‘MASTERCHEF CELEBRITY’: la inèdita decisió en una final d’aquest programa

Foto de tots els concursants de 'MasterChef Celebrity 6'

Concursant de ‘MasterChef Celebrity 6’   | RTVE

 

Les llums i els fogons de ‘MasterChef Celebrity 6’ s’han apagat quan ja era la matinada d’aquest dimarts després de dotze gales i més de dos mesos i mig de concurs. Dels 16 famosos que van començar participant en el ‘xou cooking’ de la 1 de Televisió Espanyola el passat 13 de setembre, a l’últim programa sol han arribat els quatre finalistes: l’actriu Belén López, el cantant David Bustamante, el periodista Juanma Castaño i el còmic Miki Nadal.

La sisena edició de MasterChef Celebrity ha conclòs amb sorpresa final: no hi ha hagut un guanyador, sinó dos. Per primera vegada, dos aspirants s’alcen amb el premi de MasterChef Celebrity España: el periodista Juanma Castaño i l’humorista Miki Nadal.

 

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6

Juanma Castaño i Miki Nadal celebren que tots dos han sigut proclamats guanyadors de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

 

Els dos van presentar els seus plats molt emocionats al jurat, que va valorar l’alt nivell de tècnica i d’execució en la prova final, així com l’evolució dels dos concursants al llarg de tot el programa, en el qual no partien com a favorits. Castaño i Nadal han protagonitzat una còmica relació de competitivitat en aquesta edició que es va tornar en amistat en la recta final, i fins a l’últim moment van mantindre un emprenyament que ha conclòs amb aquest insòlit empat.

 

Màxima igualtat en la Final de Masterchef Celebrity

 

En el duel final la igualtat ha sigut màxima i Juanma Castaño i Miki Nadal han sigut proclamats guanyadors de ‘MasterChef Celebrity 6’, per la qual cosa s’han repartit els 75.000 euros de premi que han donat a l’ONG que ha triat cadascun i han inscrit el seu nom en el palmarés del ‘xou cooking’ al costat dels dels vencedors de les cinc primeres edicions: Miguel Ángel Muñoz, Saúl Craviotto, Ona Carbonell, Tamara Falcó i Raquel Meroño.

 

 

Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos 

 

 

Per primera vegada en la història de ‘MasterChef Celebrity’ dos homes s’han enfrontat en el duel final i per primera vegada en la història de ‘MasterChef’ dos aspirants s’han proclamat guanyadors d’una mateixa edició. «Ens ho heu posat molt difícil i creiem que era just que guanyàreu els dos», ha confessat Pepe Rodríguez. 

«Estic infinitament més content que si jo haguera guanyat només, t’ho jure, perquè és el major acte de justícia que hi ha hagut en ‘MasterChef'», ha destacat Juanma Castaño.

Aquesta edició, marcada per l’humor i les polèmiques, com sol ser habitual en les edicions amb famosos del concurs, i per la peculiar personalitat de l’actriu Verónica Forqué, que va posar a prova la paciència dels seus companys en més d’una ocasió en les proves d’exteriors, ha aconseguit unes dades d’audiència que dobleguen la mitjana de la cadena.

Mancant la dada de la final, la mitjana d’aquesta sisena edició de MasterChef Celebrity ha sigut de 2.080.000 espectadors (19,7% de quota de pantalla), la pitjor dada des que es va estrenar la versió amb famosos en 2016.

A aqueixa xifra caldria sumar els més de 600.000 espectadors que segueixen el programa en diferit i que van convertir a MasterChef en l’espai més vist d’octubre per aquest sistema de visionament.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.