10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Olga Moreno sorprèn i ataca Rocío Flores a ‘Supervivientes’

 

 

Rocío Flores, la màxima defensora d’Olga Moreno

Rocío Flores s’ha convertit en la màxima defensora d’Olga Moreno, tant fora com dins de la pantalla. I també en el seu màxim referent, ja que Rocío va participar en l’anterior edició de ‘Supervivientes’ i, per tant, ha pogut aconsellar-la.

La filla d’Antonio David Flores va poder aconsellar Olga Moreno abans que marxés cap a Hondures. La seua recomanació més valuosa va ser que intentés desconnectar del que succeïa a Espanya i es relaxés a l’illa.

«Jo l’únic que li he dit, i no tinc cap problema en dir-ho, és ‘oblida’t del que hi ha fora. Centra’t a gaudir l’experiència, que és única i t’anirà molt bé’», va confessar Rocío Flores a’ El programa de Ana Rosa ‘, on col·labora com a comentarista de ‘Supervivientes 2021’.

La concursant andalusa ha rebut tot el suport que necessita per part de la filla de la seua parella, tot i que, segons ha reconegut, els seus consells no li han servit de molta ajuda. Després de les seues primeres setmanes al ‘reality’, Olga Moreno no ha dubtat en parlar sobre la falta de sinceritat de Rocío Flores, que va ocultar-li la cara més amarga del programa.

 

«És una filla de la gran xinesa»

Durant una conversa amb la seua companya Marta López, que està en perill d’expulsió, Olga Moreno ha deixat anar un inesperat ‘zasca’ per a Rocío Flores. La dona d’Antonio David vol enviar-li un missatge a Rocío Flores a través de la col·laboradora de Telecinco que, en cas de convertir-se en la segona expulsada després d’Antonio Canales, seria l’encarregada de transmetre-li el missatge: «Truques a Rocío i li dius que és una filla de la gran xinesa, que em va dir totes les coses bones, però no les dolentes», ha manifestat Olga Moreno.

Malgrat este retret, Olga Moreno ha tornat a mostrar l’afecte que sent cap a la filla d’Antonio David amb unes paraules que han commogut la seua amiga Marta López: «Digues-li que la trobe molt a faltar. Que pense molt amb ella perquè ha estat aquí. Ah, i li dius que em porte molt bé amb Gianmarco, ja m’ho va dir ella que és molt bona persona i intel·ligent», ha afirmat Olga.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.