13.7 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Nacho Palau sobre la seua ruptura amb Miguel Bosé: ‘Em vaig veure desprotegit i espantat’

Nacho Palau s’ha obert i els espectadors de ‘Supervivientes’ han pogut veure les primeres i inèdites confessions sobre la seua relació amb Miguel Bosé. El concursant, que va mantenir una relació de 25 anys amb el cantant i pare dels seus fills, va comptar els primers compassos de la seua relació.

Es van conéixer quan Nacho tenia 19 anys i Miguel 37: “Em vaig anar de casa amb 19 anys… He estat amb ell vint-i-tants anys, he estat més amb ell que amb la meua família. He viscut molt bé, m’ho he passat molt bé i he treballat, que em lleven el ballat”, va explicar als seus companys.

Desprotegit i espantat

Les coses passen i passen. Em vaig veure desprotegit, espantat… Les coses les veus vindre, però esperes que et protegisquen i que mai acaben així. Va succeir d’una manera que no veia. M’ha costat remuntar d’això”, va afegir l’escultor valencià.

Tots dos tenen quatre fills en comú: Diego, Tadeo, Ivo i Telmo. Els dos primers són fills biològics de Miguel Bosé mentre que els dos últims són de Nacho. El cantant, després de la separació, va decidir quedar-se a viure a Mèxic, alguna cosa que a Nacho li va fer molt de mal amb la distància pel mig amb Diego i Tadeo. “Com li expliques això als xiquets?”, deia Nacho esfondrat.

També va parlar de la família del cantant, de Palito Dominguín, que també va concursar en el reality, assegura que la va veure nàixer, i de Lucía Bosé, la que fora la seua sogra, va dir. “Era divina, em moria amb ella“.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.