17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

El sorprenent nou projecte de Lydia Bosch en televisió

 

Antena 3 està donant a conéixer a poc a poc els noms que integraran el càsting de ‘Tu cara me suena 9’, un talent d’imitacions que tornarà el mes vinent de setembre i ho farà intentant sorprendre els seus espectadors amb famosos que mai havien passat pel concurs. Tal és el cas de l’última confirmada, Lydia Bosch.

 

Tal com ha confirmat en exclusiva ‘La Vanguardia’, l’actriu i presentadora s’unirà a la llista de concursants en la qual ja figuren Los Morancos’, el cantant de ‘Operación Triunfo’ Agoney i l’actriu Loles León. La intèrpret catalana es va donar a conèixer com a hostessa del programa ‘Un, dos, tres… responda otra vez, després que Narcíso Ibáñez Serrador, creador del programa la descobrirà i la fitxarà per al seu espai.

 

Anys després, Lydia Bosch va fitxar per la mítica sèrie Médico de família, on va interpretar el paper d’Alicia Soller, la cunyada de Nacho, el personatge interpretat per Emilio Aragón. A més, la presentadora catalana ha estat lligada a altres sèries recordades com a Motivos personales, La verdad o Servir y proteger.

 

Fa uns mesos, Bosch va anunciar que patia un càncer de pell, un carcinoma basal o epitelioma basocelular de tipus expansiu que, afortunadament, no és tan agressiu com el melanoma. Ara, mesos després d’haver passat per la pitjor etapa de la seua vida, tractarà de recompondre’s formant part de ‘Tu cara me suena‘, el vaixell almirall de l’entreteniment en Antena 3.

Últimes notícies

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.