El sorprenent nou projecte de Lydia Bosch en televisió

 

Antena 3 està donant a conéixer a poc a poc els noms que integraran el càsting de ‘Tu cara me suena 9’, un talent d’imitacions que tornarà el mes vinent de setembre i ho farà intentant sorprendre els seus espectadors amb famosos que mai havien passat pel concurs. Tal és el cas de l’última confirmada, Lydia Bosch.

 

Tal com ha confirmat en exclusiva ‘La Vanguardia’, l’actriu i presentadora s’unirà a la llista de concursants en la qual ja figuren Los Morancos’, el cantant de ‘Operación Triunfo’ Agoney i l’actriu Loles León. La intèrpret catalana es va donar a conèixer com a hostessa del programa ‘Un, dos, tres… responda otra vez, després que Narcíso Ibáñez Serrador, creador del programa la descobrirà i la fitxarà per al seu espai.

 

Anys després, Lydia Bosch va fitxar per la mítica sèrie Médico de família, on va interpretar el paper d’Alicia Soller, la cunyada de Nacho, el personatge interpretat per Emilio Aragón. A més, la presentadora catalana ha estat lligada a altres sèries recordades com a Motivos personales, La verdad o Servir y proteger.

 

Fa uns mesos, Bosch va anunciar que patia un càncer de pell, un carcinoma basal o epitelioma basocelular de tipus expansiu que, afortunadament, no és tan agressiu com el melanoma. Ara, mesos després d’haver passat per la pitjor etapa de la seua vida, tractarà de recompondre’s formant part de ‘Tu cara me suena‘, el vaixell almirall de l’entreteniment en Antena 3.

Últimes notícies

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.