Mediaset fitxa a Nagore Robles per a presentar un nou i sorprenent programa

 

Des que finalitzaren les emissions de ‘Mujeres i hombres i viceversa’ en Cuatro, poc més s’ha sabut de Nagore Robles. La col·laboradora més veterana del programa i que a base de molt d’esforç va aconseguir fer-se amb una cadira fixa, fins i tot convertint-se en presentadora quan la situació el requeria.

La parella de Sandra Barneda alternava el programa de l’amor amb col·laboracions en els debats dels ‘realitys’, on juntament amb Belén Rodríguez, Carmen Alcayde o Lydia Lozano han creat una manera de fer televisió i que les fa totalment úniques.

No obstant això, fa mesos que no sabem res d’ella, solament a través de les xarxes socials on sí que manté una certa activitat per les accions comercials que realitza i que entenem que són la seua principal font d’ingressos ara que no està apareixent en televisió. La veritat és que la cadena confia molt en ella, fins i tot en alguna ocasió li l’ha vista compartint sopars amb el president de Mediaset i que sempre s’ha mostrat molt pròxim també a Sandra Barneda.

Ara sembla que la col·laboradora estaria molt prop d’iniciar una nova aventura en televisió i en esta ocasió fent el salt definitiu com a presentadora i deixant per un temps de costat la seua tasca com a col·laboradora. Segons ha avançat el portal Yotele, Mediaset estaria preparant un projecte nou i que comptaria amb Robles com a mestra de cerimònies. A diferència d’altres formats este no s’emetrà a través de la televisió convencional i formarà part d’una de les noves grans apostes de Mediaset.

Nagore es posarà al capdavant d’un debat molt dinàmic i canyer sobre els temes més desenfadats de l’actualitat social. A més, no es descarta que puga incloure una tertúlia amb l’última hora de ‘Supervivientes’.

Segons la informació, el nou espai s’emetrà en directe en la matinada del dijous al divendres, aproximadament entre les 2.00 i les 3.00 hores. L’estrena podria ser esta mateixa setmana.
La gran novetat d’este nou format, que estarà produït per Buldog TV, és que només es podrà veure a través de la plataforma de pagament Mitele Plus, en el catàleg d’entreteniment del qual es compta ja amb el reality ‘Sol@s’.

 

Els aliats de Nagore

 

El programa està pensat per a atraure el públic més juvenil i per això els col·laboradors i tertulians de Nagore seran rostres que conviuen en les xarxes socials, instagramers i influencers de les xarxes que arrosseguen a un munt de seguidors i que ara es podrien convertir en fidels seguidors d’este espai tan trencador. L’arribada d’este nou format coincideix amb la cancel·lació dels resums diaris de Sofia Suescun de ‘Supervivents’ i que solament es podien seguir a través de Mitele plus.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.