‘Mask Singer’ desemmascara a Gateta i no es poden creure el que veuen

Gatita de Mask Singer

‘Mask Singer’ ho ha tornat a fer. Després de la sorpresa de la setmana passada en desemmascarar a Menina i descobrir que amagava a la Toya Jackson, este dilluns el programa d’Antena 3 ha tornat a deixar en xoc als espectadors.

Totes les apostes apuntaven al fet que esta nit es revelaria la identitat de Medusa, però no va passar a la següent fase. Finalment van arribar a la ronda final Dragona i Gateta, i ha sigut la ‘chulapa’ més castissa la triada per a revelar qui s’amagava sota la màscara.

Les pistes de Gateta eren: “Malgrat ser misteriosa, vinc disposada a explicar-vos tot. Soc àgil com un gat de bengala. Gastaria totes les meues vides jugant amb els meus cadells. Soc molt passional i faig el que vull malgrat el que diguen a la meua esquena”.

La Gateta de ‘Mask Singer’ ha caigut en el Duel Final enfront de la Dragona i ha sigut la triada de mostrar-nos la seua identitat davant tots. Tal com Javier Ambrossi havia comentat, el personatge famós que es trobava després de la màscara de la Gateta era Isabel Preysler. El nostre investigador ja té un punt per a emportar-se els prismàtics d’or!

Isabel Preysler a 'Mask Singer'

José Mota i Paz Vega, que es van unir a l’aposta del seu company, també han encertat la identitat de la nostra espectacular Gateta. Res més revelar la seua identitat, Paz Vega no va poder evitar emocionar-se al màxim en veure com es feia realitat.

“Ha sigut una experiència més divertida del que m’imaginava, ha sigut un desafiament”, ha confessat Isabel Preysler després de revelar-nos la seua identitat. La nostra Gateta també ens ha revelat com ha sigut estar dins de la màscara de la Gateta i com ha aconseguit mantindre el secret a la seua casa.

Javier Ambrossi, emocionat després d’haver encertat, ha volgut tindre unes boniques paraules cap a ella. “Eres l’única i inigualable”, comentava el nostre investigador després d’haver donat en el clau amb la identitat de la màscara.

 

A més, Isabel Preysler també ens ha relatat com se les va enginyar per a assajar a la seua casa. La celebrity li ha ensenyat la cançó gravada a la seua parella, Mario Vargas Llosa, qui li va confessar que no semblava ella i que no s’hauria adonat si ell anara un dels nostres investigadors.

Isabel Preysler ens ha revelat la seua identitat en esta segona gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’. Quina fantasia saber que es trobava ella després de la màscara de la Gateta!

En eixe moment les xarxes socials han començat a bullir, perquè no donaven crèdit al que estaven veient.
 

Després d’haver-se llevat la màscara davant tots, la celebrity ha tornat a cantar el tema ‘Waterloo’ amb el qual ha aconseguit enamorar als investigadors del programa. 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.