Mor als 48 anys Laura Gómez-Lacueva, actriu de sèries com ‘La que se avecina i ‘El Pueblo’

L’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, famosa entre altres coses per donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’ o a Mariajo al ‘El Pueblo’, ha mort aquest dijous als 48 anys.

Així ho ha donat a conéixer ‘El Heraldo’ a través de la seua pàgina web, on ha revelat que l’actriu ha mort aquesta matinada després d’enfrontar-se durant diversos anys a un càncer que finalment no ha pogut superar.

Una malaltia que, no obstant això, no li ha impedit continuar treballant fins als últims dies, perquè ha estat dedicant-se sense descans tant al món de la televisió com el del teatre fins que ha mort aquest dijous.

Una cosa de la qual deixava constància a través de les seues diferents xarxes socials, on promocionava fa a penes unes setmanes un nou passe de l’obra de teatre en la qual participava, ‘Escarbar en la luz‘, per al pròxim 6 d’abril.

A pesar que era reconeguda principalment a Aragó, perquè era peça fonamental del programa d’humor Oregon TV, l’actriu estava guanyant notorietat a nivell nacional després de donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’.

En l’última temporada emesa fins hui, la número 13, l’actriu interpretava a la presidenta del nou edifici al qual es van mudar els veïns i veïnes de Mirador de Montepinar després de l’expropiació de la mítica urbanització.

La vetla tindrà lloc aquest dijous a la sala 6 del cementeri de Torrero des de les 16.00 fins a les 20.00 i aquest divendres de 10.00 a 14.00“. A més, el mitjà de comunicació d’Aragó també ha conegut que el funeral de l’artista es desenvoluparà aquest divendres 31 de març a la sala 1 a partir de les 16.00.

Les xarxes reaccionen a la mort de Laura Gómez-Lacueva

A pesar que la reconeixem principalment pel seu treball en les sèries desenvolupades per Alberto Caballero, perquè també va treballar a ‘El Pueblo’, l’actriu aragonesa era molt coneguda en la seua comunitat per treballar en el programa d’humor Oregon TV. Allí va interpretar a personatges tan dispars com ET, Jacinta Gálvez o Adela, convertint-se en un dels rostres més estimats dels espectadors i les espectadores d’aquest mític programa de la televisió aragonesa.

Després de la confirmació de la mort de Laura Gómez-Lacueva, han sigut moltes les persones que s’han pronunciat sobre la mateixa a través de les xarxes socials. Entre elles Alberto Caballero, creador de totes dues sèries: “Devastats per la defunció de la nostra adorada Laura Gómez Lacueva. Poques vegades hem conegut a algú que mescle talent i qualitat humana en semblants quantitats. La vida a vegades és molt injusta. Un bes, cel. Et recordarem sempre“.

El funeral es desenvoluparà el pròxim 31 de març

També el president del Govern d’Aragó, Javier Lambán, qui ha recordat el treball de Laura Gómez-Lacueva en programes de la comunitat autònoma com Oregon TV: “Ha mort l’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, molt coneguda per la seua participació a Oregon TV. Ho lamente profundament. Una forta abraçada als seus familiars i amics. Que la terra li siga lleu“.

Últimes notícies

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.