Olga Moreno sorprèn i ataca Rocío Flores a ‘Supervivientes’

 

 

Rocío Flores, la màxima defensora d’Olga Moreno

Rocío Flores s’ha convertit en la màxima defensora d’Olga Moreno, tant fora com dins de la pantalla. I també en el seu màxim referent, ja que Rocío va participar en l’anterior edició de ‘Supervivientes’ i, per tant, ha pogut aconsellar-la.

La filla d’Antonio David Flores va poder aconsellar Olga Moreno abans que marxés cap a Hondures. La seua recomanació més valuosa va ser que intentés desconnectar del que succeïa a Espanya i es relaxés a l’illa.

«Jo l’únic que li he dit, i no tinc cap problema en dir-ho, és ‘oblida’t del que hi ha fora. Centra’t a gaudir l’experiència, que és única i t’anirà molt bé’», va confessar Rocío Flores a’ El programa de Ana Rosa ‘, on col·labora com a comentarista de ‘Supervivientes 2021’.

La concursant andalusa ha rebut tot el suport que necessita per part de la filla de la seua parella, tot i que, segons ha reconegut, els seus consells no li han servit de molta ajuda. Després de les seues primeres setmanes al ‘reality’, Olga Moreno no ha dubtat en parlar sobre la falta de sinceritat de Rocío Flores, que va ocultar-li la cara més amarga del programa.

 

«És una filla de la gran xinesa»

Durant una conversa amb la seua companya Marta López, que està en perill d’expulsió, Olga Moreno ha deixat anar un inesperat ‘zasca’ per a Rocío Flores. La dona d’Antonio David vol enviar-li un missatge a Rocío Flores a través de la col·laboradora de Telecinco que, en cas de convertir-se en la segona expulsada després d’Antonio Canales, seria l’encarregada de transmetre-li el missatge: «Truques a Rocío i li dius que és una filla de la gran xinesa, que em va dir totes les coses bones, però no les dolentes», ha manifestat Olga Moreno.

Malgrat este retret, Olga Moreno ha tornat a mostrar l’afecte que sent cap a la filla d’Antonio David amb unes paraules que han commogut la seua amiga Marta López: «Digues-li que la trobe molt a faltar. Que pense molt amb ella perquè ha estat aquí. Ah, i li dius que em porte molt bé amb Gianmarco, ja m’ho va dir ella que és molt bona persona i intel·ligent», ha afirmat Olga.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.