Kiko Matamoros: ‘Es pot viure sense additius i conservants’

Kiko Matamoros està donant molt de què parlar en ‘Supervivientes 2022’. Malgrat que el seu concurs no li està agradant a molts dels seus companys, el col·laborador de televisió sí que està donant contingut cada setmana, de fet aquests últims dies ha sigut protagonista per les seues discussions amb Anuar, a més de pels seus comentaris sobre la relació entre Yulen i Anabel Pantoja, de la qual està sent molt contundent.

Aquest divendres véiem com parlant amb Jorge Javier Vázquez, el col·laborador li confessava estar vivint un dels seus millors moments personals: «Sembla una idiotesa i que ho diu tothom, però aquest concurs et canvia, i crec que aquesta experiència a mi m’està canviant per a molt bé«.

El col·laborador de ‘Sálvame’ mai s’ha amagat en parlar dels seus mals hàbits abans d’entrar al concurs, i sobre aquest tema també ha parlat a l’illa, «no trobe a faltar els ‘conservants i els additius’ als quals estaves enganxat abans», ha comentat, sense concretar a quines substàncies es referia.

En qualsevol cas, viure aquesta experiència televisiva tan extrema li ha servit per a millorar la seua salut: «El metge em diu que he guanyat quatre anys de vida. Hui tenia la tensió a 11,7 que això jo no l’he tinguda en la meua la vida i 53 pulsacions en repòs. Això en una persona de la meua edat és una bogeria, una bogeria de bé«.

Kiko Matamoros, amb el risc d’infart

Les seues paraules, pronunciades en ‘Sábado Deluxe’ li han valgut per a guanyar-se l’aplaudiment del públic. De fet, Kiko Matamoros ha revelat que el seu estat de salut era clarament delicat abans de participar en el programa. «Abans d’entrar tenia un projecte d’infart, estic orgullós d’haver pogut renunciar a moltes coses, d’haver-li tirat dos collons. Es pot viure sense additius i conservants«, ha subratllat.

Lara Álvarez ha hagut de consolar al supervivent en el seu difícil moment: «És psicològicament dur»
Els supervivents han tingut l’oportunitat de guanyar una gran recompensa en ‘Connexión Honduras’: menjar xurros amb xocolate. Però abans d’això han hagut d’enfrontar-se a una dura prova, on Kiko Matamoros no ha aconseguit véncer.

Els concursants s’enfronten a una prova de recompensa

La prova ha consistit a passar des d’una plataforma, a través d’una passarel·la amb dos taulons, fent equilibri agarrant-se als cables, tot en tres rondes de tres concursants. El primer a arribar ha hagut de tocar la campana, encara que la resta han hagut d’intentar arribar per a poder optar a la recompensa.

Kiko Matamoros no aconsegueix superar el joc

Kiko Matamoros s’ha enfrontat a Nacho Palau i Mariana i encara que l’ha intentat, no ha aconseguit superar la prova. I per això no ha pogut optar a la recompensa, alguna cosa que li ha donat una tremenda baixada al concursant.

Lara Álvarez consola al supervivent

Assegut i capcot, així s’ha vist a Kiko després d’aquest moment, la qual cosa ha fet que Ió Aramendi li pregunte què li passa i ell s’ha explicat: “És psicològicament dur quedar-te fora d’això, però entenc que les proves són les proves i el que val, val i el que no millor que ni ho intente”. Una cosa per la qual Lara Álvarez no ha dubtat a tindre unes paraules d’ànim per a ell, la qual cosa ha agraït.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.