Jorge Javier solta una bomba sobre la separació d’Antonio David i Olga

 

‘El programa de Ana Rosa’ ha llegit un comunicat de Marta Riesco, jutjada com a ‘culpable‘ de la separació entre Antonio David Flores i Olga Moreno. En ell ha exposat la seua trajectòria com a periodista i ha posat en valor la seua professionalitat enfront de tota mena d’especulacions.

Després d’això, la reportera ha entrat en directe sense arribar a confirmar ni desmentir la suposada relació que podria mantindre amb l’ex guàrdia civil.

Hores després del comunicat Jorge Javier Vázquez advertia res més arrancar ‘Sálvame’: «La informació que tinc no té absolutament res a veure amb el que s’ha comptat en cap programa, en cap. Inclòs este». I és que creu que per primera vegada algú «s’ha avançat» a l’ex guàrdia civil: «És tan brillant la història… que ni us passaria pel cap».

«De les teories que s’han remenat, cap és la vertadera», començava a dir el presentador del programa: «Antonio David mai va voler que esta notícia isquera o almenys pretenia marcar els temps, però se li van avançar». Això si, matisava que ningú li ha traït ni li ha fet «cap jugada».

No pot revelar com es coneix la notícia, però sí que aportava una dada i és que va cridar l’atenció que Ana Rosa Quintana, que sol ser «molt cauta» amb esta mena de notícies, la va confirmar el mateix dia en què es va publicar en la portada de ‘Lecturas’. «Per què Ana Rosa Quintana va confirmar amb tanta força la notícia de la separació?, perquè li ho va confirmar Marta Riesco», assegurava el presentador.

 

Després de donar esta informació, Jorge Javier va demanar respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge

 

No obstant això, el presentador ha assenyalat a Ana Rosa com a responsable de la filtració sobre la separació. «Hi ha una persona que normalment no es banya en estos temes, que afirma que això de la separació és cert. Sorprén l’afirmació en ella perquè esta persona sol ser molt cauta. Esta persona és Ana Rosa Quintana», ha assegurat Jorge Javier Vázquez.

Després de donar esta informació, Jorge Javier ha demanat respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge. «Ella no ha passat mai informació, no ha traït a Antonio David, ella únicament s’ha limitat a confirmar-ho», ha declarat.

 

La teoria de Belén Esteban

 

Minuts abans, la col·laboradora de ‘Salva’m’ elaborava la seua pròpia teoria respecte a la situació d’Antonio David Flores i Olga Moreno: «Està jugant amb este programa, amb tots els de la tele i amb tota Espanya».

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.