Mediaset fitxa a Nagore Robles per a presentar un nou i sorprenent programa

 

Des que finalitzaren les emissions de ‘Mujeres i hombres i viceversa’ en Cuatro, poc més s’ha sabut de Nagore Robles. La col·laboradora més veterana del programa i que a base de molt d’esforç va aconseguir fer-se amb una cadira fixa, fins i tot convertint-se en presentadora quan la situació el requeria.

La parella de Sandra Barneda alternava el programa de l’amor amb col·laboracions en els debats dels ‘realitys’, on juntament amb Belén Rodríguez, Carmen Alcayde o Lydia Lozano han creat una manera de fer televisió i que les fa totalment úniques.

No obstant això, fa mesos que no sabem res d’ella, solament a través de les xarxes socials on sí que manté una certa activitat per les accions comercials que realitza i que entenem que són la seua principal font d’ingressos ara que no està apareixent en televisió. La veritat és que la cadena confia molt en ella, fins i tot en alguna ocasió li l’ha vista compartint sopars amb el president de Mediaset i que sempre s’ha mostrat molt pròxim també a Sandra Barneda.

Ara sembla que la col·laboradora estaria molt prop d’iniciar una nova aventura en televisió i en esta ocasió fent el salt definitiu com a presentadora i deixant per un temps de costat la seua tasca com a col·laboradora. Segons ha avançat el portal Yotele, Mediaset estaria preparant un projecte nou i que comptaria amb Robles com a mestra de cerimònies. A diferència d’altres formats este no s’emetrà a través de la televisió convencional i formarà part d’una de les noves grans apostes de Mediaset.

Nagore es posarà al capdavant d’un debat molt dinàmic i canyer sobre els temes més desenfadats de l’actualitat social. A més, no es descarta que puga incloure una tertúlia amb l’última hora de ‘Supervivientes’.

Segons la informació, el nou espai s’emetrà en directe en la matinada del dijous al divendres, aproximadament entre les 2.00 i les 3.00 hores. L’estrena podria ser esta mateixa setmana.
La gran novetat d’este nou format, que estarà produït per Buldog TV, és que només es podrà veure a través de la plataforma de pagament Mitele Plus, en el catàleg d’entreteniment del qual es compta ja amb el reality ‘Sol@s’.

 

Els aliats de Nagore

 

El programa està pensat per a atraure el públic més juvenil i per això els col·laboradors i tertulians de Nagore seran rostres que conviuen en les xarxes socials, instagramers i influencers de les xarxes que arrosseguen a un munt de seguidors i que ara es podrien convertir en fidels seguidors d’este espai tan trencador. L’arribada d’este nou format coincideix amb la cancel·lació dels resums diaris de Sofia Suescun de ‘Supervivents’ i que solament es podien seguir a través de Mitele plus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Logan Costa s’incorpora parcialment i és la gran novetat en l’entrenament del Vila-real

El central francés ha participat en els rondos inicials i suma set mesos de baixa després de la seua lesió de lligaments. Kambwala avança i Gerard Moreno seguix quasi descartat davant el Barcelona.

Colp a la banda albanesa que va robar 11 xalets de luxe de Dénia a Rota i es va emportar fins a 2 milions

La Policia ha desarticulat parcialment una organització albanesa que va assaltar 11 xalets i viles de luxe de Dénia a Rota. El botí va ascendir a entre 1,5 i 2 milions en efectiu, joies i rellotges.

PP i Vox aproven de manera definitiva el pressupost municipal d’Alacant: 367,3 milions

PP i Vox han aprovat definitivament el pressupost de l'Ajuntament d'Alacant, que ascendix a 367,3 milions i creix un 5,8%. Els comptes prioritzen neteja, manteniment i impuls social i cultural.

Un policia fora de servici deté a una dona per almenys cinc ‘furts amorosos’ a València

Un policia nacional anara de servici ha interceptat en Campanar a una jove de 29 anys quan abordava a dos ancianes amb gestos afectuosos. A l'arrestada se li imputen altres quatre fets comesos entre el 19 i el 23 de febrer i ha passat a disposició judicial.

El sector de fregides i esmalts eleva la facturació un 1,55% en plena incertesa

El sector va tancar 2025 amb 1.363 milions d'euros i un avanç del 1,55% enfront de 2024, encara lluny dels nivells de 2021. Exportacions a l'alça per Algèria i costos pressionant màrgens.

La Generalitat garantix la compatibilitat dels parcs inundables de l’Horta Sud amb les obres hidràuliques de l’Estat

La Generalitat assegura que la xarxa de parcs metropolitans inundables de l'Horta Sud es coordina amb les actuacions hidràuliques estatals per a evitar duplicitats i reforçar la protecció enfront d'inundacions. El pla, d'unes 1.500 hectàrees i amb aval tècnic, preveu solucions basades en la naturalesa i usos compatibles

La Generalitat repartirà fruites, llet i hortalisses en 904 escoles per a reforçar hàbits saludables

El programa aconseguirà a 192.985 escolars de 904 centres i integra el repartiment gratuït amb accions pedagògiques per a conéixer l'origen dels aliments. Finançat per la UE via FEAGA i gestionat per l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària, creix en cobertura i preveu 1,49 milions per a 2025-2026.

Radiografien amb tècniques veterinàries el cavall de cartó de les festes d’Alcoi per a la seua rèplica

L'icònic cavall de cartó de l'Aparició ha sigut radiografiat per a conéixer la seua estructura interna i preparar una rèplica exacta. La iniciativa busca preservar l'original i respectar les tècniques tradicionals.