Pablo Díaz revela en què s’ha gastat el pot de ‘Pasapalabra’

 

Pablo Díaz ha reaparegut aquest matí en el magazine d’Antena 3 ‘Espejo Público’ quasi un mes després d’haver guanyat el pot milionari de ‘Pasapalabra’. El jove músic va aconseguir completar el rosco després de més d’un any concursant i lluitant pel premi que finalment va guanyar.

 

El jove de Tenerife ha revelat que ha fet amb el premi d’1.828.000 euros que ja ha començat a gastar. «Els primers euros els vaig invertir en el tint del meu pèl» ha dit l’exconcursant, que ara llueix el pèl verd. Però més enllà de les bromes, el concursant revelava en quin ha començat a gastar els diners: «Si t’ho pots creure, en el primer que m’ho he gastat han sigut en una Nintendo 64 i en una Nintendo Switch» revelava.

 

Posteriorment, Diaz ha revelat que ara pretén gastar-se els diners de Pasapalabra en coses més serioses. «Vull emprar els diners per a ajudar als meus pares, perquè en el terreny econòmic no tinguen problemes» confessava. A més, el seu gran somni és independitzar-se: «No molta gent de la meua edat pot dir, em puc comprar una casa».

No obstant això, Pablo ha hagut de fer front al fet que Hisenda es quede amb una bona tallada del premi: «Representa el 43% en la comunitat de Madrid. Uns 800.000 €. Jo em quede 1 milió d’euros. Em done per satisfet» afirmava. «A mi m’agrada molt Madrid. Estic mirant comprar una casa, el lloguer està molt car i si pots tindre diners per a comprar una casa és una bona inversió», afegia.

Últimes notícies

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.