Pablo Díaz revela en què s’ha gastat el pot de ‘Pasapalabra’

 

Pablo Díaz ha reaparegut aquest matí en el magazine d’Antena 3 ‘Espejo Público’ quasi un mes després d’haver guanyat el pot milionari de ‘Pasapalabra’. El jove músic va aconseguir completar el rosco després de més d’un any concursant i lluitant pel premi que finalment va guanyar.

 

El jove de Tenerife ha revelat que ha fet amb el premi d’1.828.000 euros que ja ha començat a gastar. «Els primers euros els vaig invertir en el tint del meu pèl» ha dit l’exconcursant, que ara llueix el pèl verd. Però més enllà de les bromes, el concursant revelava en quin ha començat a gastar els diners: «Si t’ho pots creure, en el primer que m’ho he gastat han sigut en una Nintendo 64 i en una Nintendo Switch» revelava.

 

Posteriorment, Diaz ha revelat que ara pretén gastar-se els diners de Pasapalabra en coses més serioses. «Vull emprar els diners per a ajudar als meus pares, perquè en el terreny econòmic no tinguen problemes» confessava. A més, el seu gran somni és independitzar-se: «No molta gent de la meua edat pot dir, em puc comprar una casa».

No obstant això, Pablo ha hagut de fer front al fet que Hisenda es quede amb una bona tallada del premi: «Representa el 43% en la comunitat de Madrid. Uns 800.000 €. Jo em quede 1 milió d’euros. Em done per satisfet» afirmava. «A mi m’agrada molt Madrid. Estic mirant comprar una casa, el lloguer està molt car i si pots tindre diners per a comprar una casa és una bona inversió», afegia.

Últimes notícies

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.