Mor l’actriu Jossara Jinaro als 48 anys per càncer

L’actriu d’origen brasiler Jossara Jinaro a mort de càncer als 48 anys d’edat, segons ha anunciat el seu marit Matt Bogado en Facebook. La intèrpret va treballar en sèries com ‘ER’, ‘Strong Medicine’ o ‘Judging Amy’.

“Amb gran pesar anunci la defunció de la meua esposa, Jossara Jinaro, en aquesta data, 27 d’abril de 2022. *Jossara va lluitar valentament contra el càncer i va tornar a casa envoltada de la seua família”, escrivia en la xarxa social Bogado. Acompanya el text una foto de la parella i els seus dos fills.

“Jossara va ser una esposa, mare, artista i amiga increïble. Tenia l’ànima més bella i amable i no acceptaria un no per resposta. Fins i tot en els seus últims moments, ella encara estava lluitant. Ara descansa en pau i serà recordada per sempre. Liam, Emrys i jo l’estranyarem profundament, encara que sabem que ella està en els nostres cors i ens guia en cada pas del camí”, conclou el missatge de Facebook.

A més del seu rol com a actriu, Jinaro va produir els seus propis curtmetratges i, fins i tot, llargmetratge que va ser acceptat en el programa de nous cineastes de Panavision. Amb ‘Desert Road Kill’, va ser guardonada com a millor actriu de repartiment. A més, va participar en pel·lícules com ‘Devil’s Rejects’, de Rob Zombie, ‘Havoc’, ‘Fly *Boys’, ’World Trade Center’ o ‘Go For It!’.

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.