Anuncios

Nacho Palau sobre la seua ruptura amb Miguel Bosé: ‘Em vaig veure desprotegit i espantat’

Nacho Palau s’ha obert i els espectadors de ‘Supervivientes’ han pogut veure les primeres i inèdites confessions sobre la seua relació amb Miguel Bosé. El concursant, que va mantenir una relació de 25 anys amb el cantant i pare dels seus fills, va comptar els primers compassos de la seua relació.

Es van conéixer quan Nacho tenia 19 anys i Miguel 37: “Em vaig anar de casa amb 19 anys… He estat amb ell vint-i-tants anys, he estat més amb ell que amb la meua família. He viscut molt bé, m’ho he passat molt bé i he treballat, que em lleven el ballat”, va explicar als seus companys.

Anuncios

Desprotegit i espantat

Les coses passen i passen. Em vaig veure desprotegit, espantat… Les coses les veus vindre, però esperes que et protegisquen i que mai acaben així. Va succeir d’una manera que no veia. M’ha costat remuntar d’això”, va afegir l’escultor valencià.

Tots dos tenen quatre fills en comú: Diego, Tadeo, Ivo i Telmo. Els dos primers són fills biològics de Miguel Bosé mentre que els dos últims són de Nacho. El cantant, després de la separació, va decidir quedar-se a viure a Mèxic, alguna cosa que a Nacho li va fer molt de mal amb la distància pel mig amb Diego i Tadeo. “Com li expliques això als xiquets?”, deia Nacho esfondrat.

També va parlar de la família del cantant, de Palito Dominguín, que també va concursar en el reality, assegura que la va veure nàixer, i de Lucía Bosé, la que fora la seua sogra, va dir. “Era divina, em moria amb ella“.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios