Jorge Javier se sincera sobre el seu ex Paco: «Forma part de la família»

Jorge Javier parla sense embuts de la seva vida sexual

Jorge Javier parla sense pèls en la llengua de la seua vida sexual | TELECINCO

 

Des que Jorge Javier Vázquez tornara a la vida pública després del seu ictus, el presentador s’està mostrant d’allò més sincer i obert en qualsevol tema que es tracte o del que se li pregunte, desvelant aspectes amagats fins ara de la seua vida personal i professional.

 

En la seua última aparició pública, amb motiu de la presentació d’una marca de llenceria en el barri de Chueca, va ser preguntat pels periodistes sobre sexe (no debades, el presentador confessava en el seu blog que feia temps que no el practicava) i de la seua relació amb el seu ex Paco, amb qui s’havia rumorejat que podria estar a punt de reconciliar-se.

 

El presentador parla obertament de la seua vida íntima

Jorge Javier, sense cap classe de pudor a comentar els aspectes més íntims de la seua vida personal, comentava als periodistes: «Sexe no en tinc des de l’ictus. Estic començant a enfilar-me per les parets. Fa dos mesos i mig que no tinc relacions. Passió o amor? La passió dura tres quarts d’hora, en les parelles la passió desapareix i és una de les coses que s’ha d’acceptar. Quan se’n va, comença una altra relació més profunda i que pot durar més en el temps».

 

De la seua exparella Paco, amb qui va estar unit quasi una dècada, també n’ha volgut parlar: «Res de relacions. Paco s’està quedant en ma casa per a donar-me un colp de mà però no hem parlat de reconciliar-nos ni res, som molt britànics. Per què hem de parlar si acabarem discutint?».

 

Paco ha estat molt pendent de Jorge Javier

Paco ha estat molt pendent de Jorge Javier | València Diari

 

Així, desmentint totalment que li estiga passant pel cap tornar amb el seu ex, declarava que, a pesar de tot, Paco forma part de la seua vida: «Paco ja forma part de la meua família. No sé com serà d’ací a un temps, però ell és ja de la meua família. És un dels hòmens de la meua vida, però tinc 50 anys i com més n’hi haja, millor».

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.

Una foradada per la pluja en l’A-7 a Rafelbunyol provoca retencions de fins a 7 km

La solsida del ferm va obligar a tancar el carril dret i el central i només se circula per l'esquerre en sentit Alacant. La DGT treballa en una solució definitiva.

Sarabia defén a Rafa Mir: tranquil i decidit a demostrar la seua innocència

Eder Sarabia assegura que Rafa Mir està seré i decidit a defendre la seua innocència després de la petició fiscal de 10 anys i sis mesos. El tècnic afirma que les seues alineacions es basaran en el rendiment i defén al davanter davant les acusacions de racisme.

Marcelino ajorna la seua renovació amb el Vila-real fins a final de temporada

El tècnic va assenyalar que compartix la postura del club i preferix esperar a juny per a tractar la seua continuïtat. Va rebutjar la rumorologia i va demanar centrar-se en l'Elx i en la Champions.