Mor als 48 anys Laura Gómez-Lacueva, actriu de sèries com ‘La que se avecina i ‘El Pueblo’

L’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, famosa entre altres coses per donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’ o a Mariajo al ‘El Pueblo’, ha mort aquest dijous als 48 anys.

Així ho ha donat a conéixer ‘El Heraldo’ a través de la seua pàgina web, on ha revelat que l’actriu ha mort aquesta matinada després d’enfrontar-se durant diversos anys a un càncer que finalment no ha pogut superar.

Una malaltia que, no obstant això, no li ha impedit continuar treballant fins als últims dies, perquè ha estat dedicant-se sense descans tant al món de la televisió com el del teatre fins que ha mort aquest dijous.

Una cosa de la qual deixava constància a través de les seues diferents xarxes socials, on promocionava fa a penes unes setmanes un nou passe de l’obra de teatre en la qual participava, ‘Escarbar en la luz‘, per al pròxim 6 d’abril.

A pesar que era reconeguda principalment a Aragó, perquè era peça fonamental del programa d’humor Oregon TV, l’actriu estava guanyant notorietat a nivell nacional després de donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’.

En l’última temporada emesa fins hui, la número 13, l’actriu interpretava a la presidenta del nou edifici al qual es van mudar els veïns i veïnes de Mirador de Montepinar després de l’expropiació de la mítica urbanització.

«La vetla tindrà lloc aquest dijous a la sala 6 del cementeri de Torrero des de les 16.00 fins a les 20.00 i aquest divendres de 10.00 a 14.00«. A més, el mitjà de comunicació d’Aragó també ha conegut que el funeral de l’artista es desenvoluparà aquest divendres 31 de març a la sala 1 a partir de les 16.00.

Les xarxes reaccionen a la mort de Laura Gómez-Lacueva

A pesar que la reconeixem principalment pel seu treball en les sèries desenvolupades per Alberto Caballero, perquè també va treballar a ‘El Pueblo’, l’actriu aragonesa era molt coneguda en la seua comunitat per treballar en el programa d’humor Oregon TV. Allí va interpretar a personatges tan dispars com ET, Jacinta Gálvez o Adela, convertint-se en un dels rostres més estimats dels espectadors i les espectadores d’aquest mític programa de la televisió aragonesa.

Després de la confirmació de la mort de Laura Gómez-Lacueva, han sigut moltes les persones que s’han pronunciat sobre la mateixa a través de les xarxes socials. Entre elles Alberto Caballero, creador de totes dues sèries: «Devastats per la defunció de la nostra adorada Laura Gómez Lacueva. Poques vegades hem conegut a algú que mescle talent i qualitat humana en semblants quantitats. La vida a vegades és molt injusta. Un bes, cel. Et recordarem sempre«.

El funeral es desenvoluparà el pròxim 31 de març

També el president del Govern d’Aragó, Javier Lambán, qui ha recordat el treball de Laura Gómez-Lacueva en programes de la comunitat autònoma com Oregon TV: «Ha mort l’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, molt coneguda per la seua participació a Oregon TV. Ho lamente profundament. Una forta abraçada als seus familiars i amics. Que la terra li siga lleu«.

Últimes notícies

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.