Mor als 48 anys Laura Gómez-Lacueva, actriu de sèries com ‘La que se avecina i ‘El Pueblo’

L’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, famosa entre altres coses per donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’ o a Mariajo al ‘El Pueblo’, ha mort aquest dijous als 48 anys.

Així ho ha donat a conéixer ‘El Heraldo’ a través de la seua pàgina web, on ha revelat que l’actriu ha mort aquesta matinada després d’enfrontar-se durant diversos anys a un càncer que finalment no ha pogut superar.

Una malaltia que, no obstant això, no li ha impedit continuar treballant fins als últims dies, perquè ha estat dedicant-se sense descans tant al món de la televisió com el del teatre fins que ha mort aquest dijous.

Una cosa de la qual deixava constància a través de les seues diferents xarxes socials, on promocionava fa a penes unes setmanes un nou passe de l’obra de teatre en la qual participava, ‘Escarbar en la luz‘, per al pròxim 6 d’abril.

A pesar que era reconeguda principalment a Aragó, perquè era peça fonamental del programa d’humor Oregon TV, l’actriu estava guanyant notorietat a nivell nacional després de donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’.

En l’última temporada emesa fins hui, la número 13, l’actriu interpretava a la presidenta del nou edifici al qual es van mudar els veïns i veïnes de Mirador de Montepinar després de l’expropiació de la mítica urbanització.

«La vetla tindrà lloc aquest dijous a la sala 6 del cementeri de Torrero des de les 16.00 fins a les 20.00 i aquest divendres de 10.00 a 14.00«. A més, el mitjà de comunicació d’Aragó també ha conegut que el funeral de l’artista es desenvoluparà aquest divendres 31 de març a la sala 1 a partir de les 16.00.

Les xarxes reaccionen a la mort de Laura Gómez-Lacueva

A pesar que la reconeixem principalment pel seu treball en les sèries desenvolupades per Alberto Caballero, perquè també va treballar a ‘El Pueblo’, l’actriu aragonesa era molt coneguda en la seua comunitat per treballar en el programa d’humor Oregon TV. Allí va interpretar a personatges tan dispars com ET, Jacinta Gálvez o Adela, convertint-se en un dels rostres més estimats dels espectadors i les espectadores d’aquest mític programa de la televisió aragonesa.

Després de la confirmació de la mort de Laura Gómez-Lacueva, han sigut moltes les persones que s’han pronunciat sobre la mateixa a través de les xarxes socials. Entre elles Alberto Caballero, creador de totes dues sèries: «Devastats per la defunció de la nostra adorada Laura Gómez Lacueva. Poques vegades hem conegut a algú que mescle talent i qualitat humana en semblants quantitats. La vida a vegades és molt injusta. Un bes, cel. Et recordarem sempre«.

El funeral es desenvoluparà el pròxim 31 de març

També el president del Govern d’Aragó, Javier Lambán, qui ha recordat el treball de Laura Gómez-Lacueva en programes de la comunitat autònoma com Oregon TV: «Ha mort l’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, molt coneguda per la seua participació a Oregon TV. Ho lamente profundament. Una forta abraçada als seus familiars i amics. Que la terra li siga lleu«.

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.