Olga Moreno sorprèn i ataca Rocío Flores a ‘Supervivientes’

 

 

Rocío Flores, la màxima defensora d’Olga Moreno

Rocío Flores s’ha convertit en la màxima defensora d’Olga Moreno, tant fora com dins de la pantalla. I també en el seu màxim referent, ja que Rocío va participar en l’anterior edició de ‘Supervivientes’ i, per tant, ha pogut aconsellar-la.

La filla d’Antonio David Flores va poder aconsellar Olga Moreno abans que marxés cap a Hondures. La seua recomanació més valuosa va ser que intentés desconnectar del que succeïa a Espanya i es relaxés a l’illa.

«Jo l’únic que li he dit, i no tinc cap problema en dir-ho, és ‘oblida’t del que hi ha fora. Centra’t a gaudir l’experiència, que és única i t’anirà molt bé’», va confessar Rocío Flores a’ El programa de Ana Rosa ‘, on col·labora com a comentarista de ‘Supervivientes 2021’.

La concursant andalusa ha rebut tot el suport que necessita per part de la filla de la seua parella, tot i que, segons ha reconegut, els seus consells no li han servit de molta ajuda. Després de les seues primeres setmanes al ‘reality’, Olga Moreno no ha dubtat en parlar sobre la falta de sinceritat de Rocío Flores, que va ocultar-li la cara més amarga del programa.

 

«És una filla de la gran xinesa»

Durant una conversa amb la seua companya Marta López, que està en perill d’expulsió, Olga Moreno ha deixat anar un inesperat ‘zasca’ per a Rocío Flores. La dona d’Antonio David vol enviar-li un missatge a Rocío Flores a través de la col·laboradora de Telecinco que, en cas de convertir-se en la segona expulsada després d’Antonio Canales, seria l’encarregada de transmetre-li el missatge: «Truques a Rocío i li dius que és una filla de la gran xinesa, que em va dir totes les coses bones, però no les dolentes», ha manifestat Olga Moreno.

Malgrat este retret, Olga Moreno ha tornat a mostrar l’afecte que sent cap a la filla d’Antonio David amb unes paraules que han commogut la seua amiga Marta López: «Digues-li que la trobe molt a faltar. Que pense molt amb ella perquè ha estat aquí. Ah, i li dius que em porte molt bé amb Gianmarco, ja m’ho va dir ella que és molt bona persona i intel·ligent», ha afirmat Olga.

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.