Kiko Matamoros: ‘Es pot viure sense additius i conservants’

Kiko Matamoros està donant molt de què parlar en ‘Supervivientes 2022’. Malgrat que el seu concurs no li està agradant a molts dels seus companys, el col·laborador de televisió sí que està donant contingut cada setmana, de fet aquests últims dies ha sigut protagonista per les seues discussions amb Anuar, a més de pels seus comentaris sobre la relació entre Yulen i Anabel Pantoja, de la qual està sent molt contundent.

Aquest divendres véiem com parlant amb Jorge Javier Vázquez, el col·laborador li confessava estar vivint un dels seus millors moments personals: «Sembla una idiotesa i que ho diu tothom, però aquest concurs et canvia, i crec que aquesta experiència a mi m’està canviant per a molt bé«.

El col·laborador de ‘Sálvame’ mai s’ha amagat en parlar dels seus mals hàbits abans d’entrar al concurs, i sobre aquest tema també ha parlat a l’illa, «no trobe a faltar els ‘conservants i els additius’ als quals estaves enganxat abans», ha comentat, sense concretar a quines substàncies es referia.

En qualsevol cas, viure aquesta experiència televisiva tan extrema li ha servit per a millorar la seua salut: «El metge em diu que he guanyat quatre anys de vida. Hui tenia la tensió a 11,7 que això jo no l’he tinguda en la meua la vida i 53 pulsacions en repòs. Això en una persona de la meua edat és una bogeria, una bogeria de bé«.

Kiko Matamoros, amb el risc d’infart

Les seues paraules, pronunciades en ‘Sábado Deluxe’ li han valgut per a guanyar-se l’aplaudiment del públic. De fet, Kiko Matamoros ha revelat que el seu estat de salut era clarament delicat abans de participar en el programa. «Abans d’entrar tenia un projecte d’infart, estic orgullós d’haver pogut renunciar a moltes coses, d’haver-li tirat dos collons. Es pot viure sense additius i conservants«, ha subratllat.

Lara Álvarez ha hagut de consolar al supervivent en el seu difícil moment: «És psicològicament dur»
Els supervivents han tingut l’oportunitat de guanyar una gran recompensa en ‘Connexión Honduras’: menjar xurros amb xocolate. Però abans d’això han hagut d’enfrontar-se a una dura prova, on Kiko Matamoros no ha aconseguit véncer.

Els concursants s’enfronten a una prova de recompensa

La prova ha consistit a passar des d’una plataforma, a través d’una passarel·la amb dos taulons, fent equilibri agarrant-se als cables, tot en tres rondes de tres concursants. El primer a arribar ha hagut de tocar la campana, encara que la resta han hagut d’intentar arribar per a poder optar a la recompensa.

Kiko Matamoros no aconsegueix superar el joc

Kiko Matamoros s’ha enfrontat a Nacho Palau i Mariana i encara que l’ha intentat, no ha aconseguit superar la prova. I per això no ha pogut optar a la recompensa, alguna cosa que li ha donat una tremenda baixada al concursant.

Lara Álvarez consola al supervivent

Assegut i capcot, així s’ha vist a Kiko després d’aquest moment, la qual cosa ha fet que Ió Aramendi li pregunte què li passa i ell s’ha explicat: “És psicològicament dur quedar-te fora d’això, però entenc que les proves són les proves i el que val, val i el que no millor que ni ho intente”. Una cosa per la qual Lara Álvarez no ha dubtat a tindre unes paraules d’ànim per a ell, la qual cosa ha agraït.

Últimes notícies

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.
FILMOTECA D'ESTIU