José Ortega Cano, preocupat pel seu imminent pas per quiròfan per problemes cardíacs

L’estat de salut de José Ortega Cano porta estant en el punt de mira estes últimes setmanes. I és que sembla que els disgustos que ha patit des de l’estrena del documental de Rocío Carrasco ja li passen factura.

No pot dir-se que el destre siga un dels quals ha eixit pitjor parats amb el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado. Però, està per veure el que succeirà a partir de tardor quan s’estrene la segona part de la docuserie.

Carrasco ha promés que comptarà el motiu que li va portar a distanciar-se del qual fora marit de la seua mare i dels seus germans, Gloria Camila i José Fernando.

És clar que els vaivens que la família ha travessat estos últims mesos, i a pesar que Ortega Cano ha intentat sempre mantindre’s al marge de tot, acaben passant-li factura.

El torero ha evitat veure cap episodi de la docuserie per motius de salut, però és innegable que les circumstàncies l’afecten de manera directa.

 

 

La seua família s’ha situat directament en l’ull de l’huracà, i això no li agrada

 

Era la seua dona, Ana María Aldón, la que va aparéixer en ‘Viva la Vida’ visiblement preocupada per la salut d’Ortega Cano. Emma García li ha preguntat a la dona del torero sobre les seues últimes visites al metge i en eixe moment, a la col·laboradora se li ha canviat la cara perquè les notícies no són bones.

Ana María ha contat que l’altre dia, en la seua visita al metge, a Ortega Cano “li van realitzar un tac coronari amb contrast i el resultat de la prova no és molt favorable. Ens han donat el resultat esta setmana. S’ha trobat alguna cosa i cal intervindre.”. La dona del torero no ha volgut entrar en els detalls perquè tampoc coneixen molt bé què és el que succeeix.

El que sí que ha comentat Ana María Aldón és que “estem preocupats. No sabem què li faran. L’única cosa que sabem és que li faran un cateterisme però clar, quan vegen el mal que hi ha…”. Visiblement afectada, la col·laboradora ha reconegut que tots dos estan inquiets pel fet que el torero vaja a passar per quiròfan dimarts que ve. La parella porta ja temps molt pendent d’este tema i són diverses les vegades que han acudit a l’hospital en els últims mesos per a intentar determinar què li succeïa al pare de Gloria Camila.

 

 

Ana María Aldón, preocupada per Ortega Cano

 

Després d’escoltar a Ana María Aldón i veure-la tan capbaixa, els seus companys li han volgut donar un missatge de força. Emma García i els seus col·laboradors li han intentat tranquil·litzar dient-li que estan en bones mans i que segur que tot ix bé.

Cal recordar que Ortega porta temps patint problemes del cor, al que se suma que recentment passava el Covid, la qual cosa ha fet mossa en la seua salut. Encara que, «anímicament està bé, i físicament també».

A més li han dedicat unes paraules a José Ortega Cano desitjant-li tot el millor en este contratemps de salut al qual s’ha d’enfrontar. Esta no és la primera vegada que el pare de Gloria Camila se sotmet a un cateterisme. Fa aproximadament un any i mig ja va haver de realitzar-se un.

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.