Matías Prats arriba impuntual a un acte de Felip VI que havia de presentar

Matias Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió

Matías Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió | ANTENA 3

 

És sabut que el protocol reial és molt rigorós i que no permet cap equivocació, la qual cosa dificulta la possibilitat d’improvisar si una situació no ix com un s’esperava. Fins i tot la reina va arribar tard a una cita amb Carles d’Anglaterra, tot i que es va disculpar i va explicar que la tardança va ser per una causa aliena.

 

També pot passar al revés. Moltes vegades els Reis han hagut d’esperar als convidats, i això és el que li va passar al presentador Matías Prats temps enrere. El periodista ha volgut explicar aquesta còmica anècdota en el programa de ‘Espejo Público’.

 

Matías Pats no va recordar l’acte amb Felip VI

Susanna Griso i Matías Prats estaven conversant quan la presentadora va recordar l’anècdota que va patir després del seu discurs d’agraïment per haver sigut guardonada als Premis Nacionals de Cultura. La presentadora, efusiva, va atropellar el faristol. Afortunadament, no va patir cap lesió, però la seua caiguda es va fer viral en qüestió de minuts.

 

Matías Prats va voler llevar importància a l’assumpte comentant que «fer servir el mateix faristol que utilitza el rei és un plus de perillositat per a qui ho fa». El mateix rei va demanar disculpes a Susanna per l’accident, ja que podria haver sigut causat pel disseny del faristol a mesura de la seua alçada.

 

Matias Prats parlant amb Susanna Griso

Matías Prats parlant amb Susanna Griso | ANTENA 3

 

 

La part més divertida del col·loqui entre els dos amics va ser quan Matías va narrar el que li va succeir fa uns anys quan Felip VI encara era príncep. El presentador es va sincerar amb Griso i es va aventurar a parlar de l’acte de Felip i Letícia que va haver de presentar.

 

«Mira com de responsable que sóc: estava a Antena 3 i Cristina, la secretaria dels informatius, em diu: “escolta Matías, no tenies tu un acte este matí amb el príncep?”… i jo, de depent: “Me cague en…!». L’esdeveniment començava a les 12 del migdia, i quan Matías Prats ho va recordar eren les 11.55 hores.

 

Un pizzer salva Matías Prats

El presentador va trobar un company que el poguera portar ràpidament a l’acte. «Porta’m corrents, que no arribe!», li va suplicar Prats. La cita amb el Rei tenia lloc a la seu de Telefònica, a la Gran Via de Madrid. Matías va seguir explicant els fets: «Però quan vam arribar a Alcalà… hi havia una cua… No arribava de cap manera. Vaig eixir del cotxe i vaig veure una moto d’un pizzer i li vaig dir: “Xic, em portes?”».

 

L’aventura en moto va cridar fins i tot l’atenció d’un policia, ja que el presentador no duia el casc posat, però a causa de la urgència el nostre protagonista va aconseguir arribar a la seua destinació. Encara que va arribar un poc tard, els Reis no li van comentar el succés. «Són gent molt amable i afectuosa, i solament recorden les coses favorables», va comentar Matías Prats.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.