‘MASTERCHEF CELEBRITY’: la inèdita decisió en una final d’aquest programa

Foto de tots els concursants de 'MasterChef Celebrity 6'

Concursant de ‘MasterChef Celebrity 6’   | RTVE

 

Les llums i els fogons de ‘MasterChef Celebrity 6’ s’han apagat quan ja era la matinada d’aquest dimarts després de dotze gales i més de dos mesos i mig de concurs. Dels 16 famosos que van començar participant en el ‘xou cooking’ de la 1 de Televisió Espanyola el passat 13 de setembre, a l’últim programa sol han arribat els quatre finalistes: l’actriu Belén López, el cantant David Bustamante, el periodista Juanma Castaño i el còmic Miki Nadal.

La sisena edició de MasterChef Celebrity ha conclòs amb sorpresa final: no hi ha hagut un guanyador, sinó dos. Per primera vegada, dos aspirants s’alcen amb el premi de MasterChef Celebrity España: el periodista Juanma Castaño i l’humorista Miki Nadal.

 

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

 

Els dos van presentar els seus plats molt emocionats al jurat, que va valorar l’alt nivell de tècnica i d’execució en la prova final, així com l’evolució dels dos concursants al llarg de tot el programa, en el qual no partien com a favorits. Castaño i Nadal han protagonitzat una còmica relació de competitivitat en aquesta edició que es va tornar en amistat en la recta final, i fins a l’últim moment van mantindre un emprenyament que ha conclòs amb aquest insòlit empat.

 

Màxima igualtat en la Final de Masterchef Celebrity

 

En el duel final la igualtat ha sigut màxima i Juanma Castaño i Miki Nadal han sigut proclamats guanyadors de ‘MasterChef Celebrity 6’, per la qual cosa s’han repartit els 75.000 euros de premi que han donat a l’ONG que ha triat cadascun i han inscrit el seu nom en el palmarés del ‘xou cooking’ al costat dels dels vencedors de les cinc primeres edicions: Miguel Ángel Muñoz, Saúl Craviotto, Ona Carbonell, Tamara Falcó i Raquel Meroño.

 

 

Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos 

 

 

Per primera vegada en la història de ‘MasterChef Celebrity’ dos homes s’han enfrontat en el duel final i per primera vegada en la història de ‘MasterChef’ dos aspirants s’han proclamat guanyadors d’una mateixa edició. “Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos”, ha confessat Pepe Rodríguez. 

“Estic infinitament més content que si jo haguera guanyat només, t’ho jure, perquè és el major acte de justícia que hi ha hagut en ‘MasterChef'”, ha destacat Juanma Castaño.

Aquesta edició, marcada per l’humor i les polèmiques, com sol ser habitual en les edicions amb famosos del concurs, i per la peculiar personalitat de l’actriu Verónica Forqué, que va posar a prova la paciència dels seus companys en més d’una ocasió en les proves d’exteriors, ha aconseguit unes dades d’audiència que dobleguen la mitjana de la cadena.

Mancant la dada de la final, la mitjana d’aquesta sisena edició de MasterChef Celebrity ha sigut de 2.080.000 espectadors (19,7% de quota de pantalla), la pitjor dada des que es va estrenar la versió amb famosos en 2016.

A aqueixa xifra caldria sumar els més de 600.000 espectadors que segueixen el programa en diferit i que van convertir a MasterChef en l’espai més vist d’octubre per aquest sistema de visionament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.