‘MASTERCHEF CELEBRITY’: la inèdita decisió en una final d’aquest programa

Foto de tots els concursants de 'MasterChef Celebrity 6'

Concursant de ‘MasterChef Celebrity 6’   | RTVE

 

Les llums i els fogons de ‘MasterChef Celebrity 6’ s’han apagat quan ja era la matinada d’aquest dimarts després de dotze gales i més de dos mesos i mig de concurs. Dels 16 famosos que van començar participant en el ‘xou cooking’ de la 1 de Televisió Espanyola el passat 13 de setembre, a l’últim programa sol han arribat els quatre finalistes: l’actriu Belén López, el cantant David Bustamante, el periodista Juanma Castaño i el còmic Miki Nadal.

La sisena edició de MasterChef Celebrity ha conclòs amb sorpresa final: no hi ha hagut un guanyador, sinó dos. Per primera vegada, dos aspirants s’alcen amb el premi de MasterChef Celebrity España: el periodista Juanma Castaño i l’humorista Miki Nadal.

 

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

 

Els dos van presentar els seus plats molt emocionats al jurat, que va valorar l’alt nivell de tècnica i d’execució en la prova final, així com l’evolució dels dos concursants al llarg de tot el programa, en el qual no partien com a favorits. Castaño i Nadal han protagonitzat una còmica relació de competitivitat en aquesta edició que es va tornar en amistat en la recta final, i fins a l’últim moment van mantindre un emprenyament que ha conclòs amb aquest insòlit empat.

 

Màxima igualtat en la Final de Masterchef Celebrity

 

En el duel final la igualtat ha sigut màxima i Juanma Castaño i Miki Nadal han sigut proclamats guanyadors de ‘MasterChef Celebrity 6’, per la qual cosa s’han repartit els 75.000 euros de premi que han donat a l’ONG que ha triat cadascun i han inscrit el seu nom en el palmarés del ‘xou cooking’ al costat dels dels vencedors de les cinc primeres edicions: Miguel Ángel Muñoz, Saúl Craviotto, Ona Carbonell, Tamara Falcó i Raquel Meroño.

 

 

Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos 

 

 

Per primera vegada en la història de ‘MasterChef Celebrity’ dos homes s’han enfrontat en el duel final i per primera vegada en la història de ‘MasterChef’ dos aspirants s’han proclamat guanyadors d’una mateixa edició. «Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos», ha confessat Pepe Rodríguez. 

«Estic infinitament més content que si jo haguera guanyat només, t’ho jure, perquè és el major acte de justícia que hi ha hagut en ‘MasterChef'», ha destacat Juanma Castaño.

Aquesta edició, marcada per l’humor i les polèmiques, com sol ser habitual en les edicions amb famosos del concurs, i per la peculiar personalitat de l’actriu Verónica Forqué, que va posar a prova la paciència dels seus companys en més d’una ocasió en les proves d’exteriors, ha aconseguit unes dades d’audiència que dobleguen la mitjana de la cadena.

Mancant la dada de la final, la mitjana d’aquesta sisena edició de MasterChef Celebrity ha sigut de 2.080.000 espectadors (19,7% de quota de pantalla), la pitjor dada des que es va estrenar la versió amb famosos en 2016.

A aqueixa xifra caldria sumar els més de 600.000 espectadors que segueixen el programa en diferit i que van convertir a MasterChef en l’espai més vist d’octubre per aquest sistema de visionament.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.