Jorge Javier Vázquez sorprèn en directe: «Suspèn la teua boda»

Fani Carbajo, col·laboradora de ‘Viva la vida’, assegura que Íñigo Onieva, parella de Tamara Falcó, li ha estat infidel. La presumpta infidelitat d’Íñigo ha generat un gran enrenou en la premsa del cor, tot i que ha estat Tamara qui ha volgut desviar l’atenció publicant diverses fotografies amb la seua parella. 

 

‘Sálvame’ no ha volgut perdre l’oportunitat i els col·laboradors del programa han opinat amb sinceritat sobre la polèmica infidelitat. De fet, Tamara Íñigo tenien previst passar per l’altar en els pròxims mesos i, per descomptat, aquest ha estat el quid de la qüestió.

No tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ no s’hi han cregut la història de Fani, sobretot Kiko Matomoros, ja que té la versió d’Oriana Marzoli, que estava a la festa i pareix que no era la mateixa.

Es posa en dubte la reacció de Tamara Falcó

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ consideren que la reacció de Tamara Falcó és molt sospitosa. Molts d’ells asseguren que les fotografies publicades per la col·laboradora d’Antena 3 tenen un significat, ja que estes imatges no són gaire habituals en el perfil de la filla de Carlos Falcó.

D’altra banda, Kiko Matamoros ha posat en dubte que Onieva haja estat infidel: «La meua gent, que estaven a la festa, em diuen que Íñigo estava de conya. Jo no sé si esta font – Fani Carbajo – és molt creïble, m’agradaria que Oriana, que hi era, ens expliqués quina és la veritat».

Tanmateix, Kiko ha denunciat l’actitud de Fani i ha ressaltat la importància de respectar als convidats de la festa: «Quan et conviden a una festa, no cal fer públic tot el que passa. Em sembla una gran deslleialtat i una falta de respecte».

El consell de Jorge Javier Vázquez 

Jorge Javier Vázquez no s’ha tallat ni un pèl i ha carregat contra Íñigo Onieva: «Per l’experiència que tinc amb els homes, Tamara, deixa’l. Este xic és impossible que tinga una relació per a tota la vida. Moltes vegades sabem com és l’altra persona i ens intentem enganyar».

Per si no n’hi hagués prou, el presentador ha utilitzat la ironia per enviar-li un consell a Tamara: «Cancel·la la boda. Si jo tingués esta cara i este cos l’últim que faria és tenir núvia», ha sentenciat Jorge Javier Vázquez.

Ha sigut infidel Íñigo Onieva?

El nuvi de Tamara Falcó, segons Fani Carbajo, hauria estat enxampat fent-se petons amb una altra noia i en una actitud molt afectuosa. La ex concursant de ‘La isla de las tentaciones’ ha llançat la bomba este dissabte, 15 de maig, ja que ha estat testimoni de la infidelitat.

«Estava amb unes amigues i este xic portava tota la nit enrotllant-se amb una xica, sense amagar-se ni res. En un moment de la nit, em va agafar del braç per intentar alguna cosa amb mi i llavors les meues amigues em van dir que és el nuvi de Tamara Falcó. Estaven tota l’estona junts, besant-se, ballant, rient, sense tallar-se ni un pèl», ha explicat Fani davant la perplexitat de tots els col·laboradors de ‘Viva la vida’.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.