10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Kiko Matamoros: ‘Es pot viure sense additius i conservants’

Kiko Matamoros està donant molt de què parlar en ‘Supervivientes 2022’. Malgrat que el seu concurs no li està agradant a molts dels seus companys, el col·laborador de televisió sí que està donant contingut cada setmana, de fet aquests últims dies ha sigut protagonista per les seues discussions amb Anuar, a més de pels seus comentaris sobre la relació entre Yulen i Anabel Pantoja, de la qual està sent molt contundent.

Aquest divendres véiem com parlant amb Jorge Javier Vázquez, el col·laborador li confessava estar vivint un dels seus millors moments personals: “Sembla una idiotesa i que ho diu tothom, però aquest concurs et canvia, i crec que aquesta experiència a mi m’està canviant per a molt bé“.

El col·laborador de ‘Sálvame’ mai s’ha amagat en parlar dels seus mals hàbits abans d’entrar al concurs, i sobre aquest tema també ha parlat a l’illa, “no trobe a faltar els ‘conservants i els additius’ als quals estaves enganxat abans”, ha comentat, sense concretar a quines substàncies es referia.

En qualsevol cas, viure aquesta experiència televisiva tan extrema li ha servit per a millorar la seua salut: “El metge em diu que he guanyat quatre anys de vida. Hui tenia la tensió a 11,7 que això jo no l’he tinguda en la meua la vida i 53 pulsacions en repòs. Això en una persona de la meua edat és una bogeria, una bogeria de bé“.

Kiko Matamoros, amb el risc d’infart

Les seues paraules, pronunciades en ‘Sábado Deluxe’ li han valgut per a guanyar-se l’aplaudiment del públic. De fet, Kiko Matamoros ha revelat que el seu estat de salut era clarament delicat abans de participar en el programa. “Abans d’entrar tenia un projecte d’infart, estic orgullós d’haver pogut renunciar a moltes coses, d’haver-li tirat dos collons. Es pot viure sense additius i conservants“, ha subratllat.

Lara Álvarez ha hagut de consolar al supervivent en el seu difícil moment: “És psicològicament dur”
Els supervivents han tingut l’oportunitat de guanyar una gran recompensa en ‘Connexión Honduras’: menjar xurros amb xocolate. Però abans d’això han hagut d’enfrontar-se a una dura prova, on Kiko Matamoros no ha aconseguit véncer.

Els concursants s’enfronten a una prova de recompensa

La prova ha consistit a passar des d’una plataforma, a través d’una passarel·la amb dos taulons, fent equilibri agarrant-se als cables, tot en tres rondes de tres concursants. El primer a arribar ha hagut de tocar la campana, encara que la resta han hagut d’intentar arribar per a poder optar a la recompensa.

Kiko Matamoros no aconsegueix superar el joc

Kiko Matamoros s’ha enfrontat a Nacho Palau i Mariana i encara que l’ha intentat, no ha aconseguit superar la prova. I per això no ha pogut optar a la recompensa, alguna cosa que li ha donat una tremenda baixada al concursant.

Lara Álvarez consola al supervivent

Assegut i capcot, així s’ha vist a Kiko després d’aquest moment, la qual cosa ha fet que Ió Aramendi li pregunte què li passa i ell s’ha explicat: “És psicològicament dur quedar-te fora d’això, però entenc que les proves són les proves i el que val, val i el que no millor que ni ho intente”. Una cosa per la qual Lara Álvarez no ha dubtat a tindre unes paraules d’ànim per a ell, la qual cosa ha agraït.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.