11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

‘MASTERCHEF CELEBRITY’: la inèdita decisió en una final d’aquest programa

Foto de tots els concursants de 'MasterChef Celebrity 6'

Concursant de ‘MasterChef Celebrity 6’   | RTVE

 

Les llums i els fogons de ‘MasterChef Celebrity 6’ s’han apagat quan ja era la matinada d’aquest dimarts després de dotze gales i més de dos mesos i mig de concurs. Dels 16 famosos que van començar participant en el ‘xou cooking’ de la 1 de Televisió Espanyola el passat 13 de setembre, a l’últim programa sol han arribat els quatre finalistes: l’actriu Belén López, el cantant David Bustamante, el periodista Juanma Castaño i el còmic Miki Nadal.

La sisena edició de MasterChef Celebrity ha conclòs amb sorpresa final: no hi ha hagut un guanyador, sinó dos. Per primera vegada, dos aspirants s’alcen amb el premi de MasterChef Celebrity España: el periodista Juanma Castaño i l’humorista Miki Nadal.

 

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

 

Els dos van presentar els seus plats molt emocionats al jurat, que va valorar l’alt nivell de tècnica i d’execució en la prova final, així com l’evolució dels dos concursants al llarg de tot el programa, en el qual no partien com a favorits. Castaño i Nadal han protagonitzat una còmica relació de competitivitat en aquesta edició que es va tornar en amistat en la recta final, i fins a l’últim moment van mantindre un emprenyament que ha conclòs amb aquest insòlit empat.

 

Màxima igualtat en la Final de Masterchef Celebrity

 

En el duel final la igualtat ha sigut màxima i Juanma Castaño i Miki Nadal han sigut proclamats guanyadors de ‘MasterChef Celebrity 6’, per la qual cosa s’han repartit els 75.000 euros de premi que han donat a l’ONG que ha triat cadascun i han inscrit el seu nom en el palmarés del ‘xou cooking’ al costat dels dels vencedors de les cinc primeres edicions: Miguel Ángel Muñoz, Saúl Craviotto, Ona Carbonell, Tamara Falcó i Raquel Meroño.

 

 

Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos 

 

 

Per primera vegada en la història de ‘MasterChef Celebrity’ dos homes s’han enfrontat en el duel final i per primera vegada en la història de ‘MasterChef’ dos aspirants s’han proclamat guanyadors d’una mateixa edició. “Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos”, ha confessat Pepe Rodríguez. 

“Estic infinitament més content que si jo haguera guanyat només, t’ho jure, perquè és el major acte de justícia que hi ha hagut en ‘MasterChef'”, ha destacat Juanma Castaño.

Aquesta edició, marcada per l’humor i les polèmiques, com sol ser habitual en les edicions amb famosos del concurs, i per la peculiar personalitat de l’actriu Verónica Forqué, que va posar a prova la paciència dels seus companys en més d’una ocasió en les proves d’exteriors, ha aconseguit unes dades d’audiència que dobleguen la mitjana de la cadena.

Mancant la dada de la final, la mitjana d’aquesta sisena edició de MasterChef Celebrity ha sigut de 2.080.000 espectadors (19,7% de quota de pantalla), la pitjor dada des que es va estrenar la versió amb famosos en 2016.

A aqueixa xifra caldria sumar els més de 600.000 espectadors que segueixen el programa en diferit i que van convertir a MasterChef en l’espai més vist d’octubre per aquest sistema de visionament.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.