16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Bomba del ‘Maestro’ Joao: A Tom li agradava moltíssim Marta”

Molt s’havia especulat durant el concurs sobre el motiu de la malvolença de Marta López amb Melyssa Pinto. A més, l’amistat de l’exconcursant amb Tom Brusse s’havia vist ressentida des que el francés va iniciar un acostament amb la seua ex-nuvia. Alguns com Gloria Camila van apuntar des d’Espanya al fet que Marta estava enamorada en secret de Tom.

En ‘Supervivientes: Conexión Honduras’ Marta ha pogut respondre a tots els rumors però a més el ‘Maestro’ Joao ha donat una informació que donaria la volta per complet a la història. “No m’agrada Tom per a res. Però a més posaré en compromís a ‘Maestro’ Joao perquè em sembla molt fort que ningú haja dit res. Tu saps què t’ha dit Tom de mi i què t’he dit jo de Tom”, assenyalava Marta.

‘Maestro’ Joao revelava llavors una altra versió dels fets que va deixar al·lucinats a tots els col·laboradors. “A Tom li agradava moltíssim Marta (…) Li posava moltíssim i parlava des del meu telèfon. Volia parlar amb ella però és cert que deia ‘Si no estiguera amb Sandra…”, explicava.

“A mi Tom mai ha intentat fer res però sí que és veritat que és com jo puc dir que m’encanta Álex González”, aclaria Marta. “Ella deia que era un fred i que no li agradava res”, confessava a més Joao.

Últimes notícies

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.