Jorge Javier Vázquez sorprèn en directe: «Suspèn la teua boda»

Fani Carbajo, col·laboradora de ‘Viva la vida’, assegura que Íñigo Onieva, parella de Tamara Falcó, li ha estat infidel. La presumpta infidelitat d’Íñigo ha generat un gran enrenou en la premsa del cor, tot i que ha estat Tamara qui ha volgut desviar l’atenció publicant diverses fotografies amb la seua parella. 

 

‘Sálvame’ no ha volgut perdre l’oportunitat i els col·laboradors del programa han opinat amb sinceritat sobre la polèmica infidelitat. De fet, Tamara Íñigo tenien previst passar per l’altar en els pròxims mesos i, per descomptat, aquest ha estat el quid de la qüestió.

No tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ no s’hi han cregut la història de Fani, sobretot Kiko Matomoros, ja que té la versió d’Oriana Marzoli, que estava a la festa i pareix que no era la mateixa.

Es posa en dubte la reacció de Tamara Falcó

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ consideren que la reacció de Tamara Falcó és molt sospitosa. Molts d’ells asseguren que les fotografies publicades per la col·laboradora d’Antena 3 tenen un significat, ja que estes imatges no són gaire habituals en el perfil de la filla de Carlos Falcó.

D’altra banda, Kiko Matamoros ha posat en dubte que Onieva haja estat infidel: «La meua gent, que estaven a la festa, em diuen que Íñigo estava de conya. Jo no sé si esta font – Fani Carbajo – és molt creïble, m’agradaria que Oriana, que hi era, ens expliqués quina és la veritat».

Tanmateix, Kiko ha denunciat l’actitud de Fani i ha ressaltat la importància de respectar als convidats de la festa: «Quan et conviden a una festa, no cal fer públic tot el que passa. Em sembla una gran deslleialtat i una falta de respecte».

El consell de Jorge Javier Vázquez 

Jorge Javier Vázquez no s’ha tallat ni un pèl i ha carregat contra Íñigo Onieva: «Per l’experiència que tinc amb els homes, Tamara, deixa’l. Este xic és impossible que tinga una relació per a tota la vida. Moltes vegades sabem com és l’altra persona i ens intentem enganyar».

Per si no n’hi hagués prou, el presentador ha utilitzat la ironia per enviar-li un consell a Tamara: «Cancel·la la boda. Si jo tingués esta cara i este cos l’últim que faria és tenir núvia», ha sentenciat Jorge Javier Vázquez.

Ha sigut infidel Íñigo Onieva?

El nuvi de Tamara Falcó, segons Fani Carbajo, hauria estat enxampat fent-se petons amb una altra noia i en una actitud molt afectuosa. La ex concursant de ‘La isla de las tentaciones’ ha llançat la bomba este dissabte, 15 de maig, ja que ha estat testimoni de la infidelitat.

«Estava amb unes amigues i este xic portava tota la nit enrotllant-se amb una xica, sense amagar-se ni res. En un moment de la nit, em va agafar del braç per intentar alguna cosa amb mi i llavors les meues amigues em van dir que és el nuvi de Tamara Falcó. Estaven tota l’estona junts, besant-se, ballant, rient, sense tallar-se ni un pèl», ha explicat Fani davant la perplexitat de tots els col·laboradors de ‘Viva la vida’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.