10.3 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Mor als 48 anys Laura Gómez-Lacueva, actriu de sèries com ‘La que se avecina i ‘El Pueblo’

L’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, famosa entre altres coses per donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’ o a Mariajo al ‘El Pueblo’, ha mort aquest dijous als 48 anys.

Així ho ha donat a conéixer ‘El Heraldo’ a través de la seua pàgina web, on ha revelat que l’actriu ha mort aquesta matinada després d’enfrontar-se durant diversos anys a un càncer que finalment no ha pogut superar.

Una malaltia que, no obstant això, no li ha impedit continuar treballant fins als últims dies, perquè ha estat dedicant-se sense descans tant al món de la televisió com el del teatre fins que ha mort aquest dijous.

Una cosa de la qual deixava constància a través de les seues diferents xarxes socials, on promocionava fa a penes unes setmanes un nou passe de l’obra de teatre en la qual participava, ‘Escarbar en la luz‘, per al pròxim 6 d’abril.

A pesar que era reconeguda principalment a Aragó, perquè era peça fonamental del programa d’humor Oregon TV, l’actriu estava guanyant notorietat a nivell nacional després de donar vida a la farmacèutica Greta Garmendia en ‘La que se avecina’.

En l’última temporada emesa fins hui, la número 13, l’actriu interpretava a la presidenta del nou edifici al qual es van mudar els veïns i veïnes de Mirador de Montepinar després de l’expropiació de la mítica urbanització.

La vetla tindrà lloc aquest dijous a la sala 6 del cementeri de Torrero des de les 16.00 fins a les 20.00 i aquest divendres de 10.00 a 14.00“. A més, el mitjà de comunicació d’Aragó també ha conegut que el funeral de l’artista es desenvoluparà aquest divendres 31 de març a la sala 1 a partir de les 16.00.

Les xarxes reaccionen a la mort de Laura Gómez-Lacueva

A pesar que la reconeixem principalment pel seu treball en les sèries desenvolupades per Alberto Caballero, perquè també va treballar a ‘El Pueblo’, l’actriu aragonesa era molt coneguda en la seua comunitat per treballar en el programa d’humor Oregon TV. Allí va interpretar a personatges tan dispars com ET, Jacinta Gálvez o Adela, convertint-se en un dels rostres més estimats dels espectadors i les espectadores d’aquest mític programa de la televisió aragonesa.

Després de la confirmació de la mort de Laura Gómez-Lacueva, han sigut moltes les persones que s’han pronunciat sobre la mateixa a través de les xarxes socials. Entre elles Alberto Caballero, creador de totes dues sèries: “Devastats per la defunció de la nostra adorada Laura Gómez Lacueva. Poques vegades hem conegut a algú que mescle talent i qualitat humana en semblants quantitats. La vida a vegades és molt injusta. Un bes, cel. Et recordarem sempre“.

El funeral es desenvoluparà el pròxim 31 de març

També el president del Govern d’Aragó, Javier Lambán, qui ha recordat el treball de Laura Gómez-Lacueva en programes de la comunitat autònoma com Oregon TV: “Ha mort l’actriu aragonesa Laura Gómez-Lacueva, molt coneguda per la seua participació a Oregon TV. Ho lamente profundament. Una forta abraçada als seus familiars i amics. Que la terra li siga lleu“.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.