Matías Prats arriba impuntual a un acte de Felip VI que havia de presentar

Matias Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió

Matías Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió | ANTENA 3

 

És sabut que el protocol reial és molt rigorós i que no permet cap equivocació, la qual cosa dificulta la possibilitat d’improvisar si una situació no ix com un s’esperava. Fins i tot la reina va arribar tard a una cita amb Carles d’Anglaterra, tot i que es va disculpar i va explicar que la tardança va ser per una causa aliena.

 

També pot passar al revés. Moltes vegades els Reis han hagut d’esperar als convidats, i això és el que li va passar al presentador Matías Prats temps enrere. El periodista ha volgut explicar aquesta còmica anècdota en el programa de ‘Espejo Público’.

 

Matías Pats no va recordar l’acte amb Felip VI

Susanna Griso i Matías Prats estaven conversant quan la presentadora va recordar l’anècdota que va patir després del seu discurs d’agraïment per haver sigut guardonada als Premis Nacionals de Cultura. La presentadora, efusiva, va atropellar el faristol. Afortunadament, no va patir cap lesió, però la seua caiguda es va fer viral en qüestió de minuts.

 

Matías Prats va voler llevar importància a l’assumpte comentant que «fer servir el mateix faristol que utilitza el rei és un plus de perillositat per a qui ho fa». El mateix rei va demanar disculpes a Susanna per l’accident, ja que podria haver sigut causat pel disseny del faristol a mesura de la seua alçada.

 

Matias Prats parlant amb Susanna Griso

Matías Prats parlant amb Susanna Griso | ANTENA 3

 

 

La part més divertida del col·loqui entre els dos amics va ser quan Matías va narrar el que li va succeir fa uns anys quan Felip VI encara era príncep. El presentador es va sincerar amb Griso i es va aventurar a parlar de l’acte de Felip i Letícia que va haver de presentar.

 

«Mira com de responsable que sóc: estava a Antena 3 i Cristina, la secretaria dels informatius, em diu: “escolta Matías, no tenies tu un acte este matí amb el príncep?”… i jo, de depent: “Me cague en…!». L’esdeveniment començava a les 12 del migdia, i quan Matías Prats ho va recordar eren les 11.55 hores.

 

Un pizzer salva Matías Prats

El presentador va trobar un company que el poguera portar ràpidament a l’acte. «Porta’m corrents, que no arribe!», li va suplicar Prats. La cita amb el Rei tenia lloc a la seu de Telefònica, a la Gran Via de Madrid. Matías va seguir explicant els fets: «Però quan vam arribar a Alcalà… hi havia una cua… No arribava de cap manera. Vaig eixir del cotxe i vaig veure una moto d’un pizzer i li vaig dir: “Xic, em portes?”».

 

L’aventura en moto va cridar fins i tot l’atenció d’un policia, ja que el presentador no duia el casc posat, però a causa de la urgència el nostre protagonista va aconseguir arribar a la seua destinació. Encara que va arribar un poc tard, els Reis no li van comentar el succés. «Són gent molt amable i afectuosa, i solament recorden les coses favorables», va comentar Matías Prats.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.