Matías Prats arriba impuntual a un acte de Felip VI que havia de presentar

Matias Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió

Matías Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió | ANTENA 3

 

És sabut que el protocol reial és molt rigorós i que no permet cap equivocació, la qual cosa dificulta la possibilitat d’improvisar si una situació no ix com un s’esperava. Fins i tot la reina va arribar tard a una cita amb Carles d’Anglaterra, tot i que es va disculpar i va explicar que la tardança va ser per una causa aliena.

 

També pot passar al revés. Moltes vegades els Reis han hagut d’esperar als convidats, i això és el que li va passar al presentador Matías Prats temps enrere. El periodista ha volgut explicar aquesta còmica anècdota en el programa de ‘Espejo Público’.

 

Matías Pats no va recordar l’acte amb Felip VI

Susanna Griso i Matías Prats estaven conversant quan la presentadora va recordar l’anècdota que va patir després del seu discurs d’agraïment per haver sigut guardonada als Premis Nacionals de Cultura. La presentadora, efusiva, va atropellar el faristol. Afortunadament, no va patir cap lesió, però la seua caiguda es va fer viral en qüestió de minuts.

 

Matías Prats va voler llevar importància a l’assumpte comentant que «fer servir el mateix faristol que utilitza el rei és un plus de perillositat per a qui ho fa». El mateix rei va demanar disculpes a Susanna per l’accident, ja que podria haver sigut causat pel disseny del faristol a mesura de la seua alçada.

 

Matias Prats parlant amb Susanna Griso

Matías Prats parlant amb Susanna Griso | ANTENA 3

 

 

La part més divertida del col·loqui entre els dos amics va ser quan Matías va narrar el que li va succeir fa uns anys quan Felip VI encara era príncep. El presentador es va sincerar amb Griso i es va aventurar a parlar de l’acte de Felip i Letícia que va haver de presentar.

 

«Mira com de responsable que sóc: estava a Antena 3 i Cristina, la secretaria dels informatius, em diu: “escolta Matías, no tenies tu un acte este matí amb el príncep?”… i jo, de depent: “Me cague en…!». L’esdeveniment començava a les 12 del migdia, i quan Matías Prats ho va recordar eren les 11.55 hores.

 

Un pizzer salva Matías Prats

El presentador va trobar un company que el poguera portar ràpidament a l’acte. «Porta’m corrents, que no arribe!», li va suplicar Prats. La cita amb el Rei tenia lloc a la seu de Telefònica, a la Gran Via de Madrid. Matías va seguir explicant els fets: «Però quan vam arribar a Alcalà… hi havia una cua… No arribava de cap manera. Vaig eixir del cotxe i vaig veure una moto d’un pizzer i li vaig dir: “Xic, em portes?”».

 

L’aventura en moto va cridar fins i tot l’atenció d’un policia, ja que el presentador no duia el casc posat, però a causa de la urgència el nostre protagonista va aconseguir arribar a la seua destinació. Encara que va arribar un poc tard, els Reis no li van comentar el succés. «Són gent molt amable i afectuosa, i solament recorden les coses favorables», va comentar Matías Prats.

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.