18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Cristina Pedroche i Antonio Resines, nous fitxatges d”El Hormiguero’

Antonio Resines contesta a Pablo Motos a 'El Hormiguero'

Antonio Resines és un dels nous fitxatges del programa | Antena 3

 

‘El Hormiguero’ estrena nova temporada este dilluns i ho farà amb molts canvis i dos rostres nous, ja que tindrà com a col·laboradors a Antonio Resines i Cristina Pedroche. Cristina Pedroche, que continuarà col·laborant amb ‘Zapeando’, protagonitzarà la seua pròpia secció anomenada ‘Cristina, Pedroche y acción’, en la que intentarà representar mítiques escenes de cine amb l’ajuda d’un flautista, qui interpretarà la banda sonora.

 

L’actor Antonio Resines, per la seua banda, farà el paper de jutge, opinant i dictaminant sobre temes polèmics: les hamburgueses veganes, les gorres gegants, etc. Tal com ell mateix ha afirmat: «En estos moments, en què tot el món opina de tot, s’ha de posar ordre».

 

Cristina Pedroche combinarà la seua faena en ‘Zapeando’ amb el seu nou paper en ‘El Hormiguero’ | Instagram

 

Altres canvis en el programa

A estos rostres coneguts s’afegirà també una nova incorporació: serà el iaio ‘influencer’, que representarà a la tercera edat en les xarxes. L’acompanyaran Suko, que mostrarà la part fosca de la tecnologia i Juan Peligros, qui prepararà i protagonitzarà les escenes més perilloses.

 

Per tant, el dilluns 2 de setembre arranca la nova temporada d’‘El Hormiguero’ amb el cantant Pablo López com a primer convidat, a qui el seguirà dimarts la nadadora Ona Carbonell, dimecres l’actor Luis Tosar i, dijous, la cantant Amaia Romero.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant necessita huit triomfs en tretze jornades per a depassar els 40 punts

Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.

Concentració davant Les Corts fa costat a les víctimes de la dana i exigix presó per a Mazón

Una concentració davant Les Corts ha recolzat a les víctimes de la dana de 2024 i ha exigit presó per a Carlos Mazón. Els afectats intervindran 483 dies després i hi haurà una altra protesta l'1 de març.

Les Falles de 2026 eleven la facturació pirotècnica a 8,75 milions, un 3% més

ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.

L’Audiència de València ordena obrir juí oral contra Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral contra Mónica Oltra i altres nou per presumpte encobriment d'abusos. La decisió revoca el sobreseïment i dona pas a la fase d'enjudiciament.

Robatori de cable provoca retards en Metrovalencia i afecta a les línies 1, 2 i 7

Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.

Tres detinguts, un menor, per robatoris amb violència de telèfons valorats en 24.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'un grup, un d'ells menor, per assalts a botigues de telefonia a Llíria, Moncada i la Vall d'Uixó. Se'ls atribuïxen quatre robatoris i resistència després d'una persecució.

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.

L’incendi d’un camió causa retencions de 4 quilòmetres en l’AP-7 a l’altura de Xeraco

Un camió crema en l'AP-7 a l'altura de Xeraco i provoca cues d'uns 4 quilòmetres en els dos sentits. La DGT desvia el trànsit per l'eixida 572 i no es registren ferits.