Matías Prats arriba impuntual a un acte de Felip VI que havia de presentar

Matias Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió

Matías Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió | ANTENA 3

 

És sabut que el protocol reial és molt rigorós i que no permet cap equivocació, la qual cosa dificulta la possibilitat d’improvisar si una situació no ix com un s’esperava. Fins i tot la reina va arribar tard a una cita amb Carles d’Anglaterra, tot i que es va disculpar i va explicar que la tardança va ser per una causa aliena.

 

També pot passar al revés. Moltes vegades els Reis han hagut d’esperar als convidats, i això és el que li va passar al presentador Matías Prats temps enrere. El periodista ha volgut explicar aquesta còmica anècdota en el programa de ‘Espejo Público’.

 

Matías Pats no va recordar l’acte amb Felip VI

Susanna Griso i Matías Prats estaven conversant quan la presentadora va recordar l’anècdota que va patir després del seu discurs d’agraïment per haver sigut guardonada als Premis Nacionals de Cultura. La presentadora, efusiva, va atropellar el faristol. Afortunadament, no va patir cap lesió, però la seua caiguda es va fer viral en qüestió de minuts.

 

Matías Prats va voler llevar importància a l’assumpte comentant que «fer servir el mateix faristol que utilitza el rei és un plus de perillositat per a qui ho fa». El mateix rei va demanar disculpes a Susanna per l’accident, ja que podria haver sigut causat pel disseny del faristol a mesura de la seua alçada.

 

Matias Prats parlant amb Susanna Griso

Matías Prats parlant amb Susanna Griso | ANTENA 3

 

 

La part més divertida del col·loqui entre els dos amics va ser quan Matías va narrar el que li va succeir fa uns anys quan Felip VI encara era príncep. El presentador es va sincerar amb Griso i es va aventurar a parlar de l’acte de Felip i Letícia que va haver de presentar.

 

«Mira com de responsable que sóc: estava a Antena 3 i Cristina, la secretaria dels informatius, em diu: “escolta Matías, no tenies tu un acte este matí amb el príncep?”… i jo, de depent: “Me cague en…!». L’esdeveniment començava a les 12 del migdia, i quan Matías Prats ho va recordar eren les 11.55 hores.

 

Un pizzer salva Matías Prats

El presentador va trobar un company que el poguera portar ràpidament a l’acte. «Porta’m corrents, que no arribe!», li va suplicar Prats. La cita amb el Rei tenia lloc a la seu de Telefònica, a la Gran Via de Madrid. Matías va seguir explicant els fets: «Però quan vam arribar a Alcalà… hi havia una cua… No arribava de cap manera. Vaig eixir del cotxe i vaig veure una moto d’un pizzer i li vaig dir: “Xic, em portes?”».

 

L’aventura en moto va cridar fins i tot l’atenció d’un policia, ja que el presentador no duia el casc posat, però a causa de la urgència el nostre protagonista va aconseguir arribar a la seua destinació. Encara que va arribar un poc tard, els Reis no li van comentar el succés. «Són gent molt amable i afectuosa, i solament recorden les coses favorables», va comentar Matías Prats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.