Mediaset fitxa a Nagore Robles per a presentar un nou i sorprenent programa

 

Des que finalitzaren les emissions de ‘Mujeres i hombres i viceversa’ en Cuatro, poc més s’ha sabut de Nagore Robles. La col·laboradora més veterana del programa i que a base de molt d’esforç va aconseguir fer-se amb una cadira fixa, fins i tot convertint-se en presentadora quan la situació el requeria.

La parella de Sandra Barneda alternava el programa de l’amor amb col·laboracions en els debats dels ‘realitys’, on juntament amb Belén Rodríguez, Carmen Alcayde o Lydia Lozano han creat una manera de fer televisió i que les fa totalment úniques.

No obstant això, fa mesos que no sabem res d’ella, solament a través de les xarxes socials on sí que manté una certa activitat per les accions comercials que realitza i que entenem que són la seua principal font d’ingressos ara que no està apareixent en televisió. La veritat és que la cadena confia molt en ella, fins i tot en alguna ocasió li l’ha vista compartint sopars amb el president de Mediaset i que sempre s’ha mostrat molt pròxim també a Sandra Barneda.

Ara sembla que la col·laboradora estaria molt prop d’iniciar una nova aventura en televisió i en esta ocasió fent el salt definitiu com a presentadora i deixant per un temps de costat la seua tasca com a col·laboradora. Segons ha avançat el portal Yotele, Mediaset estaria preparant un projecte nou i que comptaria amb Robles com a mestra de cerimònies. A diferència d’altres formats este no s’emetrà a través de la televisió convencional i formarà part d’una de les noves grans apostes de Mediaset.

Nagore es posarà al capdavant d’un debat molt dinàmic i canyer sobre els temes més desenfadats de l’actualitat social. A més, no es descarta que puga incloure una tertúlia amb l’última hora de ‘Supervivientes’.

Segons la informació, el nou espai s’emetrà en directe en la matinada del dijous al divendres, aproximadament entre les 2.00 i les 3.00 hores. L’estrena podria ser esta mateixa setmana.
La gran novetat d’este nou format, que estarà produït per Buldog TV, és que només es podrà veure a través de la plataforma de pagament Mitele Plus, en el catàleg d’entreteniment del qual es compta ja amb el reality ‘Sol@s’.

 

Els aliats de Nagore

 

El programa està pensat per a atraure el públic més juvenil i per això els col·laboradors i tertulians de Nagore seran rostres que conviuen en les xarxes socials, instagramers i influencers de les xarxes que arrosseguen a un munt de seguidors i que ara es podrien convertir en fidels seguidors d’este espai tan trencador. L’arribada d’este nou format coincideix amb la cancel·lació dels resums diaris de Sofia Suescun de ‘Supervivents’ i que solament es podien seguir a través de Mitele plus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.