10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Els motius de la mala relació entre Chelo García Cortés i Isabel Pantoja, al descobert

Isabel Pantoja va tenir dos motius per trencar la seva amistat amb Chelo

Isabel Pantoja va tindre dos motius per a trencar la seua amistat amb Chelo | TELECINCO

 

Des de que es van iniciar les primeres informacions sobre ‘Supervivientes’, el concurs de Telecinco no ha deixat de mantindre l’expectació, inclús abans que començara. El fitxatge d’Isabel Pantoja ha portat uns índexs d’audiència històrics a Telecinco en la primera gala del programa, quan els concursants van arribar a l’illa i la ‘tonadillera’ va saltar des de l’helicòpter. A més, el retrobament entre la cantant i la també concursant Chelo García Cortés ha generat molta expectació, ja que les dos van mantindre una amistat durant molts anys, que es va trencar fa 5 anys, i des d’aquell moment no s’havien tornat a vore les cares ni a parlar-se.

 

El programa va forçar una reunió entre les dos en directe i l’audiència va poder visualitzar un moment molt tens entre elles, que després de 5 anys sense parlar-se, van mantindre una reunió bastant gelada. Sembla que Isabel Pantoja no oblida el que li va fer Chelo García Cortés, traint la confiança que la cantant havia dipositat en ella durant tants anys.

 

Chelo García Cortés va fer de celestina a Chabelita

Molts s’han preguntat el motiu que va portar a la Pantoja a trencar la seua amistat amb la periodista Chelo García Cortés. Corria l’any 2012 quan van eixir a la llum unes imatges on es podia vore a la filla d’Isabel Pantoja, Chabelita, en una terrassa amb un ‘amic’ que era més major que ella, i els dos en companyia de Chelo García Cortés. Aquesta trobada entre Chabelita i el seu suposat nóvio s’hauria realitzat sense el consentiment d’Isabel Pantoja, i per tant, Chelo García Cortés hauria traït totalment la seua confiança. En eixir les imatges del fet, la periodista només va poder dir: «La culpable sóc jo, que sóc major d’edat, però volia conéixer a aquella persona i l’única manera de fer-ho possible era fent el que vaig fer».

 

Chelo García Cortés va traïr la confiança d'Isabel Pantoja

Chelo García Cortés va traïr la confiança d’Isabel Pantoja | TELECINCO

 

A part d’açò, més tard va transcendir un fet que encara va enfadar més a la cantant, i és que es va descobrir que la periodista hauria pogut deixar-li un pis a Chabelita i a aquest xic per a què tingueren un moment els dos a soles.

 

Després de tot açò, i per a acabar-ho d’arredonir, Chelo García Cortés es va clavar diverses vegades amb el germà d’Isabel Pantoja, Agustín Pantoja, dirigint-se a través de les càmeres a ell i considerant que la relació amb la seua amiga s’havia trencat per culpa d’ell. En alguna ocasió, Chelo García Cortés es va atrevir a donar-li consells sobre com hauria de tractar a la cantant: «Que la deixes ser ella, que necessita llibertat, i que per això no deixarà d’estimar-te».

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.