Natalia Rodríguez revela com va ser la seua ruptura

 

Natalia Rodríguez, més coneguda com la ‘benjamina’ de la primera edició d’Operación Triunfo ha presentat el seu nou single ‘Lento’, en el qual compta amb la col·laboració de la seua gran amiga Chenoa. En la seua trobada davant la premsa, l’artista ha aprofitat per a parlar sobre la seua ruptura amb el futbolista Álex Pérez, amb qui va compartir els últims 13 anys de la seua vida.

 

La cantant va trencar a la fi de 2020 amb la seua exparella, però fins al moment mai s’havia pronunciat sobre aquesta dura etapa de la seua vida, en la qual ha necessitat ajuda psicològica. «Vaig necessitar ajuda professional per a assimilar tot el procés», ha declarat la cantant. Ha sigut també una etapa en la qual ha aprés moltes coses: «Ara puc dir que estic tranquil·la, que estic feliç, que tinc ganes d’enamorar-me, de viure», afirma l’artista.

 

El cor de Natalia ha estat malferit durant bastant temps. El culpable d’això és el futbolista de l’Ontinyent, al costat de qui ha estat 13 anys. «Em va costar moltíssim, sobretot quan convius amb una parella amb la qual comparteixes rutines, hàbits, llit, mascota…ho comparteixes tot i quan veus que et quedes sola l’adaptació és dura», compte.

 

D’altra banda, la ‘triunfita’ també s’atreveix a parlar tímidament de les parelles de les seues companyes de ‘Operación Triunfo’, Rosa i Chenoa: «Jo conec al nóvio de Rosa, conec al nóvio de Chenoa, al de Rosa una miqueta menys, però és bonic veure als teus companys enamorats, amb les seues parelles estables i és súper bonic, sobretot perquè les parelles en aquest món és un suport fonamental perquè el nostre món és un món d’alts i baixos, llavors tindre al costat teua a una parella que et done suport i que t’aporte és fonamental».

Últimes notícies

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.