María Jesús parla a ‘Lecturas’ sobre Kiko Rivera: «M’odia»

María Jesús se sincera en la seva entrevista a 'Lecturas'

María Jesús se sincera en la seua entrevista a ‘Lecturas’ | TELECINCO

 

María Jesús Ruiz s’ha despatxat a gust en la nova entrevista que ha oferit com a guanyadora de ‘GH DÚO’ a la revista ‘Lecturas’. Allí afirma que la seua estança dins del ‘reality’ va ser molt complicada i que ho ha passat molt malament en vore’s totalment apartada de la resta de companys de la casa de Guadalix. A més a més, ha afirmat rotundament que Kiko Rivera l’odia.

 

Feliç pel suport rebut

Maria Jesús Ruiz ha expressat en l’entrevista sentir-se orgullosa d’haver guanyat enfront d’un rival com Kiko Rivera, manifestant que se sent gratament sorpresa per l’afecte rebut per part de la gent del carrer: «Estic feliç, l’afecte de la gent és immens. Mai ho hauria imaginat. Com podia lluitar jo contra tota la gent que arrossega Isabel Pantoja?». La guanyadora d’aquesta última edició també ha tingut paraules per al seu rival a la final del concurs, Kiko Rivera: «Estava tan fora de lloc i era tan poc humil! Sóc filla d’una mestressa de casa i d’un camioner. Perquè els meus pares no tinguen tants diners com la seua família, la seua professió no és menys digna».

 

María Jesús Ruiz, portada de 'Lecturas' després de guanyar 'GH DÚO'

María Jesús Ruiz, portada de ‘Lecturas’ després de guanyar ‘GH DÚO’ | Lecturas

 

María Jesús Ruiz també ha volgut opinar sobre la relació que mantenen Kiko Rivera i Irene Rosales, afirmant que qui porta els pantalons en eixa casa és Irene Rosales, que és la figura dominant de la parella: «Irene és qui controla, és el cervell de la relació».

 

L’exmiss Espanya també ha sigut preguntada sobre la destinació del premi de 100.000 euros que ha rebut per haver guanyat el concurs: «el premi és per als meus pares. El meu premi és el reconeixement públic». I és que se sent molt orgullosa dels seus pares i especialment de sa mare, Juani Garzón, que l’ha defensat amb dents i ungles de tot el món: «És la mare que tots voldrien tindre. Fins i tot té club de fans!». 

 

A més a més, María Jesús està disposada a iniciar una nova vida personal i professional en què no depenga de l’ajuda d’un home: «Vull obrir un xicotet negoci de manicura i pedicura a Còrdova. Vull tindre un pis pagat i un treball, per xicotet que siga».

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.