Pablo Motos ensenya el ball de la nova temporada d»El Hormiguero’

 

‘El Hormiguero’ torna el dilluns que ve després de la parada estival, i el valencià Pablo Motos ja està preparant la seua tornada com es mereix: Polint un nou ball de benvinguda per als espectadors del seu programa. En esta nova temporada, la cançó que obrirà tots els programes serà la coneguda «September», de ‘Earth, Wind & Fire’, peça que ballaran el presentador i els seus col·laboradors cada vegada que s’inicie el programa, com ja és habitual. 

 

Pablo Motos revela un fragment de la nova coreografia

D’esta manera, Pablo Motos ha volgut compartir amb els seus seguidors en les xarxes socials la coreografia que estan assajant tant ell com Marron, Jorge Ventosa i Jose Señarís: «Encara no ens ix bé, però farem una primera versió per a vosaltres», ha avisat el presentador i, tot seguit, ha iniciat la música i han començat a ballar, en una coreografia molt ben feta.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En exclusiva para vosotros aquí está cómo está quedando el nuevo baile. Todavía no lo tenemos pero casi. El lunes volvemos con todas las ganas del mundo os espero a todos. Hay una cosa muy impactabte el lunes con @pablolopezmusic #elhormiguero #baile #september #temporada #muchoflow @jorgemarronmartin @jorgeventosa @frikidoctor @luissalvador

Una publicación compartida de Pablo Motos (@pablomotos) el Aquest proper dilluns dia 2 de setembre, el programa obrirà temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, que tornarà a emetre’s aquesta propera tardor.

 

Este dilluns, dia 2 de setembre, el programa obrirà nova temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, programa que tornarà a emetre’s esta tardor.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.