9.5 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Pablo Motos ensenya el ball de la nova temporada d”El Hormiguero’

 

‘El Hormiguero’ torna el dilluns que ve després de la parada estival, i el valencià Pablo Motos ja està preparant la seua tornada com es mereix: Polint un nou ball de benvinguda per als espectadors del seu programa. En esta nova temporada, la cançó que obrirà tots els programes serà la coneguda «September», de ‘Earth, Wind & Fire’, peça que ballaran el presentador i els seus col·laboradors cada vegada que s’inicie el programa, com ja és habitual. 

 

Pablo Motos revela un fragment de la nova coreografia

D’esta manera, Pablo Motos ha volgut compartir amb els seus seguidors en les xarxes socials la coreografia que estan assajant tant ell com Marron, Jorge Ventosa i Jose Señarís: «Encara no ens ix bé, però farem una primera versió per a vosaltres», ha avisat el presentador i, tot seguit, ha iniciat la música i han començat a ballar, en una coreografia molt ben feta.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En exclusiva para vosotros aquí está cómo está quedando el nuevo baile. Todavía no lo tenemos pero casi. El lunes volvemos con todas las ganas del mundo os espero a todos. Hay una cosa muy impactabte el lunes con @pablolopezmusic #elhormiguero #baile #september #temporada #muchoflow @jorgemarronmartin @jorgeventosa @frikidoctor @luissalvador

Una publicación compartida de Pablo Motos (@pablomotos) el Aquest proper dilluns dia 2 de setembre, el programa obrirà temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, que tornarà a emetre’s aquesta propera tardor.

 

Este dilluns, dia 2 de setembre, el programa obrirà nova temporada amb el convidat Pablo López, cantant i jurat del programa ‘La Voz Kids’ d’Antena 3, programa que tornarà a emetre’s esta tardor.

 

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.