El sorprenent nou projecte de Lydia Bosch en televisió

 

Antena 3 està donant a conéixer a poc a poc els noms que integraran el càsting de ‘Tu cara me suena 9’, un talent d’imitacions que tornarà el mes vinent de setembre i ho farà intentant sorprendre els seus espectadors amb famosos que mai havien passat pel concurs. Tal és el cas de l’última confirmada, Lydia Bosch.

 

Tal com ha confirmat en exclusiva ‘La Vanguardia’, l’actriu i presentadora s’unirà a la llista de concursants en la qual ja figuren Los Morancos’, el cantant de ‘Operación Triunfo’ Agoney i l’actriu Loles León. La intèrpret catalana es va donar a conèixer com a hostessa del programa ‘Un, dos, tres… responda otra vez, després que Narcíso Ibáñez Serrador, creador del programa la descobrirà i la fitxarà per al seu espai.

 

Anys després, Lydia Bosch va fitxar per la mítica sèrie Médico de família, on va interpretar el paper d’Alicia Soller, la cunyada de Nacho, el personatge interpretat per Emilio Aragón. A més, la presentadora catalana ha estat lligada a altres sèries recordades com a Motivos personales, La verdad o Servir y proteger.

 

Fa uns mesos, Bosch va anunciar que patia un càncer de pell, un carcinoma basal o epitelioma basocelular de tipus expansiu que, afortunadament, no és tan agressiu com el melanoma. Ara, mesos després d’haver passat per la pitjor etapa de la seua vida, tractarà de recompondre’s formant part de ‘Tu cara me suena‘, el vaixell almirall de l’entreteniment en Antena 3.

Últimes notícies

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.