María Jesús parla a ‘Lecturas’ sobre Kiko Rivera: «M’odia»

María Jesús se sincera en la seva entrevista a 'Lecturas'

María Jesús se sincera en la seua entrevista a ‘Lecturas’ | TELECINCO

 

María Jesús Ruiz s’ha despatxat a gust en la nova entrevista que ha oferit com a guanyadora de ‘GH DÚO’ a la revista ‘Lecturas’. Allí afirma que la seua estança dins del ‘reality’ va ser molt complicada i que ho ha passat molt malament en vore’s totalment apartada de la resta de companys de la casa de Guadalix. A més a més, ha afirmat rotundament que Kiko Rivera l’odia.

 

Feliç pel suport rebut

Maria Jesús Ruiz ha expressat en l’entrevista sentir-se orgullosa d’haver guanyat enfront d’un rival com Kiko Rivera, manifestant que se sent gratament sorpresa per l’afecte rebut per part de la gent del carrer: «Estic feliç, l’afecte de la gent és immens. Mai ho hauria imaginat. Com podia lluitar jo contra tota la gent que arrossega Isabel Pantoja?». La guanyadora d’aquesta última edició també ha tingut paraules per al seu rival a la final del concurs, Kiko Rivera: «Estava tan fora de lloc i era tan poc humil! Sóc filla d’una mestressa de casa i d’un camioner. Perquè els meus pares no tinguen tants diners com la seua família, la seua professió no és menys digna».

 

María Jesús Ruiz, portada de 'Lecturas' després de guanyar 'GH DÚO'

María Jesús Ruiz, portada de ‘Lecturas’ després de guanyar ‘GH DÚO’ | Lecturas

 

María Jesús Ruiz també ha volgut opinar sobre la relació que mantenen Kiko Rivera i Irene Rosales, afirmant que qui porta els pantalons en eixa casa és Irene Rosales, que és la figura dominant de la parella: «Irene és qui controla, és el cervell de la relació».

 

L’exmiss Espanya també ha sigut preguntada sobre la destinació del premi de 100.000 euros que ha rebut per haver guanyat el concurs: «el premi és per als meus pares. El meu premi és el reconeixement públic». I és que se sent molt orgullosa dels seus pares i especialment de sa mare, Juani Garzón, que l’ha defensat amb dents i ungles de tot el món: «És la mare que tots voldrien tindre. Fins i tot té club de fans!». 

 

A més a més, María Jesús està disposada a iniciar una nova vida personal i professional en què no depenga de l’ajuda d’un home: «Vull obrir un xicotet negoci de manicura i pedicura a Còrdova. Vull tindre un pis pagat i un treball, per xicotet que siga».

Últimes notícies

Les Arts programa una temporada 2026-2027 amb grans dives de l’òpera a València

La temporada 2026-2027 del Palau de Les Arts tindrà una presència femenina destacada en òperes, sarsuela i recitals, amb noms com Cecilia Bartoli, Lise Davidsen o Lisette Oropesa i la venda d’entrades ja oberta.

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.