13 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Mor l’actriu Jossara Jinaro als 48 anys per càncer

L’actriu d’origen brasiler Jossara Jinaro a mort de càncer als 48 anys d’edat, segons ha anunciat el seu marit Matt Bogado en Facebook. La intèrpret va treballar en sèries com ‘ER’, ‘Strong Medicine’ o ‘Judging Amy’.

“Amb gran pesar anunci la defunció de la meua esposa, Jossara Jinaro, en aquesta data, 27 d’abril de 2022. *Jossara va lluitar valentament contra el càncer i va tornar a casa envoltada de la seua família”, escrivia en la xarxa social Bogado. Acompanya el text una foto de la parella i els seus dos fills.

“Jossara va ser una esposa, mare, artista i amiga increïble. Tenia l’ànima més bella i amable i no acceptaria un no per resposta. Fins i tot en els seus últims moments, ella encara estava lluitant. Ara descansa en pau i serà recordada per sempre. Liam, Emrys i jo l’estranyarem profundament, encara que sabem que ella està en els nostres cors i ens guia en cada pas del camí”, conclou el missatge de Facebook.

A més del seu rol com a actriu, Jinaro va produir els seus propis curtmetratges i, fins i tot, llargmetratge que va ser acceptat en el programa de nous cineastes de Panavision. Amb ‘Desert Road Kill’, va ser guardonada com a millor actriu de repartiment. A més, va participar en pel·lícules com ‘Devil’s Rejects’, de Rob Zombie, ‘Havoc’, ‘Fly *Boys’, ’World Trade Center’ o ‘Go For It!’.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.