Cristina Pedroche i Antonio Resines, nous fitxatges d»El Hormiguero’

Antonio Resines contesta a Pablo Motos a 'El Hormiguero'

Antonio Resines és un dels nous fitxatges del programa | Antena 3

 

‘El Hormiguero’ estrena nova temporada este dilluns i ho farà amb molts canvis i dos rostres nous, ja que tindrà com a col·laboradors a Antonio Resines i Cristina Pedroche. Cristina Pedroche, que continuarà col·laborant amb ‘Zapeando’, protagonitzarà la seua pròpia secció anomenada ‘Cristina, Pedroche y acción’, en la que intentarà representar mítiques escenes de cine amb l’ajuda d’un flautista, qui interpretarà la banda sonora.

 

L’actor Antonio Resines, per la seua banda, farà el paper de jutge, opinant i dictaminant sobre temes polèmics: les hamburgueses veganes, les gorres gegants, etc. Tal com ell mateix ha afirmat: «En estos moments, en què tot el món opina de tot, s’ha de posar ordre».

 

Cristina Pedroche combinarà la seua faena en ‘Zapeando’ amb el seu nou paper en ‘El Hormiguero’ | Instagram

 

Altres canvis en el programa

A estos rostres coneguts s’afegirà també una nova incorporació: serà el iaio ‘influencer’, que representarà a la tercera edat en les xarxes. L’acompanyaran Suko, que mostrarà la part fosca de la tecnologia i Juan Peligros, qui prepararà i protagonitzarà les escenes més perilloses.

 

Per tant, el dilluns 2 de setembre arranca la nova temporada d’‘El Hormiguero’ amb el cantant Pablo López com a primer convidat, a qui el seguirà dimarts la nadadora Ona Carbonell, dimecres l’actor Luis Tosar i, dijous, la cantant Amaia Romero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.