Telecinco dona un ultimàtum a Jordi González: Haurà d’acceptar per a continuar treballant

 

En televisió no hi ha res per sempre i quan tothom creu que hi ha un format i fins i tot un presentador molt instaurat, pot vindre una ona i tirar-ho tot pel sòl. L’exemple el trobem en Telecinco i que a pesar que les audiències de ‘Supervivientes‘ els són molt favorables, han decidit fer un pas més i tocar una tecla que si els funciona, pot fer pujar molt més el seguiment del ‘reality’. No obstant això, si es trontolla el castell de naips, es pot esfondrar.

Antena 3 és molt conscient de les fortaleses que té la cadena rival amb els ‘realitys’ i per això, volen entrar en el joc amb un dels pocs formats que els funciona amb una certa audiència. Dilluns que ve Atresmedia estrenarà la segona edició de ‘Mask singer‘, el programa de famosos que demostren les seues habilitats com a cantants, escudats en disfresses que preserven la seua identitat fins que els investigadors els destapen en ser expulsats o bé, quan s’acaben proclamant guanyadors de la temporada.

Davant això, Telecinco solament tenia per a la nit dels dilluns un especial de ‘Supervivientes: Última hora‘ i que acabava no més tard de les dotze, deixant passe a un resum diari del mateix concurs i que ja acabava d’ocupar la franja nocturna. Abans, ací s’emetia la sèrie ‘Les senyores del (h)ampa’ però ho van retirar al no complir amb les expectatives de la cadena. Ara, amb l’estrena de ‘Mask singer’ Telecinco ha hagut de fer un últim gir i que han revelat durant la gala de hui de ‘Supervivientes’.

El debat de ‘Supervivientes: Connexión Honduras‘ i que presenta Jordi González desapareixerà de la nit dels diumenges i saltarà als dilluns per a competir contra el programa de les disfresses. D’esta manera, Telecinco intentarà provar sort amb el cinema en l’última nit de la setmana i deixant l’espai de González per a inaugurar els prevalga estafes setmanals. Amb això, Telecinco torna a reptar al presentador català i ho obliguen a acceptar el repte de guanyar a la competència per a continuar demostrant que es troba en plena forma i que té les forces i les ganes suficients per a consolidar l’emissió del seu programa.

Fins al moment no sabem com reaccionarà Jordi González davant este canvi d’última hora i que ha programat la seua cadena sense massa marge perquè la cadena rival no puga tornar a girar la graella i desmuntar el pla que tenen establit. La veritat és que en cap moment Mediaset ha confirmat que este canvi del debat es farà cada setmana i potser solament serà en esta ocasió per a intentar rebaixar la nova aposta d’Antena 3.

 

El presentador no està passant pel seu millor moment

 

Este canvi en els plans de Jordi González arriben en el seu pitjor moment, perquè ell mateix va confirmar fa uns dies en una entrevista que va donar a la televisió autonòmica catalana que la pandèmia havia sigut terrorífica per a la seua persona i que havia tocat fons, fins i tot arribant a verbalitzar-ho com una depressió.

El presentador va contar que tenia invertida en borsa més de la meitat dels seus estalvis i amb la caiguda de l’activitat econòmica va perdre tots estos diners sense tindre l’opció de poder recuperar la seua fortuna. Això se suma al fet que González fa molt de temps que no vol continuar treballant en televisió pitjor sap que ha de continuar aprofitant-ho fins al final. No obstant això, assegura que està encantat de treballar en Mediaset i que la cadena li respecta molt les seues condicions, deslliurant-ho del treball durant diversos mesos de l’any i permetent-li així gaudir de la casa que té a Miami.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.