Ana Obregón: “Bertín Osborne m’ha fet l’entrevista més difícil de la meua vida”

 

El capvespre de Marbella, un passeig per la platja i “una de les entrevistes més difícils” de tota la vida de Bertín Osborne, és l’avançament de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’, en el qual el presentador comptarà amb una convidada d’excepció: Ana Obregón.

 

 

La presentadora parlarà amb la seua “volgut Bertín” de la vida, de com es troba. “És una conversa des del meu cor trencat”, ha revelat. “És una conversa que teníem arracada des de fa diversos anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, ha dit Obregón.

El seu estat d’ànim després de la mort d’Álex Lequio als 27 anys serà un dels nusos principals de l’entrevista. “Com estàs?”, li pregunta Bertín a la seua amiga. “Estic, que bastant és”, respon ella mentre li agarra per l’esquena a la platja.

I és que des que morira el seu fill Aless, el maig de 2020, a causa del càncer contra el qual portava anys lluitant, les aparicions d’Ana Obregón en televisió han sigut comptades. També han sigut poques les seues declaracions públiques, que quasi sempre s’han limitat a missatges que la presentadora llança a través de les seues xarxes socials i que busquen recordar als seus éssers estimats. Així ha sigut aquest 14 de febrer, en el qual Ana ha tingut unes dolces paraules per al seu fill.

 

 

Necessitava sentir i fer olor la mar, després d’haver gravat l’entrevista més difícil de la meua vida. I dic entrevista per cridar-la d’alguna manera, perquè en realitat va ser una conversa des del meu cor trencat al cor generós del meu volgut Bertín Osborne”, ha dit Ana Obregón en un missatge amb diverses fotos pujades al seu compte d’Instagram. “La teníem arracada des de fa anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, afegia

 

Precisament Aless, la seua lluita contra el càncer i la seua mort, seran algunes de les claus d’una entrevista que, sens dubte, és un dels plats forts de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’.

 

 

Serà la segona vegada que Ana Obregón apareix com a convidada al programa de Bertín. En la primera ocasió, va ser ella la que va rebre a Bertín en el seu xalet madrileny de la Moraleja. Era el retrobament de dos vells amics que fins i tot van arribar a ser parella quan tenien 22 anys.

Malgrat tot, el propi cantant va revelar en una entrevista que la presentadora sempre inclou una clàusula en els seus contractes per a no fer un programa junts. “Deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja. És la meua manera de treballar.”, assegurava  Bertín  a Nuria Roca fa unes poques setmanes.

Bertín Osborne, per part seua, torna a la televisió, després d’haver passat també per durs moments a causa de la covid. Encara que l’estrena del programa sembla imminent, encara no s’ha confirmat la data exacta en la qual tornarà a la xicoteta pantalla.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.