19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Natalia Rodríguez revela com va ser la seua ruptura

 

Natalia Rodríguez, més coneguda com la ‘benjamina’ de la primera edició d’Operación Triunfo ha presentat el seu nou single ‘Lento’, en el qual compta amb la col·laboració de la seua gran amiga Chenoa. En la seua trobada davant la premsa, l’artista ha aprofitat per a parlar sobre la seua ruptura amb el futbolista Álex Pérez, amb qui va compartir els últims 13 anys de la seua vida.

 

La cantant va trencar a la fi de 2020 amb la seua exparella, però fins al moment mai s’havia pronunciat sobre aquesta dura etapa de la seua vida, en la qual ha necessitat ajuda psicològica. “Vaig necessitar ajuda professional per a assimilar tot el procés”, ha declarat la cantant. Ha sigut també una etapa en la qual ha aprés moltes coses: “Ara puc dir que estic tranquil·la, que estic feliç, que tinc ganes d’enamorar-me, de viure”, afirma l’artista.

 

El cor de Natalia ha estat malferit durant bastant temps. El culpable d’això és el futbolista de l’Ontinyent, al costat de qui ha estat 13 anys. «Em va costar moltíssim, sobretot quan convius amb una parella amb la qual comparteixes rutines, hàbits, llit, mascota…ho comparteixes tot i quan veus que et quedes sola l’adaptació és dura», compte.

 

D’altra banda, la ‘triunfita’ també s’atreveix a parlar tímidament de les parelles de les seues companyes de ‘Operación Triunfo’, Rosa i Chenoa: «Jo conec al nóvio de Rosa, conec al nóvio de Chenoa, al de Rosa una miqueta menys, però és bonic veure als teus companys enamorats, amb les seues parelles estables i és súper bonic, sobretot perquè les parelles en aquest món és un suport fonamental perquè el nostre món és un món d’alts i baixos, llavors tindre al costat teua a una parella que et done suport i que t’aporte és fonamental».

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.