Natalia Rodríguez revela com va ser la seua ruptura

 

Natalia Rodríguez, més coneguda com la ‘benjamina’ de la primera edició d’Operación Triunfo ha presentat el seu nou single ‘Lento’, en el qual compta amb la col·laboració de la seua gran amiga Chenoa. En la seua trobada davant la premsa, l’artista ha aprofitat per a parlar sobre la seua ruptura amb el futbolista Álex Pérez, amb qui va compartir els últims 13 anys de la seua vida.

 

La cantant va trencar a la fi de 2020 amb la seua exparella, però fins al moment mai s’havia pronunciat sobre aquesta dura etapa de la seua vida, en la qual ha necessitat ajuda psicològica. «Vaig necessitar ajuda professional per a assimilar tot el procés», ha declarat la cantant. Ha sigut també una etapa en la qual ha aprés moltes coses: «Ara puc dir que estic tranquil·la, que estic feliç, que tinc ganes d’enamorar-me, de viure», afirma l’artista.

 

El cor de Natalia ha estat malferit durant bastant temps. El culpable d’això és el futbolista de l’Ontinyent, al costat de qui ha estat 13 anys. «Em va costar moltíssim, sobretot quan convius amb una parella amb la qual comparteixes rutines, hàbits, llit, mascota…ho comparteixes tot i quan veus que et quedes sola l’adaptació és dura», compte.

 

D’altra banda, la ‘triunfita’ també s’atreveix a parlar tímidament de les parelles de les seues companyes de ‘Operación Triunfo’, Rosa i Chenoa: «Jo conec al nóvio de Rosa, conec al nóvio de Chenoa, al de Rosa una miqueta menys, però és bonic veure als teus companys enamorats, amb les seues parelles estables i és súper bonic, sobretot perquè les parelles en aquest món és un suport fonamental perquè el nostre món és un món d’alts i baixos, llavors tindre al costat teua a una parella que et done suport i que t’aporte és fonamental».

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.