Omar Sánchez, nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’

 

Omar Sánchez s’ha convertit en el nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’. El canari s’ha emportat un enorme pal i és que, encara que estava molt baix d’ànims i havia demanat marxar-se en multitud d’ocasions, des que Anabel Pantoja li va visitar en els Cayos havia recarregat les piles i estava amb ànim de continuar lluitant.

Omar va véncer a Palito la setmana passada i va aconseguir quedar-se en Platja Raïm al costat de Lola i Lara Sajen.

No obstant això, en esta ocasió el nóvio d’Anabel Pantoja no ha pogut contra la cantant i l’extronista i l’audiència ha decidit que siga expulsat definitivament del reality.

“Escolta’m el que et dic. Tranquil·la. Ja saps que tindràs tot el meu suport fora. Et secundaré de gom a gom perquè saps que eres el meu finalista. Les quasi dos setmanes que he estat amb tu han sigut brutals. Has de continuar lluitant encara que et poses en aqueix corralito”, li ha demanat a Lola, que ha esclafit a plorar de manera desconsolada.

Jordi González li ha donat la notícia al supervivent durant ‘Superviveients: Connexión Honduras’ i ha sigut una maçada per a Lola, que després de l’expulsió de Palito Dominguín s’havia bolcat al 100% en el seu amic Omar. Lola i Lara Sajen continuen amb la convivència salvant-se d’una expulsió determinant, i és que la unificació ja ha començat.

Melyssa Pinto i Alejandro Albalá ja s’han mudat a Cayo Paloma i dimecres que ve, durant ‘Tierra de Nadie’, el grup acabarà de formar-se per a encarar la recta final del concurs.

“Fins ací va arribar. M’alegre per Lara perquè ella volia quedar-se”, ha dit Anabel Pantoja, que s’ha tirat a l’esquena les culpes de l’expulsió d’Omar Sánchez.

“L’he perjudicat el 100% tot, assumisc totes les culpes i responsabilitats que prengueu”, ha dit la neboda d’Isabel Pantoja, que creu que les seues filtracions han obert la porta al Negre de ‘Supervivientes’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.