Mor l’actriu Jossara Jinaro als 48 anys per càncer

L’actriu d’origen brasiler Jossara Jinaro a mort de càncer als 48 anys d’edat, segons ha anunciat el seu marit Matt Bogado en Facebook. La intèrpret va treballar en sèries com ‘ER’, ‘Strong Medicine’ o ‘Judging Amy’.

“Amb gran pesar anunci la defunció de la meua esposa, Jossara Jinaro, en aquesta data, 27 d’abril de 2022. *Jossara va lluitar valentament contra el càncer i va tornar a casa envoltada de la seua família”, escrivia en la xarxa social Bogado. Acompanya el text una foto de la parella i els seus dos fills.

“Jossara va ser una esposa, mare, artista i amiga increïble. Tenia l’ànima més bella i amable i no acceptaria un no per resposta. Fins i tot en els seus últims moments, ella encara estava lluitant. Ara descansa en pau i serà recordada per sempre. Liam, Emrys i jo l’estranyarem profundament, encara que sabem que ella està en els nostres cors i ens guia en cada pas del camí”, conclou el missatge de Facebook.

A més del seu rol com a actriu, Jinaro va produir els seus propis curtmetratges i, fins i tot, llargmetratge que va ser acceptat en el programa de nous cineastes de Panavision. Amb ‘Desert Road Kill’, va ser guardonada com a millor actriu de repartiment. A més, va participar en pel·lícules com ‘Devil’s Rejects’, de Rob Zombie, ‘Havoc’, ‘Fly *Boys’, ’World Trade Center’ o ‘Go For It!’.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU