Pablo Motos ensenya el ball de la nova temporada d»El Hormiguero’

 

‘El Hormiguero’ torna el dilluns que ve després de la parada estival, i el valencià Pablo Motos ja està preparant la seua tornada com es mereix: Polint un nou ball de benvinguda per als espectadors del seu programa. En esta nova temporada, la cançó que obrirà tots els programes serà la coneguda «September», de ‘Earth, Wind & Fire’, peça que ballaran el presentador i els seus col·laboradors cada vegada que s’inicie el programa, com ja és habitual. 

 

Pablo Motos revela un fragment de la nova coreografia

D’esta manera, Pablo Motos ha volgut compartir amb els seus seguidors en les xarxes socials la coreografia que estan assajant tant ell com Marron, Jorge Ventosa i Jose Señarís: «Encara no ens ix bé, però farem una primera versió per a vosaltres», ha avisat el presentador i, tot seguit, ha iniciat la música i han començat a ballar, en una coreografia molt ben feta.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En exclusiva para vosotros aquí está cómo está quedando el nuevo baile. Todavía no lo tenemos pero casi. El lunes volvemos con todas las ganas del mundo os espero a todos. Hay una cosa muy impactabte el lunes con @pablolopezmusic #elhormiguero #baile #september #temporada #muchoflow @jorgemarronmartin @jorgeventosa @frikidoctor @luissalvador

Una publicación compartida de Pablo Motos (@pablomotos) el Aquest proper dilluns dia 2 de setembre, el programa obrirà temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, que tornarà a emetre’s aquesta propera tardor.

 

Este dilluns, dia 2 de setembre, el programa obrirà nova temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, programa que tornarà a emetre’s esta tardor.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.