Bomba del ‘Maestro’ Joao: A Tom li agradava moltíssim Marta”

Molt s’havia especulat durant el concurs sobre el motiu de la malvolença de Marta López amb Melyssa Pinto. A més, l’amistat de l’exconcursant amb Tom Brusse s’havia vist ressentida des que el francés va iniciar un acostament amb la seua ex-nuvia. Alguns com Gloria Camila van apuntar des d’Espanya al fet que Marta estava enamorada en secret de Tom.

En ‘Supervivientes: Conexión Honduras’ Marta ha pogut respondre a tots els rumors però a més el ‘Maestro’ Joao ha donat una informació que donaria la volta per complet a la història. “No m’agrada Tom per a res. Però a més posaré en compromís a ‘Maestro’ Joao perquè em sembla molt fort que ningú haja dit res. Tu saps què t’ha dit Tom de mi i què t’he dit jo de Tom”, assenyalava Marta.

‘Maestro’ Joao revelava llavors una altra versió dels fets que va deixar al·lucinats a tots els col·laboradors. “A Tom li agradava moltíssim Marta (…) Li posava moltíssim i parlava des del meu telèfon. Volia parlar amb ella però és cert que deia ‘Si no estiguera amb Sandra…”, explicava.

“A mi Tom mai ha intentat fer res però sí que és veritat que és com jo puc dir que m’encanta Álex González”, aclaria Marta. “Ella deia que era un fred i que no li agradava res”, confessava a més Joao.

Anuncios

Últimes notícies

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.

Alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant i sud de València

La Aemet activa l'avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i fins a 80 l/m² en dotze hores en el litoral nord d'Alacant i el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.