20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

María Jesús parla a ‘Lecturas’ sobre Kiko Rivera: «M’odia»

María Jesús se sincera en la seva entrevista a 'Lecturas'

María Jesús se sincera en la seua entrevista a ‘Lecturas’ | TELECINCO

 

María Jesús Ruiz s’ha despatxat a gust en la nova entrevista que ha oferit com a guanyadora de ‘GH DÚO’ a la revista ‘Lecturas’. Allí afirma que la seua estança dins del ‘reality’ va ser molt complicada i que ho ha passat molt malament en vore’s totalment apartada de la resta de companys de la casa de Guadalix. A més a més, ha afirmat rotundament que Kiko Rivera l’odia.

 

Feliç pel suport rebut

Maria Jesús Ruiz ha expressat en l’entrevista sentir-se orgullosa d’haver guanyat enfront d’un rival com Kiko Rivera, manifestant que se sent gratament sorpresa per l’afecte rebut per part de la gent del carrer: «Estic feliç, l’afecte de la gent és immens. Mai ho hauria imaginat. Com podia lluitar jo contra tota la gent que arrossega Isabel Pantoja?». La guanyadora d’aquesta última edició també ha tingut paraules per al seu rival a la final del concurs, Kiko Rivera: «Estava tan fora de lloc i era tan poc humil! Sóc filla d’una mestressa de casa i d’un camioner. Perquè els meus pares no tinguen tants diners com la seua família, la seua professió no és menys digna».

 

María Jesús Ruiz, portada de 'Lecturas' després de guanyar 'GH DÚO'

María Jesús Ruiz, portada de ‘Lecturas’ després de guanyar ‘GH DÚO’ | Lecturas

 

María Jesús Ruiz també ha volgut opinar sobre la relació que mantenen Kiko Rivera i Irene Rosales, afirmant que qui porta els pantalons en eixa casa és Irene Rosales, que és la figura dominant de la parella: «Irene és qui controla, és el cervell de la relació».

 

L’exmiss Espanya també ha sigut preguntada sobre la destinació del premi de 100.000 euros que ha rebut per haver guanyat el concurs: «el premi és per als meus pares. El meu premi és el reconeixement públic». I és que se sent molt orgullosa dels seus pares i especialment de sa mare, Juani Garzón, que l’ha defensat amb dents i ungles de tot el món: «És la mare que tots voldrien tindre. Fins i tot té club de fans!». 

 

A més a més, María Jesús està disposada a iniciar una nova vida personal i professional en què no depenga de l’ajuda d’un home: «Vull obrir un xicotet negoci de manicura i pedicura a Còrdova. Vull tindre un pis pagat i un treball, per xicotet que siga».

Últimes notícies

El València Basket canvia el focus a Copa i Lliga després de caure en l’Eurolliga

L'equip taronja cau 69-55 davant el Reyer Venècia i redirigix la seua temporada cap a la Copa de la Reina i la Lliga Femenina Endesa. Burgos apel·la a mantindre la mentalitat.

Dos filaes més permeten la desfilada mixta en els Moros i Cristians d’Alcoi

Chano i Asturians han eliminat els dissenys de vestimenta diferenciats per sexe i se sumen a Llauradors, Magenta i Benimerins. Cinc filaes permeten ja esquadres mixtes, mentres 23 de 28 encara no ho fan.

Gourlay ratifica la seua plena confiança en Corberán i assumix la responsabilitat

El director general de futbol del València va recolzar sense matisos a Carlos Corberán, va assumir la responsabilitat pels resultats i va demanar estabilitat per a remuntar.

El risc de pobresa en la Comunitat creix 0,8 punts i aconseguix al 30,7% de la població

El 30,7% de la població de la Comunitat Valenciana està en risc de pobresa o exclusió social, cinc punts per damunt de la mitjana. La taxa empitjora 0,8 punts enfront de 2024.

El Govern cancel·la la junta de València Parc Central davant el veto a Bernabé com a consellera

Transports ha suspés la junta general i ha ajornat sense data el consell d'administració després de l'intent de veto a la designació de Pilar Bernabé. El Govern ha qualificat la situació d'inèdita i de crisi de confiança entre els socis.

Tunde se centra en ser ell mateix, ser valent i treballar per a l’equip

L'extrem del Llevant es va assentar en l'onze després d'arrancar en el filial i va admetre que el salt a Primera li va arribar abans de l'esperat. Va reivindicar valentia, treball i la confiança del tècnic.

El València fitxa el central Justin de Haas i ho incorporarà a l’estiu

El València ha fitxat el central neerlandés Justin de Haas i ha fixat la seua incorporació per a l'estiu. El club treballa en un altre reforç avançat, segons la seua adreça esportiva.

Urtasun: la democràcia espanyola no cedix davant amenaces de tecno-oligarques

El ministre de Cultura ha reivindicat que les institucions triades marquen les regles i ha advertit que no permetrà ingerències de tecno-oligarques. Les seues paraules arriben després de les crítiques de Pável Dúrov i Elon Musk per l'anunci de restringir les xarxes socials a menors de 16 anys.