L’emotiu acomiadament a Mila Ximénez de Sálvame

Durant l’emissió del programa que ‘Sálvame‘ ha dedicat a Mila Ximénez, el director transmetia a Jorge Javier Vázquez el missatge que acabaven de rebre d‘Alba, filla de la periodista. Volia donar les gràcies i finalment, per a sorpresa de tots, ho ha fet en persona amb unes paraules que han provocat l’emoció de tots.

Demanava disculpes perquè li tremolava la veu, però volia intervenir en persona per Mila: “A ella li agradaria que personalment us donés les gràcies, gràcies pel dia d’avui i per tants anys, per tant d’afecte, pel dia d’ahir i per estes abraçades, se’m queden gravats“.

“Sempre la portarem en el cor”

D’alguna manera, sent que l’hem compartit“, deia Alba i és que Mila viatjava a Amsterdam per a estar amb ella, però a Madrid estava amb els seus companys: “A partir d’este punt, això ja no ens uneix, però sí que estiga on estiga, sempre la portarem en el cor“.

L’agraïment de Jorge Javier Vázquez

Jorge Javier Vázquez li donava les gràcies perquè ell té la mateixa sensació: “Era la teua mare, tenia passió per tu i ha estat fonamental per a ella per a anar-se’n en pau, saber que eres feliç, amb tu no tenia cap preocupació, tenia una tranquil·litat que li feia molt feliç“.

Orgullosa de la seua mare

Alba assentia i ens contava que durant tota la seua vida, la gent li ha dit l‘orgullosa que la seua mare estava d’ella: “Això m’enorgulleix tant, que haja estat orgullosa de mi… dedicaré la resta de la meua vida a assegurar-me que continue orgullosa”.

Als quals la voleu us vull transmetre que se’n va anar en pau, tranquil·la. És cert que davant la malaltia va veure a la seua mare “amb por” i marxava molt malament a Amsterdam: “No saps els vols plorant… en l’avió s’espantaven”. No obstant això, volia transmetre un missatge per a tots: “Va afrontar la mort amb pau i ganes de veure el que venia ara, és el que us vull transmetre als que la voleu, es va anar tranquil·la, en pau i el lloc on estiga és millor tenint-la a ella”.

El plató de Mila Ximénez

El programa “Sálvame” de Telecinco on treballava Mila Ximénez ha decidit que a partir d’ara el plató es dirà “el plató de Mila Ximénez” i estarà presidit amb un mural de la periodista.

<

>

Vola alt, Mila

El programa “Sálvame” ha sigut un dels més bonics de la seua història amb l’homenatge que li han rendit a Mila Ximénez i que acabat amb un ‘vola alt, mila’

<

>
 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.