Pablo Motos ensenya el ball de la nova temporada d”El Hormiguero’

 

‘El Hormiguero’ torna el dilluns que ve després de la parada estival, i el valencià Pablo Motos ja està preparant la seua tornada com es mereix: Polint un nou ball de benvinguda per als espectadors del seu programa. En esta nova temporada, la cançó que obrirà tots els programes serà la coneguda «September», de ‘Earth, Wind & Fire’, peça que ballaran el presentador i els seus col·laboradors cada vegada que s’inicie el programa, com ja és habitual. 

 

Pablo Motos revela un fragment de la nova coreografia

D’esta manera, Pablo Motos ha volgut compartir amb els seus seguidors en les xarxes socials la coreografia que estan assajant tant ell com Marron, Jorge Ventosa i Jose Señarís: «Encara no ens ix bé, però farem una primera versió per a vosaltres», ha avisat el presentador i, tot seguit, ha iniciat la música i han començat a ballar, en una coreografia molt ben feta.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En exclusiva para vosotros aquí está cómo está quedando el nuevo baile. Todavía no lo tenemos pero casi. El lunes volvemos con todas las ganas del mundo os espero a todos. Hay una cosa muy impactabte el lunes con @pablolopezmusic #elhormiguero #baile #september #temporada #muchoflow @jorgemarronmartin @jorgeventosa @frikidoctor @luissalvador

Una publicación compartida de Pablo Motos (@pablomotos) el Aquest proper dilluns dia 2 de setembre, el programa obrirà temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, que tornarà a emetre’s aquesta propera tardor.

 

Este dilluns, dia 2 de setembre, el programa obrirà nova temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, programa que tornarà a emetre’s esta tardor.

 

També pots llegir…

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.