Olga Moreno sorprèn i ataca Rocío Flores a ‘Supervivientes’

 

 

Rocío Flores, la màxima defensora d’Olga Moreno

Rocío Flores s’ha convertit en la màxima defensora d’Olga Moreno, tant fora com dins de la pantalla. I també en el seu màxim referent, ja que Rocío va participar en l’anterior edició de ‘Supervivientes’ i, per tant, ha pogut aconsellar-la.

La filla d’Antonio David Flores va poder aconsellar Olga Moreno abans que marxés cap a Hondures. La seua recomanació més valuosa va ser que intentés desconnectar del que succeïa a Espanya i es relaxés a l’illa.

«Jo l’únic que li he dit, i no tinc cap problema en dir-ho, és ‘oblida’t del que hi ha fora. Centra’t a gaudir l’experiència, que és única i t’anirà molt bé’», va confessar Rocío Flores a’ El programa de Ana Rosa ‘, on col·labora com a comentarista de ‘Supervivientes 2021’.

La concursant andalusa ha rebut tot el suport que necessita per part de la filla de la seua parella, tot i que, segons ha reconegut, els seus consells no li han servit de molta ajuda. Després de les seues primeres setmanes al ‘reality’, Olga Moreno no ha dubtat en parlar sobre la falta de sinceritat de Rocío Flores, que va ocultar-li la cara més amarga del programa.

 

«És una filla de la gran xinesa»

Durant una conversa amb la seua companya Marta López, que està en perill d’expulsió, Olga Moreno ha deixat anar un inesperat ‘zasca’ per a Rocío Flores. La dona d’Antonio David vol enviar-li un missatge a Rocío Flores a través de la col·laboradora de Telecinco que, en cas de convertir-se en la segona expulsada després d’Antonio Canales, seria l’encarregada de transmetre-li el missatge: «Truques a Rocío i li dius que és una filla de la gran xinesa, que em va dir totes les coses bones, però no les dolentes», ha manifestat Olga Moreno.

Malgrat este retret, Olga Moreno ha tornat a mostrar l’afecte que sent cap a la filla d’Antonio David amb unes paraules que han commogut la seua amiga Marta López: «Digues-li que la trobe molt a faltar. Que pense molt amb ella perquè ha estat aquí. Ah, i li dius que em porte molt bé amb Gianmarco, ja m’ho va dir ella que és molt bona persona i intel·ligent», ha afirmat Olga.

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.