María Jesús parla a ‘Lecturas’ sobre Kiko Rivera: «M’odia»

María Jesús se sincera en la seva entrevista a 'Lecturas'

María Jesús se sincera en la seua entrevista a ‘Lecturas’ | TELECINCO

 

María Jesús Ruiz s’ha despatxat a gust en la nova entrevista que ha oferit com a guanyadora de ‘GH DÚO’ a la revista ‘Lecturas’. Allí afirma que la seua estança dins del ‘reality’ va ser molt complicada i que ho ha passat molt malament en vore’s totalment apartada de la resta de companys de la casa de Guadalix. A més a més, ha afirmat rotundament que Kiko Rivera l’odia.

 

Feliç pel suport rebut

Maria Jesús Ruiz ha expressat en l’entrevista sentir-se orgullosa d’haver guanyat enfront d’un rival com Kiko Rivera, manifestant que se sent gratament sorpresa per l’afecte rebut per part de la gent del carrer: «Estic feliç, l’afecte de la gent és immens. Mai ho hauria imaginat. Com podia lluitar jo contra tota la gent que arrossega Isabel Pantoja?». La guanyadora d’aquesta última edició també ha tingut paraules per al seu rival a la final del concurs, Kiko Rivera: «Estava tan fora de lloc i era tan poc humil! Sóc filla d’una mestressa de casa i d’un camioner. Perquè els meus pares no tinguen tants diners com la seua família, la seua professió no és menys digna».

 

María Jesús Ruiz, portada de 'Lecturas' després de guanyar 'GH DÚO'

María Jesús Ruiz, portada de ‘Lecturas’ després de guanyar ‘GH DÚO’ | Lecturas

 

María Jesús Ruiz també ha volgut opinar sobre la relació que mantenen Kiko Rivera i Irene Rosales, afirmant que qui porta els pantalons en eixa casa és Irene Rosales, que és la figura dominant de la parella: «Irene és qui controla, és el cervell de la relació».

 

L’exmiss Espanya també ha sigut preguntada sobre la destinació del premi de 100.000 euros que ha rebut per haver guanyat el concurs: «el premi és per als meus pares. El meu premi és el reconeixement públic». I és que se sent molt orgullosa dels seus pares i especialment de sa mare, Juani Garzón, que l’ha defensat amb dents i ungles de tot el món: «És la mare que tots voldrien tindre. Fins i tot té club de fans!». 

 

A més a més, María Jesús està disposada a iniciar una nova vida personal i professional en què no depenga de l’ajuda d’un home: «Vull obrir un xicotet negoci de manicura i pedicura a Còrdova. Vull tindre un pis pagat i un treball, per xicotet que siga».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.