‘MASTERCHEF CELEBRITY’: la inèdita decisió en una final d’aquest programa

Foto de tots els concursants de 'MasterChef Celebrity 6'

Concursant de ‘MasterChef Celebrity 6’   | RTVE

 

Les llums i els fogons de ‘MasterChef Celebrity 6’ s’han apagat quan ja era la matinada d’aquest dimarts després de dotze gales i més de dos mesos i mig de concurs. Dels 16 famosos que van començar participant en el ‘xou cooking’ de la 1 de Televisió Espanyola el passat 13 de setembre, a l’últim programa sol han arribat els quatre finalistes: l’actriu Belén López, el cantant David Bustamante, el periodista Juanma Castaño i el còmic Miki Nadal.

La sisena edició de MasterChef Celebrity ha conclòs amb sorpresa final: no hi ha hagut un guanyador, sinó dos. Per primera vegada, dos aspirants s’alcen amb el premi de MasterChef Celebrity España: el periodista Juanma Castaño i l’humorista Miki Nadal.

 

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

 

Els dos van presentar els seus plats molt emocionats al jurat, que va valorar l’alt nivell de tècnica i d’execució en la prova final, així com l’evolució dels dos concursants al llarg de tot el programa, en el qual no partien com a favorits. Castaño i Nadal han protagonitzat una còmica relació de competitivitat en aquesta edició que es va tornar en amistat en la recta final, i fins a l’últim moment van mantindre un emprenyament que ha conclòs amb aquest insòlit empat.

 

Màxima igualtat en la Final de Masterchef Celebrity

 

En el duel final la igualtat ha sigut màxima i Juanma Castaño i Miki Nadal han sigut proclamats guanyadors de ‘MasterChef Celebrity 6’, per la qual cosa s’han repartit els 75.000 euros de premi que han donat a l’ONG que ha triat cadascun i han inscrit el seu nom en el palmarés del ‘xou cooking’ al costat dels dels vencedors de les cinc primeres edicions: Miguel Ángel Muñoz, Saúl Craviotto, Ona Carbonell, Tamara Falcó i Raquel Meroño.

 

 

Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos 

 

 

Per primera vegada en la història de ‘MasterChef Celebrity’ dos homes s’han enfrontat en el duel final i per primera vegada en la història de ‘MasterChef’ dos aspirants s’han proclamat guanyadors d’una mateixa edició. «Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos», ha confessat Pepe Rodríguez. 

«Estic infinitament més content que si jo haguera guanyat només, t’ho jure, perquè és el major acte de justícia que hi ha hagut en ‘MasterChef'», ha destacat Juanma Castaño.

Aquesta edició, marcada per l’humor i les polèmiques, com sol ser habitual en les edicions amb famosos del concurs, i per la peculiar personalitat de l’actriu Verónica Forqué, que va posar a prova la paciència dels seus companys en més d’una ocasió en les proves d’exteriors, ha aconseguit unes dades d’audiència que dobleguen la mitjana de la cadena.

Mancant la dada de la final, la mitjana d’aquesta sisena edició de MasterChef Celebrity ha sigut de 2.080.000 espectadors (19,7% de quota de pantalla), la pitjor dada des que es va estrenar la versió amb famosos en 2016.

A aqueixa xifra caldria sumar els més de 600.000 espectadors que segueixen el programa en diferit i que van convertir a MasterChef en l’espai més vist d’octubre per aquest sistema de visionament.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.