7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Telecinco dona un ultimàtum a Jordi González: Haurà d’acceptar per a continuar treballant

 

En televisió no hi ha res per sempre i quan tothom creu que hi ha un format i fins i tot un presentador molt instaurat, pot vindre una ona i tirar-ho tot pel sòl. L’exemple el trobem en Telecinco i que a pesar que les audiències de ‘Supervivientes‘ els són molt favorables, han decidit fer un pas més i tocar una tecla que si els funciona, pot fer pujar molt més el seguiment del ‘reality’. No obstant això, si es trontolla el castell de naips, es pot esfondrar.

Antena 3 és molt conscient de les fortaleses que té la cadena rival amb els ‘realitys’ i per això, volen entrar en el joc amb un dels pocs formats que els funciona amb una certa audiència. Dilluns que ve Atresmedia estrenarà la segona edició de ‘Mask singer‘, el programa de famosos que demostren les seues habilitats com a cantants, escudats en disfresses que preserven la seua identitat fins que els investigadors els destapen en ser expulsats o bé, quan s’acaben proclamant guanyadors de la temporada.

Davant això, Telecinco solament tenia per a la nit dels dilluns un especial de ‘Supervivientes: Última hora‘ i que acabava no més tard de les dotze, deixant passe a un resum diari del mateix concurs i que ja acabava d’ocupar la franja nocturna. Abans, ací s’emetia la sèrie ‘Les senyores del (h)ampa’ però ho van retirar al no complir amb les expectatives de la cadena. Ara, amb l’estrena de ‘Mask singer’ Telecinco ha hagut de fer un últim gir i que han revelat durant la gala de hui de ‘Supervivientes’.

El debat de ‘Supervivientes: Connexión Honduras‘ i que presenta Jordi González desapareixerà de la nit dels diumenges i saltarà als dilluns per a competir contra el programa de les disfresses. D’esta manera, Telecinco intentarà provar sort amb el cinema en l’última nit de la setmana i deixant l’espai de González per a inaugurar els prevalga estafes setmanals. Amb això, Telecinco torna a reptar al presentador català i ho obliguen a acceptar el repte de guanyar a la competència per a continuar demostrant que es troba en plena forma i que té les forces i les ganes suficients per a consolidar l’emissió del seu programa.

Fins al moment no sabem com reaccionarà Jordi González davant este canvi d’última hora i que ha programat la seua cadena sense massa marge perquè la cadena rival no puga tornar a girar la graella i desmuntar el pla que tenen establit. La veritat és que en cap moment Mediaset ha confirmat que este canvi del debat es farà cada setmana i potser solament serà en esta ocasió per a intentar rebaixar la nova aposta d’Antena 3.

 

El presentador no està passant pel seu millor moment

 

Este canvi en els plans de Jordi González arriben en el seu pitjor moment, perquè ell mateix va confirmar fa uns dies en una entrevista que va donar a la televisió autonòmica catalana que la pandèmia havia sigut terrorífica per a la seua persona i que havia tocat fons, fins i tot arribant a verbalitzar-ho com una depressió.

El presentador va contar que tenia invertida en borsa més de la meitat dels seus estalvis i amb la caiguda de l’activitat econòmica va perdre tots estos diners sense tindre l’opció de poder recuperar la seua fortuna. Això se suma al fet que González fa molt de temps que no vol continuar treballant en televisió pitjor sap que ha de continuar aprofitant-ho fins al final. No obstant això, assegura que està encantat de treballar en Mediaset i que la cadena li respecta molt les seues condicions, deslliurant-ho del treball durant diversos mesos de l’any i permetent-li així gaudir de la casa que té a Miami.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.