Omar Sánchez, nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’

 

Omar Sánchez s’ha convertit en el nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’. El canari s’ha emportat un enorme pal i és que, encara que estava molt baix d’ànims i havia demanat marxar-se en multitud d’ocasions, des que Anabel Pantoja li va visitar en els Cayos havia recarregat les piles i estava amb ànim de continuar lluitant.

Omar va véncer a Palito la setmana passada i va aconseguir quedar-se en Platja Raïm al costat de Lola i Lara Sajen.

No obstant això, en esta ocasió el nóvio d’Anabel Pantoja no ha pogut contra la cantant i l’extronista i l’audiència ha decidit que siga expulsat definitivament del reality.

«Escolta’m el que et dic. Tranquil·la. Ja saps que tindràs tot el meu suport fora. Et secundaré de gom a gom perquè saps que eres el meu finalista. Les quasi dos setmanes que he estat amb tu han sigut brutals. Has de continuar lluitant encara que et poses en aqueix corralito», li ha demanat a Lola, que ha esclafit a plorar de manera desconsolada.

Jordi González li ha donat la notícia al supervivent durant ‘Superviveients: Connexión Honduras’ i ha sigut una maçada per a Lola, que després de l’expulsió de Palito Dominguín s’havia bolcat al 100% en el seu amic Omar. Lola i Lara Sajen continuen amb la convivència salvant-se d’una expulsió determinant, i és que la unificació ja ha començat.

Melyssa Pinto i Alejandro Albalá ja s’han mudat a Cayo Paloma i dimecres que ve, durant ‘Tierra de Nadie’, el grup acabarà de formar-se per a encarar la recta final del concurs.

«Fins ací va arribar. M’alegre per Lara perquè ella volia quedar-se», ha dit Anabel Pantoja, que s’ha tirat a l’esquena les culpes de l’expulsió d’Omar Sánchez.

«L’he perjudicat el 100% tot, assumisc totes les culpes i responsabilitats que prengueu», ha dit la neboda d’Isabel Pantoja, que creu que les seues filtracions han obert la porta al Negre de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

Les denúncies per violència de gènere creixen un 5,8 % fins a 7.080 casos en tres mesos

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han registrat 7.080 denúncies per violència de gènere en el primer trimestre, un 5,8 % més, amb 6.327 víctimes i un descens de les ordres de protecció i de les persones enjuiciades.

Rufus Wainwright porta el seu concert més íntim a Les Arts el 2 de juliol

L’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía acollirà dijous 2 de juliol, a les 19.30 hores, un concert acústic i íntim de Rufus Wainwright, dins de la gira 'Goint to a Town Solo'. El cantant alternarà guitarra i piano per a repassar la seua trajectòria, de l’àlbum debut de 1998 fins a 'Folkocracy' (2023).

Tres trens cancel·lats en la C2 per la vaga en Renfe però la resta de serveis funcionen amb normalitat

La vaga convocada pel Sindicato Ferroviario este dilluns ha provocat la cancel·lació de tres servicis de Rodalia en la línia C2 a Valencia, mentres que l’Alta Velocitat i la Llarga i Mitja Distància circulen amb normalitat en la Comunitat Valenciana.

Detingut el conductor d’un dels vehicles en l’accident mortal de la N-340 amb quatre víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor d’un dels cotxes implicats en l’accident d’esta matinada a la N-340 a Benicàssim, on han mort quatre persones i sis hòmens han resultat ferits greus.

Deting a Bétera per furtar 44 cadells de gos i 84 paloms de competició

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera un home de 41 anys acusat de robar 44 cadells de gos i nombrosos paloms de competició a Náquera, valorats en quasi 145.000 euros, i d’ocho delictes de maltractament animal.

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.