Jorge Javier Vázquez apunta a Albert com a guanyador de ‘Supervivientes’

Jorge Javier Vázquez ha revelat el seu preferit

Jorge Javier Vázquez ha revelat el seu preferit | TELECINCO

 

Jorge Javier Vázquez es banyava el dissabte passat en ‘Sábado Deluxe’ i donava la seua opinió sobre qui creia que podria ser el possible guanyador de ‘Supervivientes’.

 

Tot i que encara queda temps per a la final del ‘reality’, a estes altures, la majoria d’espectadors ja tenen el seu concursant predilecte en el cap com a possible guanyador, i el presentador del ‘reality’ no és una excepció. I és per això que ell també es va decidir a expressar la seua opinió sobre la persona que creu que té totes les qualitats per a alçar-se amb el premi guanyador.

 

Per ara, «ningú es mereix guanyar»

«Parlant de supervivència, ara mateix cap es mereix guanyar (…). S’ho han de treballar moltíssim més encara, perquè com a supervivents cap d’ells es mereix guanyar. Encara no hi ha un concursant que digues ‘Ostres!’, però crec que Albert apunta maneres».

 

Al plató  de 'Sábado Deluxe' s'ha parlat dels possibles guanyadors

En el plató de ‘Sábado Deluxe’ s’ha parlat dels possibles guanyadors | TELECINCO

 

D’eixa manera es referia el presentador al deportista d’esta edició, Albert, que és atleta de salt de perxa i que es va fer famós per participar en el famós ‘dating show’ ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’.

 

Però entre els col·laboradors que l’acompanyaven, que no estaven del tot d’acord amb Jorge Javier, va sorgir un altre possible nom, el de Mónica Hoyos. Concretament, Miguel Frigenti afirmava: «En ‘GH VIP’ la vaig posar verda, però ací m’està agradant moltíssim. Està lluitant molt».

També et pot interessar…

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.