José Ortega Cano, preocupat pel seu imminent pas per quiròfan per problemes cardíacs

L’estat de salut de José Ortega Cano porta estant en el punt de mira estes últimes setmanes. I és que sembla que els disgustos que ha patit des de l’estrena del documental de Rocío Carrasco ja li passen factura.

No pot dir-se que el destre siga un dels quals ha eixit pitjor parats amb el testimoniatge de la filla de Rocío Jurado. Però, està per veure el que succeirà a partir de tardor quan s’estrene la segona part de la docuserie.

Carrasco ha promés que comptarà el motiu que li va portar a distanciar-se del qual fora marit de la seua mare i dels seus germans, Gloria Camila i José Fernando.

És clar que els vaivens que la família ha travessat estos últims mesos, i a pesar que Ortega Cano ha intentat sempre mantindre’s al marge de tot, acaben passant-li factura.

El torero ha evitat veure cap episodi de la docuserie per motius de salut, però és innegable que les circumstàncies l’afecten de manera directa.

 

 

La seua família s’ha situat directament en l’ull de l’huracà, i això no li agrada

 

Era la seua dona, Ana María Aldón, la que va aparéixer en ‘Viva la Vida’ visiblement preocupada per la salut d’Ortega Cano. Emma García li ha preguntat a la dona del torero sobre les seues últimes visites al metge i en eixe moment, a la col·laboradora se li ha canviat la cara perquè les notícies no són bones.

Ana María ha contat que l’altre dia, en la seua visita al metge, a Ortega Cano “li van realitzar un tac coronari amb contrast i el resultat de la prova no és molt favorable. Ens han donat el resultat esta setmana. S’ha trobat alguna cosa i cal intervindre.”. La dona del torero no ha volgut entrar en els detalls perquè tampoc coneixen molt bé què és el que succeeix.

El que sí que ha comentat Ana María Aldón és que “estem preocupats. No sabem què li faran. L’única cosa que sabem és que li faran un cateterisme però clar, quan vegen el mal que hi ha…”. Visiblement afectada, la col·laboradora ha reconegut que tots dos estan inquiets pel fet que el torero vaja a passar per quiròfan dimarts que ve. La parella porta ja temps molt pendent d’este tema i són diverses les vegades que han acudit a l’hospital en els últims mesos per a intentar determinar què li succeïa al pare de Gloria Camila.

 

 

Ana María Aldón, preocupada per Ortega Cano

 

Després d’escoltar a Ana María Aldón i veure-la tan capbaixa, els seus companys li han volgut donar un missatge de força. Emma García i els seus col·laboradors li han intentat tranquil·litzar dient-li que estan en bones mans i que segur que tot ix bé.

Cal recordar que Ortega porta temps patint problemes del cor, al que se suma que recentment passava el Covid, la qual cosa ha fet mossa en la seua salut. Encara que, «anímicament està bé, i físicament també».

A més li han dedicat unes paraules a José Ortega Cano desitjant-li tot el millor en este contratemps de salut al qual s’ha d’enfrontar. Esta no és la primera vegada que el pare de Gloria Camila se sotmet a un cateterisme. Fa aproximadament un any i mig ja va haver de realitzar-se un.

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.