El sorprenent nou projecte de Lydia Bosch en televisió

 

Antena 3 està donant a conéixer a poc a poc els noms que integraran el càsting de ‘Tu cara me suena 9’, un talent d’imitacions que tornarà el mes vinent de setembre i ho farà intentant sorprendre els seus espectadors amb famosos que mai havien passat pel concurs. Tal és el cas de l’última confirmada, Lydia Bosch.

 

Tal com ha confirmat en exclusiva ‘La Vanguardia’, l’actriu i presentadora s’unirà a la llista de concursants en la qual ja figuren Los Morancos’, el cantant de ‘Operación Triunfo’ Agoney i l’actriu Loles León. La intèrpret catalana es va donar a conèixer com a hostessa del programa ‘Un, dos, tres… responda otra vez, després que Narcíso Ibáñez Serrador, creador del programa la descobrirà i la fitxarà per al seu espai.

 

Anys després, Lydia Bosch va fitxar per la mítica sèrie Médico de família, on va interpretar el paper d’Alicia Soller, la cunyada de Nacho, el personatge interpretat per Emilio Aragón. A més, la presentadora catalana ha estat lligada a altres sèries recordades com a Motivos personales, La verdad o Servir y proteger.

 

Fa uns mesos, Bosch va anunciar que patia un càncer de pell, un carcinoma basal o epitelioma basocelular de tipus expansiu que, afortunadament, no és tan agressiu com el melanoma. Ara, mesos després d’haver passat per la pitjor etapa de la seua vida, tractarà de recompondre’s formant part de ‘Tu cara me suena‘, el vaixell almirall de l’entreteniment en Antena 3.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.