Jorge Javier Vázquez sorprèn en directe: «Suspèn la teua boda»

Fani Carbajo, col·laboradora de ‘Viva la vida’, assegura que Íñigo Onieva, parella de Tamara Falcó, li ha estat infidel. La presumpta infidelitat d’Íñigo ha generat un gran enrenou en la premsa del cor, tot i que ha estat Tamara qui ha volgut desviar l’atenció publicant diverses fotografies amb la seua parella. 

 

‘Sálvame’ no ha volgut perdre l’oportunitat i els col·laboradors del programa han opinat amb sinceritat sobre la polèmica infidelitat. De fet, Tamara Íñigo tenien previst passar per l’altar en els pròxims mesos i, per descomptat, aquest ha estat el quid de la qüestió.

No tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ no s’hi han cregut la història de Fani, sobretot Kiko Matomoros, ja que té la versió d’Oriana Marzoli, que estava a la festa i pareix que no era la mateixa.

Es posa en dubte la reacció de Tamara Falcó

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ consideren que la reacció de Tamara Falcó és molt sospitosa. Molts d’ells asseguren que les fotografies publicades per la col·laboradora d’Antena 3 tenen un significat, ja que estes imatges no són gaire habituals en el perfil de la filla de Carlos Falcó.

D’altra banda, Kiko Matamoros ha posat en dubte que Onieva haja estat infidel: «La meua gent, que estaven a la festa, em diuen que Íñigo estava de conya. Jo no sé si esta font – Fani Carbajo – és molt creïble, m’agradaria que Oriana, que hi era, ens expliqués quina és la veritat».

Tanmateix, Kiko ha denunciat l’actitud de Fani i ha ressaltat la importància de respectar als convidats de la festa: «Quan et conviden a una festa, no cal fer públic tot el que passa. Em sembla una gran deslleialtat i una falta de respecte».

El consell de Jorge Javier Vázquez 

Jorge Javier Vázquez no s’ha tallat ni un pèl i ha carregat contra Íñigo Onieva: «Per l’experiència que tinc amb els homes, Tamara, deixa’l. Este xic és impossible que tinga una relació per a tota la vida. Moltes vegades sabem com és l’altra persona i ens intentem enganyar».

Per si no n’hi hagués prou, el presentador ha utilitzat la ironia per enviar-li un consell a Tamara: «Cancel·la la boda. Si jo tingués esta cara i este cos l’últim que faria és tenir núvia», ha sentenciat Jorge Javier Vázquez.

Ha sigut infidel Íñigo Onieva?

El nuvi de Tamara Falcó, segons Fani Carbajo, hauria estat enxampat fent-se petons amb una altra noia i en una actitud molt afectuosa. La ex concursant de ‘La isla de las tentaciones’ ha llançat la bomba este dissabte, 15 de maig, ja que ha estat testimoni de la infidelitat.

«Estava amb unes amigues i este xic portava tota la nit enrotllant-se amb una xica, sense amagar-se ni res. En un moment de la nit, em va agafar del braç per intentar alguna cosa amb mi i llavors les meues amigues em van dir que és el nuvi de Tamara Falcó. Estaven tota l’estona junts, besant-se, ballant, rient, sense tallar-se ni un pèl», ha explicat Fani davant la perplexitat de tots els col·laboradors de ‘Viva la vida’.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.