Nacho Palau sobre la seua ruptura amb Miguel Bosé: ‘Em vaig veure desprotegit i espantat’

Nacho Palau s’ha obert i els espectadors de ‘Supervivientes’ han pogut veure les primeres i inèdites confessions sobre la seua relació amb Miguel Bosé. El concursant, que va mantenir una relació de 25 anys amb el cantant i pare dels seus fills, va comptar els primers compassos de la seua relació.

Es van conéixer quan Nacho tenia 19 anys i Miguel 37: “Em vaig anar de casa amb 19 anys… He estat amb ell vint-i-tants anys, he estat més amb ell que amb la meua família. He viscut molt bé, m’ho he passat molt bé i he treballat, que em lleven el ballat”, va explicar als seus companys.

Desprotegit i espantat

Les coses passen i passen. Em vaig veure desprotegit, espantat… Les coses les veus vindre, però esperes que et protegisquen i que mai acaben així. Va succeir d’una manera que no veia. M’ha costat remuntar d’això”, va afegir l’escultor valencià.

Tots dos tenen quatre fills en comú: Diego, Tadeo, Ivo i Telmo. Els dos primers són fills biològics de Miguel Bosé mentre que els dos últims són de Nacho. El cantant, després de la separació, va decidir quedar-se a viure a Mèxic, alguna cosa que a Nacho li va fer molt de mal amb la distància pel mig amb Diego i Tadeo. “Com li expliques això als xiquets?”, deia Nacho esfondrat.

També va parlar de la família del cantant, de Palito Dominguín, que també va concursar en el reality, assegura que la va veure nàixer, i de Lucía Bosé, la que fora la seua sogra, va dir. “Era divina, em moria amb ella“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys