Mor l’actriu Jossara Jinaro als 48 anys per càncer

L’actriu d’origen brasiler Jossara Jinaro a mort de càncer als 48 anys d’edat, segons ha anunciat el seu marit Matt Bogado en Facebook. La intèrpret va treballar en sèries com ‘ER’, ‘Strong Medicine’ o ‘Judging Amy’.

“Amb gran pesar anunci la defunció de la meua esposa, Jossara Jinaro, en aquesta data, 27 d’abril de 2022. *Jossara va lluitar valentament contra el càncer i va tornar a casa envoltada de la seua família”, escrivia en la xarxa social Bogado. Acompanya el text una foto de la parella i els seus dos fills.

“Jossara va ser una esposa, mare, artista i amiga increïble. Tenia l’ànima més bella i amable i no acceptaria un no per resposta. Fins i tot en els seus últims moments, ella encara estava lluitant. Ara descansa en pau i serà recordada per sempre. Liam, Emrys i jo l’estranyarem profundament, encara que sabem que ella està en els nostres cors i ens guia en cada pas del camí”, conclou el missatge de Facebook.

A més del seu rol com a actriu, Jinaro va produir els seus propis curtmetratges i, fins i tot, llargmetratge que va ser acceptat en el programa de nous cineastes de Panavision. Amb ‘Desert Road Kill’, va ser guardonada com a millor actriu de repartiment. A més, va participar en pel·lícules com ‘Devil’s Rejects’, de Rob Zombie, ‘Havoc’, ‘Fly *Boys’, ’World Trade Center’ o ‘Go For It!’.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.