Pablo Díaz revela en què s’ha gastat el pot de ‘Pasapalabra’

 

Pablo Díaz ha reaparegut aquest matí en el magazine d’Antena 3 ‘Espejo Público’ quasi un mes després d’haver guanyat el pot milionari de ‘Pasapalabra’. El jove músic va aconseguir completar el rosco després de més d’un any concursant i lluitant pel premi que finalment va guanyar.

 

El jove de Tenerife ha revelat que ha fet amb el premi d’1.828.000 euros que ja ha començat a gastar. «Els primers euros els vaig invertir en el tint del meu pèl» ha dit l’exconcursant, que ara llueix el pèl verd. Però més enllà de les bromes, el concursant revelava en quin ha començat a gastar els diners: «Si t’ho pots creure, en el primer que m’ho he gastat han sigut en una Nintendo 64 i en una Nintendo Switch» revelava.

 

Posteriorment, Diaz ha revelat que ara pretén gastar-se els diners de Pasapalabra en coses més serioses. «Vull emprar els diners per a ajudar als meus pares, perquè en el terreny econòmic no tinguen problemes» confessava. A més, el seu gran somni és independitzar-se: «No molta gent de la meua edat pot dir, em puc comprar una casa».

No obstant això, Pablo ha hagut de fer front al fet que Hisenda es quede amb una bona tallada del premi: «Representa el 43% en la comunitat de Madrid. Uns 800.000 €. Jo em quede 1 milió d’euros. Em done per satisfet» afirmava. «A mi m’agrada molt Madrid. Estic mirant comprar una casa, el lloguer està molt car i si pots tindre diners per a comprar una casa és una bona inversió», afegia.

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.