20.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Kiko Matamoros: ‘Es pot viure sense additius i conservants’

Kiko Matamoros està donant molt de què parlar en ‘Supervivientes 2022’. Malgrat que el seu concurs no li està agradant a molts dels seus companys, el col·laborador de televisió sí que està donant contingut cada setmana, de fet aquests últims dies ha sigut protagonista per les seues discussions amb Anuar, a més de pels seus comentaris sobre la relació entre Yulen i Anabel Pantoja, de la qual està sent molt contundent.

Aquest divendres véiem com parlant amb Jorge Javier Vázquez, el col·laborador li confessava estar vivint un dels seus millors moments personals: “Sembla una idiotesa i que ho diu tothom, però aquest concurs et canvia, i crec que aquesta experiència a mi m’està canviant per a molt bé“.

El col·laborador de ‘Sálvame’ mai s’ha amagat en parlar dels seus mals hàbits abans d’entrar al concurs, i sobre aquest tema també ha parlat a l’illa, “no trobe a faltar els ‘conservants i els additius’ als quals estaves enganxat abans”, ha comentat, sense concretar a quines substàncies es referia.

En qualsevol cas, viure aquesta experiència televisiva tan extrema li ha servit per a millorar la seua salut: “El metge em diu que he guanyat quatre anys de vida. Hui tenia la tensió a 11,7 que això jo no l’he tinguda en la meua la vida i 53 pulsacions en repòs. Això en una persona de la meua edat és una bogeria, una bogeria de bé“.

Kiko Matamoros, amb el risc d’infart

Les seues paraules, pronunciades en ‘Sábado Deluxe’ li han valgut per a guanyar-se l’aplaudiment del públic. De fet, Kiko Matamoros ha revelat que el seu estat de salut era clarament delicat abans de participar en el programa. “Abans d’entrar tenia un projecte d’infart, estic orgullós d’haver pogut renunciar a moltes coses, d’haver-li tirat dos collons. Es pot viure sense additius i conservants“, ha subratllat.

Lara Álvarez ha hagut de consolar al supervivent en el seu difícil moment: “És psicològicament dur”
Els supervivents han tingut l’oportunitat de guanyar una gran recompensa en ‘Connexión Honduras’: menjar xurros amb xocolate. Però abans d’això han hagut d’enfrontar-se a una dura prova, on Kiko Matamoros no ha aconseguit véncer.

Els concursants s’enfronten a una prova de recompensa

La prova ha consistit a passar des d’una plataforma, a través d’una passarel·la amb dos taulons, fent equilibri agarrant-se als cables, tot en tres rondes de tres concursants. El primer a arribar ha hagut de tocar la campana, encara que la resta han hagut d’intentar arribar per a poder optar a la recompensa.

Kiko Matamoros no aconsegueix superar el joc

Kiko Matamoros s’ha enfrontat a Nacho Palau i Mariana i encara que l’ha intentat, no ha aconseguit superar la prova. I per això no ha pogut optar a la recompensa, alguna cosa que li ha donat una tremenda baixada al concursant.

Lara Álvarez consola al supervivent

Assegut i capcot, així s’ha vist a Kiko després d’aquest moment, la qual cosa ha fet que Ió Aramendi li pregunte què li passa i ell s’ha explicat: “És psicològicament dur quedar-te fora d’això, però entenc que les proves són les proves i el que val, val i el que no millor que ni ho intente”. Una cosa per la qual Lara Álvarez no ha dubtat a tindre unes paraules d’ànim per a ell, la qual cosa ha agraït.

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’esperen ratxes fortes a l’interior de València i Alacant

El dissabte comença el dia amb nuvolositat que tendirà a menys a la vesprada i un ascens tèrmic generalitzat. El diumenge quedarà més estable, amb boires a l'interior de València.

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.