Mediaset fitxa a Nagore Robles per a presentar un nou i sorprenent programa

 

Des que finalitzaren les emissions de ‘Mujeres i hombres i viceversa’ en Cuatro, poc més s’ha sabut de Nagore Robles. La col·laboradora més veterana del programa i que a base de molt d’esforç va aconseguir fer-se amb una cadira fixa, fins i tot convertint-se en presentadora quan la situació el requeria.

La parella de Sandra Barneda alternava el programa de l’amor amb col·laboracions en els debats dels ‘realitys’, on juntament amb Belén Rodríguez, Carmen Alcayde o Lydia Lozano han creat una manera de fer televisió i que les fa totalment úniques.

No obstant això, fa mesos que no sabem res d’ella, solament a través de les xarxes socials on sí que manté una certa activitat per les accions comercials que realitza i que entenem que són la seua principal font d’ingressos ara que no està apareixent en televisió. La veritat és que la cadena confia molt en ella, fins i tot en alguna ocasió li l’ha vista compartint sopars amb el president de Mediaset i que sempre s’ha mostrat molt pròxim també a Sandra Barneda.

Ara sembla que la col·laboradora estaria molt prop d’iniciar una nova aventura en televisió i en esta ocasió fent el salt definitiu com a presentadora i deixant per un temps de costat la seua tasca com a col·laboradora. Segons ha avançat el portal Yotele, Mediaset estaria preparant un projecte nou i que comptaria amb Robles com a mestra de cerimònies. A diferència d’altres formats este no s’emetrà a través de la televisió convencional i formarà part d’una de les noves grans apostes de Mediaset.

Nagore es posarà al capdavant d’un debat molt dinàmic i canyer sobre els temes més desenfadats de l’actualitat social. A més, no es descarta que puga incloure una tertúlia amb l’última hora de ‘Supervivientes’.

Segons la informació, el nou espai s’emetrà en directe en la matinada del dijous al divendres, aproximadament entre les 2.00 i les 3.00 hores. L’estrena podria ser esta mateixa setmana.
La gran novetat d’este nou format, que estarà produït per Buldog TV, és que només es podrà veure a través de la plataforma de pagament Mitele Plus, en el catàleg d’entreteniment del qual es compta ja amb el reality ‘Sol@s’.

 

Els aliats de Nagore

 

El programa està pensat per a atraure el públic més juvenil i per això els col·laboradors i tertulians de Nagore seran rostres que conviuen en les xarxes socials, instagramers i influencers de les xarxes que arrosseguen a un munt de seguidors i que ara es podrien convertir en fidels seguidors d’este espai tan trencador. L’arribada d’este nou format coincideix amb la cancel·lació dels resums diaris de Sofia Suescun de ‘Supervivents’ i que solament es podien seguir a través de Mitele plus.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.