Jorge Javier solta una bomba sobre la separació d’Antonio David i Olga

 

‘El programa de Ana Rosa’ ha llegit un comunicat de Marta Riesco, jutjada com a ‘culpable‘ de la separació entre Antonio David Flores i Olga Moreno. En ell ha exposat la seua trajectòria com a periodista i ha posat en valor la seua professionalitat enfront de tota mena d’especulacions.

Després d’això, la reportera ha entrat en directe sense arribar a confirmar ni desmentir la suposada relació que podria mantindre amb l’ex guàrdia civil.

Hores després del comunicat Jorge Javier Vázquez advertia res més arrancar ‘Sálvame’: «La informació que tinc no té absolutament res a veure amb el que s’ha comptat en cap programa, en cap. Inclòs este». I és que creu que per primera vegada algú «s’ha avançat» a l’ex guàrdia civil: «És tan brillant la història… que ni us passaria pel cap».

«De les teories que s’han remenat, cap és la vertadera», començava a dir el presentador del programa: «Antonio David mai va voler que esta notícia isquera o almenys pretenia marcar els temps, però se li van avançar». Això si, matisava que ningú li ha traït ni li ha fet «cap jugada».

No pot revelar com es coneix la notícia, però sí que aportava una dada i és que va cridar l’atenció que Ana Rosa Quintana, que sol ser «molt cauta» amb esta mena de notícies, la va confirmar el mateix dia en què es va publicar en la portada de ‘Lecturas’. «Per què Ana Rosa Quintana va confirmar amb tanta força la notícia de la separació?, perquè li ho va confirmar Marta Riesco», assegurava el presentador.

 

Després de donar esta informació, Jorge Javier va demanar respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge

 

No obstant això, el presentador ha assenyalat a Ana Rosa com a responsable de la filtració sobre la separació. «Hi ha una persona que normalment no es banya en estos temes, que afirma que això de la separació és cert. Sorprén l’afirmació en ella perquè esta persona sol ser molt cauta. Esta persona és Ana Rosa Quintana», ha assegurat Jorge Javier Vázquez.

Després de donar esta informació, Jorge Javier ha demanat respecte i privacitat per a la reportera, al·legant el seu dret a mantindre’s al marge. «Ella no ha passat mai informació, no ha traït a Antonio David, ella únicament s’ha limitat a confirmar-ho», ha declarat.

 

La teoria de Belén Esteban

 

Minuts abans, la col·laboradora de ‘Salva’m’ elaborava la seua pròpia teoria respecte a la situació d’Antonio David Flores i Olga Moreno: «Està jugant amb este programa, amb tots els de la tele i amb tota Espanya».

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.