Pablo, de ‘La isla de las tentaciones’, diu tota la veritat: què és de la seua vida ara mateix

 

Este passat diumenge, Pablo i Mayka, de ‘La isla de las tentaciones’, van protagonitzar un moment molt dur perquè després de setmanes sense vore’s, van tornar a estar cara a cara en l’última foguera. La tensió entre ells va ser palpable en tot moment, i és que la seua relació de tres anys se’n havia anat per la borda, quan la xica va iniciar un coqueteig amb Óscar, que va acabar amb els dos intimant en el llit.

 

Esta situació va comportar que en el retrobament, Pablo es mantinguera molt ferm i reprotxara a la seua exparella la seua actitud. Ara, esta mateixa postura és la que ha tingut en les seues xarxes socials, perquè ha fet servir estes per a deixar clar que està encantat amb la decisió que va prendre.

 

Pablo, més decidit que mai

Després d’emetre esta última foguera, en la que va cremar l’ós de peluix d’ella (Rosito) i va decidir anar-se’n sol, el xic ha decidit parlar, concretament, ha usat el seu compte d’Instagram per a enviar un missatge als seus seguidors. Estos, que tenien molt d’interès per saber què ha sigut d’ell, han eixit ara de dubtes.

 

I és que, Pablo ha fet una publicació, acompanyada d’una fotografia d’ell d’esquenes marxant del programa, que diu: «S’ha acabat. L’últim passeig per estes torxes. L’última foguera… Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot havent-me despullat emocionalment davant del món».

 

En este punt, el concursant ha reconegut les coses bones i dolentes que se n’emporta de l’experiència viscuda: «Trist per tot el que va passar i no esperava, però content perquè ara me vull més que mai, perquè he aprés que jo sóc la meua primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per damunt de tot». Paraules a les que ha afegit: «He sigut com volia ser i això és el més important. Esta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que m’acompanyarà tota la meua vida».

 

De la mateixa manera, Pablo ha volgut explicar als seus seguidors la nova vida que està disfrutant, sense Mayka: «Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que m’escriviu i em doneu suport i a l’equip del programa al complet».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

S’ha acabat. L’últim passeig per aquestes torxes. L’última foguera … Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot i havent-me despullat emocionalment davant el món. Trist per tot el que va passar i no esperava però content, perquè ara em vull més que mai, perquè he après que jo sóc la meva primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per sobre de tot. He estat com volia ser i això és el més important. Aquesta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que em va a acompanyar la resta de la meva vida. Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que em escriviu i em doneu suport i a l’equip de el programa a el complet #islatentaciones

Una publicació compartida per PABLONEZ (@pablonezdj) el

 

D’esta manera, ha deixat clar que està feliç per la decisió que va prendre de trencar la seua relació i que es queda amb tot el que ha aprés. Una postura totalment positiva, que ha fet que molts dels seus fans li deixen missatges de suport i ànim, a on bona mostra d’això són comentaris com estos:

  • «Amb este cor enorme… et mereixes tot el millor que et puga passar».
  • «Eres una gran persona».
  • «Ara t’estimes tu i t’estimem tots. Disfruta de la teua nova etapa».
  • «Te’n vas anar sense parella, però amb el respecte de tot el món».

 

Això sí, els espectadors de ‘La isla de las tentaciones’ tenen una altra cita important per a saber més de Pablo i Mayka. Cal no oblidar que el programa del pròxim dimecres els farà tornar a retrobar-se tres mesos després del que va passar a l’última foguera. La cosa promet.

Últimes notícies

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.