Omar Sánchez, nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’

 

Omar Sánchez s’ha convertit en el nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’. El canari s’ha emportat un enorme pal i és que, encara que estava molt baix d’ànims i havia demanat marxar-se en multitud d’ocasions, des que Anabel Pantoja li va visitar en els Cayos havia recarregat les piles i estava amb ànim de continuar lluitant.

Omar va véncer a Palito la setmana passada i va aconseguir quedar-se en Platja Raïm al costat de Lola i Lara Sajen.

No obstant això, en esta ocasió el nóvio d’Anabel Pantoja no ha pogut contra la cantant i l’extronista i l’audiència ha decidit que siga expulsat definitivament del reality.

«Escolta’m el que et dic. Tranquil·la. Ja saps que tindràs tot el meu suport fora. Et secundaré de gom a gom perquè saps que eres el meu finalista. Les quasi dos setmanes que he estat amb tu han sigut brutals. Has de continuar lluitant encara que et poses en aqueix corralito», li ha demanat a Lola, que ha esclafit a plorar de manera desconsolada.

Jordi González li ha donat la notícia al supervivent durant ‘Superviveients: Connexión Honduras’ i ha sigut una maçada per a Lola, que després de l’expulsió de Palito Dominguín s’havia bolcat al 100% en el seu amic Omar. Lola i Lara Sajen continuen amb la convivència salvant-se d’una expulsió determinant, i és que la unificació ja ha començat.

Melyssa Pinto i Alejandro Albalá ja s’han mudat a Cayo Paloma i dimecres que ve, durant ‘Tierra de Nadie’, el grup acabarà de formar-se per a encarar la recta final del concurs.

«Fins ací va arribar. M’alegre per Lara perquè ella volia quedar-se», ha dit Anabel Pantoja, que s’ha tirat a l’esquena les culpes de l’expulsió d’Omar Sánchez.

«L’he perjudicat el 100% tot, assumisc totes les culpes i responsabilitats que prengueu», ha dit la neboda d’Isabel Pantoja, que creu que les seues filtracions han obert la porta al Negre de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.