José Ortega Cano, preocupat pel seu imminent pas per quiròfan per problemes cardíacs

L’estat de salut de José Ortega Cano porta estant en el punt de mira estes últimes setmanes. I és que sembla que els disgustos que ha patit des de l’estrena del documental de Rocío Carrasco ja li passen factura.

No pot dir-se que el destre siga un dels quals ha eixit pitjor parats amb el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado. Però, està per veure el que succeirà a partir de tardor quan s’estrene la segona part de la docuserie.

Carrasco ha promés que comptarà el motiu que li va portar a distanciar-se del qual fora marit de la seua mare i dels seus germans, Gloria Camila i José Fernando.

És clar que els vaivens que la família ha travessat estos últims mesos, i a pesar que Ortega Cano ha intentat sempre mantindre’s al marge de tot, acaben passant-li factura.

El torero ha evitat veure cap episodi de la docuserie per motius de salut, però és innegable que les circumstàncies l’afecten de manera directa.

 

 

La seua família s’ha situat directament en l’ull de l’huracà, i això no li agrada

 

Era la seua dona, Ana María Aldón, la que va aparéixer en ‘Viva la Vida’ visiblement preocupada per la salut d’Ortega Cano. Emma García li ha preguntat a la dona del torero sobre les seues últimes visites al metge i en eixe moment, a la col·laboradora se li ha canviat la cara perquè les notícies no són bones.

Ana María ha contat que l’altre dia, en la seua visita al metge, a Ortega Cano “li van realitzar un tac coronari amb contrast i el resultat de la prova no és molt favorable. Ens han donat el resultat esta setmana. S’ha trobat alguna cosa i cal intervindre.”. La dona del torero no ha volgut entrar en els detalls perquè tampoc coneixen molt bé què és el que succeeix.

El que sí que ha comentat Ana María Aldón és que “estem preocupats. No sabem què li faran. L’única cosa que sabem és que li faran un cateterisme però clar, quan vegen el mal que hi ha…”. Visiblement afectada, la col·laboradora ha reconegut que tots dos estan inquiets pel fet que el torero vaja a passar per quiròfan dimarts que ve. La parella porta ja temps molt pendent d’este tema i són diverses les vegades que han acudit a l’hospital en els últims mesos per a intentar determinar què li succeïa al pare de Gloria Camila.

 

 

Ana María Aldón, preocupada per Ortega Cano

 

Després d’escoltar a Ana María Aldón i veure-la tan capbaixa, els seus companys li han volgut donar un missatge de força. Emma García i els seus col·laboradors li han intentat tranquil·litzar dient-li que estan en bones mans i que segur que tot ix bé.

Cal recordar que Ortega porta temps patint problemes del cor, al que se suma que recentment passava el Covid, la qual cosa ha fet mossa en la seua salut. Encara que, «anímicament està bé, i físicament també».

A més li han dedicat unes paraules a José Ortega Cano desitjant-li tot el millor en este contratemps de salut al qual s’ha d’enfrontar. Esta no és la primera vegada que el pare de Gloria Camila se sotmet a un cateterisme. Fa aproximadament un any i mig ja va haver de realitzar-se un.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.