10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Olga Moreno sorprèn i ataca Rocío Flores a ‘Supervivientes’

 

 

Rocío Flores, la màxima defensora d’Olga Moreno

Rocío Flores s’ha convertit en la màxima defensora d’Olga Moreno, tant fora com dins de la pantalla. I també en el seu màxim referent, ja que Rocío va participar en l’anterior edició de ‘Supervivientes’ i, per tant, ha pogut aconsellar-la.

La filla d’Antonio David Flores va poder aconsellar Olga Moreno abans que marxés cap a Hondures. La seua recomanació més valuosa va ser que intentés desconnectar del que succeïa a Espanya i es relaxés a l’illa.

«Jo l’únic que li he dit, i no tinc cap problema en dir-ho, és ‘oblida’t del que hi ha fora. Centra’t a gaudir l’experiència, que és única i t’anirà molt bé’», va confessar Rocío Flores a’ El programa de Ana Rosa ‘, on col·labora com a comentarista de ‘Supervivientes 2021’.

La concursant andalusa ha rebut tot el suport que necessita per part de la filla de la seua parella, tot i que, segons ha reconegut, els seus consells no li han servit de molta ajuda. Després de les seues primeres setmanes al ‘reality’, Olga Moreno no ha dubtat en parlar sobre la falta de sinceritat de Rocío Flores, que va ocultar-li la cara més amarga del programa.

 

«És una filla de la gran xinesa»

Durant una conversa amb la seua companya Marta López, que està en perill d’expulsió, Olga Moreno ha deixat anar un inesperat ‘zasca’ per a Rocío Flores. La dona d’Antonio David vol enviar-li un missatge a Rocío Flores a través de la col·laboradora de Telecinco que, en cas de convertir-se en la segona expulsada després d’Antonio Canales, seria l’encarregada de transmetre-li el missatge: «Truques a Rocío i li dius que és una filla de la gran xinesa, que em va dir totes les coses bones, però no les dolentes», ha manifestat Olga Moreno.

Malgrat este retret, Olga Moreno ha tornat a mostrar l’afecte que sent cap a la filla d’Antonio David amb unes paraules que han commogut la seua amiga Marta López: «Digues-li que la trobe molt a faltar. Que pense molt amb ella perquè ha estat aquí. Ah, i li dius que em porte molt bé amb Gianmarco, ja m’ho va dir ella que és molt bona persona i intel·ligent», ha afirmat Olga.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.