17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Bomba del ‘Maestro’ Joao: A Tom li agradava moltíssim Marta”

Molt s’havia especulat durant el concurs sobre el motiu de la malvolença de Marta López amb Melyssa Pinto. A més, l’amistat de l’exconcursant amb Tom Brusse s’havia vist ressentida des que el francés va iniciar un acostament amb la seua ex-nuvia. Alguns com Gloria Camila van apuntar des d’Espanya al fet que Marta estava enamorada en secret de Tom.

En ‘Supervivientes: Conexión Honduras’ Marta ha pogut respondre a tots els rumors però a més el ‘Maestro’ Joao ha donat una informació que donaria la volta per complet a la història. “No m’agrada Tom per a res. Però a més posaré en compromís a ‘Maestro’ Joao perquè em sembla molt fort que ningú haja dit res. Tu saps què t’ha dit Tom de mi i què t’he dit jo de Tom”, assenyalava Marta.

‘Maestro’ Joao revelava llavors una altra versió dels fets que va deixar al·lucinats a tots els col·laboradors. “A Tom li agradava moltíssim Marta (…) Li posava moltíssim i parlava des del meu telèfon. Volia parlar amb ella però és cert que deia ‘Si no estiguera amb Sandra…”, explicava.

“A mi Tom mai ha intentat fer res però sí que és veritat que és com jo puc dir que m’encanta Álex González”, aclaria Marta. “Ella deia que era un fred i que no li agradava res”, confessava a més Joao.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.