Jorge Javier solta una bomba sobre la separació d’Antonio David i Olga

 

‘El programa de Ana Rosa’ ha llegit un comunicat de Marta Riesco, jutjada com a ‘culpable‘ de la separació entre Antonio David Flores i Olga Moreno. En ell ha exposat la seua trajectòria com a periodista i ha posat en valor la seua professionalitat enfront de tota mena d’especulacions.

Després d’això, la reportera ha entrat en directe sense arribar a confirmar ni desmentir la suposada relació que podria mantindre amb l’ex guàrdia civil.

Hores després del comunicat Jorge Javier Vázquez advertia res més arrancar ‘Sálvame’: «La informació que tinc no té absolutament res a veure amb el que s’ha comptat en cap programa, en cap. Inclòs este». I és que creu que per primera vegada algú «s’ha avançat» a l’ex guàrdia civil: «És tan brillant la història… que ni us passaria pel cap».

«De les teories que s’han remenat, cap és la vertadera», començava a dir el presentador del programa: «Antonio David mai va voler que esta notícia isquera o almenys pretenia marcar els temps, però se li van avançar». Això si, matisava que ningú li ha traït ni li ha fet «cap jugada».

No pot revelar com es coneix la notícia, però sí que aportava una dada i és que va cridar l’atenció que Ana Rosa Quintana, que sol ser «molt cauta» amb esta mena de notícies, la va confirmar el mateix dia en què es va publicar en la portada de ‘Lecturas’. «Per què Ana Rosa Quintana va confirmar amb tanta força la notícia de la separació?, perquè li ho va confirmar Marta Riesco», assegurava el presentador.

 

Després de donar esta informació, Jorge Javier va demanar respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge

 

No obstant això, el presentador ha assenyalat a Ana Rosa com a responsable de la filtració sobre la separació. «Hi ha una persona que normalment no es banya en estos temes, que afirma que això de la separació és cert. Sorprén l’afirmació en ella perquè esta persona sol ser molt cauta. Esta persona és Ana Rosa Quintana», ha assegurat Jorge Javier Vázquez.

Després de donar esta informació, Jorge Javier ha demanat respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge. «Ella no ha passat mai informació, no ha traït a Antonio David, ella únicament s’ha limitat a confirmar-ho», ha declarat.

 

La teoria de Belén Esteban

 

Minuts abans, la col·laboradora de ‘Salva’m’ elaborava la seua pròpia teoria respecte a la situació d’Antonio David Flores i Olga Moreno: «Està jugant amb este programa, amb tots els de la tele i amb tota Espanya».

Últimes notícies

Martín Anselmi agafa el timó de l’Elx per a la pròxima temporada

L’argentí Martín Anselmi ha signat per una temporada amb l’Elx, amb opció a un curs extra si complix objectius, després de l’eixida d’Eder Sarabia.

Detingut a Elx per robar a un veí peces de Lego de col·leccionista valorades en 10.000 euros

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 31 anys acusat de robar en una vivenda de Torrellano nombroses peces de Lego i daltres marques, valorades en més de 10.000 euros, que posteriorment venia en botigues de segona mà.

Alvaro Cárdenas es consolida com a cervell del Valencia Basket en uns playoff inesperats

El base granadí Álvaro Cárdenas, que havia arribat al Valencia Basket només per ajudar en els entrenaments, s’ha convertit en una peça clau en els playoff de la Lliga Endesa i ja s’ha guanyat el Roig Arena amb la seua actitud i rendiment.

L’Asisa Joventut es juga la vida davant un València Basket que busca la final per la via ràpida

L’Asisa Joventut necessita guanyar este diumenge al Pavelló Olímpic per evitar l’eliminació contra un València Basket que arribarà amb 2-0 i l’opció de tancar la sèrie i passar a la final de la Lliga Endesa.

Diversos vehicles cremats en l’incendi d’un garatge esta matinada a Xixona

Un incendi en un garatge amb 51 vehicles aparcats a Xixona ha cremat diversos cotxes esta matinada. No s’han registrat ferits i els bombers han donat per finalitzada la intervenció cap a les 7.30 hores.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.