El sorprenent nou projecte de Lydia Bosch en televisió

 

Antena 3 està donant a conéixer a poc a poc els noms que integraran el càsting de ‘Tu cara me suena 9’, un talent d’imitacions que tornarà el mes vinent de setembre i ho farà intentant sorprendre els seus espectadors amb famosos que mai havien passat pel concurs. Tal és el cas de l’última confirmada, Lydia Bosch.

 

Tal com ha confirmat en exclusiva ‘La Vanguardia’, l’actriu i presentadora s’unirà a la llista de concursants en la qual ja figuren Los Morancos’, el cantant de ‘Operación Triunfo’ Agoney i l’actriu Loles León. La intèrpret catalana es va donar a conèixer com a hostessa del programa ‘Un, dos, tres… responda otra vez, després que Narcíso Ibáñez Serrador, creador del programa la descobrirà i la fitxarà per al seu espai.

 

Anys després, Lydia Bosch va fitxar per la mítica sèrie Médico de família, on va interpretar el paper d’Alicia Soller, la cunyada de Nacho, el personatge interpretat per Emilio Aragón. A més, la presentadora catalana ha estat lligada a altres sèries recordades com a Motivos personales, La verdad o Servir y proteger.

 

Fa uns mesos, Bosch va anunciar que patia un càncer de pell, un carcinoma basal o epitelioma basocelular de tipus expansiu que, afortunadament, no és tan agressiu com el melanoma. Ara, mesos després d’haver passat per la pitjor etapa de la seua vida, tractarà de recompondre’s formant part de ‘Tu cara me suena‘, el vaixell almirall de l’entreteniment en Antena 3.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.