10.1 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Jorge Javier confessa que son pare «preferia un fill mort abans que un maricó»

Jorge Javier Vázquez a 'Mi casa es la tuya'

Jorge Javier Vázquez en ‘Mi casa es la tuya’ | TELECINCO

 

El programa ‘Mi casa es la tuya’ ha estrenat nova temporada amb un capítol estrella, en què Jorge Javier Vázquez tornava al programa després de patir un ictus, per fer una segona part de l’entrevista que Bertín li va realitzar abans que el presentador patira un dels espants més grans de la seua vida i que el va obligar a fer una parada i a mantindre’s apartat de la televisió durant unes setmanes.

 

 

Este episodi de la vida de Jorge Javier, ha propiciat que Bertín i ell es tornen a trobar per compartir vivències, recordar el programa que van gravar junts i reflexionar sobre com un problema de salut com el que va patir el presentador pot canviar la vida d’una persona i fer-li replantejar el seu ordre de prioritats.

 

La seua infància, marcada per un pare estricte

El presentador va explicar a Bertín com va viure la seua infància amb els pares, definint son pare i sa mare de formes molt diferents, quasi contràries: «Ma mare era molt alegre, l’ànima de la festa, molt optimista i mon pare, tot el contrari. Era molt estricte i sever, amb un profund sentit de la justícia. Amb mi va ser molt dur».

 

 

Jorge van tenir una relació tensa amb el seu pare

Jorge van tindre una relació tensa amb son pare | TELECINCO

 

Pel que va explicar el presentador, durant la seua època d’estudiant va patir molta pressió, ja que l’obsessió de son pare eren els estudis i enviar els seus fills a la universitat, cosa que no va conseguir amb les seues dos filles. Tot i que Jorge ho aprovava tot, son pare no estava content només amb això sinó que, a més, volia notables i excel·lents, cosa que li va arribar a causar molt d’estrés a Vázquez, que l’únic que sentia era que defraudava son pare constantment.

 

El pare de Jorge va ser molt dur amb ell

El pare de Jorge va ser molt dur amb ell | TELECINCO

 

A més a més, Vázquez va haver de viure la seua homosexualitat en secret, ja que una de les frases que havia escoltat per part de son pare en sa casa era que «preferia un fill mort abans que un maricó». Malgrat la duresa de son pare però, el presentador no li guarda rancor i li fa molta pena no haver disfrutat més amb ell de la vida que té ara, ja que son pare va morir jove, amb 59 anys, a causa d’un tumor.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.