José Ortega Cano, preocupat pel seu imminent pas per quiròfan per problemes cardíacs

L’estat de salut de José Ortega Cano porta estant en el punt de mira estes últimes setmanes. I és que sembla que els disgustos que ha patit des de l’estrena del documental de Rocío Carrasco ja li passen factura.

No pot dir-se que el destre siga un dels quals ha eixit pitjor parats amb el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado. Però, està per veure el que succeirà a partir de tardor quan s’estrene la segona part de la docuserie.

Carrasco ha promés que comptarà el motiu que li va portar a distanciar-se del qual fora marit de la seua mare i dels seus germans, Gloria Camila i José Fernando.

És clar que els vaivens que la família ha travessat estos últims mesos, i a pesar que Ortega Cano ha intentat sempre mantindre’s al marge de tot, acaben passant-li factura.

El torero ha evitat veure cap episodi de la docuserie per motius de salut, però és innegable que les circumstàncies l’afecten de manera directa.

 

 

La seua família s’ha situat directament en l’ull de l’huracà, i això no li agrada

 

Era la seua dona, Ana María Aldón, la que va aparéixer en ‘Viva la Vida’ visiblement preocupada per la salut d’Ortega Cano. Emma García li ha preguntat a la dona del torero sobre les seues últimes visites al metge i en eixe moment, a la col·laboradora se li ha canviat la cara perquè les notícies no són bones.

Ana María ha contat que l’altre dia, en la seua visita al metge, a Ortega Cano “li van realitzar un tac coronari amb contrast i el resultat de la prova no és molt favorable. Ens han donat el resultat esta setmana. S’ha trobat alguna cosa i cal intervindre.”. La dona del torero no ha volgut entrar en els detalls perquè tampoc coneixen molt bé què és el que succeeix.

El que sí que ha comentat Ana María Aldón és que “estem preocupats. No sabem què li faran. L’única cosa que sabem és que li faran un cateterisme però clar, quan vegen el mal que hi ha…”. Visiblement afectada, la col·laboradora ha reconegut que tots dos estan inquiets pel fet que el torero vaja a passar per quiròfan dimarts que ve. La parella porta ja temps molt pendent d’este tema i són diverses les vegades que han acudit a l’hospital en els últims mesos per a intentar determinar què li succeïa al pare de Gloria Camila.

 

 

Ana María Aldón, preocupada per Ortega Cano

 

Després d’escoltar a Ana María Aldón i veure-la tan capbaixa, els seus companys li han volgut donar un missatge de força. Emma García i els seus col·laboradors li han intentat tranquil·litzar dient-li que estan en bones mans i que segur que tot ix bé.

Cal recordar que Ortega porta temps patint problemes del cor, al que se suma que recentment passava el Covid, la qual cosa ha fet mossa en la seua salut. Encara que, «anímicament està bé, i físicament també».

A més li han dedicat unes paraules a José Ortega Cano desitjant-li tot el millor en este contratemps de salut al qual s’ha d’enfrontar. Esta no és la primera vegada que el pare de Gloria Camila se sotmet a un cateterisme. Fa aproximadament un any i mig ja va haver de realitzar-se un.

Últimes notícies

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.