11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Jorge Javier Vázquez sorprèn en directe: «Suspèn la teua boda»

Fani Carbajo, col·laboradora de ‘Viva la vida’, assegura que Íñigo Onieva, parella de Tamara Falcó, li ha estat infidel. La presumpta infidelitat d’Íñigo ha generat un gran enrenou en la premsa del cor, tot i que ha estat Tamara qui ha volgut desviar l’atenció publicant diverses fotografies amb la seua parella. 

 

‘Sálvame’ no ha volgut perdre l’oportunitat i els col·laboradors del programa han opinat amb sinceritat sobre la polèmica infidelitat. De fet, Tamara Íñigo tenien previst passar per l’altar en els pròxims mesos i, per descomptat, aquest ha estat el quid de la qüestió.

No tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ no s’hi han cregut la història de Fani, sobretot Kiko Matomoros, ja que té la versió d’Oriana Marzoli, que estava a la festa i pareix que no era la mateixa.

Es posa en dubte la reacció de Tamara Falcó

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ consideren que la reacció de Tamara Falcó és molt sospitosa. Molts d’ells asseguren que les fotografies publicades per la col·laboradora d’Antena 3 tenen un significat, ja que estes imatges no són gaire habituals en el perfil de la filla de Carlos Falcó.

D’altra banda, Kiko Matamoros ha posat en dubte que Onieva haja estat infidel: «La meua gent, que estaven a la festa, em diuen que Íñigo estava de conya. Jo no sé si esta font – Fani Carbajo – és molt creïble, m’agradaria que Oriana, que hi era, ens expliqués quina és la veritat».

Tanmateix, Kiko ha denunciat l’actitud de Fani i ha ressaltat la importància de respectar als convidats de la festa: «Quan et conviden a una festa, no cal fer públic tot el que passa. Em sembla una gran deslleialtat i una falta de respecte».

El consell de Jorge Javier Vázquez 

Jorge Javier Vázquez no s’ha tallat ni un pèl i ha carregat contra Íñigo Onieva: «Per l’experiència que tinc amb els homes, Tamara, deixa’l. Este xic és impossible que tinga una relació per a tota la vida. Moltes vegades sabem com és l’altra persona i ens intentem enganyar».

Per si no n’hi hagués prou, el presentador ha utilitzat la ironia per enviar-li un consell a Tamara: «Cancel·la la boda. Si jo tingués esta cara i este cos l’últim que faria és tenir núvia», ha sentenciat Jorge Javier Vázquez.

Ha sigut infidel Íñigo Onieva?

El nuvi de Tamara Falcó, segons Fani Carbajo, hauria estat enxampat fent-se petons amb una altra noia i en una actitud molt afectuosa. La ex concursant de ‘La isla de las tentaciones’ ha llançat la bomba este dissabte, 15 de maig, ja que ha estat testimoni de la infidelitat.

«Estava amb unes amigues i este xic portava tota la nit enrotllant-se amb una xica, sense amagar-se ni res. En un moment de la nit, em va agafar del braç per intentar alguna cosa amb mi i llavors les meues amigues em van dir que és el nuvi de Tamara Falcó. Estaven tota l’estona junts, besant-se, ballant, rient, sense tallar-se ni un pèl», ha explicat Fani davant la perplexitat de tots els col·laboradors de ‘Viva la vida’.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.