Nacho Palau sobre la seua ruptura amb Miguel Bosé: ‘Em vaig veure desprotegit i espantat’

Nacho Palau s’ha obert i els espectadors de ‘Supervivientes’ han pogut veure les primeres i inèdites confessions sobre la seua relació amb Miguel Bosé. El concursant, que va mantenir una relació de 25 anys amb el cantant i pare dels seus fills, va comptar els primers compassos de la seua relació.

Es van conéixer quan Nacho tenia 19 anys i Miguel 37: “Em vaig anar de casa amb 19 anys… He estat amb ell vint-i-tants anys, he estat més amb ell que amb la meua família. He viscut molt bé, m’ho he passat molt bé i he treballat, que em lleven el ballat”, va explicar als seus companys.

Desprotegit i espantat

Les coses passen i passen. Em vaig veure desprotegit, espantat… Les coses les veus vindre, però esperes que et protegisquen i que mai acaben així. Va succeir d’una manera que no veia. M’ha costat remuntar d’això”, va afegir l’escultor valencià.

Tots dos tenen quatre fills en comú: Diego, Tadeo, Ivo i Telmo. Els dos primers són fills biològics de Miguel Bosé mentre que els dos últims són de Nacho. El cantant, després de la separació, va decidir quedar-se a viure a Mèxic, alguna cosa que a Nacho li va fer molt de mal amb la distància pel mig amb Diego i Tadeo. “Com li expliques això als xiquets?”, deia Nacho esfondrat.

També va parlar de la família del cantant, de Palito Dominguín, que també va concursar en el reality, assegura que la va veure nàixer, i de Lucía Bosé, la que fora la seua sogra, va dir. «Era divina, em moria amb ella«.

Últimes notícies

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.