Omar Sánchez, nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’

 

Omar Sánchez s’ha convertit en el nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’. El canari s’ha emportat un enorme pal i és que, encara que estava molt baix d’ànims i havia demanat marxar-se en multitud d’ocasions, des que Anabel Pantoja li va visitar en els Cayos havia recarregat les piles i estava amb ànim de continuar lluitant.

Omar va véncer a Palito la setmana passada i va aconseguir quedar-se en Platja Raïm al costat de Lola i Lara Sajen.

No obstant això, en esta ocasió el nóvio d’Anabel Pantoja no ha pogut contra la cantant i l’extronista i l’audiència ha decidit que siga expulsat definitivament del reality.

“Escolta’m el que et dic. Tranquil·la. Ja saps que tindràs tot el meu suport fora. Et secundaré de gom a gom perquè saps que eres el meu finalista. Les quasi dos setmanes que he estat amb tu han sigut brutals. Has de continuar lluitant encara que et poses en aqueix corralito”, li ha demanat a Lola, que ha esclafit a plorar de manera desconsolada.

Jordi González li ha donat la notícia al supervivent durant ‘Superviveients: Connexión Honduras’ i ha sigut una maçada per a Lola, que després de l’expulsió de Palito Dominguín s’havia bolcat al 100% en el seu amic Omar. Lola i Lara Sajen continuen amb la convivència salvant-se d’una expulsió determinant, i és que la unificació ja ha començat.

Melyssa Pinto i Alejandro Albalá ja s’han mudat a Cayo Paloma i dimecres que ve, durant ‘Tierra de Nadie’, el grup acabarà de formar-se per a encarar la recta final del concurs.

“Fins ací va arribar. M’alegre per Lara perquè ella volia quedar-se”, ha dit Anabel Pantoja, que s’ha tirat a l’esquena les culpes de l’expulsió d’Omar Sánchez.

“L’he perjudicat el 100% tot, assumisc totes les culpes i responsabilitats que prengueu”, ha dit la neboda d’Isabel Pantoja, que creu que les seues filtracions han obert la porta al Negre de ‘Supervivientes’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda