Mor als 48 anys Laura Gómez-Lacueva, actriu de sèries com ‘La que se avecina i ‘El Pueblo’

L’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, famosa entre altres coses per donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’ o a Mariajo al ‘El Pueblo’, ha mort aquest dijous als 48 anys.

Així ho ha donat a conéixer ‘El Heraldo’ a través de la seua pàgina web, on ha revelat que l’actriu ha mort aquesta matinada després d’enfrontar-se durant diversos anys a un càncer que finalment no ha pogut superar.

Una malaltia que, no obstant això, no li ha impedit continuar treballant fins als últims dies, perquè ha estat dedicant-se sense descans tant al món de la televisió com el del teatre fins que ha mort aquest dijous.

Una cosa de la qual deixava constància a través de les seues diferents xarxes socials, on promocionava fa a penes unes setmanes un nou passe de l’obra de teatre en la qual participava, ‘Escarbar en la luz‘, per al pròxim 6 d’abril.

A pesar que era reconeguda principalment a Aragó, perquè era peça fonamental del programa d’humor Oregon TV, l’actriu estava guanyant notorietat a nivell nacional després de donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’.

En l’última temporada emesa fins hui, la número 13, l’actriu interpretava a la presidenta del nou edifici al qual es van mudar els veïns i veïnes de Mirador de Montepinar després de l’expropiació de la mítica urbanització.

La vetla tindrà lloc aquest dijous a la sala 6 del cementeri de Torrero des de les 16.00 fins a les 20.00 i aquest divendres de 10.00 a 14.00“. A més, el mitjà de comunicació d’Aragó també ha conegut que el funeral de l’artista es desenvoluparà aquest divendres 31 de març a la sala 1 a partir de les 16.00.

Les xarxes reaccionen a la mort de Laura Gómez-Lacueva

A pesar que la reconeixem principalment pel seu treball en les sèries desenvolupades per Alberto Caballero, perquè també va treballar a ‘El Pueblo’, l’actriu aragonesa era molt coneguda en la seua comunitat per treballar en el programa d’humor Oregon TV. Allí va interpretar a personatges tan dispars com ET, Jacinta Gálvez o Adela, convertint-se en un dels rostres més estimats dels espectadors i les espectadores d’aquest mític programa de la televisió aragonesa.

Després de la confirmació de la mort de Laura Gómez-Lacueva, han sigut moltes les persones que s’han pronunciat sobre la mateixa a través de les xarxes socials. Entre elles Alberto Caballero, creador de totes dues sèries: “Devastats per la defunció de la nostra adorada Laura Gómez Lacueva. Poques vegades hem conegut a algú que mescle talent i qualitat humana en semblants quantitats. La vida a vegades és molt injusta. Un bes, cel. Et recordarem sempre“.

El funeral es desenvoluparà el pròxim 31 de març

També el president del Govern d’Aragó, Javier Lambán, qui ha recordat el treball de Laura Gómez-Lacueva en programes de la comunitat autònoma com Oregon TV: “Ha mort l’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, molt coneguda per la seua participació a Oregon TV. Ho lamente profundament. Una forta abraçada als seus familiars i amics. Que la terra li siga lleu“.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.