Matías Prats arriba impuntual a un acte de Felip VI que havia de presentar

Matias Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió

Matías Prats després de rebre el seu Premi Nacional de Televisió | ANTENA 3

 

És sabut que el protocol reial és molt rigorós i que no permet cap equivocació, la qual cosa dificulta la possibilitat d’improvisar si una situació no ix com un s’esperava. Fins i tot la reina va arribar tard a una cita amb Carles d’Anglaterra, tot i que es va disculpar i va explicar que la tardança va ser per una causa aliena.

 

També pot passar al revés. Moltes vegades els Reis han hagut d’esperar als convidats, i això és el que li va passar al presentador Matías Prats temps enrere. El periodista ha volgut explicar aquesta còmica anècdota en el programa de ‘Espejo Público’.

 

Matías Pats no va recordar l’acte amb Felip VI

Susanna Griso i Matías Prats estaven conversant quan la presentadora va recordar l’anècdota que va patir després del seu discurs d’agraïment per haver sigut guardonada als Premis Nacionals de Cultura. La presentadora, efusiva, va atropellar el faristol. Afortunadament, no va patir cap lesió, però la seua caiguda es va fer viral en qüestió de minuts.

 

Matías Prats va voler llevar importància a l’assumpte comentant que «fer servir el mateix faristol que utilitza el rei és un plus de perillositat per a qui ho fa». El mateix rei va demanar disculpes a Susanna per l’accident, ja que podria haver sigut causat pel disseny del faristol a mesura de la seua alçada.

 

Matias Prats parlant amb Susanna Griso

Matías Prats parlant amb Susanna Griso | ANTENA 3

 

 

La part més divertida del col·loqui entre els dos amics va ser quan Matías va narrar el que li va succeir fa uns anys quan Felip VI encara era príncep. El presentador es va sincerar amb Griso i es va aventurar a parlar de l’acte de Felip i Letícia que va haver de presentar.

 

«Mira com de responsable que sóc: estava a Antena 3 i Cristina, la secretaria dels informatius, em diu: “escolta Matías, no tenies tu un acte este matí amb el príncep?”… i jo, de depent: “Me cague en…!». L’esdeveniment començava a les 12 del migdia, i quan Matías Prats ho va recordar eren les 11.55 hores.

 

Un pizzer salva Matías Prats

El presentador va trobar un company que el poguera portar ràpidament a l’acte. «Porta’m corrents, que no arribe!», li va suplicar Prats. La cita amb el Rei tenia lloc a la seu de Telefònica, a la Gran Via de Madrid. Matías va seguir explicant els fets: «Però quan vam arribar a Alcalà… hi havia una cua… No arribava de cap manera. Vaig eixir del cotxe i vaig veure una moto d’un pizzer i li vaig dir: “Xic, em portes?”».

 

L’aventura en moto va cridar fins i tot l’atenció d’un policia, ja que el presentador no duia el casc posat, però a causa de la urgència el nostre protagonista va aconseguir arribar a la seua destinació. Encara que va arribar un poc tard, els Reis no li van comentar el succés. «Són gent molt amable i afectuosa, i solament recorden les coses favorables», va comentar Matías Prats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.