Omar Sánchez, nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’

 

Omar Sánchez s’ha convertit en el nové expulsat de ‘Supervivientes 2021’. El canari s’ha emportat un enorme pal i és que, encara que estava molt baix d’ànims i havia demanat marxar-se en multitud d’ocasions, des que Anabel Pantoja li va visitar en els Cayos havia recarregat les piles i estava amb ànim de continuar lluitant.

Omar va véncer a Palito la setmana passada i va aconseguir quedar-se en Platja Raïm al costat de Lola i Lara Sajen.

No obstant això, en esta ocasió el nóvio d’Anabel Pantoja no ha pogut contra la cantant i l’extronista i l’audiència ha decidit que siga expulsat definitivament del reality.

“Escolta’m el que et dic. Tranquil·la. Ja saps que tindràs tot el meu suport fora. Et secundaré de gom a gom perquè saps que eres el meu finalista. Les quasi dos setmanes que he estat amb tu han sigut brutals. Has de continuar lluitant encara que et poses en aqueix corralito”, li ha demanat a Lola, que ha esclafit a plorar de manera desconsolada.

Jordi González li ha donat la notícia al supervivent durant ‘Superviveients: Connexión Honduras’ i ha sigut una maçada per a Lola, que després de l’expulsió de Palito Dominguín s’havia bolcat al 100% en el seu amic Omar. Lola i Lara Sajen continuen amb la convivència salvant-se d’una expulsió determinant, i és que la unificació ja ha començat.

Melyssa Pinto i Alejandro Albalá ja s’han mudat a Cayo Paloma i dimecres que ve, durant ‘Tierra de Nadie’, el grup acabarà de formar-se per a encarar la recta final del concurs.

“Fins ací va arribar. M’alegre per Lara perquè ella volia quedar-se”, ha dit Anabel Pantoja, que s’ha tirat a l’esquena les culpes de l’expulsió d’Omar Sánchez.

“L’he perjudicat el 100% tot, assumisc totes les culpes i responsabilitats que prengueu”, ha dit la neboda d’Isabel Pantoja, que creu que les seues filtracions han obert la porta al Negre de ‘Supervivientes’.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.