Pablo, de ‘La isla de las tentaciones’, diu tota la veritat: què és de la seua vida ara mateix

 

Este passat diumenge, Pablo i Mayka, de ‘La isla de las tentaciones’, van protagonitzar un moment molt dur perquè després de setmanes sense vore’s, van tornar a estar cara a cara en l’última foguera. La tensió entre ells va ser palpable en tot moment, i és que la seua relació de tres anys se’n havia anat per la borda, quan la xica va iniciar un coqueteig amb Óscar, que va acabar amb els dos intimant en el llit.

 

Esta situació va comportar que en el retrobament, Pablo es mantinguera molt ferm i reprotxara a la seua exparella la seua actitud. Ara, esta mateixa postura és la que ha tingut en les seues xarxes socials, perquè ha fet servir estes per a deixar clar que està encantat amb la decisió que va prendre.

 

Pablo, més decidit que mai

Després d’emetre esta última foguera, en la que va cremar l’ós de peluix d’ella (Rosito) i va decidir anar-se’n sol, el xic ha decidit parlar, concretament, ha usat el seu compte d’Instagram per a enviar un missatge als seus seguidors. Estos, que tenien molt d’interès per saber què ha sigut d’ell, han eixit ara de dubtes.

 

I és que, Pablo ha fet una publicació, acompanyada d’una fotografia d’ell d’esquenes marxant del programa, que diu: «S’ha acabat. L’últim passeig per estes torxes. L’última foguera… Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot havent-me despullat emocionalment davant del món».

 

En este punt, el concursant ha reconegut les coses bones i dolentes que se n’emporta de l’experiència viscuda: «Trist per tot el que va passar i no esperava, però content perquè ara me vull més que mai, perquè he aprés que jo sóc la meua primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per damunt de tot». Paraules a les que ha afegit: «He sigut com volia ser i això és el més important. Esta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que m’acompanyarà tota la meua vida».

 

De la mateixa manera, Pablo ha volgut explicar als seus seguidors la nova vida que està disfrutant, sense Mayka: «Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que m’escriviu i em doneu suport i a l’equip del programa al complet».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

S’ha acabat. L’últim passeig per aquestes torxes. L’última foguera … Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot i havent-me despullat emocionalment davant el món. Trist per tot el que va passar i no esperava però content, perquè ara em vull més que mai, perquè he après que jo sóc la meva primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per sobre de tot. He estat com volia ser i això és el més important. Aquesta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que em va a acompanyar la resta de la meva vida. Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que em escriviu i em doneu suport i a l’equip de el programa a el complet #islatentaciones

Una publicació compartida per PABLONEZ (@pablonezdj) el

 

D’esta manera, ha deixat clar que està feliç per la decisió que va prendre de trencar la seua relació i que es queda amb tot el que ha aprés. Una postura totalment positiva, que ha fet que molts dels seus fans li deixen missatges de suport i ànim, a on bona mostra d’això són comentaris com estos:

  • «Amb este cor enorme… et mereixes tot el millor que et puga passar».
  • «Eres una gran persona».
  • «Ara t’estimes tu i t’estimem tots. Disfruta de la teua nova etapa».
  • «Te’n vas anar sense parella, però amb el respecte de tot el món».

 

Això sí, els espectadors de ‘La isla de las tentaciones’ tenen una altra cita important per a saber més de Pablo i Mayka. Cal no oblidar que el programa del pròxim dimecres els farà tornar a retrobar-se tres mesos després del que va passar a l’última foguera. La cosa promet.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.