‘Mask Singer’ desemmascara a Gateta i no es poden creure el que veuen

Gatita de Mask Singer

‘Mask Singer’ ho ha tornat a fer. Després de la sorpresa de la setmana passada en desemmascarar a Menina i descobrir que amagava a la Toya Jackson, este dilluns el programa d’Antena 3 ha tornat a deixar en xoc als espectadors.

Totes les apostes apuntaven al fet que esta nit es revelaria la identitat de Medusa, però no va passar a la següent fase. Finalment van arribar a la ronda final Dragona i Gateta, i ha sigut la ‘chulapa’ més castissa la triada per a revelar qui s’amagava sota la màscara.

Les pistes de Gateta eren: “Malgrat ser misteriosa, vinc disposada a explicar-vos tot. Soc àgil com un gat de bengala. Gastaria totes les meues vides jugant amb els meus cadells. Soc molt passional i faig el que vull malgrat el que diguen a la meua esquena”.

La Gateta de ‘Mask Singer’ ha caigut en el Duel Final enfront de la Dragona i ha sigut la triada de mostrar-nos la seua identitat davant tots. Tal com Javier Ambrossi havia comentat, el personatge famós que es trobava després de la màscara de la Gateta era Isabel Preysler. El nostre investigador ja té un punt per a emportar-se els prismàtics d’or!

Isabel Preysler a 'Mask Singer'

José Mota i Paz Vega, que es van unir a l’aposta del seu company, també han encertat la identitat de la nostra espectacular Gateta. Res més revelar la seua identitat, Paz Vega no va poder evitar emocionar-se al màxim en veure com es feia realitat.

“Ha sigut una experiència més divertida del que m’imaginava, ha sigut un desafiament”, ha confessat Isabel Preysler després de revelar-nos la seua identitat. La nostra Gateta també ens ha revelat com ha sigut estar dins de la màscara de la Gateta i com ha aconseguit mantindre el secret a la seua casa.

Javier Ambrossi, emocionat després d’haver encertat, ha volgut tindre unes boniques paraules cap a ella. “Eres l’única i inigualable”, comentava el nostre investigador després d’haver donat en el clau amb la identitat de la màscara.

 

A més, Isabel Preysler també ens ha relatat com se les va enginyar per a assajar a la seua casa. La celebrity li ha ensenyat la cançó gravada a la seua parella, Mario Vargas Llosa, qui li va confessar que no semblava ella i que no s’hauria adonat si ell anara un dels nostres investigadors.

Isabel Preysler ens ha revelat la seua identitat en esta segona gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’. Quina fantasia saber que es trobava ella després de la màscara de la Gateta!

En eixe moment les xarxes socials han començat a bullir, perquè no donaven crèdit al que estaven veient.
 

Després d’haver-se llevat la màscara davant tots, la celebrity ha tornat a cantar el tema ‘Waterloo’ amb el qual ha aconseguit enamorar als investigadors del programa. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.

La potència i el ritme de la mascletà deslliguen una catarsi i llàgrimes en la plaça de l’Ajuntament

La setzena mascletà de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha combinat potència i ritme fins a emocionar a una plaça abarrotada. El tret, de 7,5 minuts i 230 quilos, ha culminat en un terratrémol que ha fet plorar a molts assistents.

408 bombers i 153 vehicles reforcen la Cremà a la província de València

El Consorci Provincial de Bombers ha activat un operatiu per a la nit de la Cremà amb 408 efectius i 153 vehicles en els municipis fallers. El pla s'ha dissenyat després d'inspeccionar 525 monuments i fixa presència en uns 300 punts segons el seu nivell de risc.

El govern de Barcala defén la gestió dels bons comercie: ‘Es va fer tot com s’havia de fer’

La portaveu Cristina Cutanda ha reivindicat la gestió municipal dels bons comercie i ha subratllat que la informació és pública. El consistori marca distància amb Facpyme mentres el PSPV-PSOE demana els expedients d'estes campanyes i dels bons gastronòmics.

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb 'Redimonis', sàtira de David Sánchez Llongo. Amb 260.000 euros, la comissió repetix títol; Monestir i Na Jordana completen el podi

Pérez Llorca ha destacat l’alegria i l’hospitalitat dels valencians en l’exterior

El president de la Generalitat ha reconegut el paper dels CEVEX durant les Falles i ha demanat que 'espremen les Falles'. Han arribat 225 representants de 15 centres i 18 falleres que participaran en l'Ofrena.

El Suprem arxiva una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA i el barranc de Poio

El Tribunal Suprem ha arxivat una altra querella contra Teresa Ribera per la DANA de València i les obres del barranc de Poio al no apreciar delicte. L'Alt Tribunal indica que els possibles indicis han d'aflorar en el sumari de Catarroja.

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.