Natalia Rodríguez revela com va ser la seua ruptura

 

Natalia Rodríguez, més coneguda com la ‘benjamina’ de la primera edició d’Operación Triunfo ha presentat el seu nou single ‘Lento’, en el qual compta amb la col·laboració de la seua gran amiga Chenoa. En la seua trobada davant la premsa, l’artista ha aprofitat per a parlar sobre la seua ruptura amb el futbolista Álex Pérez, amb qui va compartir els últims 13 anys de la seua vida.

 

La cantant va trencar a la fi de 2020 amb la seua exparella, però fins al moment mai s’havia pronunciat sobre aquesta dura etapa de la seua vida, en la qual ha necessitat ajuda psicològica. «Vaig necessitar ajuda professional per a assimilar tot el procés», ha declarat la cantant. Ha sigut també una etapa en la qual ha aprés moltes coses: «Ara puc dir que estic tranquil·la, que estic feliç, que tinc ganes d’enamorar-me, de viure», afirma l’artista.

 

El cor de Natalia ha estat malferit durant bastant temps. El culpable d’això és el futbolista de l’Ontinyent, al costat de qui ha estat 13 anys. «Em va costar moltíssim, sobretot quan convius amb una parella amb la qual comparteixes rutines, hàbits, llit, mascota…ho comparteixes tot i quan veus que et quedes sola l’adaptació és dura», compte.

 

D’altra banda, la ‘triunfita’ també s’atreveix a parlar tímidament de les parelles de les seues companyes de ‘Operación Triunfo’, Rosa i Chenoa: «Jo conec al nóvio de Rosa, conec al nóvio de Chenoa, al de Rosa una miqueta menys, però és bonic veure als teus companys enamorats, amb les seues parelles estables i és súper bonic, sobretot perquè les parelles en aquest món és un suport fonamental perquè el nostre món és un món d’alts i baixos, llavors tindre al costat teua a una parella que et done suport i que t’aporte és fonamental».

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.