Ana Obregón: “Bertín Osborne m’ha fet l’entrevista més difícil de la meua vida”

 

El capvespre de Marbella, un passeig per la platja i “una de les entrevistes més difícils” de tota la vida de Bertín Osborne, és l’avançament de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’, en el qual el presentador comptarà amb una convidada d’excepció: Ana Obregón.

 

 

La presentadora parlarà amb la seua “volgut Bertín” de la vida, de com es troba. “És una conversa des del meu cor trencat”, ha revelat. “És una conversa que teníem arracada des de fa diversos anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, ha dit Obregón.

El seu estat d’ànim després de la mort d’Álex Lequio als 27 anys serà un dels nusos principals de l’entrevista. “Com estàs?”, li pregunta Bertín a la seua amiga. “Estic, que bastant és”, respon ella mentre li agarra per l’esquena a la platja.

I és que des que morira el seu fill Aless, el maig de 2020, a causa del càncer contra el qual portava anys lluitant, les aparicions d’Ana Obregón en televisió han sigut comptades. També han sigut poques les seues declaracions públiques, que quasi sempre s’han limitat a missatges que la presentadora llança a través de les seues xarxes socials i que busquen recordar als seus éssers estimats. Així ha sigut aquest 14 de febrer, en el qual Ana ha tingut unes dolces paraules per al seu fill.

 

 

Necessitava sentir i fer olor la mar, després d’haver gravat l’entrevista més difícil de la meua vida. I dic entrevista per cridar-la d’alguna manera, perquè en realitat va ser una conversa des del meu cor trencat al cor generós del meu volgut Bertín Osborne”, ha dit Ana Obregón en un missatge amb diverses fotos pujades al seu compte d’Instagram. “La teníem arracada des de fa anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, afegia

 

Precisament Aless, la seua lluita contra el càncer i la seua mort, seran algunes de les claus d’una entrevista que, sens dubte, és un dels plats forts de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’.

 

 

Serà la segona vegada que Ana Obregón apareix com a convidada al programa de Bertín. En la primera ocasió, va ser ella la que va rebre a Bertín en el seu xalet madrileny de la Moraleja. Era el retrobament de dos vells amics que fins i tot van arribar a ser parella quan tenien 22 anys.

Malgrat tot, el propi cantant va revelar en una entrevista que la presentadora sempre inclou una clàusula en els seus contractes per a no fer un programa junts. “Deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja. És la meua manera de treballar.”, assegurava  Bertín  a Nuria Roca fa unes poques setmanes.

Bertín Osborne, per part seua, torna a la televisió, després d’haver passat també per durs moments a causa de la covid. Encara que l’estrena del programa sembla imminent, encara no s’ha confirmat la data exacta en la qual tornarà a la xicoteta pantalla.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.