Nacho Palau sobre la seua ruptura amb Miguel Bosé: ‘Em vaig veure desprotegit i espantat’

Nacho Palau s’ha obert i els espectadors de ‘Supervivientes’ han pogut veure les primeres i inèdites confessions sobre la seua relació amb Miguel Bosé. El concursant, que va mantenir una relació de 25 anys amb el cantant i pare dels seus fills, va comptar els primers compassos de la seua relació.

Es van conéixer quan Nacho tenia 19 anys i Miguel 37: “Em vaig anar de casa amb 19 anys… He estat amb ell vint-i-tants anys, he estat més amb ell que amb la meua família. He viscut molt bé, m’ho he passat molt bé i he treballat, que em lleven el ballat”, va explicar als seus companys.

Desprotegit i espantat

Les coses passen i passen. Em vaig veure desprotegit, espantat… Les coses les veus vindre, però esperes que et protegisquen i que mai acaben així. Va succeir d’una manera que no veia. M’ha costat remuntar d’això”, va afegir l’escultor valencià.

Tots dos tenen quatre fills en comú: Diego, Tadeo, Ivo i Telmo. Els dos primers són fills biològics de Miguel Bosé mentre que els dos últims són de Nacho. El cantant, després de la separació, va decidir quedar-se a viure a Mèxic, alguna cosa que a Nacho li va fer molt de mal amb la distància pel mig amb Diego i Tadeo. “Com li expliques això als xiquets?”, deia Nacho esfondrat.

També va parlar de la família del cantant, de Palito Dominguín, que també va concursar en el reality, assegura que la va veure nàixer, i de Lucía Bosé, la que fora la seua sogra, va dir. «Era divina, em moria amb ella«.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.