Pablo, de ‘La isla de las tentaciones’, diu tota la veritat: què és de la seua vida ara mateix

 

Este passat diumenge, Pablo i Mayka, de ‘La isla de las tentaciones’, van protagonitzar un moment molt dur perquè després de setmanes sense vore’s, van tornar a estar cara a cara en l’última foguera. La tensió entre ells va ser palpable en tot moment, i és que la seua relació de tres anys se’n havia anat per la borda, quan la xica va iniciar un coqueteig amb Óscar, que va acabar amb els dos intimant en el llit.

 

Esta situació va comportar que en el retrobament, Pablo es mantinguera molt ferm i reprotxara a la seua exparella la seua actitud. Ara, esta mateixa postura és la que ha tingut en les seues xarxes socials, perquè ha fet servir estes per a deixar clar que està encantat amb la decisió que va prendre.

 

Pablo, més decidit que mai

Després d’emetre esta última foguera, en la que va cremar l’ós de peluix d’ella (Rosito) i va decidir anar-se’n sol, el xic ha decidit parlar, concretament, ha usat el seu compte d’Instagram per a enviar un missatge als seus seguidors. Estos, que tenien molt d’interès per saber què ha sigut d’ell, han eixit ara de dubtes.

 

I és que, Pablo ha fet una publicació, acompanyada d’una fotografia d’ell d’esquenes marxant del programa, que diu: «S’ha acabat. L’últim passeig per estes torxes. L’última foguera… Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot havent-me despullat emocionalment davant del món».

 

En este punt, el concursant ha reconegut les coses bones i dolentes que se n’emporta de l’experiència viscuda: «Trist per tot el que va passar i no esperava, però content perquè ara me vull més que mai, perquè he aprés que jo sóc la meua primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per damunt de tot». Paraules a les que ha afegit: «He sigut com volia ser i això és el més important. Esta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que m’acompanyarà tota la meua vida».

 

De la mateixa manera, Pablo ha volgut explicar als seus seguidors la nova vida que està disfrutant, sense Mayka: «Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que m’escriviu i em doneu suport i a l’equip del programa al complet».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

S’ha acabat. L’últim passeig per aquestes torxes. L’última foguera … Me’n vaig amb el cap molt alt, amb la sensació d’haver-ho donat tot i havent-me despullat emocionalment davant el món. Trist per tot el que va passar i no esperava però content, perquè ara em vull més que mai, perquè he après que jo sóc la meva primera opció i que he de ser jo mateix sempre, per sobre de tot. He estat com volia ser i això és el més important. Aquesta experiència m’ha portat a un nivell superior en tots els aspectes i és una cosa que em va a acompanyar la resta de la meva vida. Comença una nova etapa per a mi. Amb positivitat i sense rancor cap a ningú. Gràcies de cor a tots els que em escriviu i em doneu suport i a l’equip de el programa a el complet #islatentaciones

Una publicació compartida per PABLONEZ (@pablonezdj) el

 

D’esta manera, ha deixat clar que està feliç per la decisió que va prendre de trencar la seua relació i que es queda amb tot el que ha aprés. Una postura totalment positiva, que ha fet que molts dels seus fans li deixen missatges de suport i ànim, a on bona mostra d’això són comentaris com estos:

  • «Amb este cor enorme… et mereixes tot el millor que et puga passar».
  • «Eres una gran persona».
  • «Ara t’estimes tu i t’estimem tots. Disfruta de la teua nova etapa».
  • «Te’n vas anar sense parella, però amb el respecte de tot el món».

 

Això sí, els espectadors de ‘La isla de las tentaciones’ tenen una altra cita important per a saber més de Pablo i Mayka. Cal no oblidar que el programa del pròxim dimecres els farà tornar a retrobar-se tres mesos després del que va passar a l’última foguera. La cosa promet.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.