8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

María Jesús parla a ‘Lecturas’ sobre Kiko Rivera: «M’odia»

María Jesús se sincera en la seva entrevista a 'Lecturas'

María Jesús se sincera en la seua entrevista a ‘Lecturas’ | TELECINCO

 

María Jesús Ruiz s’ha despatxat a gust en la nova entrevista que ha oferit com a guanyadora de ‘GH DÚO’ a la revista ‘Lecturas’. Allí afirma que la seua estança dins del ‘reality’ va ser molt complicada i que ho ha passat molt malament en vore’s totalment apartada de la resta de companys de la casa de Guadalix. A més a més, ha afirmat rotundament que Kiko Rivera l’odia.

 

Feliç pel suport rebut

Maria Jesús Ruiz ha expressat en l’entrevista sentir-se orgullosa d’haver guanyat enfront d’un rival com Kiko Rivera, manifestant que se sent gratament sorpresa per l’afecte rebut per part de la gent del carrer: «Estic feliç, l’afecte de la gent és immens. Mai ho hauria imaginat. Com podia lluitar jo contra tota la gent que arrossega Isabel Pantoja?». La guanyadora d’aquesta última edició també ha tingut paraules per al seu rival a la final del concurs, Kiko Rivera: «Estava tan fora de lloc i era tan poc humil! Sóc filla d’una mestressa de casa i d’un camioner. Perquè els meus pares no tinguen tants diners com la seua família, la seua professió no és menys digna».

 

María Jesús Ruiz, portada de 'Lecturas' després de guanyar 'GH DÚO'

María Jesús Ruiz, portada de ‘Lecturas’ després de guanyar ‘GH DÚO’ | Lecturas

 

María Jesús Ruiz també ha volgut opinar sobre la relació que mantenen Kiko Rivera i Irene Rosales, afirmant que qui porta els pantalons en eixa casa és Irene Rosales, que és la figura dominant de la parella: «Irene és qui controla, és el cervell de la relació».

 

L’exmiss Espanya també ha sigut preguntada sobre la destinació del premi de 100.000 euros que ha rebut per haver guanyat el concurs: «el premi és per als meus pares. El meu premi és el reconeixement públic». I és que se sent molt orgullosa dels seus pares i especialment de sa mare, Juani Garzón, que l’ha defensat amb dents i ungles de tot el món: «És la mare que tots voldrien tindre. Fins i tot té club de fans!». 

 

A més a més, María Jesús està disposada a iniciar una nova vida personal i professional en què no depenga de l’ajuda d’un home: «Vull obrir un xicotet negoci de manicura i pedicura a Còrdova. Vull tindre un pis pagat i un treball, per xicotet que siga».

Últimes notícies

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.