Pablo Díaz revela en què s’ha gastat el pot de ‘Pasapalabra’

 

Pablo Díaz ha reaparegut aquest matí en el magazine d’Antena 3 ‘Espejo Público’ quasi un mes després d’haver guanyat el pot milionari de ‘Pasapalabra’. El jove músic va aconseguir completar el rosco després de més d’un any concursant i lluitant pel premi que finalment va guanyar.

 

El jove de Tenerife ha revelat que ha fet amb el premi d’1.828.000 euros que ja ha començat a gastar. «Els primers euros els vaig invertir en el tint del meu pèl» ha dit l’exconcursant, que ara llueix el pèl verd. Però més enllà de les bromes, el concursant revelava en quin ha començat a gastar els diners: «Si t’ho pots creure, en el primer que m’ho he gastat han sigut en una Nintendo 64 i en una Nintendo Switch» revelava.

 

Posteriorment, Diaz ha revelat que ara pretén gastar-se els diners de Pasapalabra en coses més serioses. «Vull emprar els diners per a ajudar als meus pares, perquè en el terreny econòmic no tinguen problemes» confessava. A més, el seu gran somni és independitzar-se: «No molta gent de la meua edat pot dir, em puc comprar una casa».

No obstant això, Pablo ha hagut de fer front al fet que Hisenda es quede amb una bona tallada del premi: «Representa el 43% en la comunitat de Madrid. Uns 800.000 €. Jo em quede 1 milió d’euros. Em done per satisfet» afirmava. «A mi m’agrada molt Madrid. Estic mirant comprar una casa, el lloguer està molt car i si pots tindre diners per a comprar una casa és una bona inversió», afegia.

Últimes notícies

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.