Natalia Rodríguez revela com va ser la seua ruptura

 

Natalia Rodríguez, més coneguda com la ‘benjamina’ de la primera edició d’Operación Triunfo ha presentat el seu nou single ‘Lento’, en el qual compta amb la col·laboració de la seua gran amiga Chenoa. En la seua trobada davant la premsa, l’artista ha aprofitat per a parlar sobre la seua ruptura amb el futbolista Álex Pérez, amb qui va compartir els últims 13 anys de la seua vida.

 

La cantant va trencar a la fi de 2020 amb la seua exparella, però fins al moment mai s’havia pronunciat sobre aquesta dura etapa de la seua vida, en la qual ha necessitat ajuda psicològica. “Vaig necessitar ajuda professional per a assimilar tot el procés”, ha declarat la cantant. Ha sigut també una etapa en la qual ha aprés moltes coses: “Ara puc dir que estic tranquil·la, que estic feliç, que tinc ganes d’enamorar-me, de viure”, afirma l’artista.

 

El cor de Natalia ha estat malferit durant bastant temps. El culpable d’això és el futbolista de l’Ontinyent, al costat de qui ha estat 13 anys. «Em va costar moltíssim, sobretot quan convius amb una parella amb la qual comparteixes rutines, hàbits, llit, mascota…ho comparteixes tot i quan veus que et quedes sola l’adaptació és dura», compte.

 

D’altra banda, la ‘triunfita’ també s’atreveix a parlar tímidament de les parelles de les seues companyes de ‘Operación Triunfo’, Rosa i Chenoa: «Jo conec al nóvio de Rosa, conec al nóvio de Chenoa, al de Rosa una miqueta menys, però és bonic veure als teus companys enamorats, amb les seues parelles estables i és súper bonic, sobretot perquè les parelles en aquest món és un suport fonamental perquè el nostre món és un món d’alts i baixos, llavors tindre al costat teua a una parella que et done suport i que t’aporte és fonamental».

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.