que ja acabava d’ocupar la franja nocturna. Abans, ací s’emetia la sèrie ‘Les senyores del (h)ampa’ però ho van retirar al no complir amb les expectatives de la cadena. Ara, amb l’estrena de ‘Mask singer’ Telecinco ha hagut de fer un últim gir i que han revelat durant la gala de hui de ‘Supervivientes’.

El debat de ‘Supervivientes: Connexión Honduras‘ i que presenta Jordi González desapareixerà de la nit dels diumenges i saltarà als dilluns per a competir contra el programa de les disfresses. D’esta manera, Telecinco intentarà provar sort amb el cinema en l’última nit de la setmana i deixant l’espai de González per a inaugurar els prevalga estafes setmanals. Amb això, Telecinco torna a reptar al presentador català i ho obliguen a acceptar el repte de guanyar a la competència per a continuar demostrant que es troba en plena forma i que té les forces i les ganes suficients per a consolidar l’emissió del seu programa.

Fins al moment no sabem com reaccionarà Jordi González davant este canvi d’última hora i que ha programat la seua cadena sense massa marge perquè la cadena rival no puga tornar a girar la graella i desmuntar el pla que tenen establit. La veritat és que en cap moment Mediaset ha confirmat que este canvi del debat es farà cada setmana i potser solament serà en esta ocasió per a intentar rebaixar la nova aposta d’Antena 3.

 

El presentador no està passant pel seu millor moment

 

Este canvi en els plans de Jordi González arriben en el seu pitjor moment, perquè ell mateix va confirmar fa uns dies en una entrevista que va donar a la televisió autonòmica catalana que la pandèmia havia sigut terrorífica per a la seua persona i que havia tocat fons, fins i tot arribant a verbalitzar-ho com una depressió.

El presentador va contar que tenia invertida en borsa més de la meitat dels seus estalvis i amb la caiguda de l’activitat econòmica va perdre tots estos diners sense tindre l’opció de poder recuperar la seua fortuna. Això se suma al fet que González fa molt de temps que no vol continuar treballant en televisió pitjor sap que ha de continuar aprofitant-ho fins al final. No obstant això, assegura que està encantat de treballar en Mediaset i que la cadena li respecta molt les seues condicions, deslliurant-ho del treball durant diversos mesos de l’any i permetent-li així gaudir de la casa que té a Miami.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.