Pablo, de ‘La isla de las tentaciones’, diu tota la veritat: què és de la seua vida ara mateix

 

Este passat diumenge, Pablo i Mayka, de ‘La isla de las tentaciones’, van protagonitzar un moment molt dur perquè després de setmanes sense vore’s, van tornar a estar cara a cara en l’última foguera. La tensió entre ells va ser palpable en tot moment, i és que la seua relació de tres anys se’n havia anat per la borda, quan la xica va iniciar un coqueteig amb Óscar, que va acabar amb els dos intimant en el llit.

 

Esta situació va comportar que en el retrobament, Pablo es mantinguera molt ferm i reprotxara a la seua exparella la seua actitud. Ara, esta mateixa postura és la que ha tingut en les seues xarxes socials, perquè ha fet servir estes per a deixar clar que està encantat amb la decisió que va prendre.

 

Pablo, més decidit que mai

Després d’emetre esta última foguera, en la que va cremar l’ós de peluix d’ella (Rosito) i va decidir anar-se’n sol, el xic ha decidit parlar, concretament, ha usat el seu compte d’Instagram per a enviar un missatge als seus seguidors. Estos, que tenien molt d’interès per saber què ha sigut d’ell, han eixit ara de dubtes.

 

I és que, Pablo ha fet una publicació, acompanyada d’una fotografia d’ell d’esquenes marxant del programa, que diu: «S’ha acabat. L’últim passeig per estes torxes. L’última foguera… Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot havent-me despullat emocionalment davant del món».

 

En este punt, el concursant ha reconegut les coses bones i dolentes que se n’emporta de l’experiència viscuda: «Trist per tot el que va passar i no esperava, però content perquè ara me vull més que mai, perquè he aprés que jo sóc la meua primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per damunt de tot». Paraules a les que ha afegit: «He sigut com volia ser i això és el més important. Esta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que m’acompanyarà tota la meua vida».

 

De la mateixa manera, Pablo ha volgut explicar als seus seguidors la nova vida que està disfrutant, sense Mayka: «Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que m’escriviu i em doneu suport i a l’equip del programa al complet».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

S’ha acabat. L’últim passeig per aquestes torxes. L’última foguera … Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot i havent-me despullat emocionalment davant el món. Trist per tot el que va passar i no esperava però content, perquè ara em vull més que mai, perquè he après que jo sóc la meva primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per sobre de tot. He estat com volia ser i això és el més important. Aquesta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que em va a acompanyar la resta de la meva vida. Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que em escriviu i em doneu suport i a l’equip de el programa a el complet #islatentaciones

Una publicació compartida per PABLONEZ (@pablonezdj) el

 

D’esta manera, ha deixat clar que està feliç per la decisió que va prendre de trencar la seua relació i que es queda amb tot el que ha aprés. Una postura totalment positiva, que ha fet que molts dels seus fans li deixen missatges de suport i ànim, a on bona mostra d’això són comentaris com estos:

  • «Amb este cor enorme… et mereixes tot el millor que et puga passar».
  • «Eres una gran persona».
  • «Ara t’estimes tu i t’estimem tots. Disfruta de la teua nova etapa».
  • «Te’n vas anar sense parella, però amb el respecte de tot el món».

 

Això sí, els espectadors de ‘La isla de las tentaciones’ tenen una altra cita important per a saber més de Pablo i Mayka. Cal no oblidar que el programa del pròxim dimecres els farà tornar a retrobar-se tres mesos després del que va passar a l’última foguera. La cosa promet.

Últimes notícies

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.