Anuncios

Jorge Javier Vázquez apunta a Albert com a guanyador de ‘Supervivientes’

Jorge Javier Vázquez ha revelat el seu preferit

Jorge Javier Vázquez ha revelat el seu preferit | TELECINCO

 

Jorge Javier Vázquez es banyava el dissabte passat en ‘Sábado Deluxe’ i donava la seua opinió sobre qui creia que podria ser el possible guanyador de ‘Supervivientes’.

 

Anuncios

Tot i que encara queda temps per a la final del ‘reality’, a estes altures, la majoria d’espectadors ja tenen el seu concursant predilecte en el cap com a possible guanyador, i el presentador del ‘reality’ no és una excepció. I és per això que ell també es va decidir a expressar la seua opinió sobre la persona que creu que té totes les qualitats per a alçar-se amb el premi guanyador.

 

Per ara, «ningú es mereix guanyar»

«Parlant de supervivència, ara mateix cap es mereix guanyar (…). S’ho han de treballar moltíssim més encara, perquè com a supervivents cap d’ells es mereix guanyar. Encara no hi ha un concursant que digues ‘Ostres!’, però crec que Albert apunta maneres».

 

Al plató  de 'Sábado Deluxe' s'ha parlat dels possibles guanyadors

En el plató de ‘Sábado Deluxe’ s’ha parlat dels possibles guanyadors | TELECINCO

 

D’eixa manera es referia el presentador al deportista d’esta edició, Albert, que és atleta de salt de perxa i que es va fer famós per participar en el famós ‘dating show’ ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’.

 

Però entre els col·laboradors que l’acompanyaven, que no estaven del tot d’acord amb Jorge Javier, va sorgir un altre possible nom, el de Mónica Hoyos. Concretament, Miguel Frigenti afirmava: «En ‘GH VIP’ la vaig posar verda, però ací m’està agradant moltíssim. Està lluitant molt».

També et pot interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.
Anuncios