Mor l’actriu Jossara Jinaro als 48 anys per càncer

L’actriu d’origen brasiler Jossara Jinaro a mort de càncer als 48 anys d’edat, segons ha anunciat el seu marit Matt Bogado en Facebook. La intèrpret va treballar en sèries com ‘ER’, ‘Strong Medicine’ o ‘Judging Amy’.

“Amb gran pesar anunci la defunció de la meua esposa, Jossara Jinaro, en aquesta data, 27 d’abril de 2022. *Jossara va lluitar valentament contra el càncer i va tornar a casa envoltada de la seua família”, escrivia en la xarxa social Bogado. Acompanya el text una foto de la parella i els seus dos fills.

“Jossara va ser una esposa, mare, artista i amiga increïble. Tenia l’ànima més bella i amable i no acceptaria un no per resposta. Fins i tot en els seus últims moments, ella encara estava lluitant. Ara descansa en pau i serà recordada per sempre. Liam, Emrys i jo l’estranyarem profundament, encara que sabem que ella està en els nostres cors i ens guia en cada pas del camí”, conclou el missatge de Facebook.

A més del seu rol com a actriu, Jinaro va produir els seus propis curtmetratges i, fins i tot, llargmetratge que va ser acceptat en el programa de nous cineastes de Panavision. Amb ‘Desert Road Kill’, va ser guardonada com a millor actriu de repartiment. A més, va participar en pel·lícules com ‘Devil’s Rejects’, de Rob Zombie, ‘Havoc’, ‘Fly *Boys’, ’World Trade Center’ o ‘Go For It!’.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.