Pablo, de ‘La isla de las tentaciones’, diu tota la veritat: què és de la seua vida ara mateix

 

Este passat diumenge, Pablo i Mayka, de ‘La isla de las tentaciones’, van protagonitzar un moment molt dur perquè després de setmanes sense vore’s, van tornar a estar cara a cara en l’última foguera. La tensió entre ells va ser palpable en tot moment, i és que la seua relació de tres anys se’n havia anat per la borda, quan la xica va iniciar un coqueteig amb Óscar, que va acabar amb els dos intimant en el llit.

 

Esta situació va comportar que en el retrobament, Pablo es mantinguera molt ferm i reprotxara a la seua exparella la seua actitud. Ara, esta mateixa postura és la que ha tingut en les seues xarxes socials, perquè ha fet servir estes per a deixar clar que està encantat amb la decisió que va prendre.

 

Pablo, més decidit que mai

Després d’emetre esta última foguera, en la que va cremar l’ós de peluix d’ella (Rosito) i va decidir anar-se’n sol, el xic ha decidit parlar, concretament, ha usat el seu compte d’Instagram per a enviar un missatge als seus seguidors. Estos, que tenien molt d’interès per saber què ha sigut d’ell, han eixit ara de dubtes.

 

I és que, Pablo ha fet una publicació, acompanyada d’una fotografia d’ell d’esquenes marxant del programa, que diu: «S’ha acabat. L’últim passeig per estes torxes. L’última foguera… Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot havent-me despullat emocionalment davant del món».

 

En este punt, el concursant ha reconegut les coses bones i dolentes que se n’emporta de l’experiència viscuda: «Trist per tot el que va passar i no esperava, però content perquè ara me vull més que mai, perquè he aprés que jo sóc la meua primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per damunt de tot». Paraules a les que ha afegit: «He sigut com volia ser i això és el més important. Esta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que m’acompanyarà tota la meua vida».

 

De la mateixa manera, Pablo ha volgut explicar als seus seguidors la nova vida que està disfrutant, sense Mayka: «Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que m’escriviu i em doneu suport i a l’equip del programa al complet».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

S’ha acabat. L’últim passeig per aquestes torxes. L’última foguera … Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot i havent-me despullat emocionalment davant el món. Trist per tot el que va passar i no esperava però content, perquè ara em vull més que mai, perquè he après que jo sóc la meva primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per sobre de tot. He estat com volia ser i això és el més important. Aquesta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que em va a acompanyar la resta de la meva vida. Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que em escriviu i em doneu suport i a l’equip de el programa a el complet #islatentaciones

Una publicació compartida per PABLONEZ (@pablonezdj) el

 

D’esta manera, ha deixat clar que està feliç per la decisió que va prendre de trencar la seua relació i que es queda amb tot el que ha aprés. Una postura totalment positiva, que ha fet que molts dels seus fans li deixen missatges de suport i ànim, a on bona mostra d’això són comentaris com estos:

  • «Amb este cor enorme… et mereixes tot el millor que et puga passar».
  • «Eres una gran persona».
  • «Ara t’estimes tu i t’estimem tots. Disfruta de la teua nova etapa».
  • «Te’n vas anar sense parella, però amb el respecte de tot el món».

 

Això sí, els espectadors de ‘La isla de las tentaciones’ tenen una altra cita important per a saber més de Pablo i Mayka. Cal no oblidar que el programa del pròxim dimecres els farà tornar a retrobar-se tres mesos després del que va passar a l’última foguera. La cosa promet.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.