José Ortega Cano, preocupat pel seu imminent pas per quiròfan per problemes cardíacs

L’estat de salut de José Ortega Cano porta estant en el punt de mira estes últimes setmanes. I és que sembla que els disgustos que ha patit des de l’estrena del documental de Rocío Carrasco ja li passen factura.

No pot dir-se que el destre siga un dels quals ha eixit pitjor parats amb el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado. Però, està per veure el que succeirà a partir de tardor quan s’estrene la segona part de la docuserie.

Carrasco ha promés que comptarà el motiu que li va portar a distanciar-se del qual fora marit de la seua mare i dels seus germans, Gloria Camila i José Fernando.

És clar que els vaivens que la família ha travessat estos últims mesos, i a pesar que Ortega Cano ha intentat sempre mantindre’s al marge de tot, acaben passant-li factura.

El torero ha evitat veure cap episodi de la docuserie per motius de salut, però és innegable que les circumstàncies l’afecten de manera directa.

 

 

La seua família s’ha situat directament en l’ull de l’huracà, i això no li agrada

 

Era la seua dona, Ana María Aldón, la que va aparéixer en ‘Viva la Vida’ visiblement preocupada per la salut d’Ortega Cano. Emma García li ha preguntat a la dona del torero sobre les seues últimes visites al metge i en eixe moment, a la col·laboradora se li ha canviat la cara perquè les notícies no són bones.

Ana María ha contat que l’altre dia, en la seua visita al metge, a Ortega Cano “li van realitzar un tac coronari amb contrast i el resultat de la prova no és molt favorable. Ens han donat el resultat esta setmana. S’ha trobat alguna cosa i cal intervindre.”. La dona del torero no ha volgut entrar en els detalls perquè tampoc coneixen molt bé què és el que succeeix.

El que sí que ha comentat Ana María Aldón és que “estem preocupats. No sabem què li faran. L’única cosa que sabem és que li faran un cateterisme però clar, quan vegen el mal que hi ha…”. Visiblement afectada, la col·laboradora ha reconegut que tots dos estan inquiets pel fet que el torero vaja a passar per quiròfan dimarts que ve. La parella porta ja temps molt pendent d’este tema i són diverses les vegades que han acudit a l’hospital en els últims mesos per a intentar determinar què li succeïa al pare de Gloria Camila.

 

 

Ana María Aldón, preocupada per Ortega Cano

 

Després d’escoltar a Ana María Aldón i veure-la tan capbaixa, els seus companys li han volgut donar un missatge de força. Emma García i els seus col·laboradors li han intentat tranquil·litzar dient-li que estan en bones mans i que segur que tot ix bé.

Cal recordar que Ortega porta temps patint problemes del cor, al que se suma que recentment passava el Covid, la qual cosa ha fet mossa en la seua salut. Encara que, «anímicament està bé, i físicament també».

A més li han dedicat unes paraules a José Ortega Cano desitjant-li tot el millor en este contratemps de salut al qual s’ha d’enfrontar. Esta no és la primera vegada que el pare de Gloria Camila se sotmet a un cateterisme. Fa aproximadament un any i mig ja va haver de realitzar-se un.

Últimes notícies

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.

Les infraccions penals baixen un 9 % a Torrevieja fins juliol però l’alcalde demana més agents

Les infraccions penals a Torrevieja han caigut un 9 % fins juliol de 2026 respecte a 2025, segons el Govern, però l’alcalde denuncia falta de guàrdies civils per a una població en creixement.

Gàtova espera alçar el confinament dilluns si l’incendi continua estabilitzat

Gàtova confia a quedar desconfina este dilluns de vesprada si l’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe manté l’evolució positiva i les condicions no empitjoren.

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.