20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Pablo Motos ensenya el ball de la nova temporada d”El Hormiguero’

 

‘El Hormiguero’ torna el dilluns que ve després de la parada estival, i el valencià Pablo Motos ja està preparant la seua tornada com es mereix: Polint un nou ball de benvinguda per als espectadors del seu programa. En esta nova temporada, la cançó que obrirà tots els programes serà la coneguda «September», de ‘Earth, Wind & Fire’, peça que ballaran el presentador i els seus col·laboradors cada vegada que s’inicie el programa, com ja és habitual. 

 

Pablo Motos revela un fragment de la nova coreografia

D’esta manera, Pablo Motos ha volgut compartir amb els seus seguidors en les xarxes socials la coreografia que estan assajant tant ell com Marron, Jorge Ventosa i Jose Señarís: «Encara no ens ix bé, però farem una primera versió per a vosaltres», ha avisat el presentador i, tot seguit, ha iniciat la música i han començat a ballar, en una coreografia molt ben feta.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En exclusiva para vosotros aquí está cómo está quedando el nuevo baile. Todavía no lo tenemos pero casi. El lunes volvemos con todas las ganas del mundo os espero a todos. Hay una cosa muy impactabte el lunes con @pablolopezmusic #elhormiguero #baile #september #temporada #muchoflow @jorgemarronmartin @jorgeventosa @frikidoctor @luissalvador

Una publicación compartida de Pablo Motos (@pablomotos) el Aquest proper dilluns dia 2 de setembre, el programa obrirà temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, que tornarà a emetre’s aquesta propera tardor.

 

Este dilluns, dia 2 de setembre, el programa obrirà nova temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, programa que tornarà a emetre’s esta tardor.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.

L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després

Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.

La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona

La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.