15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Pablo Díaz revela en què s’ha gastat el pot de ‘Pasapalabra’

 

Pablo Díaz ha reaparegut aquest matí en el magazine d’Antena 3 ‘Espejo Público’ quasi un mes després d’haver guanyat el pot milionari de ‘Pasapalabra’. El jove músic va aconseguir completar el rosco després de més d’un any concursant i lluitant pel premi que finalment va guanyar.

 

El jove de Tenerife ha revelat que ha fet amb el premi d’1.828.000 euros que ja ha començat a gastar. “Els primers euros els vaig invertir en el tint del meu pèl” ha dit l’exconcursant, que ara llueix el pèl verd. Però més enllà de les bromes, el concursant revelava en quin ha començat a gastar els diners: “Si t’ho pots creure, en el primer que m’ho he gastat han sigut en una Nintendo 64 i en una Nintendo Switch” revelava.

 

Posteriorment, Diaz ha revelat que ara pretén gastar-se els diners de Pasapalabra en coses més serioses. “Vull emprar els diners per a ajudar als meus pares, perquè en el terreny econòmic no tinguen problemes” confessava. A més, el seu gran somni és independitzar-se: “No molta gent de la meua edat pot dir, em puc comprar una casa”.

No obstant això, Pablo ha hagut de fer front al fet que Hisenda es quede amb una bona tallada del premi: “Representa el 43% en la comunitat de Madrid. Uns 800.000 €. Jo em quede 1 milió d’euros. Em done per satisfet” afirmava. “A mi m’agrada molt Madrid. Estic mirant comprar una casa, el lloguer està molt car i si pots tindre diners per a comprar una casa és una bona inversió”, afegia.

Últimes notícies

Compromís acusa a Salomé Pradas de seguir el guió de les mentides del PP en ‘Salvats’

Compromís considera que l'entrevista de Salomé Pradas en 'Salvats' respon a una estratègia judicial per a eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i critica l'ús del Es-Alert, l'ajuda de la UME i el paper del Cecopi.

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.