Ana Obregón: “Bertín Osborne m’ha fet l’entrevista més difícil de la meua vida”

 

El capvespre de Marbella, un passeig per la platja i “una de les entrevistes més difícils” de tota la vida de Bertín Osborne, és l’avançament de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’, en el qual el presentador comptarà amb una convidada d’excepció: Ana Obregón.

 

 

La presentadora parlarà amb la seua “volgut Bertín” de la vida, de com es troba. “És una conversa des del meu cor trencat”, ha revelat. “És una conversa que teníem arracada des de fa diversos anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, ha dit Obregón.

El seu estat d’ànim després de la mort d’Álex Lequio als 27 anys serà un dels nusos principals de l’entrevista. “Com estàs?”, li pregunta Bertín a la seua amiga. “Estic, que bastant és”, respon ella mentre li agarra per l’esquena a la platja.

I és que des que morira el seu fill Aless, el maig de 2020, a causa del càncer contra el qual portava anys lluitant, les aparicions d’Ana Obregón en televisió han sigut comptades. També han sigut poques les seues declaracions públiques, que quasi sempre s’han limitat a missatges que la presentadora llança a través de les seues xarxes socials i que busquen recordar als seus éssers estimats. Així ha sigut aquest 14 de febrer, en el qual Ana ha tingut unes dolces paraules per al seu fill.

 

 

Necessitava sentir i fer olor la mar, després d’haver gravat l’entrevista més difícil de la meua vida. I dic entrevista per cridar-la d’alguna manera, perquè en realitat va ser una conversa des del meu cor trencat al cor generós del meu volgut Bertín Osborne”, ha dit Ana Obregón en un missatge amb diverses fotos pujades al seu compte d’Instagram. “La teníem arracada des de fa anys i per fi m’he atrevit a afrontar-la”, afegia

 

Precisament Aless, la seua lluita contra el càncer i la seua mort, seran algunes de les claus d’una entrevista que, sens dubte, és un dels plats forts de la nova temporada de ‘Mi casa es la tuya’.

 

 

Serà la segona vegada que Ana Obregón apareix com a convidada al programa de Bertín. En la primera ocasió, va ser ella la que va rebre a Bertín en el seu xalet madrileny de la Moraleja. Era el retrobament de dos vells amics que fins i tot van arribar a ser parella quan tenien 22 anys.

Malgrat tot, el propi cantant va revelar en una entrevista que la presentadora sempre inclou una clàusula en els seus contractes per a no fer un programa junts. “Deia que era impossible treballar amb mi perquè ella s’aprén tot a la perfecció i jo la tornava boja. És la meua manera de treballar.”, assegurava  Bertín  a Nuria Roca fa unes poques setmanes.

Bertín Osborne, per part seua, torna a la televisió, després d’haver passat també per durs moments a causa de la covid. Encara que l’estrena del programa sembla imminent, encara no s’ha confirmat la data exacta en la qual tornarà a la xicoteta pantalla.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.