17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Ana Obregón: “Bertín Osborne m’ha fet l’entrevista més difícil de la meua vida”

 

El capvespre de Marbella, un passeig per la platja i “una de les entrevistes més difícils” de tota la vida de Bertín Osborne, és l’avançament de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’, en el qual el presentador comptarà amb una convidada d’excepció: Ana Obregón.

 

 

La presentadora parlarà amb la seua “volgut Bertín” de la vida, de com es troba. “És una conversa des del meu cor trencat”, ha revelat. “És una conversa que teníem arracada des de fa diversos anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, ha dit Obregón.

El seu estat d’ànim després de la mort d’Álex Lequio als 27 anys serà un dels nusos principals de l’entrevista. “Com estàs?”, li pregunta Bertín a la seua amiga. “Estic, que bastant és”, respon ella mentre li agarra per l’esquena a la platja.

I és que des que morira el seu fill Aless, el maig de 2020, a causa del càncer contra el qual portava anys lluitant, les aparicions d’Ana Obregón en televisió han sigut comptades. També han sigut poques les seues declaracions públiques, que quasi sempre s’han limitat a missatges que la presentadora llança a través de les seues xarxes socials i que busquen recordar als seus éssers estimats. Així ha sigut aquest 14 de febrer, en el qual Ana ha tingut unes dolces paraules per al seu fill.

 

 

Necessitava sentir i fer olor la mar, després d’haver gravat l’entrevista més difícil de la meua vida. I dic entrevista per cridar-la d’alguna manera, perquè en realitat va ser una conversa des del meu cor trencat al cor generós del meu volgut Bertín Osborne”, ha dit Ana Obregón en un missatge amb diverses fotos pujades al seu compte d’Instagram. “La teníem arracada des de fa anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, afegia

 

Precisament Aless, la seua lluita contra el càncer i la seua mort, seran algunes de les claus d’una entrevista que, sens dubte, és un dels plats forts de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’.

 

 

Serà la segona vegada que Ana Obregón apareix com a convidada al programa de Bertín. En la primera ocasió, va ser ella la que va rebre a Bertín en el seu xalet madrileny de la Moraleja. Era el retrobament de dos vells amics que fins i tot van arribar a ser parella quan tenien 22 anys.

Malgrat tot, el propi cantant va revelar en una entrevista que la presentadora sempre inclou una clàusula en els seus contractes per a no fer un programa junts. “Deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja. És la meua manera de treballar.”, assegurava  Bertín  a Nuria Roca fa unes poques setmanes.

Bertín Osborne, per part seua, torna a la televisió, després d’haver passat també per durs moments a causa de la covid. Encara que l’estrena del programa sembla imminent, encara no s’ha confirmat la data exacta en la qual tornarà a la xicoteta pantalla.
 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.